אורן שקדי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏חיו האישיים: הוא לא גר בבת ים , הוא גר בתל אביב
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 22: שורה 22:


== חיו האישיים ==
== חיו האישיים ==
נשוי עם ילדים וגר ב[[בת ים]]. שקדי שירת בתור מדריך במגמת פיתוח הדרכה בחיל הקשר בשירותו ב[[צה"ל]]. בנוסף הוא גם בוגר בית האומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים לשנת [[2004]].
נשוי עם ילדים וגר בתל אביב שקדי שירת בתור מדריך במגמת פיתוח הדרכה בחיל הקשר בשירותו ב[[צה"ל]]. בנוסף הוא גם בוגר בית האומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים לשנת [[2004]].


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־21:09, 17 במרץ 2016

אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

אורן שקדי הוא שחקן ובמאי טלוויזיה ותיאטרון ישראלי.

ביוגרפיה

קריירת בימוי

בשנת 2007 התחיל את דרכו כבמאי, ביים וערך הרבה משדרים וסדרות טלוויזיה/אינטרנטיות ובניהם, ביים סדרת פרסומות אינטרנטית של "מיטב", ביים וכתב את הסרט הקצר "אין תפקידים קטנים" (בין שחקניו אוהד קנולר, סנדרה שדה וריקי בליך) וביים כמה קליפים לשירים ביניהם, "נעים בגב" ו"איש גדול מאוד".

בשנת 2007 היה עוזר במאי בסדרה "אולי הפעם" ובשנת 2008 ביים את הדרמה היומית של HOT, "חשופים". בשנים 2009-2010 ביים את סדרת הדוקו דרמה "גירושים נפלאים" ששודרה ב-YES. ביים את צילומי החוץ של סדרת הנוער "האי" ששודרה בערוץ הילדים של הוט. בשנת 2010 ביים את העונה השנייה של תוכנית הריאליטי, "האח הגדול" בקשת. בשנים 2010-2011 היה במאי ראשי בקומדיית המצבים "השועלים" לצד ירון ארזי. בנוסף גם היה עוזר במאי בסדרות "פרשת רות", "ראש גדול", "לאהוב את אנה" ועוד.

שקדי גם ביים את כל שלוש העונות של הסדרה "אליפים" ששודרה בYES, ערוץ הילדים וכללה 180 פרקים. בנוסף גם ביים שני סרטי מחול בשנים 20122013. בנוסף גם במאי שותף את העונה השנייה והשלישית של הסדרה "החממה". בשנת 2014 החל לביים את סדרת הנוער של גיורא חמיצר, "שכונה" שמשודרת בניקלודיאון של HOT, ובנוסף גם שיחק תפקיד אורח בשנת 2015 בסדרה בתור ברק, המורה הפרטי של אגם.

קריירת משחק

שקדי זכה במלגת קרן בשנים 2001, 2003 על משחקו.

לפני היותו במאי שיחק בתפקידים קטנים בכמה סדרות וסרטים, שיחק את עמית ב"הכל דבש" (2007), נועם ב"סרוגים" (2008) ואת ניב ב"אולי הפעם" (2008).

השתתף בנוסף בכמה הצגות ביניהם, "במקל בסרגל" שהופיע בתיאטרון הקאמרי בתפקידים שונים, "מזריץ" בתפקיד לאון שהופיע בצוותא תל אביב, "הלב" הצגת ילדים שם שיחק ושר ו"הזמיר", "בן המלך והעני", "מיכאל" שהם הצגות ילדים שהופיעו בתיאטרון "גושן".

השתתף גם בכמה פרסומות ביניהם, "גולסטאר", "סלקום", "קרייזי ליין" ועוד.

חיו האישיים

נשוי עם ילדים וגר בתל אביב שקדי שירת בתור מדריך במגמת פיתוח הדרכה בחיל הקשר בשירותו בצה"ל. בנוסף הוא גם בוגר בית האומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים לשנת 2004.

קישורים חיצוניים