You Don't Know Me (שיר של בן פולדס)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"You Don't Know Me"
סינגל בביצוע בן פולדס בהשתתפות רג'ינה ספקטור
מתוך האלבום Way to Normal
יצא לאור 2008 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה אינדי פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים אפיק רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כרונולוגיית סינגלים של בן פולדס
"Hiroshima (B B B Benny Hit His Head)"
(2008)
"You Don't Know Me"
(2008)
"From Above"
(2010)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

You Don't Know Me הוא שמו של הסינגל המוביל מאלבום האולפן השלישי של בן פולדס, "Way to Normal". בשיר משתתפת רג'ינה ספקטור. שיר זה הוא גם השיר הרביעי באלבומו של פולדס "Stems and Seeds".

הקלטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן פולס התקשר לרג'ינה ספקטור וביקש שהיא תיקח חלק בהקלטת השיר. בריאיון ברולינג סטון הוא הסביר: "פשוט התקשרתי אליה וקמנו ועשינו את זה. היה לי חלק שרציתי שהיא תשיר אותו, אבל היא הוסיפה המון. יש דברים שפשוט יצאו מהפה שלה שלא היו בתוכנית, וזה נהדר. זה די מה שרציתי. האקורדים של השיר היו כל כך פשוטים שלא היה הרבה מקום לזה, אבל היא אחת מאותם אנשים מוכשרים. כשהיא עובדת זה טוב מפחיד. היא פשוט כולה כישרון".[1]

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

את הוידאו קליפ הרשמי לשיר "You Don't Know Me" ביים הצמד הקומי טים & אריק, והוא מציג את השניים כזוג אומלל. צילומים אלו משולבים בין הצילומים בהם נראים בן פולדס, המתופף סם סמית' והבסיסט ג'ארד ריינולדס מנגנים על הדשא מחוץ לביתם של הזוג. רג'ינה ספקטור עצמה לא השתתפה בצילומי הווידאו קליפ, אם כי ניתן לראות בו צילום סטילס שלה, בחדר המגורים. בווידאו קליפ מופיע גם ג'וש גרובן.[2]

הצלחה מסחרית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסינגל נכלל ב-"Wish You Were Here", פרק ה-11 של העונה ה-5 של הסדרה המצליחה "האנטומיה של גריי" של רשת ABC. בינואר 2015 השיר הופיע בפרסומת של Nationwide Insurance, חברת ביטוח אמריקאית.

רשימת השירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "You Don't Know Me" ‏ - (3:12 דקות)
  • "Hiroshima (B B B Benny Hit His Head)" ‏ - (3:37 דקות)
  • "Brainwashed" (Non-album track) ‏ - (3:35 דקות)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Downs, David (13 באוגוסט 2008). "Why I Leaked It: Ben Folds Comes Clean About His Fake (And Real) New Album, "Way To Normal"". Rolling Stone. ארכיון מ-2017-11-24. נבדק ב-2008-11-29. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Triangle Music: New Ben Folds video - "You Don't Know Me"". Trianglemusic.blogspot.com. 2008-09-11. נבדק ב-2011-02-11.