ג'טיקס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
נוסף מידע והוכנסו כמה תיקונים.
שורה 17: שורה 17:
}}
}}


'''ג'טיקס''' היה [[ערוץ טלוויזיה]] ששודר ברחבי העולם והיה בבעלות [[חברת וולט דיסני]]. ערוץ ג'טיקס שידר סדרות פעולה, הרפתקאות ואנימציה לילדים. בשנת [[2009]] החליטה חברת דיסני להחליף אותו בערוץ דיסני XD (או בערוץ דיסני בארצות שלא היה קיים ערוץ דיסני לפני, כמו ישראל). ערוץ ג'טיקס האחרון שנותר בעולם היה ב[[רוסיה]], והוא הוחלף על ידי דיסני ב-[[10 באוגוסט]] [[2010]]. במהלך השנים דיסני ישראל החזירו כמה מהסדרות שהיו בג'טיקס לערוץ דיסני כגון: טוטלי ספייס, דורימון, H2O, קיד וקאט ועוד מספר סדרות. בישראל פעל הערוץ מאמצע שנת [[2005]] כשהחליף את ערוץ [[פוקס קידס]].
ערוץ '''ג'טיקס''' (לשעבר [[Fox Kids]]) היה [[ערוץ טלוויזיה]] ששודר ברחבי העולם והיה בבעלות [[חברת וולט דיסני]]. ערוץ ג'טיקס שידר סדרות פעולה, הרפתקאות ואנימציה לילדים. הערוץ היה משודר באפיק 82 ב[[HOT]] ובאפיק 45 ב[[yes]].


ב[[אוגוסט]] [[2005]] עלה ב[[HOT]] ערוץ אינטרקטיבי בתשלום בשם "'''Jetix i'''" אשר הכיל משחקים ממותגים עם הדמויות מהערוץ.{{הערה|[http://b.walla.co.il/item/753751 ערוץ Jetix משיק ערוץ אינטראקטיבי ב-HOT] באתר [http://www.walla.co.il/ וואלה!], 27 ביולי 2005}} הערוץ נחל הצלחה ומאוחר יותר עלה גם ב[[yes]].
ב-[[9 בספטמבר]] [[2009]] הערוץ החליף שמו ל[[דיסני XD|דיסני]].


בשנת [[2009]] החליטה חברת דיסני העולמית להחליף את כל ערוצי ג'טיקס בעולם לערוץ דיסני XD (או בערוץ דיסני בארצות שלא היה קיים ערוץ דיסני לפני, כמו ישראל). ערוץ ג'טיקס האחרון שנותר בעולם היה ב[[רוסיה]], והוא הוחלף על ידי דיסני ב-[[10 באוגוסט]] [[2010]]. במהלך השנים דיסני ישראל החזירו כמה מהסדרות שהיו בג'טיקס לערוץ דיסני כגון: טוטלי ספייס, דורימון, H2O, קיד וקאט ועוד מספר סדרות. בישראל פעל הערוץ מאמצע שנת [[2005]] כשהחליף את ערוץ [[פוקס קידס]].

ב-[[9 בספטמבר]] [[2009]] ערוץ ג'טיקס הישראלי החליף את שמו ל[[דיסני|דיסני]].
== היסטוריה ==
== היסטוריה ==
ערוץ ג'טיקס החליף את ערוץ [[Fox Kids|פוקס קידס]] בשנת [[2002]] הערוץ נסגר עקב בעיות כספיות, רייטינג נמוך ובעקבות פרישתו של [[חיים סבן]] (מנהל הערוץ [[Fox Kids|פוקס קידס]]) מהפקת סדרות טלוויזיה.
ערוץ ג'טיקס החליף את ערוץ [[Fox Kids|פוקס קידס]] בשנת [[2002]] הערוץ נסגר עקב בעיות כספיות, רייטינג נמוך ובעקבות פרישתו של [[חיים סבן]] (מנהל הערוץ [[Fox Kids|פוקס קידס]]) מהפקת סדרות טלוויזיה.


לפני שסבן פרש מהערוץ, מכר את הערוץ ב-1.7 מיליון דולר ל[[חברת וולט דיסני]] ששינתה את שם הערוץ לג'טיקס הביאה סדרות למשל כמו [[וואן פיס]] ועוד. אבל הסדרה הפופולרית ביותר בשלושת הערוצים, הייתה [[וואן פיס]] . הוריי ילדים שצפו באנימה, תבעו את פוקס קידס על הפסקת הסדרה באמצע והפסידו במשפט לאור סעיף המתיר לערוץ להפסיק שידורה של סדרה באמצעה.
לפני שסבן פרש מהערוץ, מכר את הערוץ ב-1.7 מיליון דולר ל[[חברת וולט דיסני]] שמיתגה את הערוץ מחדש ושינתה את שמו ל[[ג'טיקס]]. כמו כן [[חברת וולט דיסני]] הביאה סדרות למשל כמו [[וואן פיס]] ועוד. אבל הסדרה הפופולרית ביותר בשלושת הערוצים, הייתה [[וואן פיס]] . הוריי ילדים שצפו באנימה, תבעו את פוקס קידס על הפסקת הסדרה באמצע והפסידו במשפט לאור סעיף המתיר לערוץ להפסיק שידורה של סדרה באמצעה.


==תוכניות הערוץ==
==הפקות מקור של הערוץ==
{{טורים|תוכן=
*[[גור ואוח]]: (3 עונות אשר שודרו בג'טיקס ואחרי שהוחלף לדיסני החליטו שלא ישדרו את הסדרה יותר)
*[[בילי (סדרת טלוויזיה)|בילי]]: (2 עונות)
*[[גור ואוח]] (2 עונות)
*[[גור ואוח|גור ואוח - הכיתה המחורפפת]]
*[[בלאגן (תוכנית טלוויזיה)|בלאגן]] (סדרה של כוכבי הערוץ)
*[[בילי (סדרת טלוויזיה)|בילי]] (2 עונות)
ועוד מספר סדרות שהיו בג'טיקס והמשיכו גם לערוץ דיסני.
*[[בלאגן (תוכנית טלוויזיה)|בלאגן]] (סדרת אולפן של כוכבי הערוץ)
*[[בלאגן ועד אילת]]
}}


==ראו גם==
==ראו גם==
שורה 37: שורה 43:
* [[ערוץ דיסני ישראל]]
* [[ערוץ דיסני ישראל]]
* [[פוקס קידס]]
* [[פוקס קידס]]

==הערות שוליים==
{{הערות שוליים}}


[[קטגוריה:דיסני: טלוויזיה]]
[[קטגוריה:דיסני: טלוויזיה]]

גרסה מ־19:46, 4 באוקטובר 2016

ג'טיקס
פרטי הערוץ
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
ישראלישראל ישראל
קטגוריה ילדים
תאריך השקה

6 במרץ 2005 ופעל עד 9 בספטמבר 2009 (ישראל)

8 בפברואר 2004 ופעל עד שנת 2010 (ארצות הברית)
תאריך סגירה 10 באוגוסט 2010, 19 בספטמבר 2009, 3 ביולי 2009, 1 באפריל 2009, 1 בינואר 2010, 13 בפברואר 2009, 3 באוקטובר 2009, 9 באוקטובר 2009 עריכת הנתון בוויקינתונים
בעלות Disney Branded Television, חברת וולט דיסני, Jetix Europe עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה עברית ואנגלית
שיטת שידור SDTV
jetixtv.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ערוץ ג'טיקס (לשעבר Fox Kids) היה ערוץ טלוויזיה ששודר ברחבי העולם והיה בבעלות חברת וולט דיסני. ערוץ ג'טיקס שידר סדרות פעולה, הרפתקאות ואנימציה לילדים. הערוץ היה משודר באפיק 82 בHOT ובאפיק 45 בyes.

באוגוסט 2005 עלה בHOT ערוץ אינטרקטיבי בתשלום בשם "Jetix i" אשר הכיל משחקים ממותגים עם הדמויות מהערוץ.[1] הערוץ נחל הצלחה ומאוחר יותר עלה גם בyes.

בשנת 2009 החליטה חברת דיסני העולמית להחליף את כל ערוצי ג'טיקס בעולם לערוץ דיסני XD (או בערוץ דיסני בארצות שלא היה קיים ערוץ דיסני לפני, כמו ישראל). ערוץ ג'טיקס האחרון שנותר בעולם היה ברוסיה, והוא הוחלף על ידי דיסני ב-10 באוגוסט 2010. במהלך השנים דיסני ישראל החזירו כמה מהסדרות שהיו בג'טיקס לערוץ דיסני כגון: טוטלי ספייס, דורימון, H2O, קיד וקאט ועוד מספר סדרות. בישראל פעל הערוץ מאמצע שנת 2005 כשהחליף את ערוץ פוקס קידס.

ב-9 בספטמבר 2009 ערוץ ג'טיקס הישראלי החליף את שמו לדיסני.

היסטוריה

ערוץ ג'טיקס החליף את ערוץ פוקס קידס בשנת 2002 הערוץ נסגר עקב בעיות כספיות, רייטינג נמוך ובעקבות פרישתו של חיים סבן (מנהל הערוץ פוקס קידס) מהפקת סדרות טלוויזיה.

לפני שסבן פרש מהערוץ, מכר את הערוץ ב-1.7 מיליון דולר לחברת וולט דיסני שמיתגה את הערוץ מחדש ושינתה את שמו לג'טיקס. כמו כן חברת וולט דיסני הביאה סדרות למשל כמו וואן פיס ועוד. אבל הסדרה הפופולרית ביותר בשלושת הערוצים, הייתה וואן פיס . הוריי ילדים שצפו באנימה, תבעו את פוקס קידס על הפסקת הסדרה באמצע והפסידו במשפט לאור סעיף המתיר לערוץ להפסיק שידורה של סדרה באמצעה.

הפקות מקור של הערוץ

ראו גם

הערות שוליים