הבנים והבנות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
BDaniel (שיחה | תרומות)
BDaniel (שיחה | תרומות)
←‏עונה רביעית (2016): כשיהיה הזמן נעדכן
שורה 687: שורה 687:
|מתן
|מתן
|בנים
|בנים
|
|ביישן רק בהתחלות
|
|-
|מאי
|בנות
|
|
|
|-
|-

גרסה מ־15:39, 15 באוגוסט 2016

תבנית:סדרת טלוויזיה הבנים והבנות הוא שעשועון ישראלי המשודר בכל קיץ בערוץ הילדים החל משנת 2013. השעשועון עלה לאוויר קיץ אחרי סיום התוכנית "מסע קיץ" שהייתה בעלת פורמט דומה.

סקירה כללית

במהלך התוכנית מתגבשות שתי קבוצות ילדים: קבוצת בנים וקבוצת בנות. בכל פרק בתוכנית שתי הקבוצות מבצעות משימות שניתנות להם על ידי המנחים. המשימות מתקיימות בווילה, רוב המשימות מתקיימות בבריכת השחייה שבווילה. על כל משימה מקבלת הקבוצה הזוכה מספר "כפכפים" (נקודות) מסוים. בסוף השבוע, הקבוצה שהשיגה את מספר הנקודות הנמוך ביותר במהלך השבוע מועמדת להדחה. המשתתפים מהקבוצה היריבה בוחרים משתתף מהקבוצה המודחת, והמתמודד שקיבל את מספר הקולות הנמוך ביותר עוזב את התוכנית. לאחר 10 הדחות מתקיים פרק הגמר. בגמר מבצעות שתי הקבוצות משימות שונות. בסיום כל המשימות, הקבוצה שהשיגה את הניקוד הגבוה ביותר זוכה בתוכנית. היא זוכה בתואר "שליטי הקיץ" ובשליטה על הערוץ ליום שלם (בחירת התוכניות שישודרו ביום זה, ותוכנית מיוחדת לקבוצה המנצחת בהנחייתה. ישנו גם משחק בערוץ הילדים, ששמו "סמיילאיט" ובו שולחים הצופים מהבית זה לזה משפטים, ועליהם לבטא בצורה הכי טובה את המשפט בעזרת סמיילים, ולבחור מישהו לשלוח אליו את החידה, אם הוא עונה נכון, הקבוצה שהצופה בחר בתהליך ההרשמה תזוכה בנקודות, שיספרו לטובתה בפרק הגמר, וישפיעו על הסיכוי של הקבוצה לזכות בתואר "שליטי הקיץ", בעונה הרביעית (2016) יצא משחק בשם "שליטי הקיץ" (בנוי דומה ל"סמיילאיט") גם בו יש נקודות שנספרים לטובת הקבוצות בגמר, רק שבמשחק זה עונים על 10 חידות שונות, חלקן בתמונות, חלקן בתור שאלה, ענייה על כל השאלות נכונה נותנים למשחק/ת סיכוי להופיע מאחורי הקלעים בפרק הגמר, ומגבירים את הסיכוי של הקבוצה שאליה נרשם לזכות בפרק הגמר של העונה.

עונה ראשונה (2013)

שידור מקורי: 27 ביוני 2013 - 26 באוגוסט 2013

המנחים

המשתתפים

מקרא צבעים: מקום ראשון מקום שני
שם קבוצה הוצגו כ: הדחה/מקום בגמר
דנה בנות רקדנית מקום ראשון
מישל בנות רק נראית עדינה מקום ראשון
אושר בנות אוהדת מכבי חיפה מקום ראשון
ליפז בנות חזקה ברשת / אחותי שחתה הביתה מקום ראשון
קים בנות לייק טו ספיק אינגליש מקום ראשון
עתליה בנות אלופת הארץ בהתעמלות אירובית מקום ראשון
יהודה בנים אוהב מאוד אייל גולן מקום שני
אליה בנים הבשלן של ארוחות שישי מקום שני
מטר בנים אוהב מאוד כדורגל מקום שני
רון אלגריסי בנים רקדן ברייקדאנס מקום שני
הראל ש. בנים יושב ראש מועצת התלמידים מקום שני
טופז בנות חזקה ברשת הדחה שמינית.
הראל ש. בנים יושב ראש מועצת התלמידים הדחה שביעית, חזר בכפכף הצלה
עידן בנים לא יודע להסתדר עם בנות הדחה שישית.
אדווה בנות מכורה לוואטסאפ הדחה חמישית
בן בנים רוצה להגיע ל-N.B.A הדחה רביעית
עתליה בנות אלופת הארץ באירובי ספורטיבי הדחה שלישית, חזרה בכפכף הצלה
פלורי בנות אף פעם לא בוכה לא התקבלה לנבחרת הבנות
חן בנים מעריץ את טל מוסרי לא התקבל לנבחרת הבנים
אופק בנות טכנולוגית מאוד לא התקבלה לנבחרת הבנות
הראל ר. בנים גולש ורוקר לא התקבל לנבחרת הבנים


התרחשויות בולטות
באחד מפרקי התוכנית התקיימה תחרות ליפ דאבים בין קבוצת הבנים לקבוצת הבנות. הקבוצה הזוכה בתחרות קיבלה מספר רב של "כפכפים" (נקודות). הבנים הכינו ליפ דאב לשיר "הופה" של עומר אדם והבנות ערכו ליפ דאב לשיר "Call Me Maybe" של קארלי ריי ג'פסן. התחרות נערכה בשני שלבים: בשלב הראשון הצביעו צופי התוכנית באתר ערוץ הילדים לליפ דאב האהוב עליהם. הליפ דאב שזכה למספר קולות רב יותר קיבל מספר מסוים של כפכפים. בשלב השני שפטה להקת סטארטאפ, שהופיעה באותו הפרק בתוכנית עם השיר "חוקים חדשים למשחק" מתוך אלבומם הראשון. בשלב השני ניתנו לקבוצה הזוכה יותר כפכפים משניתנו לקבוצה הזוכה בשלב הראשון, ולכן קבוצה שזוכה בשלב השני מנצחת בתחרות הליפ דאבים, אפילו אם היא לא זכתה בשלב הראשון. בשלב הראשון, זכתה קבוצת הבנות אך בשלב השני זכו קבוצת הבנים. לבסוף, הבנים זכו במשימה.
באחד מפרקי התוכנית התקיים ספיישל "גלגל הצלה לבנות". בפרק זה, ניתנה הזדמנות לאחת הבנות שהודחו בארבע ההדחות הראשונות (אופק, פלורי, עתליה ואדווה) לחזור אל קבוצת הבנות. בשלב הראשון של פרק גלגל ההצלה התבקשו צופי התוכנית להצביע למתמודדת אותה הם רוצים להחזיר לקבוצת הבנות. שתי המתמודדות שקיבלו את מספר הקולות הרב ביותר היו אדווה ועתליה, והן עלו לשלב הבא של גלגל ההצלה. בשלב השני, התקיים חידון על התוכנית. עתליה ענתה נכון על מספר השאלות הרב ביותר, וחזרה לקבוצת הבנות. מאז לא הודחה עתליה, וזכתה במקום הראשון בגמר עם קבוצת הבנות.
באחד מפרקי התוכנית התקיים ספיישל "גלגל הצלה לבנים". בפרק זה, ניתנה הזדמנות לאחד מהבנים שהודחו בחמש ההדחות הראשונות (הראל ר., חן, בן, עידן והראל ש.) לחזור לקבוצת הבנים. פורמט גלגל ההצלה היה פורמט "גלגל ההצלה לבנות". שני הבנים שעלו לשלב השני היו חן והראל ש. בשלב השני ניצח הראל ש., וחזר לקבוצת הבנים. מאז, הראל לא הודח, וזכה במקום השני בגמר עם קבוצת הבנים.
באחד מפרקי שבוע הרומנטיקה נערכה תחרות "נסיך הביצה" בין המשתתפים. בתחרות חולקו המשתתפים לזוגות וביצעו משימות הקשורות לרומנטיקה. בסיום השלב הראשון של התחרות הודחו הזוגות אושר ומטר והראל ועתליה. אל הגמר הגיעו הזוגות מישל ואושן שזכו במקום השלישי, דנה ורון זוכי המקום השני וקים ואליה זוכי התחרות שקיבלו כרטיס זוגי לסרט.

נושאים שבועיים

נושא שבועי הקבוצה המנצחת
חוזק בנים
רושם בנות
חוכמה בנים
אומץ בנים
מזל בנים
רומנטיקה בנות
גמר בנות

עונה שנייה (2014)

שידור מקורי: 2 ביולי 2014 - 25 באוגוסט 2014

שיר פתיחה: I got U

מנחים

המשתתפים

מקרא צבעים: מקום ראשון מקום שני
שם קבוצה הוצגו כ: הדחה/מקום בגמר
תומר טליאס בנים שחקן נשמה מקום ראשון
שלבי וסר בנים סלב בפייסבוק מקום ראשון
עדי בוסקילה בנים גבר עם כבוד מקום ראשון
שקד רז בנות רואה את העולם בוורוד מקום שני
ירח לין טוחולוב בנות שרה גם מחוץ למקלחת מקום שני
ירדן אמיתי בנות נולדתי כדי לנצח מקום שני
אנה זק בנות מדגמנת בשעות הפנאי מקום שני
מיכאל גלנסקי בנים ככה זה בתל אביב הדחה שמינית
אנה זק בנות מדגמנת בשעות הפנאי הדחה שביעית, חזרה בכפכף הצלה
דניאל פחימה בנים בדרך להוליווד הדחה שישית
אנג'ל ברנס בנות omg! אני בטלוויזיה! הדחה חמישית
אוריאל פחימה בנים בדרך להוליווד הדחה רביעית
אביאל אינדיפורקר בנים מכור לחדשות הדחה שלישית
ליפז קוליוק בנות היפ הופ זה החיים הדחה שנייה
מר בנות דרמה קווין הדחה ראשונה
שון לוין בנים יאאלה עפולה לא התקבל לנבחרת הבנים
איליי יום טוב בנות מכורה לשופינג לא התקבלה לנבחרת הבנות


התרחשויות בולטות
בעונה זו, בין משימה למשימה ישנם קטעי קישור של שירן סנדל ואביב בן אור. סיפור המסגרת של קטעי הקישור הוא ששירן המליצה על אביב בתור מנחה למפיקי הערוץ. בפרק הראשון של התוכנית, אביב התגלה כמנחה לא טוב ופוטר מהתוכנית יחד עם שירן, שהביאה אותו. שניהם היו אמורים לחזור לביתם, אך במקום לעשות זאת הם מתחבאים במחסן ומנסים לחזור להנחות את התוכנית בדרכים שונות.
בכל פרק של העונה יוצא "אריק ארטיק" (דמות שמגולמת בידי עודד פז) לחוף ים ועורך מספר משימות (כגון: מי מכניס יותר ענבים לפיו בבת אחת) בין בנים ובנות אקראיים שהוא פוגש על החוף. מי שמבצע את המשימות בצורה הטובה ביותר מזכה את הנבחרת של המין שלו ב-250 כפכפים.
בעונה זו התקבלו לקבוצת הבנים דניאל ואוריאל פחימה, כתבי השטח של גאליס.
בעונה זו התקבלה לקבוצת הבנות ירח לין טוחולוב, שהשתתפה בעונה השנייה של התוכנית בית ספר למוסיקה.
באחד מפרקי שבוע הרושם התקיימה משימת "כפכף הזהב", שבה ניתנים לקבוצה המנצחת 500 כפכפים. במשימה היו שלושה שלבים. כל שלב זיכה את הקבוצה המנצחת בו בנקודה אחת ומי שזוכה ברוב הנקודות במשימה מקבל את גביע הזהב. נושא המשימה היה הכנת מנת חומוס על פי מתכון. בשלב הראשון של המשימה, נתבקשו המתמודדים להעביר גרגירי חומוס מקערה אחת לשנייה בעזרת קשים לנשיפה. בסוף השלב הראשון, נשקלו קערות שתי הקבוצות. קערת הבנים שקלה יותר, ולכן הבנים זכו בשלב הראשון במשימה וקיבלו נקודה אחת. בשלב השני והשלישי שפט יונתן בשן, כוכב הסדרה "שוברי גלים". בשלבים אלו הכינו המתמודדים את מנת החומוס מהגרגירים שצברו במשימה הקודמת. בשלב השני, הקבוצה שהכינה את המנה היפה ביותר זכתה בנקודה על השלב ובשלב השלישי המנה הטעימה ביותר זיכתה את הקבוצה שהכינה אותה בנקודה. יונתן בשן החליט שהמנה של קבוצת הבנות יפה יותר, ולכן קבוצת הבנות קיבלו נקודה על השלב השני. בשלב השלישי, החליט בשן שמנת הבנות טעימה יותר וזיכה את הבנות בנקודה על השלב השלישי. המשימה הסתיימה בניצחון 2-1 של הבנות על הבנים, והבנות זכו בגביע הזהב וב-500 הכפכפים.
באחד מפרקי שבוע המונדיאל התקיימה משימת "כפכף הזהב". המשימה עסקה בריקודי סמבה, והקבוצה שרקדה טוב יותר קיבלה את הגביע. השופט במשימה היה השחקן דניאל גד, כוכב הסדרה "גאליס" שקבע שהבנות מקבלות את גביע הזהב.
באחד מפרקי שבוע האגדות התקיימה משימת "כפכף הזהב". במשימה התבקשו הבנים והבנות להכין מממתקים בלבד את בית הממתקים של עמי ותמי. הקבוצה שהכינה את בית הממתקים היפה ביותר זכתה. השופט במשימה היה אילן רוזנפלד, כוכב הפיג'מות שהתחפש למכשפה והחליט שהבנות זוכות במשימה ומקבלות 500 כפכפים.
באחד מפרקי שבוע הצבא התקיימה משימת "כפכף הזהב" שעסקה בבישול בסגנון קיצי. המשימה התחלקה לשלושה שלבים שהקבוצה שמנצחת בכל אחד מהם מקבלת נקודה. בשלב הראשון התבקשו המתמודדים להכין מנות שנראות יפות. בשלב זה, שפט ידידיה ויטל, כוכב הסדרה "השמיניה" שנקרא "קצין הלמדא הראשי" (מכיוון שמשימות השבוע קשורות לצבא ובגלל שהסדרה 'השמיניה' עוסקת בגלי מוח שנקראים למדא). ידידה ויטל קבע שהבנים מקבלים את הנקודה על השלב הראשון.
באחד מפרקי שבוע גיבורי העל התקיימה משימת "כפכף הזהב" שעסקה בקריוקי. המתמודדים היו צריכים לשיר תוך כדי שמתמודד מהקבוצה השנייה מנסה להפריע להם. אם המתמודד מתבלבל בשיר הוא נפסל. הקבוצה שהצליחה לצבור בסך הכל הכללי את הזמן הארוך ביותר (מחברים את הזמן ששר כל חבר בקבוצה) ניצחה במשימה. קבוצת הבנים הצליחה לשיר ארבע דקות וחמש שניות, וקבוצת הבנות הצליחה להחזיק מעמד חמש דקות וחמישים וחמש שניות. קבוצת הבנות זכתה במשימה ובגביע הזהב. באותה המשימה התארח שחר חסון, מנחה התוכנית הפרעת קשב. תפקידו היה להודיע כשאחד מחברי הקבוצה נפסל. באחד הסיבובים, הוא עזר לאחת הבנות להפריע לדניאל (ששר באותו הזמן את השיר "שגעת טרפת" של ליאור נרקיס) והצליח להפסיל אותו. בגלל ששחר עזר לבנות דניאל קיבל את מלוא הנקודות, דקה וחצי.
באחד מפרקי שבוע הג'ונגל התקיימה משימת "כפכף הזהב" שעסקה באוהלים. המתמודדים קיבלו תמונה של אוהל והיו צריכים להקים אוהל שנראה בדיוק כמוהו. אליאנה תדהר, כוכבת הסדרה "גאליס", שנקראה פקחית יער גאליס, קבעה כי האוהל של הבנות יותר דומה לזה שבתמונה ולכן הבנות זכו במשימה. באחד מפרקי שבוע הפוך דנה פרידר הודיעה שיהיה כפכף הצלה. בסוף אנה חזרה בכפכף הצלה וקיבלה את כרטיס הכניסה הראשון לגמר.

נושאים שבועיים

נושא שבועי הקבוצה המנצחת
רושם בנים
מונדיאל בנות
אגדות בנות
צבא בנים
גיבורי על בנות
ג׳ונגל בנים
הפוך בנים
גמר בנים

עונה שלישית (2015)

שידור מקורי: 5 ביולי 2015 - 30 באוגוסט 2015

שיר פתיחה: The Nights

המנחים

המשתתפים

מקרא צבעים: מקום ראשון מקום שני
שם קבוצה הוצגו כ: הדחה/מקום בגמר
גל גברעם בנות לא רואה בעיינים מקום ראשון
נועה כהן בנות ברבי בנעלי עבודה מקום ראשון
סשה סבירדנקו בנות לא רק בלונדינית מקום ראשון
רותם סבג בנות בטוח בגמר/אחיות או לא להיות מקום ראשון
אביעד חפיזוב בנים נולד לרקוד מקום שני
חיים טייב בנים הבראדרים תוצרת צרפת מקום שני
נתן טייב בנים הבראדרים תוצרת צרפת מקום שני
עומרי מזרחי בנים סלב באינסטוש מקום שני
רום פונס בנים חצי בראדר/חברים כמו אחים מקום שני
אבישג סמברג בנות חייבת לנצח הדחה שמינית
מאיה סבג בנות אחיות או לא להיות הדחה שביעית
רותם סבג בנות אחיות או לא להיות הדחה שביעית, חזרה בכפכף הצלה
דניס פוליאנסקי בנים טנגו זה החיים הדחה שישית
ליאור שרמן בנות בני עקיבא שולטטטת הדחה חמישית
רוי סמו בנים חייב לתת 200 אחוז הדחה רביעית
דביר וגיא בנים חצי הבראדר השני/חברים כמו אחים הדחה שלישית
אלין כהן בנות ריקוד זה החיים הדחה שלישית
ארבל הורוביץ בנות נסיכה של אבא הדחה שנייה
נועם זוהר בנים ביישן רק בהתחלות הדחה ראשונה
דניאל רטה בנים לא התקבל לנבחרת הבנים
צדקה אליהו בנות לא התקבלה לנבחרת הבנות
ענאל ברק בנות לא התקבלה לנבחרת הבנות
שחר בן חיון בנים לא התקבל לנבחרת הבנים

אנחנו

אנחנו היא תוכנית שלוקחת אותנו אל החיים האישיים של המתמודדים מחוץ למשחק: אל המתמודד שאתמול שחה הביתה, ואל מתמודד שעדיין במשחק. בכל תוכנית מציגים מתמודד מנבחרת הבנים ומתמודדת מנבחרת הבנות.

שבוע הבנים הבנות
1 נועם סשה
2 רוי ארבל
3 דביר אלין
4 חיים ונתן מאיה ורותם
5 אביעד ליאור
6 דניס נועה
7 רום אבישג
8 עמרי גל


התרחשויות בולטות
השנה בהבנים והבנות יש יתרון שבועי. בכל יום ראשון אחת מהנבחרות תזכה ליתרון שבועי שתעזור לנצח.
העונה הזאת יש בכל יום רביעי יש תוכנית שבה מכירים את המתמודדים מקרוב: מתמודד ששחה ומתמודד שנשאר (לפעמים שני מודחים ולפעמים שניים שבמשחק).
גם בעונה זו יש קטעי קישור של אביב בן אור ושירן סנדל. סיפור הרקע בעונה זו מתרחש אחרי האירועים שקרו בעונה הקודמת. בעונה זו היו אמורים שירן ואביב להנחות את התוכנית ,אך אחרי דייט כושל הם נפרדו וכל אחד מהם נמצא על חוף אחר, בעונה זו כל אחד מהם פוגש חבר (דניאל מורשת ומירן מנקס) שעמו הם משתפים את התחושות וכמו כן הוחלט שבתוכנית הם יתחרו במשימה משותפת אשר תעניק כפכפים למין אותו הם מייצגים אם מישהו מהם ינצח (שירן לבנות ואביב לבנים).
לראשונה בבנים והבנות (שבוע מסביב לעולם) הקבוצות שיתפו פעולה (בן ובת) במירוץ לכפכפון.
בשבוע מסביב לעולם הייתה הדחה כפולה.
בעונה זו נכנסו זוג תאומים ותאומות לנבחרות, התאומים קיבלו חסינות להדחה בשבוע לאחר שבוע הכניסה לתחרות.
באחד מפרקי שבוע הרושם הראשוני הגיע תובל שפיר ומרח לקים לבנות שזכו בפרס במשימת הקלושים.
באחד מפרקי שבוע האולימפיאדה התארחה מור פולנוהר ששפטה במשימת השחייה הצורענית וקבעה שהריקוד של הבנות יותר טוב.
באחד מפרקי שבוע האולימפיאדה התארחה סייפת ששפטה במשימת הסייף.
באחד מפרקי שבוע מסביב לעולם התארח טום באום ששפט במשימת המירוץ לכפכפון.
באחד מפרקי שבוע היום הולדת עשו לעודד פז יום הולדת והבנות ניצחו וחגגו והבנים היו משרתים שלהן ולאחר מכן היו צריכים להדיח אחד מהם.
באחד מפרקי שבוע היום הולדת התארח יניב פולישוק ושפט במשימה היומית.
באחד מפרקי שבוע האימה הגיעה אליאנה תדהר שהסיחה את דעתם של המתמודדים במשימת אפקט הפחד.
באחד מפרקי שבוע ההפוך הגיע עומר דרור ששפט במשימת הריקוד.
באחד מפרקי שבוע ערוץ הילדים הגיעו תירסקסואל (טל טירנגל ויורן דוידי) ששפטו במשימת ההנחיה.
בשבוע ערוץ הילדים הייתה הדחה כפולה.
באחד מפרקי שבוע הסיכום התקיים פרק כפכף הצלה בו הגיעו כל המודחים של העונה (פרט לאבישג). באותו פרק חזרה רותם אל נבחרת הבנות וזכתה בכרטיס עלייה ישירות לגמר.

נושאים שבועיים

נושא שבועי קבוצה מנצחת יתרון שבועי
רושם ראשוני בנות אין
אולימפיאדה בנים בנות
מסביב לעולם הדחה כפולה משתי הנבחרות בנות
יום הולדת בנות אין
אימה בנים בנות
הפוך בנות בנות
ערוץ הילדים בנים בנים
סיכום בנים אין
גמר בנות אין

עונה רביעית (2016)


שגיאות פרמטריות בתבנית:אקטואלי

פרמטרים [ פסקה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

קטע זה עוסק באירוע אקטואלי או מתמשך. הנתונים בנושא זה משתנים במהירות או בהתמדה, ועל כן ייתכן שהם חלקיים, לא מדויקים או לא מעודכנים.

שידור מקורי: 3 ביולי 2016 - הווה

שיר פתיחה: "מי שליטי הקיץ" (ביצוע: להקת בויבנד)

המנחים

המשתתפים

שם קבוצה הוצגו כ: הדחה
אסתר בנות הטבריניות
הוד בנות הטבריניות
נדב בנים לא רק פנים יפות
לאון בנים חי על הגל
אשלי בנות OMG! הגיעה בפרק השני
עידן בנים חיית במה
ערן בנים תמיד קולע
מתן בנים
מאי בנות
בר בנות סמיילי לב
טיילור בנות אינסטושית
שקד בנים מחוספס עם לב רגיש
מאיה בנות אלופת הארץ בקרטה הדחה שמינית
מיכאלה בנות באה בטוב הדחה שביעית
יהונתן חוגי בנים אחי זה הכי הדחה שישית (הדחה כפולה)
הראל בנים הנוער העובד והשולט הדחה חמישית (הדחה כפולה)
שי בנות שדרות על המפה הדחה רביעית, חזרה בכפכף הצלה
עומר ט. בנים שובר הלבבות הדחה שלישית בהפתעה (תחילת שבוע)
אבישג בנות בת הים הקטנה הדחה שנייה
עמית בנים יו"ר מועצת תלמידים הדחה ראשונה
טלאור בנות ריקוד זה החיים לא התקבלה לנבחרת הבנות
אריק בנים הוא רק רוצה לרקוד לא התקבל לנבחרת הבנים (הגיע בפרק השני)
הגר בנות נולדה לרקוד לא התקבלה לנבחרת הבנות
דניאל חוגי בנים אחי זה הכי לא התקבל לנבחרת הבנים, חזר בכפכף הצלה
עדי בנות כמעט מפורסמת לא התקבלה לנבחרת הבנות
עומר א. בנים ויקיפדיה אנושית לא התקבל לנבחרת הבנים

אנחנו

אנחנו היא תוכנית שלוקחת אותנו אל החיים האישיים של המתמודדים מחוץ למשחק והשנה בשבוע הראשון הציגו גם את מי שלא התקבל לנבחרת שלו, מה שלא נעשה בשנה שעברה.

שבוע הבנים הבנות
1 יהונתן, דניאל, עמית, אריק ועומר הגר, טלאור ועדי
2 שקד אבישג
3 עומר ט. שי
4 הראל ונדב בר
5 אין מיכאלה ואשלי
6 אין הוד, אסתר ומאיה
התרחשויות בולטות
בכל פרק של העונה יוצאים "גל ועדי" (מתמודדים מהבנים והבנות 2014 ו-2015) לחוף ים ועורכים מספר משימות (כגון: מי מוציא מהר יותר כפכף מקערה מלאה בקמח) בין בנים ובנות אקראיים שהם פוגשים על החוף. מי שמבצע את המשימות בצורה המהירה ביותר מזכה את הנבחרת של המין שלו ב-250 כפכפים.
באחד מפרקי שבוע הרושם הראשוני במשימה שהכריעה על המתמודדים רשמית ב"הבנים והבנות" נותרו הזוג טלאור ושקד אחרונים במשימה, אבל הם לא הודחו מידית, וניתנה להם עוד הזדמנות להישאר בנבחרת, הם התחרו עם זוג חדש שהגיע לנבחרת במשימת אוכל, בסופה שקד ואשלי נכנסו לנבחרות שלהם.
גם בעונה הזאת יש בכל יום רביעי את התוכנית "אנחנו", והשנה בשבוע הראשון הציגו גם את מי שלא התקבל לנבחרת שלו, מה שלא נעשה בשנה שעברה.
גם העונה יש יתרון שבועי לאחת הקבוצות, והשנה גם הקבוצה שהפסידה מקבלת "חיסרון שבועי" שיקשה עליה במשימת פתיחת השבוע.
באחד מפרקי שבוע הסלולר במשימת ה"סנאפצ'ט" חזרו המתמודדים נועה (הבנים והבנות 2015) ומיכאל (הבנים והבנות 2014) לעזור למתמודדים במשימה שניתנה להם.
באחד מפרקי שבוע המחנאות במשימת היתרון השבועי הבנים ניצחו, אבל היתרון עצמו עבר לבנות, עקב שבפרק הוחלפו 2 מתמודדים בין הקבוצות וביניהם המתמודדים שהשתתפו במשימת היתרון השבועי ועקב כך, היתרון עבר לבנות, והחיסרון לבנים, ובנוסף בפרק, לראשונה בתולדות העונה, הבנות הצביעו לבנים שרצו שיישארו במשחק.
באחד מפרקי שבוע המחנאות, התארח טילטיל ושפט במשימה היומית.
באחד מפרקי שבוע הנופש, התארח עומר דרור ושפט במשימה היומית. המנצחים זכו בכפכף הזהב ובארוחה עם עומר דרור, המפסידות מלצרו לקבוצה המנצחת בארוחה. במשימה זו הבנים ניצחו.
באחד מפרקי שבוע האולימפיאדה, התארחו נועה קירל, מורן בוזובסקי (מאמנת מכבי ת"א בהתעמלות אומנותית) וניקול זליקמן לשפוט במשימה היומית. במשימה 2 הקבוצות היו צריכות להכין ריקוד התעמלות אמנותית ולהציג אותו ובמשימה זו, ניצחו הבנים.
באחד מפרקי שבוע הרגשי, התארחה לירון ויצמן לשפוט במשימה היומית.
באחד מפרקי שבוע הרגשי, התארחו להקת בויובנד לשפוט במשימה היומית. במשימה 2 הקבוצות רקדו ושרו קריוקי.
באחד מפרקי שבוע הגלגל הצלה, הייתה גלגל הצלה שבה בן אחד ובת אחת יחזרו לנבחרת. שי ודניאל חזרו לנבחרות שלהם.

נושאים שבועיים

נושא שבועי קבוצה מנצחת יתרון שבועי
רושם ראשוני בנות אין
סלולר בנים בנים
מחנאות בנים בנים
נופש בנות בנות
אולימפיאדה בנים בנים
רגשי בנים בנים
גלגל הצלה אין
חצי גמר
גמר

ראו גם