Yet to Come (The Most Beautiful Moment)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Yet to Come (The Most Beautiful Moment)"
סינגל בביצוע BTS
מתוך האלבום Proof
יצא לאור 10 ביוני 2022
פורמט תקליטור, הורדת מוזיקה, הזרמת מוזיקה עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה היפ הופ אלטרנטיבי
שפה אנגלית, קוריאנית
אורך 3:19
חברת תקליטים ביג היט
כתיבה דן גלייזר, ג'יי-הופ, MAX, פידוג, RM, שוגה
הפקה Pdogg
כרונולוגיית סינגלים של BTS
"My Universe"
(2021)
"Yet to Come (The Most Beautiful Moment)"
(2022)
"Bad Decisions"
(2022)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Yet to Come (The Most Beautiful Moment) הוא שיר של להקת הבנים הדרום קוריאנית BTS. השיר יצא לאור ב-10 ביוני 2022, דרך ביג היט אנטרטיינטמנט וסוני מיוזיק אנטרטיינמנט, בתור הסינגל המוביל מאלבום האוסף הראשון שלהם, Proof. זה הסינגל הראשון שלהם בקוריאנית מאז Life goes on.

רקע וקומפוזיציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-6 במאי 2022, הלהקה הכריזה על השיר וחשפה את עטיפתו.[1] שם השיר מתייחס לסדרה "The Most Beautiful Moment in Life", המכונה גם "עידן ה-HYYH".[2] הסדרה כללה כמה סרטים קצרים, כמו גם קו עלילה שהושג באמצעות 20 קליפים מחוברים זה לזה.[3] השיר הוכרז כאחד משלושת הרצועות החדשות באלבום האוסף Proof.[4]

מבחינה לירית, הלהקה משקפת את הקריירה שלה בתשע השנים הקודמות ומצפה לעתיד. הרצועה מוצאת את חברי להקה שוקלים "את הכל, מהשבחים שהוענקו להם לאורך השנים, את מטרתם ועתידם".[5] השיר תואר כ"רצועת היפ הופ אלטרנטיבית עם קצב בינוני המכוון את המנגינה קדימה".[6][7]

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-8 ביוני 2022, BTS פרסמו טיזר של הקליפ.[8] הטיזר מראה כל אחד מחברי הלהקה מפנה לאחד מהקליפים שלהם בעבר, הממוקם במדבר חולי.[9] הקליפ בן 4 הדקות יצא לאור ב-10 ביוני 2022.[10]

הקליפ קיבל מועמדות לפרס גראמי לווידאו קליפ הטוב ביותר בטקס פרסי גראמי ה-65.

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרטון מתחיל בכך שג'ונגקוק עושה תנועת יד כהתייחסות לסרטון Hwa Yang Yeon Hwa On Stage: Prologue של הלהקה. לאחר מכן המצלמה מתקרבת דרך אצבעותיו וחושפת את שבעת חברי הלהקה יושבים במדבר שומם, באותו סדר כפי שהיה בקליפ "Just One Day" משנת 2014. ג'ין נראה במשאית שבה השתמש בעבר בקליפ של "Run", מול פסל המלאך מ"Blood Sweat & Tears". גם הפסנתר החום והישן מהסרטון של שוגה "First Love" מופיע. המכולות הכחולות שעבר בהן RM ב-"Run" נמצאות כעת מולו, וג'יי-הופ עומד על הדיונות לצד הרכבת מ-Spring Day. החלק הראשון מסתיים במקום בו BTS התחילו לפני תשע שנים, כשהחברים עומדים יחד מול האוטובוס. שש שנים לאחר ש-V כיסה את עיניו של ג'ין בידיו בקליפ של "Blood Sweat & Tears", ג'ין מסיר את ידיו כדי להציג בפני V את סמל ההתחלה של BTS - אוטובוס בית הספר הצהוב מהקליפ הראשון שלהם, "No More Dream". הם לובשים בגדים לבנים בוהקים המשלימים את המראה השמח שלהם במקום האיפור הכהה והכבד שלבשו תשע שנים לפני כן. השביעיה חוזרת לאוטובוס, יושבת באותה תצורה כמו ב"Spring Day", ומוכנה לצאת ליעד הבא, שעדיין לא הושג.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ BTS announce new single ‘Yet To Come (The Most Beautiful Moment)’, NME, ‏2022-05-06 (באנגלית בריטית)
  2. ^ BTS announce new single "Yet to Come (The Most Beautiful Moment)", Consequence, ‏2022-05-06 (באנגלית אמריקאית)
  3. ^ BTS Announce New Single “Yet to Come (The Most Beautiful Moment)”, www.yahoo.com (באנגלית אמריקאית)
  4. ^ Jack Irvin May 06, 2022 03:55 Pm, BTS Announce Release Date for 'Yet to Come' Music Video from Upcoming Anthology Album Proof, PEOPLE.com (באנגלית)
  5. ^ BTS’ new single ‘Yet To Come’ offers poignant reflection and an optimistic invitation into the future, NME, ‏2022-06-10 (באנגלית בריטית)
  6. ^ Past Meets Present: BTS Makes a Full Circle with 'Yet To Come', My Site, ‏2022-06-10 (באנגלית אמריקאית)
  7. ^ Watch: BTS Sings That The Most Beautiful Moment Is “Yet To Come” In Hopeful Comeback MV, Soompi, ‏1654834337 (באנגלית)
  8. ^ Watch: BTS Drops MV Teaser For New Title Track “Yet To Come (The Most Beautiful Moment)”, Soompi, ‏1654614654 (באנגלית)
  9. ^ Glenn Rowley, Glenn Rowley, BTS Take a Stroll Down Memory Lane in ‘Yet to Come (The Most Beautiful Moment)’ Teaser: Watch, Billboard, ‏2022-06-07 (באנגלית אמריקאית)
  10. ^ Althea Legaspi, Althea Legaspi, BTS Share Stylish New Video Alongside Anthology LP 'Proof', Rolling Stone, ‏2022-06-10 (באנגלית אמריקאית)


הקודם:
2022:‏ "Butter" ‏– BTS
פרסי המוזיקה של iHeartRadio – הוידאו קליפ הטוב ביותר
2023: ‏"Yet To Come" –‏ BTS
הבא: