משתמש:גילגמש – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
גילגמש (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
 
חן
שורה 1: שורה 1:
משתמש זה לא יהיה פעיל עוד. אין טעם בפניות בדף השיחה. הססמה שונתה ומייל נמחק כך שאין אפשרת לקבל את הססמה החדשה. [[משתמש:גילגמש|גילגמש]] <small>•</small> [[שיחת משתמש:גילגמש|שיחה]] 14:03, 13 יולי 2006 (IDT)
משתמש זה לא יהיה פעיל עוד. אין טעם בפניות בדף השיחה. הססמה שונתה ומייל נמחק כך שאין אפשרת לקבל את הססמה החדשה. [[משתמש:גילגמש|גילגמש]] <small>•</small> [[שיחת משתמש:גילגמש|שיחה]] 14:03, 13 יולי 2006 (IDT)

==גילגמש==
חן שלום,
לא מעט התנגשת בי בשנתיים האחרונות. למאות ואולי אלפי ערכים תרמתי כתורם אלמוני מפני שכך בחרתי. משום כך, בגלל רצוני באלמוניות, אתה בחרת לא פעם למחוק אותי ולגרום להורדת שעות ארוכות לטמיון. היה לי קשה לסבול את ההתנהגות והיהירות שלך משום שויקיפדיה איננה של ההורים שלך. כתוצאה מהתנהגותך שקלתי לא פעם אם להסתלק או להתנגש בך בחזרה, שקלתי אם פעילותך המבורכת בניקוי ויקי מטרולים מחריבים, מצדיקה גם פגיעה בתורמים יעילים. ואת האמת אומר בפשטות. לא הגעתי למסקנה חד-משמעית. מפני שאכן, ביצעת מלאכה ראויה לשבח בשמירה על ויקי כאנציקלופדיה רצינית למרות שפגעת פה ושם בכותבים רציניים, אם כי אלמונים.


נראה לי שאם היית קצת יותר רגיש וקצת יותר רציני בקריאת חומרים למרות שנכתבים על ידי אלמונים, דווקא חשוב שתמשיך יחד עם דוד וכל האחרים להשאיר את ויקי במקום הראשון בין האנציקלופדיות בעברית.
22:44, 3 אוגוסט 2006 (IDT)

גרסה מ־22:44, 3 באוגוסט 2006

משתמש זה לא יהיה פעיל עוד. אין טעם בפניות בדף השיחה. הססמה שונתה ומייל נמחק כך שאין אפשרת לקבל את הססמה החדשה. גילגמש שיחה 14:03, 13 יולי 2006 (IDT)

גילגמש

חן שלום, לא מעט התנגשת בי בשנתיים האחרונות. למאות ואולי אלפי ערכים תרמתי כתורם אלמוני מפני שכך בחרתי. משום כך, בגלל רצוני באלמוניות, אתה בחרת לא פעם למחוק אותי ולגרום להורדת שעות ארוכות לטמיון. היה לי קשה לסבול את ההתנהגות והיהירות שלך משום שויקיפדיה איננה של ההורים שלך. כתוצאה מהתנהגותך שקלתי לא פעם אם להסתלק או להתנגש בך בחזרה, שקלתי אם פעילותך המבורכת בניקוי ויקי מטרולים מחריבים, מצדיקה גם פגיעה בתורמים יעילים. ואת האמת אומר בפשטות. לא הגעתי למסקנה חד-משמעית. מפני שאכן, ביצעת מלאכה ראויה לשבח בשמירה על ויקי כאנציקלופדיה רצינית למרות שפגעת פה ושם בכותבים רציניים, אם כי אלמונים.


נראה לי שאם היית קצת יותר רגיש וקצת יותר רציני בקריאת חומרים למרות שנכתבים על ידי אלמונים, דווקא חשוב שתמשיך יחד עם דוד וכל האחרים להשאיר את ויקי במקום הראשון בין האנציקלופדיות בעברית. 22:44, 3 אוגוסט 2006 (IDT)