בנות גילמור – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 75: שורה 75:


לורליי עדיין עובדת במלון ״העצמאות״ וחולמת על פתיחת מלון משלה. היא וסוקי מנסות לקנות בית למלון שלהן, אולם בעלת הבית לא מוכנה לוותר עליו. החלום שלהם נראה כרחוק עוד יותר כשסוקי מקבלת את הצעת הנישואין מג'קסון ומבזבזת את רוב חסכונותיה על החתונה, במקום לשמור חלק לפתיחת המלון. בינתיים, לורליי ורורי ממשיכות לפקוד בקביעות את ה[[דיינר]] של לוק, שמבין שלורליי, עבורו, היא הרבה מעבר ללקוחה קבועה. לאורך העונה לורליי עוזרת לו בדיינר, עם ג'ס ועם החינוך שהוא מעביר לו.
לורליי עדיין עובדת במלון ״העצמאות״ וחולמת על פתיחת מלון משלה. היא וסוקי מנסות לקנות בית למלון שלהן, אולם בעלת הבית לא מוכנה לוותר עליו. החלום שלהם נראה כרחוק עוד יותר כשסוקי מקבלת את הצעת הנישואין מג'קסון ומבזבזת את רוב חסכונותיה על החתונה, במקום לשמור חלק לפתיחת המלון. בינתיים, לורליי ורורי ממשיכות לפקוד בקביעות את ה[[דיינר]] של לוק, שמבין שלורליי, עבורו, היא הרבה מעבר ללקוחה קבועה. לאורך העונה לורליי עוזרת לו בדיינר, עם ג'ס ועם החינוך שהוא מעביר לו.

בפרק האחרון נראה שלורליי וכריסטופר חוזרים להיות ביחד. אולם הוא מקבל שיחה מחברתו לשעבר, שרי, שמודיעה לו שהיא בהיריון והוא חוזר אליה. ג'ס חוזר לעיירה, מבטיח ללוק שהפעם זה יהיה שונה. הוא מגיע לחתונה של סוקי וג'סטין ומוצא את רורי. רורי מנשקת אותו ומברכת אותו על כך שהוא שב הביתה.


===עונה 3===
===עונה 3===

גרסה מ־16:44, 17 באוגוסט 2016

תבנית:סדרת טלוויזיה

עטיפת ה-DVD של העונה השישית של בנות גילמור

בנות גילמור היא סדרת דרמה קומית אמריקאית מצליחה אשר זכתה בפרס אמי ושודרה בין השנים 2007-2000.

הסדרה עוקבת אחר אם במשפחה חד־הורית בשם לורליי גילמור (לורן גרהאם) ובתה היחידה רורי גילמור (אלקסיס בלדל), החיות בעיירה הבדיונית סטארס-הולו אשר בקונטיקט. הסדרה עוקבת אחר חיי המשפחה שלהן, חייהן הפרטיים, חברויות וסיפורי האהבה שלהן, תוך חשיפת דמויות אחרות החיות גם הן בעיירה הקטנה. הסדרה מלאת מאפיינים הומוריסטיים, בעיקר בדיאלוגים השנונים של האם והבת, ומאפיינים המציגים מעמדות אמריקאיים שונים. "בנות גילמור" זכתה להצלחה בינלאומית, לאהדת קהל רב ולביקורות טלוויזיה טובות. בארצות הברית שודרה הסדרה ברשתות The WB (עונות 1-6) וברשת המאחדת את רשת The WB ואת רשת UPN בשם The CW (העונה השביעית והאחרונה), עד לפרק האחרון אשר שודר ב-15 במאי 2007. בישראל ארבע העונות הראשונות שודרו בערוץ 3 ולאחר מכן בערוץ 10, שם המשיכו גם לעונות מאוחרות יותר והעונה השביעית, האחרונה, שודרה בערוץ "הולמרק", בספטמבר 2007. שידורים חוזרים משודרים במתכונת יומית ולפעמים פעמיים (או ארבע, עם שידורים חוזרים) ביום בהולמרק, מעונה רביעית ועד השביעית באופן מחזורי. ערוץ אקסטרה הוט התחיל לשדר גם הוא את הסדרה מההתחלה בשידורים חוזרים לקראת אמצע 2008, ב-2009 היא משודרת בערוץ משולב עם Yes stars Base בלוויין ו-HOT Family בכבלים.

באוקטובר 2015 דווח כי הסדרה תשוב למסכים בנטפליקס, לסדרה מוגבלת בת ארבעה פרקים, באורך 90 דקות.

תקציר העלילה

עונה 1

העונה הראשונה פותחת בהצגתן של הדמויות הראשיות בסדרה- לורליי גילמור (לורן גרהאם) ובתה היחידה רורי גילמור (אלקסיס בלדל), המתגוררות בעיירה קטנה בקונטיקט בשם ״סטארס הולו״. לורליי מתמודדת עם יחסיה המורכבים עם הוריה לצד חיי אהבה בלתי יציבים, בעוד שרורי מתמודדת עם מעבר לב״ס חדש ואהבות ראשונות. רורי מתקבלת לבית הספר היוקרתי ״צ׳ילטון״ ובכדי לממן את לימודיה שם, נאלצת לורליי לבקש מהוריה העשירים והבורגניים, אמילי (קלי בישופ) וריצ׳רד (אדוארד הרמן) גילמור, עזרה כספית. אמילי מציעה ללורליי עסקה לפיה היא תממן את לימודיה של נכדתה, רורי, בתנאי שהשתיים יגיעו לארוחת ערב בביתה מידי שישי. לורליי, שיחסיה עם הוריה מורכבים ומסובכים, נאלצת לקבל את העסקה.

במהלך העונה רורי רוקמת מערכת יחסים, לראשונה בחייה, עם בחור חדש בעיירה, דין פורסטר (ג'ארד פדלקי). השניים מנהלים מערכת יחסים אשר מגיעה לנקודת משבר לאחר שרורי אינה מסוגלת להביע במילים את אהבתה כפי שדין מצפה, והוא מחליט להפרד ממנה. רורי לא מספרת ללורליי מדוע הם נפרדו, והעיירה מפנה את כעסה כלפיי דין, כאשר הם חושבים על הגרוע ביותר. רורי מסרבת להתאבל על הפרידה ומנסה למלא את זמנה בפעילויות שונות שיסיטו את מחשבתה. ערב אחד היא הולכת למסיבה מטעם ״צ׳ילטון״, בית הספר היוקרתי בו היא לומדת, שם היא מתנשקת עם תלמיד בשם טריסטן (צ'אד מייקל מאריי). רורי מבולבלת מהנשיקה ומתחילה לבכות. היא שבה לביתה ומתחילה להתאבל על הפרידה מדין. בסוף העונה דין מגיע לבית הספר של רורי כדי לסדר את העניינים ביניהם. רורי מביעה את אהבתה לדין, והשניים חוזרים להיות יחד.

באותו הזמן, לורליי רוקמת מערכת יחסים עם המורה לאנגלית של רורי, מר מקס מדינה (scott cohen). השניים מתמודדים עם המורכבות שבזוגיות מול רורי, שבסופו של דבר מקבלת את אהבתם ושמחה בשמחתם. בהמשך, מקס מביע את רצונו לקדם את הקשר ולורליי נלחצת ומסיימת את מערכת היחסים ביניהם. בהמשך, לורליי מבינה שיש לה רגשות כלפיי מקס, לאחר שרואה את לוק, בעלים של דיינר בשם ״לוק׳ס״ בעיירה, עם ארוסתו לשעבר, רייצ׳ל. לורליי מתכוננת לצאת לערב רומנטי עם מקס, כאשר הם נתקלים למריבה. מקס טוען שכדי להפסיק את המריבות עליהם להתחתן. לורליי, המומה, מנסה להתחמק מהסיטואציה. מבולבלת ונסערת מהרעיון היא מגיעה בבוקר למחרת למלון ״העצמאות״ בו היא עובדת ומופתעת לגלות 1000 פרחי חרצית, האהובים עליה, ששלח מקס. לורליי מתחבטת לגביי ההצעה ובסוף מקבלת אותה דרך הטלפון.

בינתיים, לוק, שמנהל את הדיינר בבעלותו ״לוק׳ס״, בו נוהגות לאכול בקביעות לורליי ורורי, מקבל הפתעה מן העבר כשארוסתו לשעבר, רייצ׳ל מגיעה לעיירה. רייצ׳ל, ההרפתקנית והקלילה, התקשתה לקבל את חיי העיירה הקטנה, בזמנו, ולכן עזבה את לוק. השניים מחדשים את הקשר למרות הספקות הקיימים משני הצדדים. רייצ׳ל עוברת לגור עם לוק, בדירתו השוכנת בקומה מעל הדיינר ומתחילה לעבוד שם, גם כן. לורליי מנסה לעודד את לוק לפתח את עתידו עם רייצ׳ל, בעוד שרייצ׳ל מבחינה בידידות הטובה בין לורליי ללוק, וחושדת שללוק יש רגשות כלפיי לורליי. בסופו של דבר, רייצ׳ל מחליטה לעזוב את לוק בשנית, לא לפני שהיא מבקשת מלוק לא לחכות, ולחשוף את רגשותיו כלפי לורליי. דמותה של רייצ׳ל לא מופיעה יותר במהלך הסדרה. לוק מגיע לביתה של לורליי כדי להתוודות, אך מבין שהיא חזרה לזרועותיו של מקס.

עונה 2

הקשר המורכב של אם חד-הורית ובת בין לורליי לרורי מתפתח העונה כשלורליי מקבלת את הצעת הנישואין המפתיעה ממקס, ורורי ממשיכה לשנה שנייה בבית הספר היוקרתי, צ׳ילטון, לצד רומן, לא יציב, עם דין. אולם בתחילת העונה לורליי מתקבלת רגליים קרות, מספר ימים לני החתונה, ובורחת עם רורי לטיול. לאורך העונה לא יוצא לה לסדר את העניינים מול מקס. אולם רורי נאלצת לראיין אותו לעיתון בית הספר, שם הם מלבנים את העניינים.

ארוחות ערב שישי המשותפות עם הוריה של לורליי וסביה של רורי, אמילי וריצ׳רד גילמור, נמשכות כחלק מההסכם של לורליי ואמילי ותורמות להידוק הקשר בין רורי לסביה. עם פתיחת העונה ריצ'ארד מגלה את חלקו של דין בחייה של רורי. מפוחד על נכדתו ועל העתיד המזהיר שהוא צופה לה, הוא מסרב לקבל את דין ותוקף אותו במספר הזדמנויות, טוען שהוא לא מספיק טוב בשבילה. בנוסף לכך, ישנו נער חדש בעיירה שמשפיע על היחסים בין רורי לדין. הנער הוא האחיין של לוק, ג'ס, והוא מגיע לעיירה אחרי שאימו התייאשה מלחנך אותו. ג'ס מחזר אחרי רורי בעקביות, דבר שגורם ליחסים בין רורי לדין להתערער לאורך העונה.

ג'ס נכשל בלימודים ולוק מבקש את עזרתה של רורי ללמד אותו. באחד הערבים הם יוצאים להפסקת גלידה ובדרך חזרה ג'ס נוהג ברכב של רורי ומתנגש בספסל. התאונה גורמת לרורי להיפצע, לרכב שדין הרכיב בשבילה להיהרס, אולם ג'ס יוצא מהתאונה בלי פגע. רותחת על ג'ס ולוק, לורליי מתחילה לצעוק על לוק, וגורמת לו לגרש את ג'ס מהעיירה. ג'ס יוצר קשר עם רורי והיא לוקחת אוטובוס לניו-יורק. בכך היא מפסידה יום לימודים ואת סיום לימודיה של לורליי. אמילי וריצ'ארד גאים בלורליי שהיא סיימה בית ספר לעסקים.

לורליי עדיין עובדת במלון ״העצמאות״ וחולמת על פתיחת מלון משלה. היא וסוקי מנסות לקנות בית למלון שלהן, אולם בעלת הבית לא מוכנה לוותר עליו. החלום שלהם נראה כרחוק עוד יותר כשסוקי מקבלת את הצעת הנישואין מג'קסון ומבזבזת את רוב חסכונותיה על החתונה, במקום לשמור חלק לפתיחת המלון. בינתיים, לורליי ורורי ממשיכות לפקוד בקביעות את הדיינר של לוק, שמבין שלורליי, עבורו, היא הרבה מעבר ללקוחה קבועה. לאורך העונה לורליי עוזרת לו בדיינר, עם ג'ס ועם החינוך שהוא מעביר לו.

בפרק האחרון נראה שלורליי וכריסטופר חוזרים להיות ביחד. אולם הוא מקבל שיחה מחברתו לשעבר, שרי, שמודיעה לו שהיא בהיריון והוא חוזר אליה. ג'ס חוזר לעיירה, מבטיח ללוק שהפעם זה יהיה שונה. הוא מגיע לחתונה של סוקי וג'סטין ומוצא את רורי. רורי מנשקת אותו ומברכת אותו על כך שהוא שב הביתה.

עונה 3

עבור האם והבת, לורליי ורורי, זוהי שנה של שינויים כששתיהן מנסות להבין מה צופן העתיד עבורן. חלקם צפויים, כמו סיום לימודיה של רורי בבית הספר צ׳ילטון, שמביא עמו את ההמתנה המלחיצה למכתבי הקבלה מהאוניברסיטאות השונות, אך רוב השינויים מגיעים ממקומות בלתי צפויים. רורי מתחילה את השנה כשהיא מנהלת שתי מערכות יחסים במקביל (שׁתיים יותר מידי) ובסופו של דבר, בוחרת ״בילד הרע״ ״ג׳ס״ ולשניים מערכת יחסים לא קלה. לורליי מציתה מחדש שתי מערכות יחסים מן העבר- האחת עם אביה של רורי, כריסטופר, והשנייה עם ארוסה לשעבר, מקס, וסופגת מהלומה כשהמלון האהוב אותו היא מנהלת, עולה בלהבות.

ליין, חברת הילדות הטובה של רורי, התמגוררת עמה באותה עיירה, מכירה את האחד. סוקי, חברתה הטובה של לורליי מקבלת הפתעה (טובה במיוחד).

עונה 4

העונה הרביעית נפתחת בעזיבתה של רורי לאוניברסיטת ייל. על אף כי המרחק הפיזי ביניהן אינן גדול, לורליי ורורי מנסות להסתגל למצב החדש ומשמרות את הקשר בשיחות טלפוניות חטופות ובמפגשים בסופי השבוע. לורליי עוזבת את עבודתה כמנהלת מלון ״העצמאות״ ופונה למימוש חלומה היישן, הקמת מלון משלה, ביחד עם חברתה הטובה, סוקי. שתיהן נתקלות בקשיים רבים, בין היתר בגלל הריונה של סוקי. בינתיים, היא מפתחת מערכת יחסים עם חבר ילדות בעבר, ושותף עסקי של אביה כיום, ג׳ייסון, המכונה ״דיגר״. רורי מסתגלת לחיים הסטודנטיאליים ומנסה להתקדם אל עבר חלומה להפוך לעיתונאית, לצד שותפתה לחדר המעונות, פאריס, שלא מקלה על ההסתגלות. בחייה הרומנטיים רורי יוצרת קשר מחודש עם דין, שכבר נישא לאישה אחרת, לינדזי. השניים מנהלים רומן.

עונה 5

בעונה החמישית לורליי מגלה שלצד האושר שבהגשמת חלומה, להיות הבעלים והמנהלת של בית המלון "השפירית״, ביחד עם חברתה, סוקי, ניצבים גם קשיים רבים. לאחר ארבע עונות של ספקות ורמזים, מערכת היחסים הידידותית עם לוק דיינס, בעל הדיינר ״לוק׳ס״ הולכת ומתהדקת והופכת לרומן. תחילה השניים מנסים להסתיר את מערכת היחסים ביניהם מפני תושבי העיירה, אך מהר מאוד הבשורה מגיעה לאוזניהם. אביה של רורי, כריסטופר, מופיע מחדש ויוצר מתיחות בין לורליי ללוק. רורי מחליטה לצאת שוב עם דין, שהתגרש מאשתו, לינדזי, אך במהרה מגלים השניים כי אין ביניהם עוד מכנה משותף. בינתיים, רורי מגבירה מעורבותה בעיתון המכללה ופוגשת את לוגאן, סטודנט באוניברסיטת ייל שמגיע מעולם בורגני הזהה לעולמם של סבה וסבתה, ריצ׳רד ואמילי גילמור. לורליי מציעה ללוק נישואין בפרק סיום העונה.

עונה 6

העונה השישית עומדת בסימן המשבר של רורי אשר מחליטה לעזוב את אוניברסיטת ״ייל״ ולעבור בהמשך להתגורר בבית סביה. רורי ולוגאן רוקמים מערכת יחסים רומנטית שנראית רצינית ומבטיחה, אך מותירה את לורליי בתחושות מעורבות. לורליי מתקשה לקבל את החלטותיה של רורי ונותרת פגועה. הקשר בין השניים מתנתק. רורי מסתבכת עם המשטרה ובית המשפט גוזר עליה לרצות עבודות שירות. בסופו של דבר, רורי ולורליי משלימות, רורי חוזרת ל״ייל״ ולוקחת את תפקיד העורכת הראשית בעיתון המוסד, ה"ייל דיילי ניוז", במקומה של חברתה, פאריס. היחסים בין לורליי ללוק, שכעת מאורסים, עולים על שרטון כשלפתע לוק מגלה כי הוא אב לילדה בת 12, מחברתו לשעבר.

עונה 7

בסוף העונה השישית לורליי מציבה בפני לוק אולטימטום ומכריחה אותו להחליט האם לברוח איתה ולהינשא- או להיפרד. לוק אומר שהוא זקוק לזמן ולורליי הפגועה מתנחמת בזרועותיו של כריסטופר. בתחילת העונה לוק מגיע לביתה של לורליי ואומר שהוא מתחרט ושהוא בוחר לברוח איתה ולהתחתן, אך לורליי מספרת לו שהיא בגדה בו עם כריסטופר ושנכון לרגע זה הם נחשבים כזוג. לורליי וכריסטופר מנהלים מערכת יחסים ואף מתחתנים, בעוד לוק מתקרב לאחותו וגיסו לאחר לידת אחייניתו דולה, ומנהל מאבק משמורת עם אימה של אפריל. לאחר שכריסטופר מוצא מכתב אופי שלורליי כותבת על לוק למען מאבקו המשפטי, הוא מחליט לעזוב אותה משום שמרגיש שיש לה עדיין רגשות עזים כלפי לוק והוא לא מעוניין להיות בעדיפות שנייה. רורי ולוגן חיים בנפרד עקב מעברו של לוגן לאנגליה, אך מערכת היחסים ביניהם נשארת יציבה. ריצ'רד מתחיל ללמד כמרצה בייל, ולוקה בהתקף לב במהלך אחת ההרצאות בהן רורי נוכחת. הדאגה לריצ'רד מובילה את כולם לבית- החולים, לורליי ואמילי מתקרבות. בפרקים האחרונים של העונה לוגן מציע לרורי נישואים ובפרק האחרון, לוק ולורליי שבים זה לזה ורורי עוזבת את סטארס הולו לטובת עבודה בתור עיתונאית.

דמויות

דמויות ראשיות

  • לורליי גילמור (לורן גרהאם), אמה של רורי. לורליי גדלה בהרטפורד בשנות ה-80, למשפחה עשירה ומכובדת. למרות רצון המשפחה לארגן עבורה עבודה בכירה וחיים נוחים, לורליי, שנחשבה כמרדנית ופרועה, נכנסה להריון מבן-זוגה (כריסטופר) כשהייתה בת 16 בלבד. לורליי עזבה את ביתה, ללא בן-זוגה, ועברה לגור בתנאים קשים בעיירה סטארס-הולו, שם קיבלה עבודה באכסניה. עם השנים הצליחה לורליי להתקדם, והפכה למנהלת האכסניה. בתחילת הסדרה, נודע לצופים כי לורליי לא דיברה עם הוריה מספר שנים. בפרקים הראשונים נאלצת לורליי לחזור לקשר עם הוריה, וזאת מכיוון שצריכה הלוואה ללימודי בתה. עם הזמן התאחדה המשפחה, נושא מרכזי בעלילת התוכנית. בעונה הרביעית מחליטות לורליי, וחברתה סוקי, לפתוח אכסניה עצמאית. לאחר מערכות יחסים רבות שלא הצליחו להתקדם, נכנסת לורליי בעונה החמישית למערכת יחסים עם לוק דיינס, חברה הטוב מזה שנים הידוע בחוש הומור, ציניות ושנינות.

בסוף העונה החמישית הציעה ללוק נישואין והוא נענה לה בתחילת העונה השישית.

  • רורי גילמור (אלקסיס בלדל), בתה היחידה של לורליי. רורי נולדה כשאמה הייתה בת 16 בלבד, והשתיים חיו בתנאים קשים מאוד, רחוקות ממשפחתה של לורליי. בתחילת הסדרה רורי בת 16, לא מקובלת במיוחד בבית ספרה (חוץ מחברתה ליין) אשר נמצא בסטארס-הולו. לאחר מעט זמן, עברה רורי לתיכון צ'ילטון היוקרתי. היא ניהלה מערכת יחסים עם דין פורסטר, ולאחר מכן מערכת יחסים עם אחיינו של לוק, ג'ס מריאנו. לאחר מכן חזרה שוב לדין, שניהל איתה רומן מאחורי גבה של אשתו לינזי. לאחר לימודיה בצ'ילטון, החלה רורי ללמוד באוניברסיטת ייל, שם ניהלה מערכת יחסים נוספת עם לוגאן האנטסברגר ועבדה בעיתון המוסד, ה"ייל דיילי ניוז". רורי ואמה קרובות למדי. רורי ידועה בלשונה החדה, טוב ליבה, ואהבתה לספרות.
  • לוק דיינס (סקוט פיטרסון), לוק הוא בעל מסעדה (דיינר) בעיירה סטארס-הולו. הוא דור שני בעיר לאביו שהיה בעלים של חנות לכלי עבודה (שהפכה למסעדה תחת אותו השם). הוא ידוע באהבתו לסטארס-הולו למרות מנהגו הקבוע לצחוק על תושבי העיר ועל המנהגים המוזרים שלהם. לוק מעולם לא עזב את סטארס-הולו ליותר מיום אחד מהיום שנולד.

לוק ולורליי מקיימים יחסי ידידות חמים הגולשים לפעמיים ליותר מזה, כאשר הכיוון הברור הוא שלבסוף הם יהיו ביחד, בעונה הרביעית לוק מתחתן בפזיזות עם עו"ד בשם ניקול ליהי, לורליי לוקחת את הנישואים בצורה קשה ובין לוק ללורליי פורצת מריבה שבסופה שניהם מבינים כמה הם חשובים אחד לשנייה. בעונה החמישית לוק ולורליי מתחילים לצאת יחד ובתחילת העונה השישית לוק נענה להצעת הנישואין של לורליי. בעונה השישית מתברר שללוק יש ילדה כבת 11 שלא ידע עליה מעולם, בשם אפריל.

  • סוקי סיינט ג'יימס (מליסה מקארתי), סוקי היא חברתה הטובה ביותר של לורליי, היא תושבת העיירה סטארס-הולו, ועובדת באכסניה של השתיים כשפית. סוקי ידועה כשפית מצוינת ואנשים מכל רחבי ארצות הברית מגיעים בשביל המאכלים שלה. סוקי נשואה לג'קסון בלוויל שהיה הירקן שלה בתקופה שהיא עבדה כשפית ב "אינדיפנדנס אין" שלורליי ניהלה. לסוקי ולג'קסון יש שני ילדים בשם דייבי ומרתה.

סוקי ידועה בשלומיאליות שלה ובכך שהיא נוהגת לשרוף את המטבח או לחוות כל מיני תאונות שונות .

דמויות נוספות

  • ליין "קים" ואן גרביג (קייקו אגנה): חברתה הטובה ביותר של רורי, אותה הכירה בגן חובה. לא מסתדרת עם אמה על רקע המרדנות והרוח החופשית שלה. חובבת מוזיקה אדוקה, ומתופפת בלהקה, דבר שגרם לה לעזוב את הבית לאחר שאמה גילתה זאת. בעונות האחרונות של הסדרה מתחילה ליין לקיים קשר רומנטי עם זאק ואן גרביג, גיטריסט הלהקה. השניים מתחתנים ונולדים להם תאומים.
  • מישל ז'רארד (יאניק תרוסדייל): עמית בעבודתה של לורליי, בשני מקומות העבודה בהם היא נמצאת בכל מהלך הסדרה. מוצאו צרפתי והאוריינטציה המינית שלו לוטה בערפל. לא מוכן לאכול פחמימות או מוצרי חלב.
  • פריס גלר (ליזה וייל): חברתה הטובה של רורי מימי התיכון ועד לאוניברסיטה. הדמות העקבית ביותר בסדרה, הופיעה כמעט בכל הפרקים. במהלך הסדרה פריס ורורי מתרחקות ומתקרבות לסירוגין, בהתאם למצבי רוחה של פריס והגברים איתם היא מתרועעת.
  • לוגן הנטסברגר (מאט קזוצ'רי): בן זוגה של רורי בזמן האוניברסיטה, אותו הכירה בדרך לא שגרתית. תלמיד ב"ייל" ובן למשפחה עשירה וידועה, שעשתה את הונה מהעיתונות כתובה. לוגאן הוא החביב ביותר על אמילי וריצ'רד גילמור מכל חבריה של רורי. הוא גם מערכת היחסים הרצינית ביותר שיש לה בכל הסדרה.
  • אמילי גילמור (קלי בישופ): אמה של לורליי, אשר מנהלת יחסים מורכבים עם בתה, פעילה חברתית באגודת "בנות המהפכה האמריקנית".
  • ריצ'רד גילמור (אדוארד הרמן): אביה של לורליי. עיסוקו הוא סוכן ביטוח, וגם לו מערכת יחסים מורכבת עם בתו היחידה, שאיכזבה אותו בכך שלא הלכה מעולם לקולג' שיעד לה וברחה לגדל את בתה הרחק ממנו.
  • כריסטופר היידן (דייוויד שטוקליף): אביה של רורי, חבר הנעורים של לורליי. במהלך הסדרה כריסטופר מופיע ונעלם לעתים קרובות, ומערכת יחסים שלו עם לורליי נעה בין נתק מוחלט לרומן לוהט. באחת התקופות בהן הם קרובים מחליטים השניים להינשא.
  • ג'ס מריאנו (מיילו ונטימיליה) : אחיינו של לוק דנייס. מגיע לסדרה בעקבות מריבה עם אמו, ליז דיינס. הוא ורורי מתקרבים במהלך העונה השנייה ובסופה הוא מצליח להפריד בינה ובין בן זוגה דאז, דין פורסטר. בניגוד לדין, הרומן של רורי עם ג'ס הוא רומן לא יציב ומלא בתהפוכות ומריבות רומנטיות.
  • דין פורסטר (ג'ארד פדלקי): בן זוגה הראשון של רורי. מערכת היחסים ביניהם ארוכה ומלאה בקשיים, בעיקר עקב קנאתו הרבה של דין לרורי.
  • קירק גילסון (שון גאן): תושב בעיירה. הדמות הצבעונית ביותר בסטארז הולו. עובד בעשרות עבודות שונות בעיירה, החל מדוור, מתווך ומשמש תפקיד במועצת העיירה, דרך קריין במשחקי הוקי ומוכר בחנות למוצרי קוסמטיקה- וכלה במכירת חולצות עליהן כתובים בשנינה עניינים בוערים מסדר היום של העיירה סטארז הולו.
  • ג'קסון בלוויל (ג'קסון דאגלס): בעלה של סוקי וידיד של לורליי. הוא וסוקי הכירו במלון שבו סוקי ולרליי עובדות. הוא מכר להן ירקות ופירות למטבח של המלון. ירקן במקצועו, עושה הכלאה לירקות בגינה הפרטית שלו ומוכר לאנשיי העיירה. בעל מוצא סקוטי.
  • טיילור דוסי (מייקל וינטרס): דמות מפתח ציורית ומצחיקה בעיירה. ראש מועצת העיר. אדם קפדן ודקדקן שמקפיד על קוצו של יוד ברשותו סופרמרקט וחנות גלידה המכונה "Soda Shoppe", דרכן הוא מפקח על מה שקורה בעיירתו.
  • גב' קים (אמילי קורדו): אמא של לין. אשה קשה, עקשנית ומאוד שמרנית ומסורתית. מאמינה שעל לין להתראות רק עם קוריאנים, ואינה מעודדת את אהבתה למוזיקה. בעלת חנות עתיקות. לכל אורך שבע העונות של הסדרה לא מוזכר שמה הפרטי.
  • טריסטן דרגיי (צ'אד מייקל מאריי): מופיע בעונה הראשונה ומעט בשנייה. בן עשירים מפונק, עקשן ומחוזר הלומד ביחד עם רורי בבה״ס היוקרתי, צ׳ילטון, ומנסה לכבוש את ליבה.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא בנות גילמור בוויקישיתוף