גן אניד א. הופט – הבדלי גרסאות

תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 8: שורה 8:
בתחילה פונה אל הופט בבקשה לממן [[גן זן|גינת זן]] קטנה בתוך החצר, לאחר סקירה של תוכניות הופט אמרה שהיא "לא מעוניינת לממן רק גן זן...אני מעוניינת רק לממן את כל הגן."
בתחילה פונה אל הופט בבקשה לממן [[גן זן|גינת זן]] קטנה בתוך החצר, לאחר סקירה של תוכניות הופט אמרה שהיא "לא מעוניינת לממן רק גן זן...אני מעוניינת רק לממן את כל הגן."


תוכנית העיצוב מחדש של החצר ושל [[גני הסמית'וניאן]] היו חלק מהחזון של מזכיר הסמית'סוניאן, ס. דילן ריפלי, שחשב כי  חווית המוזיאון צריכה לצאת מבנייני המוזיאונים אל השטחים החיצוניים המקיפים אותם.
תוכנית העיצוב מחדש של החצר ושל [[גני הסמית'סוניאן]] היו חלק מהחזון של מזכיר הסמית'סוניאן, ס. דילן ריפלי, שחשב כי  חווית המוזיאון צריכה לצאת מבנייני המוזיאונים אל השטחים החיצוניים המקיפים אותם.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־10:14, 27 באוקטובר 2017

הגנים בחזית "טירת הסמית'וניאן"

גן אניד א הופט גן (באנגלית: Enid A. Haupt Garden) הוא גן ציבורי ששטחו 4.2 דונם המצוי בסמוך לטירת הסמית'וניאן במול שבמרכז וושינגטון בירת ארצות הברית. הגן תוכנן כייצוג מודרני של גן אמריקאני ויקטוריאני, כפי שאלה נראה מאמצע ועד שלהי המאה ה-19. הגן החליף גן קיים, אף הוא בסגנון ויקטוריאני, אשר הוקם לרגל חגיגות המאתיים לייסוד ארצות הברית בשנת 1976.[1]

היסטוריה

ליידי בירד ג'ונסון, הגברת הראשונה של ארצות הברית (מימין) מטייל בגן עם התורמת אניד א הופט (משמאל)

הגן נחנך ב-21 במאי, 1987 כחלק מעיצוב מחדש של גן "הטירה" (בניין הסמיתו'ניאן), והוא נקרא על שם אניד א הופט, אשר תרמה את העלות של 3 מיליון דולר- עלות הבנייה והתחזוקה. בתחילה פונה אל הופט בבקשה לממן גינת זן קטנה בתוך החצר, לאחר סקירה של תוכניות הופט אמרה שהיא "לא מעוניינת לממן רק גן זן...אני מעוניינת רק לממן את כל הגן."

תוכנית העיצוב מחדש של החצר ושל גני הסמית'סוניאן היו חלק מהחזון של מזכיר הסמית'סוניאן, ס. דילן ריפלי, שחשב כי  חווית המוזיאון צריכה לצאת מבנייני המוזיאונים אל השטחים החיצוניים המקיפים אותם.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים