תיק סגור – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מאין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 42: שורה 42:
|קישור=
|קישור=
}}
}}
'''תיק סגור''' היא [[סדרת דרמה המשכית|סדרת דרמה]] [[ישראל]]ית בת עונה אחת, המתרחשת בתחנת משטרה ב[[באר שבע]]. היא נוצרה על ידי ה[[תסריטאי]] [[רשף לוי]] שכתב את כל פרקיה, וה[[במאי]] [[שי כנות]] שביים את עשרת הפרקים הראשונים. הסדרה שודרה בימיו הראשונים של [[ערוץ 10]] ([[2002]]) והייתה התוכנית היקרה ביותר שהופיעה בלוח השידורים דאז (עלות הפקת כל פרק הייתה 137 אלף [[דולר]]). למרות הביקורות המשבחות הצליחה "תיק סגור" להניב בפרק הראשון רק 3.6% [[רייטינג]] ואחרי הפרק השלישי ירדה מלוח השידורים. כשנה לאחר מכן שודרה הסדרה מתחילתה ועד סופה אך עדין לא הצליחה לסחוף קהל צופים גדול. בדצמבר [[2006]] שודרו כל פרקי הסדרה כרצועה לילית-יומית-קבועה. [[רענן שקד]], מבקר ה[[טלוויזיה]] של [[ידיעות אחרונות]], כינה אותה: "הסדרה הטובה ביותר שאתם לא רואים". דמותו של מנחם מדמוני המשיכה אחר כך לסדרה "[[הבורר]]", גם היא סדרה של רשף לוי ושי כנות.
'''תיק סגור''' היא [[סדרת דרמה המשכית|סדרת דרמה]] [[ישראל]]ית בת עונה אחת, המתרחשת בתחנת משטרה ב[[באר שבע]]. היא נוצרה על ידי ה[[תסריטאי]] [[רשף לוי]] שכתב את כל פרקיה, וה[[במאי]] [[שי כנות]] שביים את עשרת הפרקים הראשונים. הסדרה שודרה בימיו הראשונים של [[ערוץ 10]] ([[2002]]) והייתה התוכנית היקרה ביותר שהופיעה בלוח השידורים דאז (עלות הפקת כל פרק הייתה 137 אלף [[דולר]]). למרות הביקורות המשבחות הצליחה "תיק סגור" להניב בפרק הראשון רק 3.6% [[רייטינג]] ואחרי הפרק השלישי ירדה מלוח השידורים. כשנה לאחר מכן שודרה הסדרה מתחילתה ועד סופה אך עדין לא הצליחה לסחוף קהל צופים גדול. בדצמבר [[2006]] שודרו כל פרקי הסדרה כרצועה לילית-יומית קבועה. [[רענן שקד]], מבקר ה[[טלוויזיה]] של [[ידיעות אחרונות]], כינה אותה: "הסדרה הטובה ביותר שאתם לא רואים". דמותו של מנחם מדמוני המשיכה אחר כך לסדרה "[[הבורר]]", גם היא סדרה של רשף לוי ושי כנות. הסדרה שודרה שוב במלואה בערוץ [[ערוצי הסדרות של yes|yes קולנוע ישראלי]] בקיץ 2015.


==פרטי עלילה==
==פרטי עלילה==
בני לוי ([[דני גבע]]) הוא חוקר תל אביבי, ציני ושחצן, שהועבר לדרום עקב בעיות משמעת והתנהגות אלימה, ומצוות למנחם מדמוני ([[אורי קלאוזנר]]), חוקר חביב, שמכיר את התושבים ומסתדר איתם בכל מצב. בין השניים מתפתחת מערכת יחסי עבודה טעונה, המושפעת מהבדלי ה[[אופי]] ביניהם. בכל פרק יוצאים השניים לחקור מקרה [[רצח]] אחד, כשהם עוקבים צעד אחר צעד אחרי תנועותיו האחרונות של הקורבן. ככל שהחקירה מתקדמת, נאלצים השניים להתמודד עם תפניות מפתיעות וחשודים אפשריים. הם זוכים לגיבוי ממפקד היחידה, תורג'מן ([[עמוס לביא]]) ומשתפים בחקירות גם את חבריהם לתחנה. הצוות מורכב משלל דמויות: [[ריטה שוקרון]] כסגנית המפקד; [[שאול מזרחי]] כחוקר בצוות; ו[[סיגלית פוקס]] כחוקרת מתחילה. עוד משתתפים: [[מרינה שויף]], [[ולדימיר פרידמן]], [[עדי טופול]], [[נטע גרטי]] ו[[משה נאור]].
בני לוי ([[דני גבע]]) הוא חוקר תל אביבי ציני ושחצן, שמועבר לדרום עקב בעיות משמעת והתנהגות אלימה ומצוות למנחם מדמוני ([[אורי קלאוזנר]]), חוקר חביב, שמכיר את התושבים ומסתדר איתם בכל מצב. בין השניים מתפתחת מערכת יחסי עבודה טעונה, המושפעת מהבדלי ה[[אופי]] ביניהם. בכל פרק יוצאים השניים לחקור מקרה [[רצח]] ועוקבים צעד אחר צעד אחרי תנועותיו האחרונות של הקורבן. ככל שהחקירה מתקדמת, נאלצים השניים להתמודד עם חשודים אפשריים ועם תפניות מפתיעות. הם זוכים לגיבוי ממפקד היחידה, תורג'מן ([[עמוס לביא]]), ומשתפים בחקירות את חבריהם לתחנה. הצוות מורכב משלל דמויות: [[ריטה שוקרון]] כסגנית המפקד; [[שאול מזרחי]] כחוקר בצוות; ו[[סיגלית פוקס]] כחוקרת מתחילה. עוד משתתפים: [[מרינה שויף]], [[ולדימיר פרידמן]], [[עדי טופול]], [[נטע גרטי]] ו[[משה נאור]].
[[תמונה:Tiksagor12.png|שמאל|ממוזער|250px|צוות התוכנית (מימין למעלה): סיגלית פוקס, עמוס לביא, אורי קלאוזנר, שאול מזרחי, משה נאור, ריטה שוקרון, ולדימיר פרידמן ודני גבע.]]
[[תמונה:Tiksagor12.png|שמאל|ממוזער|250px|צוות התוכנית (מימין למעלה): סיגלית פוקס, עמוס לביא, אורי קלאוזנר, שאול מזרחי, משה נאור, ריטה שוקרון, ולדימיר פרידמן ודני גבע.]]
==שחקנים ודמויותיהם==
==שחקנים ודמויותיהם==

גרסה מ־19:29, 31 ביולי 2015

תבנית:סדרת טלוויזיה תיק סגור היא סדרת דרמה ישראלית בת עונה אחת, המתרחשת בתחנת משטרה בבאר שבע. היא נוצרה על ידי התסריטאי רשף לוי שכתב את כל פרקיה, והבמאי שי כנות שביים את עשרת הפרקים הראשונים. הסדרה שודרה בימיו הראשונים של ערוץ 10 (2002) והייתה התוכנית היקרה ביותר שהופיעה בלוח השידורים דאז (עלות הפקת כל פרק הייתה 137 אלף דולר). למרות הביקורות המשבחות הצליחה "תיק סגור" להניב בפרק הראשון רק 3.6% רייטינג ואחרי הפרק השלישי ירדה מלוח השידורים. כשנה לאחר מכן שודרה הסדרה מתחילתה ועד סופה אך עדין לא הצליחה לסחוף קהל צופים גדול. בדצמבר 2006 שודרו כל פרקי הסדרה כרצועה לילית-יומית קבועה. רענן שקד, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, כינה אותה: "הסדרה הטובה ביותר שאתם לא רואים". דמותו של מנחם מדמוני המשיכה אחר כך לסדרה "הבורר", גם היא סדרה של רשף לוי ושי כנות. הסדרה שודרה שוב במלואה בערוץ yes קולנוע ישראלי בקיץ 2015.

פרטי עלילה

בני לוי (דני גבע) הוא חוקר תל אביבי ציני ושחצן, שמועבר לדרום עקב בעיות משמעת והתנהגות אלימה ומצוות למנחם מדמוני (אורי קלאוזנר), חוקר חביב, שמכיר את התושבים ומסתדר איתם בכל מצב. בין השניים מתפתחת מערכת יחסי עבודה טעונה, המושפעת מהבדלי האופי ביניהם. בכל פרק יוצאים השניים לחקור מקרה רצח ועוקבים צעד אחר צעד אחרי תנועותיו האחרונות של הקורבן. ככל שהחקירה מתקדמת, נאלצים השניים להתמודד עם חשודים אפשריים ועם תפניות מפתיעות. הם זוכים לגיבוי ממפקד היחידה, תורג'מן (עמוס לביא), ומשתפים בחקירות את חבריהם לתחנה. הצוות מורכב משלל דמויות: ריטה שוקרון כסגנית המפקד; שאול מזרחי כחוקר בצוות; וסיגלית פוקס כחוקרת מתחילה. עוד משתתפים: מרינה שויף, ולדימיר פרידמן, עדי טופול, נטע גרטי ומשה נאור.

צוות התוכנית (מימין למעלה): סיגלית פוקס, עמוס לביא, אורי קלאוזנר, שאול מזרחי, משה נאור, ריטה שוקרון, ולדימיר פרידמן ודני גבע.

שחקנים ודמויותיהם

קישורים חיצוניים