Worlds Collide (2022)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Worlds Collide (2022)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של ברון ברייקר וטיילר בייט
מידע
ארגון WWE
מותג(ים) NXT
NXT UK
Raw
סמאקדאון
תאריך 4 בספטמבר 2022
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם WWE Performance Center
שיר (י) הנושא "Collide" בביצוע Oneduo
(עם ג'סטין סטארלינג)
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
Clash at the Castle Worlds Collide
(2022)
חוקי אקסטרים
סדרת אירועי התנגשות העולמות
2020 Worlds Collide
(2022)

(2022) Worlds Collide היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, ששודר בערוץ של ה-WWE Network באופן בינלאומי ובשירות הזרמת המדיה Peacock ברחבי ארצות הברית. בעוד שהאירוע כלל את שני המותגים NXT ו-NXT UK, אירוע התנגשות העולמות כלל גם מתאבקים מהרוסטר הראשי של ה-WWE‏ (Raw וסמאקדאון). האירוע נערך ב-4 בספטמבר 2022 ב-WWE Performance Center שבאורלנדו, פלורידה. האירוע היה האירוע השלישי בסדרת אירועי התנגשות העולמות, הראשון מאז שנת 2020 והאחרון עבור המותג NXT UK, ששווק מחדש כ-NXT Europe בשנת 2023. לפיכך, אירוע זה כלל קרבות איחוד אליפויות של המותגים NXT ו-NXT UK.

חמישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, אלוף ה-NXT, ברון ברייקר ניצח את אלוף בריטניה של NXT, טיילר בייט בקרב אשר איחד את חגורות האליפות. רשימת הקרבות כללה שני קרבות איחוד אליפויות אחרים, שבהם אלופת הנשים של NXT, מנדי רוז ניצחה את אלופת הנשים של NXT UK, מייקו סאטומורה ובלייר דבנפורט בקרב משולש אשר איחד את חגורות אליפויות הנשים, ופריטי דדלי (אלטון פרינס וקיט וילסון) ניצחו את אלופי הזוגות של NXT, האחים קריד (ברוטוס קריד וג'וליוס קריד), אלופי הזוגות של NXT UK, ברוקס ג'נסן וג'וש בריגס, וגאלוס (מארק קופי וולפגנג) בקרב הדחות זוגות מרובע אשר איחד חגורות אליפות הזוגות. אליפות גביע המורשת של NXT UK הייתה חגורת האליפות היחידה שלא אוחדה עם אליפות יחידים אחרת מהמותג NXT, האליפות היחידה מבין שני המותגים שלא הוגנה באירוע ולמעשה הוחלטה להשביתה לאלתר.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE Worlds Collide (בעברית: "התנגשות העולמות") הוא סדרה של אירועי שלם וצפה אשר התחילה ב-26 בינואר 2019, ובה ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE ערכו טורניר בין המותגים 205 לייב, NXT ו-NXT UK. השם "התנגשות העולמות" אומץ לבסוף על ידי הארגון כסדרת תוכניות אשר שודרה בערוץ של ה-WWE Network באפריל 2019.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכניות של NXT 2.0 ו-NXT UK.

בפרק הספיישל NXT Heatwave, לאחר שאלוף ה-NXT, ברון ברייקר הגן בהצלחה על תוארו מול JD מקדונה, אלוף בריטניה של NXT, טיילר בייט הגיע על מנת להתעמת עם ברייקר. ב-23 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT 2.0, השניים חתמו על חוזה לקרב אשר יאחד את אליפויות העולם של המותגים אליהם הם משתייכים.

ב-23 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT 2.0, לאחר שבלייר דבנפורט ניצחה את אינדי הארטוול, אלופת הנשים של NXT, מנדי רוז התעמתה עם דבנפורט ודרשה ממנה לכבד אותה. אז, אלופת הנשים של NXT UK, מייקו סאטומורה הצטרפה אליהן, כשהאחרונה ורוז התעמתו ביניהן מי האלופה היותר טובה. השתיים הסכימו לקרב איחוד אליפויות הנשים של המותגים, כאשר דבנפורט צורפה גם היא לקרב זה, שהפך למשולש.

ב-30 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT 2.0, לאחר שאלופת זוגות הנשים של NXT, קטאנה צ'אנס וקיידן קרטר הגנו בהצלחה על חגורות האליפות שלהן מול אייבי נייל וטייטום פקסלי, הם אותגרו על ידי נציגות המותג Raw, דודרופ וניקי A.S.H. לקרב על אליפות זוגות הנשים באירוע התנגשות העולמות.

ב-30 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT 2.0, במהלך קרב שלושה נגד שלושה בין ברוקס ג'נסן, ג'וש בריגס ופלון הנלי לבין פריטי דדלי (אלטון פרינס וקיט וילסון) ולאש לג'נד, קבוצת גאלוס (מארק קופי וולפגנג) התערבו לטובת לג'נד ופריטי דדלי וסייעו להם לנצח. באותו הערב, לאחר שג'ו קופי וולפגנג ניצחו את האחים קריד (ברוטוס קריד וג'וליוס קריד), תיגרה פרצה ביניהם כולל נציג קבוצת דיאמונד מיין, דיימון קמפ (שאליה משתייכים האחים קריד), כאשר גם פריטי דדלי וג'נסן ובריגס הצטרפו אל התיגרה. דבר זה הוביל להחלטה שלפיה באירוע התנגשות העולמות יתקיים קרב הדחות זוגות מרובע, שבו ישתתפו אלופי הזוגות של NXT, האחים קריד, אלופי הזוגות של NXT UK, ג'נסן ובריגס, גאלוס (מארק קופי וולפגנג), ופריטי דדלי (פרינס ווילסון) והוא יאחד את אליפויות הזוגות של המותגים.

ב-30 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT 2.0, אלוף צפון אמריקה של NXT, כרמלו הייס ביחד עם טריק ויליאמס, דנו בסוגיה שלפיה אף אחד לא מתאים לרמה שבה כרמלו נמצא, דבר שהוביל להבאתו של נציג המותג סמאקדאון, ריקושט אל הזירה על מנת לאתגר את הייס לקרב על האליפות באירוע התנגשות העולמות.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית ויק ג'וסף
וייד בארט
צוות השידור בספרדית מרסלו רודריגז
ג'רי סוטו
כרוזה אלישיה טיילור
שופטים אדריאן באטלר
צ'יפ דאנינג
ג'ואי גונזלס
דאלאס אירוין
דרק סנדרס
פאנל לפני האירוע סם רוברטס
מקנזי מיטשל

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח בקרב שבו כרמלו הייס הגן על אליפות צפון אמריקה של NXT מול ריקושט. בסיום, הייס ניצל ניסיון מהלך שוטינג סטאר פרס כושל מצד ריקושט והפך זאת למהלך הצמדה שהספיק לו על מנת להשיג את הניצחון בקרב והגנה מוצלחת על תוארו.

לאחר מכן, התקיים קרב הדחות זוגות מרובע בין אלופי הזוגות של NXT, האחים קריד (ברוטוס קריד וג'וליוס קריד) (שלוו לקרב על ידי דיימון קמפ), אלופי הזוגות של NXT UK, ברוקס ג'נסן וג'וש בריגס (שלוו לקרב על ידי פלון הנלי), פריטי דדלי (אלטון פרינס וקיט וילסון) (שלוו לקרב על ידי לאש לג'נד), לגאלוס (מארק קופי וולפגנג) (שלוו לקרב על ידי ג'ו קופי) אשר איחד את חגורות אליפות של מחלקת הזוגות. אלופי הזוגות של NXT UK היו הראשונים להיות מודחים מן הקרב לאחר שוולפגנג ומארק קופי ביצעו מהלך משותף על ג'נסן. אחריהם, גאלוס הודחו לאחר שהאחים קריד הצמידו את וולפגנג. ברגעי הסיום של הקרב, דיימון קמפ בגד בחבריו לקבוצת דיאמונד מיין, כשתקף את ג'וליוס קריד מאחור בעזרת כיסא, מה שאיפשר לאלטון פרינס להצמידו למזרן לספירת שלוש, שהקנתה לו ולקיט וילסון את הזכייה בחגורות אליפות הזוגות המאוחדות.

בקרב השלישי, התקיים קרב משולש לאיחוד חגורות אליפות הנשים בין אלופת הנשים של NXT, מנדי רוז, אלופת הנשים של NXT UK, מייקו סאטומורה לבלייר דבנפורט. רוז הייתה זו שניצחה בקרב ואיחדה את חגורות אליפות הנשים של המותגים לאחר שביצעה על המשתתפות האחרות בקרב את מהלך הסיום שלה, Kiss the Rose ואז הצמידה את דבנפורט.

בקרב הלפני אחרון, קטאנה צ'אנס וקיידן קרטר הגנו על אליפות זוגות הנשים של NXT מול דודרופ וניקי A.S.H. הסחת דעת מצידן של טוקסיק אטרקשן (ג'יג'י דולין וג'ייסי ג'יין) איפשרה לאלופות הזוגות לרשום הגנה מוצלחת על התואר לאחר שהשתיים ביצעו על דודרופ מהלך סיום משותף.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי היה קרב איחוד אליפויות העולם בין אלוף ה-NXT, ברון ברייקר לבין אלוף בריטניה של NXT, טיילר בייט. בסיום, ברייקר הפך מהלך של בייט לטובתו כדי לבצע את מהלך הספיר, שהספיק לו כדי לנצח בקרב ולאחד את חגורות אליפות העולם של המותגים.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 כרמלו הייס (א) ניצח את ריקושט קרב יחידים על אליפות צפון אמריקה של NXT[1] 15:57
2 פריטי דדלי (אלטון פרינס וקיט וילסון) (עם לאש לג'נד) ניצחו את האחים קריד (ברוטוס קריד וג'וליוס קריד) (NXT) (עם דיימון קמפ), ברוקס ג'נסן וג'וש בריגס (NXT UK) (עם פלון הנלי), וגאלוס (מארק קופי וולפגנג) (עם ג'ו קופי) קרב הדחות זוגות מרובע אשר איחד אליפות הזוגות של NXT ואת אליפות הזוגות של NXT UK[2] 15:34
3 מנדי רוז (NXT) ניצחה את מייקו סאטומורה (NXT UK) ובלייר דבנפורט קרב משולש אשר איחד את אליפות הנשים של NXT ואת אליפות הנשים של NXT UK[3] 13:17
4 קטאנה צ'אנס וקיידן קרטר (א) ניצחו את דודרופ וניקי A.S.H. קרב זוגות על אליפות זוגות הנשים של NXT[4] 10:19
5 ברון ברייקר (NXT) ניצח את טיילר בייט (NXT UK) קרב יחידים אשר איחד את אליפות ה-NXT ואת אליפות בריטניה של NXT[5] 17:11
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]