The Gutter Twins – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
PixelBot (שיחה | תרומות)
מ r2.7.2) (בוט מוסיף: de:The Gutter Twins
Luckas-bot (שיחה | תרומות)
מ r2.7.2) (בוט מוסיף: ru:The Gutter Twins
שורה 61: שורה 61:
[[no:The Gutter Twins]]
[[no:The Gutter Twins]]
[[pl:The Gutter Twins]]
[[pl:The Gutter Twins]]
[[ru:The Gutter Twins]]

גרסה מ־16:43, 29 במאי 2012

תבנית:מוזיקאים The Gutter Twins (הגאטר טווינז) היא להקת רוק אלטרנטיבי אמריקאית, שהוקמה על בסיס שיתוף פעולה מוזיקלי בין גרג דולי ומרק לאנגן. שירי הלהקה מתאפיינים בצליל אפל ולעתים גותי, ומילים שמושפעות מהביוגרפיות המורכבות של שני המוזיקאים.

רקע

הקריירה המוזיקלית של גרג דולי ומארק לאנגן החלה בשנות ה-80, דולי כמנהיג האפגן ויגס ולאנגן כסולן סקרימינג טריז. שתי הלהקות היו חתומות בחברת סאב פופ, ופעלו מחוץ לסצנת הגראנג' המרכזית באותה תקופה שהייתה ממוקמת בסיאטל. השניים נפגשו כבר בשנת 1989, אך לא שיתפו פעולה עד לשנות ה-2000, לאחר ששתי הלהקות שלהם התפרקו. באותו הזמן לאנגן הקליט אלבומי סולו ושיתף פעולה עם אמנים רבים, ודולי הזמין אותו להקליט ולהופיע עם הטוויילייט סינגרז, להקתו החדשה. במקביל השתתף דולי באלבומי הסולו של לאנגן.

בשנת 2003 התגבש הרעיון שהשניים יקימו פרויקט חדש. דולי מספר ששמע לראשונה על שיתוף הפעולה ביניהם כשנשאל על כך בראיון עם עיתונאי איטלקי, לו סיפר לאנגן על הרעיון וקבע את שם הלהקה. ההקלטות לקראת אלבום חדש החלו בסוף אותה שנה.

Saturnalia

לאנגן ודולי הקליטו שיר אחד בשנת 2003, אך זנחו את ההקלטות לתקופה ארוכה בעקבות פרויקטים אחרים בהם היו מעורבים - דולי עם הטוויילייט סינגרז והלהקה האיטלקית Afterhours, ולנאגן כסולן קווינז אוף דה סטון אייג' ואמנים נוספים. השניים הופיעו לראשונה כ-The Gutter Twins בשנת 2005 במועדון ברומא. בשנת 2006 השתתף לאנגן בשני אלבומים של הטוויילייט סינגרז ואף הצטרף לסיבוב ההופעות שלה. באותו הזמן חזרו השניים לעבוד על הפרויקט המשותף ולהקליט שירים חדשים. הלהקה חתמה בלייבל איתו התחילו את דרכם, סאב פופ. בספטמבר 2007 הודיעו כי העבודה על האלבום הסתיימה, ו-Saturnalia יצא מספר חודשים לאחר מכן, במרץ 2008.

בספטמבר 2008 הוציא ההרכב מיני-אלבום בשם Adorata הכולל שמונה שירים, שישה מתוכם הם גרסאות כיסוי לשירים של אמנים שונים. מרבית ההקלטות לאלבום נערכו בזמן העבודה על אלבום הבכורה של הלהקה.

The Gutter Twins יצאו לסיבוב הופעות בארצות הברית ובאירופה באוגוסט 2008, ובמסגרתו הופיעו בישראל.

דיסקוגרפיה

קובץ:Saturnalia Cover.jpg Saturnalia (2008)

1.The Stations - 2.God's Children - 3.All Misery / Flowers - 4.The Body - 5.Idle Hands - 6.Circle the Fringes - 7.Who Will Lead Us? - 8.Seven Stories Underground - 9.I Was in Love With You - 10.Bête Noire - 11.Each to Each - 12.Front Street

קובץ:Adorata Cover.jpg Adorata (2008)

1.Belles - 2.Down The Line - 3. Deep Hit Of Morning Sun - 4.Flow Like A River - 5.St. James Infirmary - 6.Duchess - 7.Spanish Doors - 8.We Have Met Before

קישורים חיצוניים