The Boy Is Mine (אלבום)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
The Boy Is Mine
אלבום אולפן מאת מוניקה
יצא לאור 14 ביולי 1998
הוקלט 1997–1998
סוגה R&Bהיפ-הופ-סול
שפה אנגלית
אורך 57:49
חברת תקליטים אריסטה
הפקה מפיקים שונים[1]
כרונולוגיית אלבומים של מוניקה
Miss Thang
(1995)
The Boy Is Mine
(1998)
All Eyez on Me
(2002)
סינגלים מ-The Boy Is Mine
  1. "The Boy Is Mine"
    תאריך יציאה: 19 במאי 1998
  2. "The First Night"
    תאריך יציאה: 7 ביולי 1998
  3. "Angel of Mine"
    תאריך יציאה: 17 בנובמבר 1998
  4. "Inside"
    תאריך יציאה: 1 במרץ 1999
  5. "Inside"
    תאריך יציאה: 18 ביוני 1999

The Boy Is Mineעברית: הבחור הזה שלי) הוא אלבומה השני של הזמרת מוניקה אשר יצא על ידי אריסטה רקורדס ב-14 ביולי 1998 בארצות הברית. באלבום זה מוניקה הייתה יותר מעורבת ביצירת האלבום בניגוד לאלבומה הקודם דבר אשר לטענה היה נראה כמו "התקדמות טבעית". מבחינה מוזיקלית מוניקה עבדה על האלבום עם מפיקים מתחום ה-R&B, גוספל וההיפ-הופ כמו דאלס אוסטין, קולין וולף ודארלי סימונס לצד מפיקים מז'אנרים אחרים כמו דייוויד פסוטר, רדוני ג'רקינס ודיאן וורן.

האלבום קיבל ביקורות חיוביות מהמבקרים ואף זכה להצלחה מסחרית. הוא הגיע למקום ה-8 בארצות הברית ונהיה לאלבום הראשון שלה להיכנס לעשירייה הפותחת במדינה. במצעד אלבומי ה-R&B האמריקאי זכה גם להצלחה כאשר הוא הגיע למקום השני. הצלחתו בארצות הברית הובילה אותו בסופו של דבר למכור 3 מיליון אלבומים במדינה ובכך להגיע למעמד פלטינה משולשת נכון לנובמבר 2014. בניגוד לאלבומה הקודם אלבום זה גם זכה להצלחה מחוץ לארצות הברית כאשר הגיע ל-20 העליונים במדינות כמו צרפת, יפן והולנד ונכון להיום הוא נחשב לאלבום המצליח ביותר שלה.

מתוך האלבום יצאו 5 סינגלים: הראשון היה שיר הנושא בשיתוף עם הזמרת ברנדי נורווד. השיר זכה להצלחה אדירה כאשר הגיע למקום הראשון בארצות הברית שם שהה 13 שבועות מה שהפך אותו לבין השירים ששהו הכי הרבה זמן אי פעם בפסגת המצעד ולדואט הנשי ששהה הכי הרבה זמן אי פעם בפסגת המצעד. בנוסף הוא הפך לשיר הנמכר ביותר באותה שנה במדינה ואף בסוף העשור הוכתר כשיר ה-8 המצליח ביותר באותו עשור במדינה ולימים נכנס לרשימת 100 השירים הכי מצליחים בהיסטוריית המדינה. בנוסף הוא גם הגיע למקום השני במצעד האירופאי הכללי ולמקום הראשון במדינות כמו ניו זילנד וקנדה ולמקום ה-3 באוסטרליה. "The First Night" יצא כסינגל השני מהאלבום ולאחריו השיר "Angel of Mine" כסינגל השלישי מהאלבום ושניהם המשיכו את קו ההצלחה של שיר הנושא והגיעו גם הם למקום הראשון בארצות הברית ובכך האלבום הצליח להכניס 3 שירים למקום הראשון במדינה. הסינגלים האחרונים מהאלבום היו השירים "Street Symphony" ו-"Inside" אך הם לא הצליחו לשחזר את הצלחת השירים הקודמים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ דאלאס אוסטין, לזלי ברתווייט, ג'רמיין דופרי, דייוויד פסוטר, רודני ג'רקינס, טוני מסרתי, ברנדי נורווד, דארלי סימונס, דקסטר סימונס, קולין וולף