The St. Petersburg Times

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Internet-news-reader.svg The St. Petersburg Times
SaintPetersburgTimesRussiaLogo.png
פורמט טבלואיד עריכת הנתון בוויקינתונים
בעלים Sanoma Corporation עריכת הנתון בוויקינתונים
תאריך ייסוד 1993 עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מערכת סנקט פטרבורג עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית OOjs UI icon info big.svg

The St. Petersburg Times (סנקט פטרבורג טיימס) היה עיתון שבועי שיצא לאור בסנקט פטרבורג, רוסיה. העיתון שימש את קהילת התיירים והרוסים המעוניינים בפרספקטיבה בינלאומית בנושאים מקומיים ועולמיים. הפרסום החל במאי 1993 והושעה ב-24 בדצמבר 2014.[1] המערכת צייצה בטוויטר כי המצב קשור למשבר הכלכלי ברוסיה ועקב סביבת החקיקה הנוכחית.[2] העיתון, ועיתון האחות "מוסקבה טיימס", שממשיך לפרסם, הוצאו לאור על ידי Sanoma Oyj הפינית, שמפרסמת את Helsingin Sanomat בהלסינקי.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העיתון הוקם על ידי הסופר הניו זילנדי לויד דונלדסון (7 בנובמבר 1963[3] – 26 ביוני 2010) והיזם המתחיל הרוסי גרגורי קוניס. בשנת 1992 הקימו את ההוצאה לאור Cornerstone.[4] במאי 1993 הוציאה ההוצאה את המהדורה הראשונה של העיתון בשם "The St. Petersburg Press". העיתון אימץ את שמו המאוחר בשנת 1996, כשנמכר ל-Sanoma.[5]

העיתון השעה את הפרסום באופן זמני לאחר דצמבר 2014 עקב החמרה בתנאים הכלכליים ברוסיה ואנשי הצוות קיבלו חופשה בתשלום בינואר 2015. העורך האחרון, סיימון פטרסון, אמר כי האתר (sptimes.ru) ימשיך לתפקד.[6] האתר נשאר פעיל עד מרץ 2015, ולאחר מכן השתלטה עליו "מוסקבה טיימס".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]