Visual C++‎

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Visual C++‎
צילום מסך של קוד המקור של המשחק Quake II ב-++Microsoft Visual C
צילום מסך של קוד המקור של המשחק Quake II ב-++Microsoft Visual C
מפתח מיקרוסופט
מחזור חיים פברואר 1994 – הווה (כ־30 שנה) עריכת הנתון בוויקינתונים
גרסה אחרונה 14.38.33135 עריכת הנתון בוויקינתונים
מערכת הפעלה חלונות
נכתבה בשפות C++ עריכת הנתון בוויקינתונים
סוג רישיון תוכנה חינמית, תוכנה שיתופית עריכת הנתון בוויקינתונים
קטגוריה סביבת פיתוח משולבת
אתר בית
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Visual C++‎ היא סביבת פיתוח משולבת (IDE) שנוצרה עבור שפות התכנות C ו-C++‎ ותוכננה בידי מיקרוסופט. יש בה כלים לפיתוח ולניפוי שגיאות קוד של ++C, בייחוד קוד שנכתב עבור Microsoft Windows API, ה-DirectX API וסביבת העבודה .NET של מיקרוסופט. הסביבה היא חלק מויז'ואל סטודיו הכולל כלי פיתוח לשפות תכנות נוספות.

יכולות[עריכת קוד מקור | עריכה]

++Visual C מתפארת בתכונות כמו צביעת מבנים תחביריים בעורך הקוד בצבעים שונים (syntax highlighting), השלמת קוד באופן אוטומטי (IntelliSense) ויכולות ניפוי שגיאות מתקדמות.

לדוגמה, סביבת הפיתוח מאפשרת ניסוי שגיאות מרחוק על מחשב נפרד על ידי הרצת הקוד שורה אחרי שורה. יכולות ניפוי שגיאות מתקדמות נוספות הן האפשרות לקפוץ לכל שורה בקוד בזמן ניפוי שגיאה, עריכה של שורות והמשך ניפוי השגיאות בזמן ריצה (Edit and Continue) ללא צורך בבניית הפרויקט מחדש, ועוד.

סביבת ההידור והקישור נותן אפשרויות של Precompiled Headers, Incremental Link, Minumal Rebuild אשר מקצרות באופן משמעותי את זמני ההידור והקישור.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דייוויד קרוגלינסקי, סקוט ווינגו, ג'ורג' שפרד, המדריך השלם Visual C++ 6,אנגלית: מיקרוסופט פרס, עברית: הוצאת הוד עמי, בעריכת יצחק עמיהוד, 1998, 1,032 עמ'.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]