The Corre

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
The Corre

הלוגו הרשמי של הקבוצה
קבוצה
חברי הקבוצה איזיקיאל ג'קסון
הית' סלייטר
ג'סטין גבריאל
וייד בארט
תאריך הקמה 14 בינואר 2011
תאריך פירוק 10 ביוני 2011
שנות פעילות 2011

The Corre הייתה קבוצת היאבקות מקצועית אשר הופיעה בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE כחלק מהתוכנית סמאקדאון בשנת 2011. הקבוצה הוקמה לאחר שהית' סלייטר, ג'סטין גבריאל ווייד בארט עזבו את קבוצת הנקסוס והצטוותו לשורות איזיקיאל ג'קסון.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקמה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שוייד בארט הודח מתפקיד המנהיג של הנקסוס על ידי CM פאנק, הוא עבר מהתוכנית Raw לתוכנית סמאקדאון. תחת הנהגתו של פאנק, ג'סטין גבריאל והית' סלייטר סירבו להכות אחד את השני בעזרת מקלות במבוק לפי פקודותיו של פאנק כחלק מטקס החניכה, ובעקבות זאת השניים עזבו את הקבוצה. ב-14 בינואר בתוכנית סמאקדאון, גבריאל וסלייטר התערבו במהלך הקרב של בארט נגד ביג שואו, כשהם תקפו את שואו. איזיקיאל ג'קסון הצטרף לתקיפתם לאחר שביצע על שואו את מהלך הבאדי סלאם. ביג שואו המשיך בפיוד נגד הקבוצה במשך קיומה וב-21 בינואר, הקבוצה הוכרה בשם The Corre. חברי הקבוצה הודיעו שהם יהיו ללא הנהגה בולטת מתוך עיקרון שכל החברים בקבוצה שווים. ארבעתם התחרו בקרב הרויאל ראמבל שנערך ב-30 בינואר, אך כולם הודחו על ידי מתאבקים שונים (גבריאל על ידי דניאל בריאן, סלייטר על ידי ג'ון סינה, ג'קסון על ידי קיין ובארט על ידי רנדי אורטון). ג'קסון הצליח להדיח בקרב את ביג שואו, בעוד שבארט הצליח להדיח את ריי מיסטריו ודיזל, מה שגרם לו להיות אחד מארבעת המתאבקים האחרונים בקרב.

זכייה בתארים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארבעת חברי הקבוצה תוקפים את ג'ון סינה ודה רוק

במהלך תקופת הפעילות של הקבוצה, חברי הקבוצה הפריעו לקיומם של קרבות והיו אחראים לתקיפות לאחר הקרבות. מתיחות בין חברי קבוצת The Corre לבין חברי קבוצת הנקסוס הובילה לתיגרה בין שתי הקבוצות לפני קרב הרויאל ראמבל. באירוע תא ההדחות, שנערך ב-20 בפברואר, גבריאל וסלייטר הפכו לראשונים בקבוצה שזוכים באליפות כלשהי במהלך קיומה של הקבוצה, כשהם זכו באליפות הזוגות של ה-WWE לאחר שניצחו את סנטינו מארלה וולדימיר קוזלוב. תקופת כהונתם כאלופי הזוגות הייתה השנייה שלהם ביחד לאחר שבראשונה הם היו חלק מקבוצת הנקסוס. באותו האירוע, בארט קיבל הזדמנות להתחרות בקרב על אליפות העולם במשקל כבד, כשהיה חלק מקרב תא ההדחות של סמאקדאון, אך הוא לא הצליח לזכות בתואר, משום שביג שואו היה אחראי על הדחתו בקרב. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, גבריאל וסלייטר הפסידו את חגורות האליפות לג'ון סינה ואלוף ה-WWE, המיז. לעומת זאת, גבריאל וסלייטר דרשו מיד את הקרב החוזר שלהם, שבו ניצחו באליפות הזוגות של ה-WWE בפעם השלישית בקריירה. ב-25 במרץ בתוכנית סמאקדאון, בארט ניצח את קופי קינגסטון וזכה באליפות הבין-יבשתית, שהייתה אליפות היחידים הראשונה שלו בקריירה.

הנפילה והפירוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך קרב ארבעה נגד ארבעה ברסלמניה 27 מול יריביהם ביג שואו, קיין, קופי קינגסטון וסנטינו מארלה, חברי הקבוצה נחלו מפלה בתוך פחות מ-2 דקות. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, הקבוצה ניסתה להשיב לעצמה טיפה מכוח ההרתעה שלה כשתקפה את ג'ון סינה ודה רוק, אך השניים הצליחו לגבור עליהם בתקיפה זו. ב-22 באפריל בתוכנית סמאקדאון, גבריאל וסלייטר הפסידו את חגורות האליפות לביג שואו וקיין. השניים כשלו בניסיונם בקרב החוזר ביניהם ב-29 באפריל בתוכנית סמאקדאון. כמו כן, בארט וג'קסון כשלו גם הם בניסיונם לזכות בחגורות אליפות הזוגות באירוע חוקי אקסטרים, שנערך ב-1 במאי. ניצוצות של מתיחות הורגשו כאשר החברים בקבוצה התחילו להפסיד קרבות למרות הפרעות לטובת החברים האחרים בקבוצה. ב-6 במאי בתוכנית סמאקדאון, ג'קסון סירב לחגוג עם יתר חברי הקבוצה, כשהוא ניצח את ביג שואו, ובחר לעזוב את הזירה. עזיבה זו גרמה לבארט, גבריאל וסלייטר לתקוף את ג'קסון מאחורי הקלעים, מה שלמעשה בישר על עזיבתו של ג'קסון את הקבוצה. כמו כן, בארט וג'קסון ניהלו ביניהם פיוד, כשהאחרון איתגר את בארט לקרב על תואר האליפות הבין יבשתית, אך ג'קסון לא צלח באף אחד משני הניסיונות שלו: בראשון, ג'קסון ניצח כתוצאה מפסילה במסגרת האירוע מעבר לקצה, שנערך ב-22 במאי, ובשני, ג'קסון ניצח כתוצאה מספירת חוץ במסגרת פרק של התוכנית סמאקדאון, שהתקיים ב-3 ביוני. שבוע לאחר מכן, בארט שברח מג'קסון, ומחבריו, גבריאל וסלייטר, במהלך קרב שלושה נגד שלושה, כשמנגד יריביהם היו ג'קסון והאוסוס (ג'יי וג'ימי אוסו), מה שגרם לחברי קבוצת The Corre להפסיד בקרב. לאחר הקרב, גבריאל וסלייטר התעמתו עם בארט, שבתגובה הכריז על פירוקה של הקבוצה.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]