סטפני, נסיכת מונקו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
World2000 (שיחה | תרומות)
שורה 5: שורה 5:
===משפחתה===
===משפחתה===
סטפני נולדה לאביה [[רנייה השלישי, נסיך מונקו|רנייה השלישי נסיך מונקו]] ולאמה [[גרייס קלי]] ב -1 בפברואר [[1965]], היא הצעירה במשפחתה מאחיה [[אלברט השני, נסיך מונאקו|אלברט השני נסיך מונאקו]] ומאחותה [[הנסיכה קרוליין מהנובר]].
סטפני נולדה לאביה [[רנייה השלישי, נסיך מונקו|רנייה השלישי נסיך מונקו]] ולאמה [[גרייס קלי]] ב -1 בפברואר [[1965]], היא הצעירה במשפחתה מאחיה [[אלבר השני, נסיך מונאקו|אלבר השני נסיך מונאקו]] ומאחותה [[הנסיכה קרוליין מהנובר]].

===השכלה ותחביבים===
===השכלה ותחביבים===

גרסה מ־18:29, 24 באפריל 2012

סטפני מרי אליזבת גרימלדי (נולדה ב-1 הפברואר 1965), היא הנסיכה סטפני ממונאקו והרוזנת של פוליניאק, מקום שישי בתור הירושה לכתר מונאקו. בעברה הייתה זמרת, מעצבת בגדי ים, ודוגמנית.

חייה הפרטיים

משפחתה

סטפני נולדה לאביה רנייה השלישי נסיך מונקו ולאמה גרייס קלי ב -1 בפברואר 1965, היא הצעירה במשפחתה מאחיה אלבר השני נסיך מונאקו ומאחותה הנסיכה קרוליין מהנובר.

השכלה ותחביבים

סטפני שולטת בשפות צרפתית, מונאקית, אנגלית ואיטלקית. היא התחנכה בבית דאם דה סנט מור במונאקו, ולאחר מכן בדופנלופ בפריז צרפת. סטפני סיימה את תואר הבגרות בשנת 1982. במהלך שנותיה בבית הספר היא למדה מחול, פסנתר קלאסי, וגם השתתפה בתחרויות התעמלות ורכיבה על סוסים.

תאונת הדרכים

ב -13 בספטמבר 1982 בזמן נסיעת החזרה אל ביתם מבית החווה "רוקגל" בצרפת אירעה תאונת דרכים לסטפני ולאמה גרייס קלי, אמה נפטרה למחרת ב -14 בספטמבר בעוד שלסטפני נגרם שבר קו השיער של חוליה בצוואר. אף על פי הגרסה הרשמית שהיתה כי אמה גרייס עברה אירוע מוחי תוך כדי נהיגה, השמועה אמרה כי סטפני שנאלצה להחמיץ את ההלוויה בגלל החלמתה למעשה נהגה ברכב. סטפני עצמה סירבה לדבר על המוות של אמה עד 2002, אז היא אמרה "לא רק שעברתי טראומה נוראית לאבד אמא בגיל צעיר מאוד, אלא גם הייתי לידה ברגע התאונה, אף אחד לא יכול לדמיין כמה סבלתי, ועדיין סובלת ".