מתיבתא תפארת ירושלים – הבדלי גרסאות

תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 4: שורה 4:
==מיקומה==
==מיקומה==
לישיבה יש שני קמפוסים.
לישיבה יש שני קמפוסים:
הקמפוס הישן ב 145 East Broadway כולל את כל כיתות הלימוד החל מטרום-גן ילדים ועד לכיתות על-תיכוניות.
הקמפוס הישן ב-145 East Broadway כולל את כל כיתות הלימוד החל מטרום-גן ילדים ועד לכיתות על-תיכוניות. בראשו עומד הרב [[דוד פיינשטיין]], בנו הבכור של הרב משה פינשטיין. לקמפוס זה אין מעונות ללינת התלמידים.
נכון לשנת 2010 בראשו עומד הרב [[דוד פיינשטיין]], בנו הבכור של הרב משה פינשטיין. לקמפוס זה אין מעונות ללינת התלמידים.


הקמפוס השני, הידוע גם כ"ישיבת סטייטן איילנד" ('''Yeshiva of Staten Island''') נמצא בניהולו של הרב ראובן פינשטיין. יש בו בית ספר תיכון וכיתות על-תיכוניות. המעונות שלו נמצאים ב- 1870 Drumgoole Road East, בסטייטן איילנד ניו יורק.
הקמפוס השני, הידוע גם כ"ישיבת סטייטן איילנד" ('''Yeshiva of Staten Island''') בראשו עומד הרב [[ראובן פיינשטיין]]. יש בו בית ספר תיכון וכיתות על-תיכוניות. המעונות שלו נמצאים ב-1870 Drumgoole Road East, בסטייטן איילנד ניו יורק.


==היסטוריה==
==היסטוריה==

גרסה מ־23:11, 6 במאי 2015

מתיבתא תפארת ירושלים בניו יורק

מתיבתא תפארת ירושלים היא אחת מהוותיקות בישיבות בניו יורק והתפרסמה בהנהגתו של הרב משה פינשטיין.

מיקומה

לישיבה יש שני קמפוסים: הקמפוס הישן ב-145 East Broadway כולל את כל כיתות הלימוד החל מטרום-גן ילדים ועד לכיתות על-תיכוניות. בראשו עומד הרב דוד פיינשטיין, בנו הבכור של הרב משה פינשטיין. לקמפוס זה אין מעונות ללינת התלמידים.

הקמפוס השני, הידוע גם כ"ישיבת סטייטן איילנד" (Yeshiva of Staten Island) בראשו עומד הרב ראובן פיינשטיין. יש בו בית ספר תיכון וכיתות על-תיכוניות. המעונות שלו נמצאים ב-1870 Drumgoole Road East, בסטייטן איילנד ניו יורק.

היסטוריה


שגיאות פרמטריות בתבנית:להשלים

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

הישיבה נוסדה בשנת 1907 כתלמוד תורה תפארת ירושלים ברחוב אלדריג' 87 בניו יורק. עברה בהמשך התפתחות מהירה והחליפה כמה מקומות: רחוב הסטר 115, אחר כך מדיסון 240, מונטגומרי 13, ולבסוף באיסט ברודוויי מספר 145 ומספר 147. הבניין הנוכחי נבנה בשנת 1912. בית הספר התיכון הוקם בשנת 1929.

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא יהדות. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.