מלך השערים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 79.182.109.34 (שיחה) לעריכה האחרונה של Asher Weaspish
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''מלך השערים''' הוא תואר הניתן ל[[ספורטאי]] אשר הבקיע את מספר ה[[שער (ספורט)|שערים]] הרב ביותר במסגרת [[טורניר]], [[ליגה]] או ב[[מדינה]] מסוימת במשך תקופה מסוימת. לעתים ניתן התואר לשני שחקנים ביחד, כאשר הם מבקיעים אותו מספר שערים. המונח נפוץ בעיקר בענף ה[[כדורגל]], אך קיים גם בענפי ספורט אחרים בהם מובקעים שערים ([[כדוריד]], [[כדורגל חופים]], [[הוקי קרח]] ועוד).
'''מלך השערים''' הוא תואר הניתן ל[[ספורטאי]] אשר הבקיע את ה[[שער (ספורט)|שערים]] הרב ביותר במסגרת [[טורניר]], [[ליגה]] או ב[[מדינה]] מסוימת במשך תקופה מסוימת. לעתים ניתן התואר לשני שחקנים ביחד, כאשר הם מבקיעים אותו מספר שערים. המונח נפוץ בעיקר בענף ה[[כדורגל]], אך קיים גם בענפי ספורט אחרים בהם מובקעים שערים [[כדוריד]], [[כדורגל חופים]], [[הוקי קרח]] ועוד.


==ראו גם==
==ראו גם==
{{קישורי פורטל|כדורגל}}
{{קישורי פורטל|כדורגל}}
* [[נעל הזהב האירופית]]
* [[נעל הזהב האירופית]]


[[קטגוריה:מושגים בכדורגל]]
[[קטגוריה:מושגים בכדורגל]]

גרסה מ־20:44, 13 בינואר 2014

מלך השערים הוא תואר הניתן לספורטאי אשר הבקיע את השערים הרב ביותר במסגרת טורניר, ליגה או במדינה מסוימת במשך תקופה מסוימת. לעתים ניתן התואר לשני שחקנים ביחד, כאשר הם מבקיעים אותו מספר שערים. המונח נפוץ בעיקר בענף הכדורגל, אך קיים גם בענפי ספורט אחרים בהם מובקעים שערים כדוריד, כדורגל חופים, הוקי קרח ועוד.

ראו גם