החיים היפים על הסיפון – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Louperibot (שיחה | תרומות)
מ r2.5.2) (בוט משנה: nn:Det søte liv til sjøs
שורה 68: שורה 68:
[[ms:The Suite Life on Deck]]
[[ms:The Suite Life on Deck]]
[[nl:The Suite Life on Deck]]
[[nl:The Suite Life on Deck]]
[[nn:The Suite Life On Deck]]
[[nn:Det søte liv til sjøs]]
[[no:The Suite Life On Deck]]
[[no:The Suite Life On Deck]]
[[pl:Suite Life: Nie ma to jak statek]]
[[pl:Suite Life: Nie ma to jak statek]]

גרסה מ־20:14, 30 באוגוסט 2011

תבנית:שכתוב תבנית:סדרת טלוויזיה החיים היפים על הסיפוןאנגלית: The Suite Life on Deck) היא סדרת ספין-אוף לסדרה החיים היפים של זאק וקודי. הסדרה עוקבת אחר זאק, קודי, מר מוסבי ולונדון, כאשר הם מגיעים לאוניית נוסעים מפוארת, "ה-S.S טיפטון". האונייה, שבבעלותו של מר טיפטון (אבא של לונדון ובעליו של המלון בסדרה המקורית), שטה מסביב לעולם כאשר תיירים ותלמידים לומדים ב-"תיכון שבעת הימים".ב-25 במרץ 2011 יצא לסדרה סרט שנקרא החיים היפים: הסרט. אם מחשיבים את שתי הסדרות כסדרה אחת מתקבלת הסדרה הארוכה בסדרות דיסני, עם למעלה מ-150 פרקים.

דמויות

דמויות ראשיות

  • קודי מרטין (קול ספראוס): מלומד, רגיש, חכם ובוגר. קודי הוא התלמיד המצטיין בכיתתו, אך לא כל כך בספורט. הוא נוהג להתאמן ביוגה ולבשל, כאשר כישרון זה הוביל אותו להדריך קורס בישול בעונה השנייה. לאחר שזאק בזבז את כל כספו, הוא מוכרח לעבוד כנער המגבות. הוא שומר על היגיינה עצמית גבוהה ומכונה "חולה ניקיון". הוא מאוהב בביילי, ומנסה לעשות הכול כדי שתאהב אותו חזרה, אך בשבילה הוא רק ידיד טוב. בסוף העונה הראשונה ביילי וקודי הופכים לזוג. קודי חולק חדר עם וודי, שדומה בהתנהגותו לזאק. קודי הוא נשיא המעריצים של שרלוק הולמס. החלום של קודי הוא ללמוד באוניברסיטת ייל (בתחילה הוא רצה ללמוד בהרווארד, אבל האחראי על קבלת הסטודנטים מונע ממנו להתקבל לאחר שקודי עזר לזאק לצאת עם ביתו).
  • זאק מרטין (דילן ספראוס): תאומו של קודי, אך בניגוד לו הוא הנער השובב. אובססיבי לבחורות, לא אחראי,אוהב לעשות שטויות ומתיחות,בעל חוש הומור.הוא חלש מאוד בלימודים,אך הוא זה שתמיד יתן את העצות הנכונות והחכמות לכולם.נוהג ללבוש חולצות פולו.בניגוד לאחיו הקטן קודי,הוא טוב יותר בכל הקשור לספורט. הוא עובד בבר המיצים על הספינה כיוון שבזבז את כל כספו שלו ושל אחיו עוד בעונה הראשונה. הוא נוטה להציק לאחיו אך מגן עליו כשמישהו מנסה לפגוע בו.הוא הקרבן שמר מוסבי תמיד מאשים בכל הצרות שנעשות על הספינה אך הוא לא תמיד אשם. החל מהפרק "שותף לחדר" בעונה השנייה, לאחר עונה שלמה בה לא חלק חדר, זאק מקבל את מרקוס ליטל כשותף.בעונה השנייה מתאהב בבחורה ששמה מאיה ואוהב אותה יותר מכול אישה שהוא מכיר.
  • לונדון טיפטון (ברנדה סונג): היא בתו של ווילפרד טיפטון, מולטי-מיליארדר ובעל הספינה שבה היא גרה. נערה מפונקת, עשירה ורפת-שכל. כאשר היא שמחה, היא נוטה למחוא כפיים ולומר: "הידד לי" (באנגלית: Yay me). יש לה אף תוכנית אינטרנט בשם זה. מפיק תוכנית זו הוא וודי. לונדון לא מרוצה משהותה בספינה, בעיקר בגלל שהיא חייבת לחלוק חדר קטן עם ביילי. לונדון מאוכזבת גם משום שאין בחדר מקום לבגדיה ולחפציה, סיבה שהובילה אותה "לפתוח" חנות אפנה, ואף לשכור חדר בשם בדוי. לונדון לומדת ב"תיכון שבעת הימים" כי אביה מאמין שזה ישכיל אותה, אך נראה שהיא ממשיכה להיכשל ולברוח מהשיעורים. היו לה 16 אימהות שונות (חמש מהן משרתות של אביה). ללונדון אין שום בעיה להעליב אנשים אחרים, ולעולם אינה ננזפת על כך. בנוסף באחד הפרקים נאמר שהיא ממוצא תאילנדי
  • ביילי פיקט (דבי ראיין): נבונה, אדיבה, ובוגרת. גדלה בכפר בדוי בשם קטלקורן שבקנזסואכן לאורך כל הסדרה רואים את אהבתה בכל הקשור לכפרים וחוות. מומחית באמנות בקלחי תירס. ביילי היא תלמידה מצטיינת בבית הספר, דבר שמקרב אותה לקודי. חברה טובה של לונדון, אעפ"י שלונדון ממשיכה להתלונן על חובתה לחלוק את חדרה. ביילי ניסתה תחילה להירשם כבן כי כל המקומות בחדרי הבנות נתפסו(לונדון שיחדה את שותפתה המקורית, פטמה, שתעזוב את הספינה ולכן היה בבעלותה חדר פרטי), אך לאחר מכן, היא הצטרפה ללונדון לחדר. היא נוהגת לעזור ללונדון כשהיא נותנת לה סכום כסף גדול, בדומה למאדי מ"החיים היפים של זאק וקודי". כשהייתה ב"אי התוכים", היא אימצה חזיר וקראה לו "פורקרס". בסופה של העונה הראשונה ביילי וקודי הופכים לזוג. בפרק האחרון ביילי מתקבלת לאוניברסיטת ייל.
  • מריון מוסבי (פיל לואיס): לאחר שעבד כמנהל מלון טיפטון, נשלח מריון לנהל את "ה-S.S טיפטון" ולהשגיח על לונדון. לעתים הוא נתפס כלחוץ ורגיש ולעתים כבוגר ורציני. הוא לא מחבב את זאק בגלל כל הבלאגן שהוא עושה ותמיד מקווה שהוא ייעלם, לכן הוא דואג להאשים אותו בכל דבר שקורה. מריון משמש כדמות אבהית ללונדון, כיוון שאביה לא יכול לטפל בה במקומו, והוא אוהב אותה למרות כל הבעיות שהיא עושה. אובססיבי למטפחות כיס, ואף המציא 2 מכונות הקשורות בנושא: "הכיס האוטומטי", הדואג להחלפה מהירה של המטפחות ו"מטפחת מצב הרוח", בה צבע המטפחת משקף את מצב הרוח של בעל הכיס. בפרק האחרון מוסבי הציע לאמה טטוויילר נישואים .
  • מרקוס ליטל (דוק שואו) (חלק מן העונה הראשונה וחלק מן השניה): מרקוס הוא שותפו לחדר של זאק החל מהפרק "שותף לחדר" בעונה השנייה. הוא ראפר לשעבר ומעריץ מושבע של להקת אבבא. הוא הפך לחברם הטוב ביותר של זאק ווודי. הוא היה מאוהב בלונדון למשך מספר פרקים. בעונה השלישית עזב לצילומי סרט, דבר ששואו השחקן באמת עשה.
  • וודי פינק (מת'יו טימונס): בן זוגה של אדיסון, שותפו לחדר של קודי וחבר טוב שלו ושל זאק. הוא מרכיב משקפיים, בעל תספורת אפרו והוא די שמן. הוא מאוד מבולגן ומאוד לא הגייני. אין לו מזל עם בנות, אך הוא נוהג להתחנף ללונדון, דבר המשמח אותה מאוד. הוא מפיק את תוכנית האינטרנט של לונדון "הידד לי" (באנגלית: Yay me).

דמויות משניות

  • אמה טטוויילר (ארין קרדילו): המורה בתיכון שבעת הימים. קפדנית, אחראית ובוגרת. בעונה השנייה מתגלה צד נוסף באישיותה - העבר שלה ובעיותיה האישיות. אוהבת חתולים, ועקב מערכות יחסיה הכושלות בחדרה נמצאים למעלה משלושים חתולים. בפרק האחרון מריון מוסבי מציע לאמה נישואים והיא מסכימה.
  • קירבי מוריס (ווינדל די מידלברוקס): ראש מחלקת האבטחה בספינה. שמן וקירח שאוהב לאכול הרבה. שחקן פוטבול לשעבר. קודי הוא התזונאי, רואה החשבון, עורך דין והמורה הפרטי שלו.
  • גב' פפרמן (ליליאן אדאמס) : אישה מבוגרת וסנילית. לומדת קראטה לקשישים. המשפט המוכר שלה הוא "לא!" כאשר היא אומרת זאת בהשהייה קצרה והמילה מתארכת.
  • קוני (ג'ניפר טיסדייל) (עונה ראשונה): קוני היא מדריכת הכיף בסיפון והיא אחראית על המורל. היא חוצפנית ומלאת מרץ, ובדרך כלל גורמת רק צרות. החבר'ה שונאים אותה ומנסים להתחמק ממנה, אבל היא תמיד מוצאת דרך להציק להם.
  • אדיסון (רייצ'ל קתרין בל): תלמידה בתיכון שבעת הימים. מגיבה באופן קיצוני מאוד כאשר היא מקבלת סוכר, ואף מדברת באופן מהיר המנוגד ליכולת ההבנה של האדם. יש לה פוביה מכדורי פינג-פונג. חברה טובה של ביילי וחברה של וודי.
  • מר בלנקט (מייקל היצ'קוק) (עונה ראשונה): הפסיכולוג של הספינה. הוא לעולם לא למד פסיכולוגיה ולעתים נראה כי הוא זה שזקוק לטיפול פסיכולוגי. מאוהב בגברת טטויילר. המציא את "שיטת בלנקט" שהרעיון העומד מאחוריה הוא לחשוף את המטופל לפחד שלו בצורה טראומטית.
  • מאיה (זואי דויץ') (עונה שנייה): ילדה חדשה שהגיעה לבית הספר. חברה לשעבר של זאק אך הם נפרדו מכיוון שבפרק האחרון מאיה הכריזה שהיא נוסעת לצ'אד לאפריקה בלי דרך לתקשור רחוק.
  • ווילפרד טיפטון: מולטי מיליארדר ובעל הספינה ואביה של לונדון.שמו מוזכר בכל העונות, אך רק בעונה השלישית הוא מופיע לפרק אחד. בפרק האחרון הוא מוכר את ה-S.S טיפטון.
  • קרי מרטין אמא של זאק וקודי, הדואגת להם מאוד ומבשלת גרוע.

קישורים חיצוניים