פאט ג'ו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
WikitanvirBot (שיחה | תרומות)
מ r2.7.1) (בוט מוסיף: fa:فت جو
אין תקציר עריכה
שורה 7: שורה 7:


לג'ו סכסוך ממושך עם הראפר האמריקאני [[50 סנט]] בשל תקיפות הדדיות בשיריהם.
לג'ו סכסוך ממושך עם הראפר האמריקאני [[50 סנט]] בשל תקיפות הדדיות בשיריהם.
ג'ו הופיע בסרט "מת לצעוק 3" כמתמודד בתחרות פריסטייל. בתחרות שפט סיימון קאוול והגיב באדישות מוחלטת ובבוז לתחרות כולה וכתוצאה מכך נורה.
כפרודיה על "8 מייל" התמודד ג'ו מול ג'ורג'{פארודיה על אמינם מהסרט}. השניים לכלכו זה על זה וג'ורג' הצליח להביס את פאט ג'ו. אולם לצערו הזכיר בטעות לשחומי-העור שבמקום את ארגון הKKK בכיסוי-ראשו. כתוצאה מכך הם העיפו אותו מן המקום.


{{קצרמר|מוזיקה}}
{{קצרמר|מוזיקה}}

גרסה מ־13:46, 10 במרץ 2012

פאט ג'ו

יוסף קרטאגנהספרדית: Joseph Antonio Cartagena, נולד ב-19 באוגוסט 1970 בניו יורק), הידוע בשם הבמה שלו פאט ג'ו (Fat Joe), הוא אמן ראפ והיפ הופ אמריקאי ממוצא קובני-פוארטו ריקני.

האלבום הראשון של ג'ו יצא ב-1993, וב-1995 חתם חוזה עם חברת "אטלאנטיק רקורדס" תחת השם "דון קרטאגנה". ב-2006 הוציא אלבום נוסף תחת השם "Me, Myself & I" בחברת התקליטים "ימפריאל רקורדס" עם שירו המצליח "Make It Rain". ב-2008 הוציא את אלבומו "The Elephant in the Room". השיר המפורסם של פאט ג'ו הוא "Lean Back" .

לג'ו סכסוך ממושך עם הראפר האמריקאני 50 סנט בשל תקיפות הדדיות בשיריהם. ג'ו הופיע בסרט "מת לצעוק 3" כמתמודד בתחרות פריסטייל. בתחרות שפט סיימון קאוול והגיב באדישות מוחלטת ובבוז לתחרות כולה וכתוצאה מכך נורה. כפרודיה על "8 מייל" התמודד ג'ו מול ג'ורג'{פארודיה על אמינם מהסרט}. השניים לכלכו זה על זה וג'ורג' הצליח להביס את פאט ג'ו. אולם לצערו הזכיר בטעות לשחומי-העור שבמקום את ארגון הKKK בכיסוי-ראשו. כתוצאה מכך הם העיפו אותו מן המקום.

ערך זה הוא קצרמר בנושא מוזיקה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.