Top Eleven Football Manager – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏כסף ואסימונים: נתונים שגויים/לא מעודכנים
שורה 31: שורה 31:


=== כסף ואסימונים ===
=== כסף ואסימונים ===
כל שחקן מקבל בראשית דרכו 100 אלף דולר ו-5 אסימונים (אשר במשחק נקראים טוקנס). הוא יכול לבזבז אותם על שחקנים מבנים ועוד... שיטת קניית ומכירת שחקנים עובדת כמו מכירה פומבית. בהתחלה יש סיבוב ראשון, אם אף אחד לא הציע עליו אז יש סיבוב שני, ואם עדיין אף אחד לא הציע השחקן חוזר לקבוצה ממנה שוחרר. אם אחרי סיבוב ראשון/שני מישהו אחד הציע, הוא מקבל את השחקן.
כל שחקן מקבל בראשית דרכו 100 אלף דולר ו-5 אסימונים (אשר במשחק נקראים טוקנס). הוא יכול לבזבז אותם על שחקנים מבנים ועוד... שיטת קניית ומכירת שחקנים עובדת כמו מכירה פומבית. תחילה יש סיבוב ראשון, אם אף אחד לא הציע על השחקן תוך שלוש שעות השחקן ישאר בקבוצתו.
בשביל להציע על שחקן צריך:
בשביל להציע על שחקן צריך:


שורה 39: שורה 39:


3. מספיק טוקנס (טוקנס אחד לכל הצעה)
3. מספיק טוקנס (טוקנס אחד לכל הצעה)
אם יותר ממשתמש אחד מציע על שחקן אז יהיה שלב נוק-אאוט עד שנשאר מציע אחד. אם בשלבי הנוק-אאוט הראשונים אין עוד מנצח אז המכירה הפומבית תימשך עד מישהו מוותר, המנצח מקבל את השחקן כאשר אחרי כל הצעה המחיר עולה. בכל עונה רשאי המשתמש לבחור ספונסר חולצה וזכויות שידור. ספונסר החולצה נותן כסף מיידי. המשתמש יכול לבחור: ספונסר יומי, ספונסר שבועי, ספונסר דו-שבועי וספונסר עונתי. ככל שהזמן יותר ארוך המחיר יותר גבוה. זכויות טלוויזיה נותנת אסימונים בחינם (ניתן לקנות אסימונים בכסף אמיתי, ללא זכויות טלוויזיה המשתמש לא ירוויח אסימונים בחינם) בטווח חודשי לפי הסוגים הבאים:
אם יותר ממשתמש אחד מציע על שחקן אז יהיה שלב נוק-אאוט עד שנשאר מציע אחד. אם בשלבי הנוק-אאוט הראשונים אין עוד מנצח אז המכירה הפומבית תימשך עד שנשאר אחד שמקבל את השחקן. בכל עונה רשאי המשתמש לבחור ספונסר חולצה וזכויות שידור. ספונסר החולצה נותן כסף מיידי. המשתמש יכול לבחור: ספונסר יומי, ספונסר שבועי, ספונסר דו-שבועי וספונסר עונתי. ככל שהזמן יותר ארוך המחיר יותר גבוה. זכויות טלוויזיה נותנת אסימונים בחינם (ניתן לקנות אסימונים בכסף אמיתי, ללא זכויות טלוויזיה המשתמש לא ירוויח אסימונים בחינם) בטווח חודשי לפי הסוגים הבאים:


1. "קבל טוקנס חינם בכל יום לא משנה מה"
1. "קבל טוקנס חינם בכל יום לא משנה מה"

גרסה מ־16:49, 7 בדצמבר 2012

הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.

תבנית:מידע משחק Top Eleven Football Manager הוא משחק דפדפן ברשת החברתית פייסבוק במסגרתו נדרש השחקן לתפקד כמנג'ר של קבוצת כדורגל, האחראי הן על הפן הספורטיבי והן על הפן הכלכלי והניהולי. המשחק פותח על ידי חברת נורדאוס (Nordeus) לשימוש דרך פייסבוק ושאר אתרי הרשתות החברתיות. המשחק הושק במאי 2010.

תיאור המשחק

כדי להתחיל לשחק, המשתמש חייב לבחור את מדינת המוצא שלו, שפתו וליצור את המועדון שלו, בחירת הצבעים של חולצות השחקנים ועיצוב הלוגו של המועדון. לאחר מכן, המשתמש מצטרף לאחת הליגות.

התוכנה תנסה בהמשך לאפשר לחברים שונים בפייסבוק לשחק באותה הליגה. עונה אחת נמשכת 28 ימים, וכל יום הקבוצות משחקות משחק אחד בליגה. ארבע הקבוצות הטובות ביותר מעפילות לליגת האלופות, בה ישחקו בעונה הבאה. בשלב זה התוכנה שוב תנסה לגרום לכך שחברים בפייסבוק ישחק באותה הליגה.

לכל משתמש יש שליטה מלאה על הקבוצה שלו – הכשרת השחקנים, הגדרת טקטיקות והחלפת שחקנים. ניתן לצפות בכל משחק ב"שידור חי" והמשתמש יכול להגיב במהלך המשחק על ידי שינוי הטקטיקה שבה משחקים שחקני הקבוצה.

כל משתמש שולט גם בבניית התשתית של המועדון שלו (האצטדיון, האורות, המגרש, המתקנים הרפואיים, מקומות הישיבה, מתקני האימונים, וכו') אשר משפיעה על מהלך המשחק – לדוגמה, אצטדיון גדול יותר יכול להכיל אוהדים רבים יותר, וככל שיש יותר אוהדים המורל של הקבוצה עולה ווגדלות ההכנסות ממכירות הכרטיסים. ההכנסות של המועדון חשובות מאוד במשחק. המשתמשים חותמים על הסכמי חסות למספר ימים ומוכרים שטחי פרסום על הלוחות שסביב המגרש.

בנוסף לכך, משתמשי המשחק יכולים לרכוש דרך האינטרנט או באמצעות הטלפונים הניידים אסימונים (טוקס) (מטבעות וירטואליים) בהם ניתן להשתמש כדי להאיץ את הבנייה של מתקני המועדון, להגשת הצעות במכרזים על שחקנים, וכדי לשנות את זהות המועדון.

מידע נוסף

מפעלים

המפעלים הם הטורנירים בהם הקבוצה משחקת. ישנם 3 מפעלים: הליגה, הגביע וליגת האלופות. קבוצה מרוויחה כסף ממשחקים במפעלים. כאשר הקבוצה עולה רמה, ההכנסות גדלות גם הן. מניצחון הקבוצה מקבלת גם עוד אוהדים, שככל שרמת המשתמש גבוהה מספר האוהדים החדשים גדל גם, וגם מספר האוהדים שמגיעים לקבוצה אחר ניצחון. בליגה יש 14 קבוצות, ועל כל ניצחון בה מקבלים 3 נקודות, על תיקו נקודה ועל הפסד לא מקבלים נקודות כלל. בסיום 26 משחקי ליגה, 13 בבית ו-13 בחוץ, הטבלה הסופית נקבעת, מקומות 1-7 עולים רמה ומקומות 1-4 עולים לליגת האלופות. בחלון המשחקים אפשר לראות את המשחקים שלך, של החברים שלך והמשחקים שמשוחקים באותו הזמן. המשתמש יכול לארגן משחקי ידידות נגד חבריו כדי להתאמן.

מבנים

המשתמש יכול לבנות מבנים שיעזורו לקבוצה, כגון: אקדמיה לנוער, אצטדיון מפואר, מכון כושר ועוד... למבנים לוקח זמן להיבנות והם דורשים כסף מתקציב הקבוצה.

כסף ואסימונים

כל שחקן מקבל בראשית דרכו 100 אלף דולר ו-5 אסימונים (אשר במשחק נקראים טוקנס). הוא יכול לבזבז אותם על שחקנים מבנים ועוד... שיטת קניית ומכירת שחקנים עובדת כמו מכירה פומבית. תחילה יש סיבוב ראשון, אם אף אחד לא הציע על השחקן תוך שלוש שעות השחקן ישאר בקבוצתו. בשביל להציע על שחקן צריך:

1. מספיק כסף לדרישת המינימום הכתובה.

2. מספיק מקום בסגל (לכל משתמש מותר להכניס בסגל עד 22 שחקנים)

3. מספיק טוקנס (טוקנס אחד לכל הצעה) אם יותר ממשתמש אחד מציע על שחקן אז יהיה שלב נוק-אאוט עד שנשאר מציע אחד. אם בשלבי הנוק-אאוט הראשונים אין עוד מנצח אז המכירה הפומבית תימשך עד שנשאר אחד שמקבל את השחקן. בכל עונה רשאי המשתמש לבחור ספונסר חולצה וזכויות שידור. ספונסר החולצה נותן כסף מיידי. המשתמש יכול לבחור: ספונסר יומי, ספונסר שבועי, ספונסר דו-שבועי וספונסר עונתי. ככל שהזמן יותר ארוך המחיר יותר גבוה. זכויות טלוויזיה נותנת אסימונים בחינם (ניתן לקנות אסימונים בכסף אמיתי, ללא זכויות טלוויזיה המשתמש לא ירוויח אסימונים בחינם) בטווח חודשי לפי הסוגים הבאים:

1. "קבל טוקנס חינם בכל יום לא משנה מה"

2. "קבל טוקנס חינם בכל יום שאתה נכנס ועל כל ארבעה ימים שאתה נכנס קבל שניים"

3. "קבל טוקנס מיד בחינם, ועל כל ניצחון שלך בליגה קבל עוד אסימון בחינם"

4. "קבל 21 טוקנסים מיד בחינם"

5. קבל 1000 טוקנס על ניצחון קבל 100 טוקנס ועל תיקו 10 טוקנס ועל הפסד ניקח לך טוקנס נצח או תהייה הומלס של טוקנס. המשתמש יכול לקבוע את מחירי הכרטיסים בין 1 ל-14 דולרים לכרטיס, ובונוסים שהשחקנים יקבלו על ניצחון.

דרגות מנג'ר

כל שחקן שנרשם למשחק מתחיל ברמה 1 (מתחיל), יש 22 דרגות מאמן .

הדרגות הן

1 - מתחיל
2 - טירון
3 - מתלמד
4 - שואף
5 - מכור
6 - מקצוען
7 - מפורסם
8 - אלוף
9 - אלוף העולם
10 - עליון
11 - מאסטר
12 - מאסטר על
13 - ליגה!
14 - אגדה
15 - פרס נובל
16 - הבוס
17 - הבוס הגדול
18 - בומבהבוס
19 - the בוס עליון
20 - מלך העולם
21 - מלך היקום
22 - אפילו החייזרים משתחווים אילך

שחקנים ואימונים

כל משתמש בראשית דרכו מקבל 18 שחקנים. הוא יכול למכור אותם, להשאיר אותם ולאמן אותם. שחקנים 9 כוכבים הם השחקנים טובים ביותר. גם לשחקן יש איכות שעל הצלחות השחקן משתפרת לו האיכות. לשחקן יכול להיות גם יכולת מיוחדת המסתכמת בראשי תיבות.

ככל שלשחקן יש יותר כוכבים ויותר איכות הוא יותר טוב. יכול להיות שלשחקן תהיה בהתחלה יכולת מיוחדת, או שאפשר להשיג באימונים, על ידי נקודות מיומנות. אפשר לעשות שלושה סוגי אימונים: מתיחות, ריצה, ומשחק אימון. אימונים ומשחקים יורידו לשחקנים כושר גופני. על אימון השחקנים מקבלים נקודות מיוחדות, איתם אפשר להוסיף לשחקנים יכולת מיוחדת, ותוספת נקודות בכל דבר אחר. השחקנים יכולים לקבל כושר גופני נוסף על ידי שתי השיטות הבאות: אחרי כל 3 שעות השחקן מקבל תוספת כושר גופני. או שהמשתמש משלם בנקודות כושר גופני, אותן מקבלים בעשיית חילופים במשחקים. אותו הדבר כמו במוראל, אפשר להשתמש בהם על ידי ניצחון במשחק, וצפייה במשחק. אפשר לצפות במשחק על ידי לחיצה על "הצטרף למשחק". אם שחקן נפצע, ניתן להבריא אותו על ידי נקודות ריפוי שמקבלים על משחק בלי עבירות. בלחיצה על אחד השחקנים, אפשר לבטל חוזה של שחקן, למכור שחקן, ולחדש לשחקן חוזה. אם המשתמש מבטל חוזה של שחקן, הוא צריך לשלם לו משכורת עד סוף החוזה. אם הוא מוכר שחקן, אפשר לראות אם מציעים עליו ואם יש עסקה עם מישהו ב"חלון ההעברות". במקרה של עסקה, המשתמש המוכר מקבל את סכום ההצעה והקונה מקבל את השחקן. במקרה שאין עסקה, השחקן מוחזר לבעליו. המשתמש יכול לבחור את ההרכב, מה שבצבע ירוק בהרכב, מה בצבע כחול בחילופים ומה שבצבע חום לא מגיע למשחק. יש כפתורים בצד המאפשרים לבחור: בועטי קרנות, בעיטות חופשיות, פנדלים וקפטנים. בנוסף, בכל עונה כוכב אחד של כל שחקן יורד אבל האיכות לא יורדת ולכן השחקן לא נהיה פחות טוב.

קישורים חיצוניים