ARKive – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 8: שורה 8:
}}
}}


'''ARKive''' (ב[[תעתוק]] ל[[עברית]]: ארקיב) היא יוזמה עולמית שמטרתה היא "קידום שימור המינים המאוימים בעולם, באמצעות כוחם של דימויי חיות בר", הפרויקט הוא יוזמה של [[Wildscreen]], שהוא ארגון צדקה רשמי בבריטניה. והדרך שבה הארגון מיישם היא באמצעות איתור ואוספים של סרטים, תצלומים והקלטות שמע של מינים בעולם לתוך ארכיון דיגיטלי מרכזי. כמו כן, העדיפות הנוכחית של הארגון היא השלמת הפרופילים ה[[אוֹדְיוֹ-וִיזוּאָלִי|אודיו-ויזואליים]] עבור 17,000 מינים הנמצאים ב[[הרשימה האדומה של IUCN|רשימה האדומה של IUCN]].
'''ARKive''' (ב[[תעתיק|תעתוק]] ל[[עברית]]: ארקיב) היא יוזמה עולמית שמטרתה היא "קידום שימור המינים המאוימים בעולם, באמצעות כוחם של דימויי חיות בר", הפרויקט הוא יוזמה של [[Wildscreen]], שהוא ארגון צדקה רשמי בבריטניה. והדרך שבה הארגון מיישם היא באמצעות איתור ואוספים של סרטים, תצלומים והקלטות שמע של מינים בעולם לתוך ארכיון דיגיטלי מרכזי. כמו כן, העדיפות הנוכחית של הארגון היא השלמת הפרופילים ה[[אוֹדְיוֹ-וִיזוּאָלִי|אודיו-ויזואליים]] עבור 17,000 מינים הנמצאים ב[[הרשימה האדומה של IUCN|רשימה האדומה של IUCN]].


ל-ARKive יש שותפות עם ארגוני שימור מובילים, בניהם: חיי ציפור בינלאומי (BirdLife International), שימור בינלאומי (Conservation International), האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע ([[IUCN]]), מרכז הניטור העולמי לשימור האומות המאוחדות ורבים אחרים.
ל-ARKive יש שותפות עם ארגוני שימור מובילים, בניהם: חיי ציפור בינלאומי (BirdLife International), שימור בינלאומי (Conservation International), האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע ([[IUCN]]), מרכז הניטור העולמי לשימור האומות המאוחדות ורבים אחרים.

גרסה מ־00:39, 6 בדצמבר 2017


שגיאות פרמטריות בתבנית:אתר אינטרנט

פרמטרים [ דף הבית ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

ARKive - תמונות של החי בכדור הארץ
סוג אנציקלופדיה
בשיתוף עם Wildscreen
תקופת הפעילות ה-20 במאי, 2003 – הווה
מייסדים דייוויד אטנבורו
www.arkive.org
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ARKiveתעתוק לעברית: ארקיב) היא יוזמה עולמית שמטרתה היא "קידום שימור המינים המאוימים בעולם, באמצעות כוחם של דימויי חיות בר", הפרויקט הוא יוזמה של Wildscreen, שהוא ארגון צדקה רשמי בבריטניה. והדרך שבה הארגון מיישם היא באמצעות איתור ואוספים של סרטים, תצלומים והקלטות שמע של מינים בעולם לתוך ארכיון דיגיטלי מרכזי. כמו כן, העדיפות הנוכחית של הארגון היא השלמת הפרופילים האודיו-ויזואליים עבור 17,000 מינים הנמצאים ברשימה האדומה של IUCN.

ל-ARKive יש שותפות עם ארגוני שימור מובילים, בניהם: חיי ציפור בינלאומי (BirdLife International), שימור בינלאומי (Conservation International), האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע (IUCN), מרכז הניטור העולמי לשימור האומות המאוחדות ורבים אחרים.

Google Earth כבר השיקה עבור ARKive שני קמפיינים, אחד של מינים בסכנת הכחדה, והשני של מינים במפרץ מקסיקו. הראשון מבניהם הושק באפריל, 2008 על ידי המנהל של Wildscreen, דייוויד אטנבורו.