מלך השכונה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Addbot (שיחה | תרומות)
מ בוט: מעביר קישורי בינויקי לויקינתונים - d:q826594
שיניתי את החברה בה עובד דאג. הוא לא עובד בUPS (חברה אמיתית), אלא בIPS (חברה בדיונית). שיניתי את כך שספנס הוא בתול, כי בסיום התיכון הוא שכב עם מורה.
שורה 18: שורה 18:


==העלילה==
==העלילה==
גיבורי הסדרה הם '''דאג הפרנן''' ([[קווין ג'יימס]]) ואשתו '''קארי''' ([[ליה רימיני]]), המתגוררים ברובע [[קווינס]] שב[[ניו יורק]] ביחד עם אביה של קארי, '''ארתור''' ([[ג'רי סטילר]]). דאג, העובד כ[[שליח (דואר)|שליח]] בחברת המשלוחים [[United Parcel Service|UPS]], וקארי, העובדת כמזכירה משפטית בחברת עורכי דין, נאלצים להקדיש הרבה מזמנם ומאיכות חייהם לטיפול בארתור, מה שמביא אותם לשכור מוליכת-כלבים בשם הולי ([[ניקול סאליבן]]) כדי שתשמור עליו. חבריו הטובים של דאג הם דיקן ([[ויקטור ויליאמס]]), בחור שחור גבוה ובעל ביטחון עצמי, ספנס ([[פאטון אוסוואלט]]), בתול מזדקן שחי חלק ניכר של הסדרה בבית אימו (ואף חולק עימה חדר שינה) ובן דודו דני ([[גארי ולנטיין]]). אשתו של דיקן, קלי ([[מרין דאנגי]]), היא חברתה הטובה של קארי.
גיבורי הסדרה הם '''דאג הפרנן''' ([[קווין ג'יימס]]) ואשתו '''קארי''' ([[ליה רימיני]]), המתגוררים ברובע [[קווינס]] שב[[ניו יורק]] ביחד עם אביה של קארי, '''ארתור''' ([[ג'רי סטילר]]). דאג, העובד כ[[שליח (דואר)|שליח]] בחברת המשלוחים IPS, וקארי, העובדת כמזכירה משפטית בחברת עורכי דין, נאלצים להקדיש הרבה מזמנם ומאיכות חייהם לטיפול בארתור, מה שמביא אותם לשכור מוליכת-כלבים בשם הולי ([[ניקול סאליבן]]) כדי שתשמור עליו. חבריו הטובים של דאג הם דיקן ([[ויקטור ויליאמס]]), בחור שחור גבוה ובעל ביטחון עצמי, ספנס ([[פאטון אוסוואלט]]), שחי חלק ניכר של הסדרה בבית אימו (ואף חולק עימה חדר שינה) ובן דודו דני ([[גארי ולנטיין]]). אשתו של דיקן, קלי ([[מרין דאנגי]]), היא חברתה הטובה של קארי.


== פרטי טריוויה ==
== פרטי טריוויה ==

גרסה מ־00:29, 9 באוגוסט 2013

תבנית:סדרת טלוויזיה מלך השכונהאנגלית: The King of Queens) היא קומדיית מצבים אמריקנית מצליחה ששודרה ברשת CBS משנת 1998 עד שנת 2007. בישראל שודרה הסדרה בערוץ הוט 3 ולאחר מכן בשידורים חוזרים, בסטאר וורלד ולזמן קצר ב-yes Stars 3. ב-2010 שודרו שתי העונות הראשונות של הסדרה בערוץ ביפ וכיום כל פרקי הסדרה משודרים בערוץ HOT Family \ yes Base.

העלילה

גיבורי הסדרה הם דאג הפרנן (קווין ג'יימס) ואשתו קארי (ליה רימיני), המתגוררים ברובע קווינס שבניו יורק ביחד עם אביה של קארי, ארתור (ג'רי סטילר). דאג, העובד כשליח בחברת המשלוחים IPS, וקארי, העובדת כמזכירה משפטית בחברת עורכי דין, נאלצים להקדיש הרבה מזמנם ומאיכות חייהם לטיפול בארתור, מה שמביא אותם לשכור מוליכת-כלבים בשם הולי (ניקול סאליבן) כדי שתשמור עליו. חבריו הטובים של דאג הם דיקן (ויקטור ויליאמס), בחור שחור גבוה ובעל ביטחון עצמי, ספנס (פאטון אוסוואלט), שחי חלק ניכר של הסדרה בבית אימו (ואף חולק עימה חדר שינה) ובן דודו דני (גארי ולנטיין). אשתו של דיקן, קלי (מרין דאנגי), היא חברתה הטובה של קארי.

פרטי טריוויה

  • גארי ולנטיין, המשחק את דני, בן דודו של דאג, הוא אחיו במציאות של השחקן קווין ג'יימס.
  • בעונות הראשונות של כולם אוהבים את ריימונד, התארח קווין ג'יימס מספר פעמים בתור דאג, חברו של ריימונד. כשעלתה תוכניתו שלו, התארח גם ריי רומנו בתפקיד ריימונד.
  • ג'רי סטילר, ששיחק גם את אביו של ג'ורג' בסיינפלד, הוא אביו של השחקן בן סטילר. באחד הפרקים נזכר ארתור בילדותו, ובן סטילר גילם את אביו בזיכרון הילדות.
  • ורוניקה, אמו הבודדה של חבר של דאג, ספנס, שנואה על ארתור במיוחד, והוא דוחה אותה מעליו בכל הזדמנות. במציאות, השחקנית שמשחקת את ורוניקה היא אשתו של ג'רי סטילר...

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.