שיחת משתמש:Mimi.k – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 35: שורה 35:


Your help would be fully appreciated, Thank you. --[[משתמש:DaveZ123|DaveZ123]] - [[שיחת משתמש:DaveZ123|שיחה]] 08:26, 26 באוגוסט 2017 (IDT)
Your help would be fully appreciated, Thank you. --[[משתמש:DaveZ123|DaveZ123]] - [[שיחת משתמש:DaveZ123|שיחה]] 08:26, 26 באוגוסט 2017 (IDT)
</div>


== בדוקת עריכות אוטומטית ==
== בדוקת עריכות אוטומטית ==

גרסה מ־21:12, 24 בנובמבר 2017

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mimi.k, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,--היידן 08:46, 29 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

מדרש שם

שלום רב, ותודה על תרומתך. שימי לב לשינויים שעשיתי בערך אחרי עריכותיך. אם יש לך שאלה את מוזמנת לפנות אליי בדף שיחתי או לתייג את שם המשתמש שלי. בהצלחה --היידן 08:48, 29 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

הערך מיילדות והפנייה לערך מורחב מיילדות במקרא

שלום, תמר! כשתסיימי כתיבת הערך שכעת מופיע כ-טיוטה:מיילדות במקרא ותעבירי אותו מטיוטה לערך חדש, יש שתי פעולות לבצע:

  • בערך מיילדות, תחת ראש הפרק מיילדות#היסטוריה, כתבי תמציץ של המידע שבערך החדש. כדוגמה לרמת הפירוט קראי את התוכן הקיים בפרק זה שהוא כתוב לפי סדר כרונולוגי עם שורת רווח בין הפסקאות.
  • תחת אותו ראש פרק (היסטוריה) הוסיפי תבנית "הפנייה לערך מורחב". את נוסח התבנית אפשר להעתיק מן הערך לבנון, השורה הראשונה תחת ראש הפרק לבנון#היסטוריה.

אני כמובן מוכנה ללוות אותך כשתגיעי לשלב המיוחל הזה. עלי והצליחי! -- כל טוב, דבורה ג'יי שיחה 22:52, 7 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

שלום תמר, שימי לב למקור האחרון שהוספת בפרק לקריאה נוספת "[[H.B.White,"Midwife",A Dictionary of the Bible Dealing With Its Language and Contents,5 vols.,Edinburgh' 1898,3:366-367. משהו מוצר בו. מהם כל המספרים בסוף, ולמה שני סוגריים מרובעים?
בנוסף כשאת עונה שימי לב שבדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. כשאת כותבת בפסקאות את צריכה להתחיל כל פסקה בהזחה אחרת כל מה שכתבת מתחבר לטקסט הקודםץ ארגנתי את התשובה שלך בדך השיחה. תיכנסי למצב עריכה ותראי מה עשיתי

שלום,
ויקיפדיה מאפשרת לך לבחור אם המערכת תתייחס אליך כ"משתמש" או כ"משתמשת". ברירת המחדל של המערכת הוא פנייה בלשון זכר, אך באפשרותך לבחור האם להשאיר ברירת מחדל זו על כנה, או לשנותה. אם ברצונך לשנות את העדפות המגדר, יש להיכנס לדף ההעדפות שלך (קיים קישור נוסף בראש הדף) ולבחור את המגדר הרצוי לך על ידי סימון "היא עורכת דפים בוויקי". אז, יש לשמור את השינוי. שינוי זה ישפיע גם על האופן בו ייקרא הדף האישי שלך, קרי, האם יתחיל ב"משתמש" או "משתמשת", לפי בחירתך.

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 14:16, 7 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
שלום חנה, מודה לך מאד על עריכת הפסקאות וכן על כך שהסבת את תשומת לבי למקור האחרון. בברכה, תמר.

מיילדות במקרא

שלום Mimi.k, ראי נא דבריי בשיחה:מיילדות במקרא#חידוש הדיון. אשמח להתייחסותך, ראובן מ. - שיחה 00:31, 7 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

תודה על תגובתך. בריאות שלמה. ראובן מ. - שיחה 11:46, 8 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

Request

Greetings Mimi.k,

Nice to meet you.

Could you kindly help me write out this Judeo-Perso text? please.


Your help would be fully appreciated, Thank you. --DaveZ123 - שיחה 08:26, 26 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

בדוקת עריכות אוטומטית

שלום Mimi.k,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 21:12, 24 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]