מרלה מייפלס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "שמאל|ממוזער|200px|מרלה מייפלס '''מרלה מייפלס''' (באנגלית: '''Marla Maples'''; נו..."
(אין הבדלים)

גרסה מ־13:57, 25 באפריל 2012

מרלה מייפלס

מרלה מייפלסאנגלית: Marla Maples; נולדה ב-27 באוקטובר 1963) היא שחקנית ומנחת טלוויזיה אמריקאית, ידועה בעיקר בנישואיה לאיש העסקים דונלד טראמפ.

ביוגרפיה

מייפלס נולדה בדלתון, ג'ורג'יה, למשפחה ממוצא סקוטי, בתם של אן, פקידה במשרד לשעבר וסטן, מפתח נדל"ן וכשהיתה בגיל צעיר מאוד הוריה התגרשו ואביה התחתן בשנית עם חברתה לספסל הלימודים. במהלך לימודיה בתיכון שיחקה בנבחרת הכדורסל של בית ספרה, בנוסף זכתה מקום ראשון בתחרות יופי מקומית בעיר הולדתה ומקום שני בתחרות "מיס ג'ורג'יה". היא קרובת משפחה של השחקנית הת'ר לוקליר, סבא מצד אימה של מייפלס היה אחיו של סבא מצד אביה של לוקליר. מייפלס החלה לצאת עם טראמפ ב-1986 בחשאי בעוד היה עדיין נשוי, פרשת היכרותם התגלתה לאחר מכן ב-1991 כאשר מייפלס ואשתו של טראמפ נפגשו ביחד במדרון סקי באספן בעת שמייפלס באה לבקר את בעלה וזה מה שהוביל לגירושיו התוקשרים של טראמפ, בשנת 1993 נישאו טראמפ ומיייפלס ובשנה זו גם נולדה בתה היחידה, טיפאני, והיא אף לקחה חלק בהנחיית תחרויות "מיס תבל" ומיס ארה"ב" הנמצאות בבעלותו של טראמפ, לאחר חמש שנים התגרש הזוג ובין היתר נפצו שמועות שהם בגדו אחד בשני, זמן קצר לאחר גירושיה חתמה עם הוצאה לאור על הוצאת ספר פרי כתיבתה תחת השם "כל הנוצץ זהב" אך לבסוף ספרה לא פורסם בטענה שהוא מפר את זכויותיו של טראמפ והוא אף איים בתביעת דיבה, ב-1999 הודיעה על אירוסיה למפיק מייקל מיילר, בנו של הסופר נורמן מיילר אך אירוסין אלו בוטלו לאחר כמה חודשים, כיום מייפלס נחשבת מקרובת לרוחניות ומשמשת כאם חד הורית לבתה.

קריירת משחק

מייפלס הופיעה בסרטים "החלטה גורלית", "Maximum Overdrive" ו-אושר, בנוסף השתתפה בתפקיד אורח בסדרת הטלויזיה "נני" ובסדרת האגרוף של האלק הוגאן.