הפועל פתח תקווה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ←‏מועדון הכדוריד: שלוש אליפויות
Nurick (שיחה | תרומות)
מ בוט: משנה קטגוריה:כדורסל ישראלי‏ ← קטגוריה:ישראל: כדורסל
שורה 29: שורה 29:
[[קטגוריה:אגודות ספורט]]
[[קטגוריה:אגודות ספורט]]
[[קטגוריה:ישראל: כדורגל]]
[[קטגוריה:ישראל: כדורגל]]
[[קטגוריה:כדורסל ישראלי]]
[[קטגוריה:ישראל: כדורסל]]
[[קטגוריה:כדוריד ישראלי]]
[[קטגוריה:כדוריד ישראלי]]
[[קטגוריה:כדורמים ישראלי]]
[[קטגוריה:כדורמים ישראלי]]

גרסה מ־02:36, 23 באפריל 2013

הפועל פתח-תקוה היא אגודת ספורט ישראלית, השייכת למרכז הפועל וממוקמת בעיר פתח תקוה. האגודה הוקמה בשנת 1926 ומשחקת לרוב בצבעים כחול ולבן.

מועדון הכדורגל

ערך מורחב – הפועל פתח תקווה (כדורגל)

הפועל פתח תקווה הוא אחד ממועדוני הכדורגל המובילים בארץ. המועדון הוקם ב-1935, וזכה עד היום בשש אליפויות, חמש מהן רצופות, רצף חסר תקדים בכדורגל הישראלי. הפועל פתח תקווה הופיעה שמונה פעמים בגמר גביע המדינה וזכתה פעמיים בגביע. לקבוצה חמש הופעות בגמר גביע הטוטו מתוכן ארבע זכיות בגביע. עשר פעמים הייתה הקבוצה סגנית האלופה.
כמו כן מפעיל המועדון קבוצת כדורגל נשים, המשחקת בליגה הבכירה בכדורגל נשים.

מועדון הכדורסל

ערך מורחב – הפועל פתח תקווה (כדורסל)

קבוצת הגברים של המועדון שיחקה בליגה הבכירה בכדורסל בשנים 1971 ו-1976, והתפרקה בשנות ה-80, לקראת עונת 2010/2011 הוקמה הקבוצה מחדש על ידי עמותת האוהדים של הפועל פתח תקווה וכבר בעונה הראשונה העפילה הקבוצה מליגה ב' לליגה א'.
קבוצת הנשים של המועדון משחקות כיום בליגת העל.

מועדון הכדוריד

ערך מורחב – הפועל פתח תקווה (כדוריד)

הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות אך אוחדה בשנות ה-80 עם קבוצת הכדוריד של מכבי פתח תקווה לקבוצה אחת תחת השם עירוני פתח תקווה. בשנת 2009 הוקמה הקבוצה מחדש והחלה את דרכה בליגה הארצית, ובשנת 2011 העפילה לליגה הלאומית

מועדון הכדוריד נשים

ערך מורחב – הפועל פתח תקווה (כדוריד נשים)

מועדון הכדוריד של הפועל פתח תקוה הוא מהמפוארים בארץ. קבוצת הנשים זכתה ב-10 אליפויות ו-9 גביעי מדינה והשלימה 7 עונות בהן היא זוכה בדאבל.

מועדון הכדורמים

ערך מורחב – הפועל פתח תקווה (כדורמים)

מועדון הכדורמים של הפועל פתח תקווה הוקמה בשנת 1963 על ידי יוסף גומבוש. המועדון מפעיל קבוצת בוגרים וקבוצת בוגרות, מהבכירות בארץ. כיום מועדון הכדורמים של הפועל פתח תקווה מכיל 150 שחקנים ושחקניות מגילאי 8 ועד בוגרים ובוגרות, ושותף פעיל בכל הקטגוריות של איגוד הכדורמים הישראלי. המועדון אף הגיע למקום הראשון בטורניר בהונגריה לגילאי 16 כאשר התגבר על קבוצות שונות מגרמניה, ארצות הברית, איטליה, דרום אפריקה, הונגריה ועוד. בעונת 2007/08 לקחו קבוצת הנוער עד 18 של המועדון דאבל היסטורי כאשר הם מציגים עליונות על הליגה, ורק 2 הפסדים בכל העונה.