בל וסבסטיאן (אנימה) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
MerlIwBot (שיחה | תרומות)
מ בוט מוסיף: de:Belle und Sebastian
Rezabot (שיחה | תרומות)
מ r2.7.1) (בוט מוסיף: fa:بل و سپاستین
שורה 46: שורה 46:
[[de:Belle und Sebastian]]
[[de:Belle und Sebastian]]
[[es:Belle y Sebastián (anime)]]
[[es:Belle y Sebastián (anime)]]
[[fa:بل و سپاستین]]
[[fr:Belle et Sébastien (anime)]]
[[fr:Belle et Sébastien (anime)]]
[[it:Belle e Sébastien]]
[[it:Belle e Sébastien]]

גרסה מ־18:06, 30 בינואר 2013

תבנית:אנימהמאנגה/כותרתעליונה
שגיאות פרמטריות בתבנית:אנימהמאנגה/אנימה

פרמטרים ריקים [ כותר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

אנימה אורך פרק 24 דק'. אולפני אנימציה MK Company רשת שידור NHK (יפן)
הערוץ הראשון (ישראל) תקופת שידור מקורית 19811982 מספר הפרקים 64 תבנית:אנימהמאנגה/כותרתתחתונה בל וסבסטיאן (יפנית: 名犬ジョリィ , אנגלית: Belle and Sebastian)‏ היא סדרת אנימה בת 64 פרקים שהופקה לטלוויזיה בין השנים 1981 ל-1982. הסדרה מבוססת על סדרת ספרים בשם "בל וסבסטיאן" מאת הסופרת הצרפתית ססיל אוברי. בישראל הסדרה שודרה בדיבוב לערבית בערוץ הראשון בשנות השמונים.

תקציר העלילה

עלילת הסדרה מתמקדת בהרפתקאותיהם של נער צעיר ויתום בשם סבסטיאן וחברו הטוב, כלבת הרים פירנאית לבנה וגדולה בשם בֶּל, אשר מתגוררים בכפר קטן בהרי הפירינאים.

לסבסטיאן אין חברים משום שהילדים האחרים נוהגים להקניט אותו על כך שאימו נטשה אותו בגיל צעיר. אף על פי כן, יום אחד, הוא מתידד עם כלבת הרים פירנאית לבנה גדולה אשר הואשמה בפשע אשר אותו היא לא ביצעה. הוא מכנה אותה בֶּל ובהמשך הם הופכים לחברים הכי טובים. על מנת להציל אותה מגורל לא צודק, סבסטיאן נוטש את משפחתו המאמצת ויוצא למסע יחד עם בל ועם כלב קטן בשם פוצ'י. יחדיו הם חווים הרפתקאות רבות בעודם חומקים מהמשטרה ומנסים לאתר את אימו של סבסטיאן.

הדמויות הראשיות

  • סבסטיאן - ילד בן שבע המתגורר ברכס הרי הפירינאים בצרפת. מאז שהוא נולד הוא חי יחד עם משפחה מאמצת. סבסטיאן הוא ילד חביב ואנרגטי, אף על פי כן הילדים האחרים נוהגים להקניט אותו על כך שאימו נטשה אותו. סבסטיאן משתוקק למצוא את אימו ושיהיה לו חבר טוב.
  • בל - כלבת הרים פירנאית לבנה וגדולה אשר נמלטה לאזור הכפרי הצרפתי. היא עדינה וטובת לב, אך ניסיונותיה לעזור לזולת נוטים להיות מפורשים שלא כראוי.
  • פוצ'י - כלבלב קטן אותו סבסטיאן נושא לאורך המסע בכיסו. למרות שפוצ'י נוהג לעתים רבות לנבוח ולהכניס את החבורה לצרות, הוא חבר טוב של סבסטיאן ובל.

קישורים חיצוניים