לילי קולינס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Tomas T (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
שורה 33: שורה 33:
[[en:Lily Collins]]
[[en:Lily Collins]]
[[bg:Лили Колинс]]
[[bg:Лили Колинс]]
[[ca:Lily Collins]]
[[de:Lily Collins]]
[[de:Lily Collins]]
[[el:Λίλι Κόλινς]]
[[el:Λίλι Κόλινς]]

גרסה מ־17:23, 9 בדצמבר 2012

לילי קולינס פסטיבל הקומי-קון, 2011 2011

לילי ג'יין קולינסאנגלית: Lily Jane Collins; נולדה ב-18 במרץ 1989), היא שחקנית אמריקאית-בריטית. קולינס התפרסמה כמנחה בערוץ ניקלודאון ובתור שחקנית בסרטים "הזדמנות שנייה" ו"המאמין".

ביוגרפיה

קולינס נולדה בעיירה גוילדפורד שבמחוז סארי, דרום-מזרח אנגליה. קולינס היא בתם של המוזיקאי הבריטי המפורסם פיל קולינס ואשתו השנייה האמריקאית ג'יל טאבלמן. קולינס היא אחותם למחצה של המוזיקאי סיימון קולינס ושל השחקנית ג'ולי קולינס. קולינס למדה עיתונות ב"אוניברסיטת דרום קליפורניה" וכתבה כנערה טורים למגזינים "טין ווג" ו"אל גירל".

קריירת משחק

קולינס החלה לשחק בגיל שנתיים בגרסה הבריטית לקומדיית המצבים "להתבגר ולהתגבר" ועברה להתגורר בארצות הברית בגיל חמש, שם שיחקה על בימות תיאטרון.

בשנת 2008 הנחתה קולניס תוכנית ילדים לסיקור הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2008 בערוץ ניקלודאון. קולניס הופיעה כשחקנית מקצועית לראשונה בשנת 2009 בשני פרקים בסדרה "90210" ובסרט "הזדמנות שנייה" בתפקיד קולינס בתה התיכוניסטית של מעצבת הפנים לי אן טיוהי (סנדרה בולוק).

בשנת 2011 שיחקה במותחן הערפדים " המאמין" בתור לוסי אחייניתו של הכומר (פול בטאני) הנחטפת על ידי חבורת ערפדים רצחנית. בנוסף לכך , בשנת 2011 שיחקה בסרט : " חטיפה" עם טיילור לאוטנר . ב 2012 שיחקה בסרט המדובר "מראה מראה: הסיפור האמיתי". בשנים 2012-2013 היא משחקת בסרט עיר של עצמות כדמותה של קליירי פריי

פילמוגרפיה

קישורים חיצוניים