משתמש:Eyal Bairey – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Eyal Bairey (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
Eyal Bairey (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
שלום, וברוכים הבאים לדף המשתמש שלי.
שלום, וברוכים הבאים לדף המשתמש שלי.


שמי אייל, ונולדתי בסוף 1990. אני עולה לכיתה י"א בבית הספר עירוני ד' בת"א, ובקיץ הזה אני לומד גם באוניברסיטה הפתוחה. תחומי העניין העיקריים שלי הם כימיה, ביולוגיה ולשון. אני כותב בעיקר בכימיה ובביולוגיה, וכן עורך פה ושם.
שמי אייל, ונולדתי בסוף 1990. אני עולה לכיתה י"א בבית הספר עירוני ד' בת"א, ובקיץ הזה אני לומד באוניברסיטה הפתוחה [[מתמטיקה בדידה]]. תחומי העניין העיקריים שלי הם כימיה, ביולוגיה ולשון. אני כותב בעיקר בכימיה ובביולוגיה, וכן עורך פה ושם.


==משנה ויקיפדית==
==משנה ויקיפדית==

גרסה מ־01:05, 18 באוגוסט 2006

שלום, וברוכים הבאים לדף המשתמש שלי.

שמי אייל, ונולדתי בסוף 1990. אני עולה לכיתה י"א בבית הספר עירוני ד' בת"א, ובקיץ הזה אני לומד באוניברסיטה הפתוחה מתמטיקה בדידה. תחומי העניין העיקריים שלי הם כימיה, ביולוגיה ולשון. אני כותב בעיקר בכימיה ובביולוגיה, וכן עורך פה ושם.

משנה ויקיפדית

לדעתי, ישנן שתי שתי גישות בויקיפדיה. לפי גישה אחת, האידאל של ויקיפדיה הוא אנציקלופדיה דינמית וחופשית באינטרנט, אך בדמות האנציקלופדיה הכתובה ומקובעת ברוח מגבלותיה. אני סבור כי הפוטנציאל הגלום בויקיפדיה הוא גדול הרבה יותר. אנציקלופדיה דינמית וחופשית באינטרנט היא דבר מבורך וחשוב, אך האם זהו כל החזון? אנציקלופדיה רגילה- ותו לא? לדעתי, לוויקיפדיה, יחד עם שאר מיזמי הוויקי, יש אפשרות לשאוף למשהו גדול הרבה יותר: ריכוז המידע שהקוראים עשויים לחפוץ בו באופן מאורגן, נגיש, נוח לקריאה ולהבנה וכתוב בצורה איכותית. זהו מימוש המשמעות האמיתית של אנציקלופדיה.



דברים לעשות

ארגז חול

ארגז חול - ליזוזים