שקרניות קטנות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Ofekalef (שיחה | תרומות)
מ שוחזר מעריכות של 80.179.93.146 (שיחה) לעריכה האחרונה של צ'ייס ווטסון
אין תקציר עריכה
שורה 57: שורה 57:
[[sv:Pretty Little Liars]]
[[sv:Pretty Little Liars]]
[[tr:Pretty Little Liars]]
[[tr:Pretty Little Liars]]

==עונה ראשונה==
הסדרה עוקבת אחר חייהן של ארבע נערות - אריאה מונטגומרי, אמילי פילדס, האנה מרין וספנסר הייסטינגס אשר איבדו את הקשר זו עם זו לאחר היעלמותה של מנהיגתן, אליסון דילרנטיס. שנה לאחר מכן, לאחר גילוי גופתה של אליסון, הן מתחילות לקבל [[מסרון|הודעות טקסט]] ממקור אנונימי, "A", שמאיימת לחשוף את הסודות שלהן, כולל סודות שהן חשבו שרק חברתן אליסון ידעה. בהמשך הן מגלות עוד סודות שיכולים לפגוע לא רק בהן אלא גם בקרוביהן. הן גם מגלות רמזים שעלולים להוביל אותן לגלות מי היא "A".

==עונה שניה==
(כנרא) לאליסון יש אחות תאומה וקוראים לה בריטני והיא סוג של משוגעת לכן ההורים שלה שמו אותה בבית משוגעים אבל היא לא הסכימה ושמה את אליסון במקום(הן היו תאומות זהות ואף אחד לא הבדיל בניהן אפילו ההורים שלהן).
בסדרה שמים לב שאליסון הייתה קצת משוגעת, זה בגלל שזאת בריטני ביום שבריטני(אליסון) הישתחררה מבית משוגעים היא רדפה אחרי בריטני והיא חנקה אותה אנסה אותה ודקרה אותה בריטני מתה.
אליסון מנסה להגיד להורים שלה שזאת אליסון ובריטני היא זאת שמתה, אבל בגלל שהיא הייתה פסיכית לא האמינו לה.
אליסון מנסה להסתיר ראיות והיא מפלילה את ספנסר ברציחת "אליסון"(בריטני) וברציחת איאן והפללתו מכיון שאליסון היתה מתאוהבת בספנסר וניסתה לאנוס אותה.

גרסה מ־00:42, 26 באוגוסט 2011

תבנית:סדרת טלוויזיה שקרניות קטנותאנגלית: Pretty little liars) היא סדרת טלוויזיה מסוגת דרמת נעורים ומסתורין שנוצרה על ידי מרלנה קינג ומבוססת על סדרה של ספרים פופולרית בעלת אותו שם מאת שרה שפרד. הפרק הראשון של הסדרה שודר ב-8 ביוני 2010 ב-ABC Family.[1] הסדרה עוקבת אחר חייהן של אריאה מונטגומרי, ספנסר הייסטינגס, האנה מרין ואמילי פילדס, ארבע נערות אשר מאבדות קשר לאחר היעלמותה של המנהיגה שלהן, אליסון דילרנטיס. שנה לאחר מכן, הן מתחילות לקבל הודעות מדמות מסתורית המשתמשת בשם "A" המאיימת לחשוף את סודותיהם. בהתחלה הן חושבות שזו אליסון עצמה, אך לאחר שהיא נמצאה מתה, הבנות מבינות שמישהו אחר יודע את הסודות שלהם, - כולל סודות שהן חשבו שרק אליסון ידעה

לאחר הזמנה ראשונית של 10 פרקים, ב-28 ביוני 2010, ABC Family הזמינו עוד 12 פרקים נוספים לעונה אחת.[2] פרקים אלו החלו להיות משודרים ב-3 ביוני והסתיימו ב-21 במרץ 2011.[3] הצלחת הרייטינג של 10 הפרקים הראשונים גרם לסדרת הספרים להתארך מעבר לשמונת הספרים הראשונים.[4] ב-10 בינואר 2011, ABC Family חידשו את הסדרה לעונה שנייה.[5]

עלילת הסדרה

הסדרה עוקבת אחר חייהן של ארבע נערות - אריאה מונטגומרי, אמילי פילדס, האנה מרין וספנסר הייסטינגס אשר איבדו את הקשר זו עם זו לאחר היעלמותה של מנהיגתן, אליסון דילרנטיס. שנה לאחר מכן, לאחר גילוי גופתה של אליסון, הן מתחילות לקבל הודעות טקסט ממקור אנונימי, "A", שמאיימת לחשוף את הסודות שלהן, כולל סודות שהן חשבו שרק חברתן אליסון ידעה. בהמשך הן מגלות עוד סודות שיכולים לפגוע לא רק בהן אלא גם בקרוביהן. הן גם מגלות רמזים שעלולים להוביל אותן לגלות מי היא "A".

צוות שחקנים ודמויות

  • טרויאן בליסאריו מגלמת את ספנסר הייסטינגס, אשר אחותה המתנשאת והנשואה הטרייה, מליסה, עוברת לבית הארחה שספנסר שיפצה לעצמה. ספנסר מתוארת כבעלת שאיפות ממשפחה אמידה.
  • אשלי בנסון מגלמת את האנה מרין, אשר לקחה את מקומה של אליסון כהנערה הפופולרית ביותר ברוזווד לאחר היעלמותה של אליסון. שמנמנה בעבר, הפכה האנה לרזה לאחר העילמותה של אליסון, ועכשיו גונבת מחנויות בשביל תשומת לב מאביה הנעדר. בהמשך היא פחות מתעניינת בלהיות פופולרית ובסופו של דבר מתאחדת עם החברות הישנות שלה.
  • לוסי הייל מגלמת את אריאה מונטגומרי, אשר חוזרת חזרה לרוזווד יחד עם אמה, אביה, ואחיה הצעיר אחרי היעדרות של שנה באיסלנד. היא יודעת שאביה מנהל רומן, אבל שומרת את זה בסוד מאמה ואחיה.
  • שי מיטשל מגלמת את אמילי פילדס, שחיינית תחרותית אשר מתיידדת עם מאיה, התושבת החדשה של הבית לשעבר של אליסון.
  • סשה פיטרס מגלמת את אליסון דילרנטיס, המנהיגה לשעבר של החבורה. שלטה בקבוצה עם אגרוף ברזל, אליסון המרשעת אך הכריזמטית נעלמה במהלך מסיבת פיג'מות; שנה מאוחר יותר, היעלמותה עדיין לא נפתרה, אבל גופתה נמצאה.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ "Pretty Little Liars Stands as ABC Family's No. 1 Series Launch on Record Across Target Demos". TVbytheNumbers.com. 2010-06-09. נבדק ב-2010-06-24.
  2. ^ "ABC Family Orders 12 Additional Episodes Of Pretty Little Liars". TVbytheNumbers.com. נבדק ב-2010-06-28.
  3. ^ "ABC Family Sets Premiere Dates For Pretty Little Liars, Greek, Secret Life, & Make It Or Break It". TVbytheNumbers.com. נבדק ב-2010-10-12.
  4. ^ Armstrong, Jennifer (8 בדצמבר 2010). "Pretty Little Liars: Four new books on the way, starting in July". EW.com. נבדק ב-27 בדצמבר 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ "zap2it.com".

עונה ראשונה

הסדרה עוקבת אחר חייהן של ארבע נערות - אריאה מונטגומרי, אמילי פילדס, האנה מרין וספנסר הייסטינגס אשר איבדו את הקשר זו עם זו לאחר היעלמותה של מנהיגתן, אליסון דילרנטיס. שנה לאחר מכן, לאחר גילוי גופתה של אליסון, הן מתחילות לקבל הודעות טקסט ממקור אנונימי, "A", שמאיימת לחשוף את הסודות שלהן, כולל סודות שהן חשבו שרק חברתן אליסון ידעה. בהמשך הן מגלות עוד סודות שיכולים לפגוע לא רק בהן אלא גם בקרוביהן. הן גם מגלות רמזים שעלולים להוביל אותן לגלות מי היא "A".

עונה שניה

(כנרא) לאליסון יש אחות תאומה וקוראים לה בריטני והיא סוג של משוגעת לכן ההורים שלה שמו אותה בבית משוגעים אבל היא לא הסכימה ושמה את אליסון במקום(הן היו תאומות זהות ואף אחד לא הבדיל בניהן אפילו ההורים שלהן). בסדרה שמים לב שאליסון הייתה קצת משוגעת, זה בגלל שזאת בריטני ביום שבריטני(אליסון) הישתחררה מבית משוגעים היא רדפה אחרי בריטני והיא חנקה אותה אנסה אותה ודקרה אותה בריטני מתה. אליסון מנסה להגיד להורים שלה שזאת אליסון ובריטני היא זאת שמתה, אבל בגלל שהיא הייתה פסיכית לא האמינו לה. אליסון מנסה להסתיר ראיות והיא מפלילה את ספנסר ברציחת "אליסון"(בריטני) וברציחת איאן והפללתו מכיון שאליסון היתה מתאוהבת בספנסר וניסתה לאנוס אותה.