The IIconics

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
The IIconics

בילי קיי (שמאל) ופייטון רויס (ימין)
צמד
חברות הצמד בילי קיי/ג'סי מקיי/ג'סי
קאסי/קאסי לי/KC קאסידי/פייטון רויס
שם/שמות בילי קיי ופייטון רויס
The Iconic Duo
The IIconics
The IInspiration
ג'סי וקאסי
ג'סי מקיי ו-KC קאסידי
גבהים בילי קיי: 1.73 מטר
פייטון רויס: 1.70 מטר
משקל כולל 115 ק"ג
מגיעות מ... סידני, אוסטרליה
תאריך הקמה 8 במאי 2015
שנות פעילות 2015–2020
2020–2021

The IInspiration היו צמד מתאבקות אוסטרליות אשר היה מורכב מהמתאבקות בילי קיי ופייטון רויס. השתיים, שהן חברות ילדות, נרשמו יחדיו לבית הספר לספורט בסידני והתאמנו תחת הדרכה של מדיסון איגלס. הן מוכרות בעיקר בשל תקופתן בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, שבו הופיעו תחת השם The IIconics (בעברית: האייקוניות) ובו היו פעם אחת אלופות זוגות הנשים של ה-WWE. הן גילמו בעיקר את הדמויות הרעות והבלתי חביבות על הקהל (דמויות אלה נקראות בשפת ההיאבקות המקצועית בשם "היל").

לפני שהחלו את דרכן ב-WWE, קיי ורויס התאבקו בארגון ההיאבקות האוסטרלי Pro Wrestling Women's Alliance‏ (PWWA) תחת שמות הבמה ג'סי מקיי ו-KC קאסידי. הן ערכו את הבכורה שלהן כצמד במותג הפיתוח של ה-WWE,‏ NXT ושומשו לרוב במופעים שאינן שודרו בטלוויזיה כמתאבקות שנועדו לקדם דמויות אחרות. גישה זו גרמה לשתיים לא להשיג ניצחון כצמד במשך כמעט שנה וחצי. במהלך תקופה זו, שמות הבמה שלהן שונו לג'סי וקאסי, לפני שהן קיבלו שינוי נוסף ושונו לבילי קיי ופייטון רויס.

לבסוף, הן הופיעו לראשונה בתוכנית NXT ששודרה בטלוויזיה ב-5 באוקטובר 2016, כשהן הוכרו בשם The Iconic Duo. הן קודמו לרוסטר הראשי והצטרפו למותג סמאקדאון ב-10 באפריל 2018.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשית דרכן[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני שהפכו לצמד, קיי (תחת שמה האמיתי, ג'סי מקיי) ורויס (כ-KC קאסידי) התמודדו אחת מול השנייה בארגון ההיאבקות האוסטרלי Pro Wrestling Women's Alliance‏ (PWWA) כולל קרב על אליפות הנשים של PWAA. בשנת 2015, שתיהן הצטרפו לארגון ההיאבקות ה-WWE ונשלחו למותג הפיתוח שלו, NXT.

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

NXT‏ (2016–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצמד ערך את הופעת הבכורה שלו ב-5 באוקטובר 2016 בפרק של התוכנית NXT ולאחר מכן הוכר בשם The Iconic Duo. במהלך תקופתן ב-NXT, הצמד זכה פעם אחת בפרסי סוף השנה של NXT בקטגוריית "פריצת השנה" של אותה השנה. בנוסף לכך, שתיהן היו מועמדות לקטגוריית "מתאבקת השנה" של שנת 2017, אך אף אחת מהן לא זכתה בפרס זה.[1]

סמאקדאון (2018–2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיי ורויס, שעתה הוכרו בשם The IIconics[2][3], ערכו את הופעת הבכורה שלהן ברוסטר הראשי כחלק מהתוכנית סמאקדאון ב-10 באפריל 2018 ותקפו את אלופת הנשים של סמאקדאון, שארלוט פלייר, מה שאיפשר לכרמלה לפדות את מזוודת "כסף בבנק" שלה על פלייר ולזכות באליפות.[4][5] שבוע לאחר מכן בתוכנית סמאקדאון, The IIconics השיגו את ניצחון הבכורה שלהן ברוסטר הראשי לאחר שניצחו את אסקה ובקי לינץ'.[6] באירוע סופר שואו-דאון, שנערך ב-6 באוקטובר, האייקוניות ניצחו על אדמת מולדתן את אסקה ונעמי. באירוע הרויאל ראמבל, שנערך ב-27 בינואר 2019, קיי ורויס נטלו חלק בקרב הרויאל ראמבל המסורתי, כשנכנסו לקרב כמספר השביעי והתשיעי בהתאמה, הספיקו להדיח יחדיו את ניקי קרוס, אך הודחו על ידי לייסי אוואנס. ב-5 בפברואר, The IIconics התחרו בקרב זוגות משולש נגד כרמלה ונעמי, ומנדי רוז וסוניה דוויל, שבסופו רוז ודוויל ניצחו. שבוע לאחר מכן, The IIconics התחרו פעם נוספת באותו סוג קרב, אך הפעם תנאי הקרב היה שהזוג המפסיד ייאלץ להיכנס ראשון לקרב תא ההדחות; מאחר שרוז הוצמדה לניצחון על ידי נעמי, הזוג של רוז ודוויל נקבע שייכנס ראשון לקרב תא ההדחות. קרב זה התקיים באירוע תא ההדחות, שנערך ב-17 בפברואר וקבע את אלופות זוגות הנשים הראשונות של ה-WWE,‏ The IIconics נכנסו כמספר הרביעי, ואף הספיקו להדיח את כרמלה ונעמי, אך הודחו על ידי ניה ג'קס וטמינה. ב-19 במרץ, The IIconics ניצחו את ביילי וסשה בנקס בקרב שאינו היה על תואר אליפות זוגות הנשים של ה-WWE. ב-1 באפריל בתוכנית Raw,‏ The IIconics, ניה ג'קס וטמינה הפסידו בקרב ארבע נגד ארבע לבת' פיניקס, נטליה, ביילי וסשה בנקס. באירוע רסלמניה 35, שנערך ב-7 באפריל, האייקוניות ניצחו בקרב זוגות מרובע אשר כלל את אלופות הזוגות, ביילי ובנקס, The Divas of Doom (בת' פיניקס ונטליה) וניה ג'קס וטמינה וזכו באליפות זוגות הנשים של ה-WWE. ב-15 באפריל בתוכנית Raw, השתיים הפסידו לביילי ונעמי בקרב שאינו היה על התואר. ב-20 במאי בתוכנית Raw,‏ The IIconics ולייסי אוואנס הפסידו בקרב שלוש נגד שלוש לאלכסה בליס, בקי לינץ' וניקי קרוס. ב-27 במאי, The IIconics הפסידו לבקי לינץ' וניקי קרוס בקרב זוגות, שאינו היה על חגורות האליפות שלהן. ב-17 ביוני בתוכנית Raw, האייקוניות הגנו בהצלחה על חגורות האליפות שלהן נגד אלכסה בליס וניקי קרוס. ב-5 באוגוסט בתוכנית Raw, השתיים איבדו את חגורות אליפות זוגות הנשים של ה-WWE לאחר שהפסידו בקרב הדחות זוגות מרובע, ואף הודחו ראשונות בקרב זה. קרב זה כלל את אלכסה בליס וניקי קרוס, מנדי רוז וסוניה דוויל, והקבוקי ווריורס (אסקה וקיירי סיין), שבסופו בליס וקרוס ניצחו וזכו בתואר. במופע המקדים לאירוע סאמרסלאם, שנערך ב-11 באוגוסט, The IIconics כשלו בניסיונן להשיב אליהן את חגורות אליפות זוגות הנשים של ה-WWE לאחר שהפסידו לאלכסה בליס וניקי קרוס.

Raw ופירוק‏ (2019–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-14 באוקטובר, The IIconics הועברו לתוכנית Raw כחלק מהדראפט לשנת 2019. שבועיים לאחר מכן, השתיים הפסידו לשארלוט פלייר ונטליה. ב-18 בנובמבר, הן הפסידו לבקי לינץ' ושארלוט פלייר. רויס וקיי ביצעו את חזרתן לארגון ב-11 במאי 2020 בתוכנית Raw, כשהן הפריעו לאלופות זוגות הנשים של ה-WWE, אלכסה בליס וניקי קרוס. בקרב שהתקיים ביניהן דקות ספורות לאחר מכן, האייקוניות גברו על אלופות הזוגות בקרב שאינו היה על חגורות האליפות. שבוע לאחר מכן, השתיים התמודדו פעם נוספת, כשהפעם הקרב היה על תואר הזוגות, ובו הן הפסידו כתוצאה מפסילה, זאת בשל חוסר ציותה של רויס להוראות השופט, כאשר היא המשיכה לתקוף את בליס למרות שהזהיר אותה. באירוע באקלאש, שנערך ב-14 ביוני, השתיים השתתפו בקרב זוגות משולש על אליפות זוגות הנשים של ה-WWE נגד ביילי וסשה בנקס, ואלכסה בליס וניקי קרוס, שבסופו ביילי ובנקס ניצחו ושמרו על התואר. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, השתיים ניצחו את ליב מורגן ונטליה, ולאחר הקרב דרשו מאלופות הזוגות, ביילי ובנקס, קרב חוזר על חגורות אליפות זוגות הנשים. שבוע לאחר מכן, הקרב ביניהן התקיים, אך השתיים לא הצליחו לזכות בחגורות האליפות. ב-3 באוגוסט, קיי ורויס הפסידו לליב מורגן ורובי ריוט. במופע המקדים לאירוע פייבאק, שנערך ב-30 באוגוסט, השתיים נחלו הפסד נוסף למורגן וריוט. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, השתיים נאלצו להיפרד לאחר שהפסידו למורגן וריוט, כשהתניית הקרב אשר נקבעה מראש חייבה את המפסידות להיפרד. כחלק מהדראפט לשנת 2020, רויס הועברה ל-Raw, בעוד שקיי הועברה לסמאקדאון, דבר שבישר באופן רשמי על הפרידה. ב-15 באפריל 2021, הארגון החליט לפטר מטעמי תקציב עובדים ימים ספורים לאחר קיום האירוע רסלמניה 37, כך שקיי ורויס שוחררו מהחוזה שלהן ב-WWE לאחר שש שנים.[7]

Impact Wrestling‏ (2021–2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר הפיטורים של השתיים, הן הגישו תביעת זכאות על השם The IInspiration, שהצביעה על השם החדש של הצמד. ב-27 באוגוסט, הן הכריזו על מסע הופעות, שבישר את חזרתן לעולם ההיאבקות.[8]

ב-9 באוקטובר 2021, דווח ש-The IInspiration תערוכנה את הופעת הבכורה שלהן בארגון Impact Wrestling באירוע הדגל שלו, נועד לתהילה. במסגרת אירוע זה, הן ניצחו את Decay (האבוק ורוזמרי) וזכו באליפות זוגות הנוקאאוטס של אימפקט. כתוצאה מכך, הן הפכו לצמד הנשים הראשון שזוכה בחגורות אליפות זוגות הנשים גם באימפקט וגם ב-WWE. באירוע טרנינג פוינט, שנערך ב-20 בנובמבר, הן הגנו בהצלחה על חגורות האליפות מול האלופות לשעבר. לעומת זאת, באירוע סקריפייס, שנערך ב-5 במרץ 2022, הן הפסידו את התואר לצמד The Influence (מדיסון ריין וטניל דאשווד). הן כשלו בניסיונן לזכות בחזרה באליפות הזוגות באירוע רבליון חודש לאחר מכן. ב-27 באפריל, The IInspiration הודיעו שהן פורשות מענף ההיאבקות, דבר שבישר בעקיפין על עזיבתן את ארגון אימפקט.[9][10]

השתתפותן במדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיי ורויס ערכו את הופעת הבכורה שלהן במשחק ההיאבקות WWE 2K18. בנוסף לכך, הן מופיעות גם במשחקים העוקבים: WWE 2K19 ו-WWE 2K20.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות Impact Wrestling
    • אליפות זוגות הנוקאאוטס של אימפקט (פעם אחת)
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated – PWI
    • PWI דירג אותן במקום ה-50 מתוך 50 הצמדים הטובים ביותר לשנת 2020

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא The IIconics בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]