ליאת הר לב – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Avivfr1 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
Dafner (שיחה | תרומות)
"של" מיותר
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 28: שורה 28:
בשנת [[2012]] השתתפה בסדרה הקומית "[[הפרלמנט]]" בתפקיד אירנה, בת זוגו של שאולי, תפקיד שזיכה אותה ב[[פרס האקדמיה לטלוויזיה]]. באותה שנה הצטרפה לצוות התוכנית "[[ארץ נהדרת]]". כמו כן שיחקה בהצגה "סטמפניו" ב[[התיאטרון הקאמרי|תיאטרון הקאמרי]], בתפקיד אתל-חיה. בספטמבר [[2013]] דורגה במקום השלישי בפרויקט "היפים והנכונים" של המגזין [[פנאי פלוס]].
בשנת [[2012]] השתתפה בסדרה הקומית "[[הפרלמנט]]" בתפקיד אירנה, בת זוגו של שאולי, תפקיד שזיכה אותה ב[[פרס האקדמיה לטלוויזיה]]. באותה שנה הצטרפה לצוות התוכנית "[[ארץ נהדרת]]". כמו כן שיחקה בהצגה "סטמפניו" ב[[התיאטרון הקאמרי|תיאטרון הקאמרי]], בתפקיד אתל-חיה. בספטמבר [[2013]] דורגה במקום השלישי בפרויקט "היפים והנכונים" של המגזין [[פנאי פלוס]].


בשנת 2013 כיכבה בקליפ של הצמד "[[לא כוחות]]" ובקליפ של הזמר של [[נמרוד לב]].
בשנת 2013 כיכבה בקליפ של הצמד "[[לא כוחות]]" ובקליפ של הזמר [[נמרוד לב]].


===קריירת דיבוב===
===קריירת דיבוב===

גרסה מ־20:10, 4 ביולי 2014

תבנית:שחקנים ליאת הר לב (נולדה ב-9 באוגוסט 1979 ברעננה) היא שחקנית ומדבבת ישראלית, זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.

ביוגרפיה

בשירותה הצבאי שירתה הר לב כמדריכת חי"ר. לאחר מכן פנתה ללמוד בסטודיו למשחק ניסן נתיב וסיימה בשנת 2004.

קריירת משחק

את תחילת דרכה עשתה הר לב בתיאטרון. היא השתתפה בהצגות "אונור" (2005), "קפה ערבה" (2006) ו"סינית אני מדברת אליך" בתיאטרון בית ליסין; "השתיקה" מאת אילנה וייזר-סנש ו"הצמא והרעב" מאת אז'ן יונסקו בתיאטרון חיפה (2005); "רביזור" בתיאטרון תמונע (2006); "מובטל נולד" בתיאטרון גבעתיים; בשנת 2007 השתתפה בהצגה "התיבה" ובשנת 2008 שיחקה בהצגה "הגיל הנכון לאהבה" מאת יאיר לפיד, בתיאטרון הקאמרי.

את קריירת המשחק בטלוויזיה החלה הר לב בשנת 2006 כששיחקה בתפקיד תרצה (בצעירותה) בסדרת הדרמה חברות הכי טובות, שבוססה על מחזה מאת ענת גוב באותו השם. בשנת 2007 השתתפה בסדרות הילדים הפיג'מות בקפה קר-סול והמובילים.

פריצתה המשמעותית התרחשה בקומדיה רמזור ששודרה החל משנת 2008 בערוץ 2 (קשת). הר לב משחקת בסדרה את טלי, בת זוגו של אמיר (אדיר מילר), וזוכה לפופולריות רבה.

בשנת 2009 השתתפה בתוכניתם של שרון טייכר וערן זרחוביץ' "שינויים בלוח השידורים", ששודרה בערוץ 10, בתפקיד מוריאל. בשנים הבאות המשיכה את שיתוף הפעולה עם הצמד, בין השאר ב"תוכנית הערב" ברדיו תל אביב וב"חותרים למגע" בגלי צה"ל. במסגרת התוכנית חיקתה את הדס שטייף בפארודיה על פינת הפלילים של בוקר טוב ישראל, דמות אותה הביאה גם לעונה העשירית של ארץ נהדרת.

באותה שנה שיחקה בסדרה "חשופים" בתפקיד רותי, וכן גילמה מספר תפקידי אורח בסדרות "החיים זה לא הכל", "סרוגים", "הבורגנים" ו"החבר'ה הטובים". בנוסף שיחקה בהצגה "הבדלה" בתפקיד שרה׳לה בתיאטרון הקאמרי ובהצגה "הנה עולה האור מאחוריי" מאת עודד ליפשיץ, שזכתה בפרס הראשון ב'פותחים במה' של תיאטרון בית ליסין לשנת 2010.

בשנת 2010 השתתפה בסרט האימה הישראלי "כלבת".

בשנת 2011 שיחקה בסדרת הילדים "בית ספר למכשפים" בערוץ לוגי. באותה שנה השתתפה בסדרה סברי מרנן ששודרה בקשת בתפקיד אשתו של איתמר (יניב פולישוק) לצד סנדרה שדה, טוביה צפיר ואחרים. בספיישל מחאת האוהלים של התוכנית ארץ נהדרת התארחה בתפקיד דפני ליף.

בשנת 2012 השתתפה בסדרה הקומית "הפרלמנט" בתפקיד אירנה, בת זוגו של שאולי, תפקיד שזיכה אותה בפרס האקדמיה לטלוויזיה. באותה שנה הצטרפה לצוות התוכנית "ארץ נהדרת". כמו כן שיחקה בהצגה "סטמפניו" בתיאטרון הקאמרי, בתפקיד אתל-חיה. בספטמבר 2013 דורגה במקום השלישי בפרויקט "היפים והנכונים" של המגזין פנאי פלוס.

בשנת 2013 כיכבה בקליפ של הצמד "לא כוחות" ובקליפ של הזמר נמרוד לב.

קריירת דיבוב

לצד קריירת המשחק, הרבתה הר לב לדבב בסרטים שונים, בעיקר לילדים. בין השאר דיבבה את ג'יזל בסרט "מכושפת" (לצד ליאל קולט ששרה את שיריה של ג'יזל), את הבובה ברבי בסרט "צעצוע של סיפור 3", את גברת המילטון בסדרה "טום" וכן השתתפה בסדרות כגון "ויטץ'", "בי הגדולה מכולם", "סיילור מון", "סוכן מיוחד אוסו", "החיים היפים של זאק וקודי" ועוד.

בשנת 2013 דיבבה בסרט "גנוב על המיניונים" את הסוכנת לוסי וילד.

חיים אישיים

הר לב נשואה לשחקן בועז קונפורטי. שניהם גילמו יחד את ברבי ובן זוגה קן בדיבוב העברי של "צעצוע של סיפור 3".

קישורים חיצוניים


הקודם:
2012 - קלרה חורי ("עבודה ערבית")
פרס האקדמיה לטלוויזיה - שחקנית בסדרה קומית
2013 - ליאת הר לב ("הפרלמנט")
הבא:
2014 - טרם נקבע