המפלגה הרפורמיסטית האמריקאית – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''המפלגה הרפורמיסטית האמריקאית''' היא מפלגה שנוסדה ב-[[1995]] על ידי [[רוס פרו]]. שנה אחר כך, ב[[הבחירות לנשיאות ארצות הברית 1996]], רץ פרו עם פט צ'ואוט. אך לא היה פרו יריב ראוי לשאר המפלגות, וקיבל רק כ-8% מהקולות. בשנת [[2000]] [[רוס פרו]] פרש מתפקידו כמנהיג המפלגה ובמקומו מונה [[פט ביוקנן]], אשר גם הוא לא צלח בבחירות וזכה ב 0.4 אחוז מהקולות בלבד, יחד עם זאת ייתכן שלמועמדותו הייתה השפעה מכרעת: במחוז פאלם ביץ' שבפלורידה טעו רבים והצביעו עבורו עקב עיצוב מבלבל של פתקי הבחירות (Butterfly Ballots) והדבר מנע את ניצחון של [[אל גור]] . בשנת[[ 2004]] ו[[2008]] לא הריצה המפלגה מועמד, וגם לא הריצה מועמד בבחירות של שנת [[2012]].(יש להבדיל את המיפלגה מהמפלגה הרפורמיסטית מ[[ניו זילנד]])
'''המפלגה הרפורמיסטית האמריקאית''' היא מפלגה שנוסדה ב-[[1995]] על ידי [[רוס פרו]]. שנה אחר כך, ב[[הבחירות לנשיאות ארצות הברית 1996]], רץ פרו עם פט צ'ואוט. אך לא היה פרו יריב ראוי לשאר המפלגות, וקיבל רק כ-8% מהקולות. בשנת [[2000]] [[רוס פרו]] פרש מתפקידו כמנהיג המפלגה וסירב לתמוך בה עקב מועמדותו של [[פט ביוקנן]] אשר מונה בימקומו. ביוקנן לא צלח את בבחירות וזכה ב 0.4 אחוז מהקולות בלבד, יחד עם זאת ייתכן שלמועמדותו הייתה השפעה מכרעת: במחוז פאלם ביץ' שבפלורידה טעו רבים והצביעו עבורו עקב עיצוב מבלבל של פתקי הבחירות (Butterfly Ballots) והדבר מנע את ניצחון של [[אל גור]] . בשנת[[ 2004]] ו[[2008]] לא הריצה המפלגה מועמד, וגם לא הריצה מועמד בבחירות של שנת [[2012]].(יש להבדיל את המיפלגה מהמפלגה הרפורמיסטית מ[[ניו זילנד]])


המיתאבק לשעבר ומושל מדינת [[מינסוטה]] לשעבר [[ג'סי ונטורה]] היה חבר במיפלגה.
המיתאבק לשעבר ומושל מדינת [[מינסוטה]] לשעבר [[ג'סי ונטורה]] היה חבר במיפלגה.

גרסה מ־17:43, 1 ביוני 2012

המפלגה הרפורמיסטית האמריקאית היא מפלגה שנוסדה ב-1995 על ידי רוס פרו. שנה אחר כך, בהבחירות לנשיאות ארצות הברית 1996, רץ פרו עם פט צ'ואוט. אך לא היה פרו יריב ראוי לשאר המפלגות, וקיבל רק כ-8% מהקולות. בשנת 2000 רוס פרו פרש מתפקידו כמנהיג המפלגה וסירב לתמוך בה עקב מועמדותו של פט ביוקנן אשר מונה בימקומו. ביוקנן לא צלח את בבחירות וזכה ב 0.4 אחוז מהקולות בלבד, יחד עם זאת ייתכן שלמועמדותו הייתה השפעה מכרעת: במחוז פאלם ביץ' שבפלורידה טעו רבים והצביעו עבורו עקב עיצוב מבלבל של פתקי הבחירות (Butterfly Ballots) והדבר מנע את ניצחון של אל גור . בשנת2004 ו2008 לא הריצה המפלגה מועמד, וגם לא הריצה מועמד בבחירות של שנת 2012.(יש להבדיל את המיפלגה מהמפלגה הרפורמיסטית מניו זילנד)

המיתאבק לשעבר ומושל מדינת מינסוטה לשעבר ג'סי ונטורה היה חבר במיפלגה.

תמונה של רוס פרו, מקים המיפלגה

.


ערך זה הוא קצרמר בנושא ארצות הברית. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.