שארלוט קסיראגי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Milbear (שיחה | תרומות)
שורה 3: שורה 3:


== רקע ==
== רקע ==
שרלוט ושני אחיה, אנדראה ופייר נולדו בנסיכות [[מונאקו]], אשר נשלטה על ידי סבם מצד האם, [[הנסיך רנייה השלישי]]. כשהייתה בת ארבע, אביה נהרג בתאונת שייט. לאחר מותו של האב, העבירה הנסיכה קרולין את המשפחה לכפר סן רמי דה פרובאנס שבדרום ב[[צרפת]], זאת בכוונה למזער, כלל שניתן, את חשיפת המשפחה לתקשורת. ב[[ינואר]] [[1999]] קיבלה שרלוט אב ושני אחים חורגים (הנסיך ארנסט מהנובר והנסיך קריסטיאן מהנובר) מנישואיה של אימה לארנסט אוגוסט, נסיך [[הנובר]]. לאחר כחצי שנה נולדה אחותה למחצה, הנסיכה אלכסנדרה מהנובר באוסטריה. המשפחה עברה לגור ב[[פרבר]] הפריזאי פונטנבלו (Fontainbleau). בין השנים [[2001]] ל-[[2004]], כחלק מהקבוצה של מרסל רוזייה, השתתפה קסיראגי במספר [[קפיצות ראווה|תחרויות קפיצות ראווה]].
שרלוט ושני אחיה, [[אנדראה קסיראגי|אנדראה]] ופייר נולדו בנסיכות [[מונאקו]], אשר נשלטה על ידי סבם מצד האם, [[הנסיך רנייה השלישי]]. כשהייתה בת ארבע, אביה נהרג בתאונת שייט. לאחר מותו של האב, העבירה הנסיכה קרולין את המשפחה לכפר סן רמי דה פרובאנס שבדרום ב[[צרפת]], זאת בכוונה למזער, כלל שניתן, את חשיפת המשפחה לתקשורת. ב[[ינואר]] [[1999]] קיבלה שרלוט אב ושני אחים חורגים (הנסיך ארנסט מהנובר והנסיך קריסטיאן מהנובר) מנישואיה של אימה לארנסט אוגוסט, נסיך [[הנובר]]. לאחר כחצי שנה נולדה אחותה למחצה, הנסיכה אלכסנדרה מהנובר באוסטריה. המשפחה עברה לגור ב[[פרבר]] הפריזאי פונטנבלו (Fontainbleau). בין השנים [[2001]] ל-[[2004]], כחלק מהקבוצה של מרסל רוזייה, השתתפה קסיראגי במספר [[קפיצות ראווה|תחרויות קפיצות ראווה]].


לקסיראגי מוצא צרפתי, איטלקי, מונגסקי, מקסיקני, אמריקאי, אנגלי, גרמני, אירי ושבדי.
לקסיראגי מוצא צרפתי, איטלקי, מונגסקי, מקסיקני, אמריקאי, אנגלי, גרמני, אירי ושבדי.

גרסה מ־12:31, 19 באפריל 2015

שרלוט מארי פומלין קסיראגי (בצרפתית: Charlotte Marie Pomeline Casiraghi) נולדה ב-3 באוגוסט 1986 במונטה קרלו, מונאקו. היא ביתם השנייה של קרולין, נסיכת הנובר ונסיכת מונאקו, וסטפנו קאסירגי המנוח, תעשיין איטלקי. היא השביעית בסדר הירושה לכתר נסיכות מונאקו. סבה היה הנסיך רנייה השלישי המנוח וסבתא הייתה גרייס, נסיכת מונאקו המנוחה. היא קרויה על שם סבתא רבתא שלה, הנסיכה שרלוט.

רקע

שרלוט ושני אחיה, אנדראה ופייר נולדו בנסיכות מונאקו, אשר נשלטה על ידי סבם מצד האם, הנסיך רנייה השלישי. כשהייתה בת ארבע, אביה נהרג בתאונת שייט. לאחר מותו של האב, העבירה הנסיכה קרולין את המשפחה לכפר סן רמי דה פרובאנס שבדרום בצרפת, זאת בכוונה למזער, כלל שניתן, את חשיפת המשפחה לתקשורת. בינואר 1999 קיבלה שרלוט אב ושני אחים חורגים (הנסיך ארנסט מהנובר והנסיך קריסטיאן מהנובר) מנישואיה של אימה לארנסט אוגוסט, נסיך הנובר. לאחר כחצי שנה נולדה אחותה למחצה, הנסיכה אלכסנדרה מהנובר באוסטריה. המשפחה עברה לגור בפרבר הפריזאי פונטנבלו (Fontainbleau). בין השנים 2001 ל-2004, כחלק מהקבוצה של מרסל רוזייה, השתתפה קסיראגי במספר תחרויות קפיצות ראווה.

לקסיראגי מוצא צרפתי, איטלקי, מונגסקי, מקסיקני, אמריקאי, אנגלי, גרמני, אירי ושבדי.

חיים אישיים

קסיראגי שומרת על פרטיותה, אך לעיתים לוקחת חלק בפעילויות רשמיות של נסיכות מונאקו.

המגזין ואניטי פייר בחר בקסיראגי כאחת מהמתלבשות הבינלאומיות הטובות ביותר ב-2006 [1]. קסיראגי לעיתים קרובות מצולמת בתצוגות אופנה, תערוכות אמנות ותצוגות רכיבה על סוסים.

קסיראגי הופיעה על שער המגזין ווג פריז בספטמבר 2011 ובאפריל 2015 [2]

מערכת היחסים עם גד אלמלח

החל מ-2011 קסיראגי מנהלת מערכת יחסים עם הקומיקאי היהודי-צרפתי גד אלמלח, שנחשב לאחד מכוכבי הבידור הגדולים בצרפת. ב-17 בדצמבר 2013 נולד בנם הראשון של הזוג, רפאל באותו בית החולים בו נולדה שרלוט במונאקו [3].

הערות שוליים