דאסטין ראנלס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניקיון פרמטרים בתבנית מתאבק והתאמת שם הפרמטר לשם התצוגה (דיון)
אין תקציר עריכה
שורה 22: שורה 22:
|היכל התהילה=
|היכל התהילה=
}}
}}
'''דאסטין ראנלס''' (ב[[אנגלית]]: Dustin Patrick Runnels; נולד ב-[[11 באפריל]] [[1969]]), הידוע גם בשם הזירה '''גולדאסט''' (ב[[עברית]]: "אבק זהב"), הוא [[היאבקות מקצוענית|מתאבק]] במסגרת ה-[[WWE]]. ראנלס הוא בנו של דאסטי רודס, שאף הוא היה מתאבק בעברו, ואחיו למחצה של סטארדאסט (קודי רודס).
'''דאסטין ראנלס''' (ב[[אנגלית]]: Dustin Patrick Runnels; נולד ב-[[11 באפריל]] [[1969]]), הידוע גם בשם הזירה '''גולדאסט''' (ב[[עברית]]: "אבק זהב"), הוא [[היאבקות מקצוענית|מתאבק]] במסגרת ה-[[WWE]]. ראנלס הוא בנו של דאסטי רודס, שאף הוא היה מתאבק בעברו, ואחיו למחצה של קודי רודס.


==תחילת הקריירה==
==תחילת הקריירה==

גרסה מ־04:44, 19 בינואר 2018


שגיאות פרמטריות בתבנית:מתאבק

פרמטרים ריקים [ ארץ פטירה, עיר פטירה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ ארץ לידה, עיר לידה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דאסטין ראנלס השלישי
גולדאסט, אפריל 2014
גולדאסט, אפריל 2014
לידה 11 באפריל 1969 (בן 55)
אוסטין, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם במה גולדאסט
משקל 110 קילוגרם
גובה 1.93 מטר
לאום ארצות הברית|אמריקאי
קריירה מקצוענית 13 בספטמבר 1988 – הווה (35 שנים)
מאמנים דאסטי רודס
סקנדור אכבר
ליגות WWE
TNA
WCW
CWA
מידע אישי
בן או בת זוג טרי ראנלס (19931999) עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דאסטין ראנלסאנגלית: Dustin Patrick Runnels; נולד ב-11 באפריל 1969), הידוע גם בשם הזירה גולדאסטעברית: "אבק זהב"), הוא מתאבק במסגרת ה-WWE. ראנלס הוא בנו של דאסטי רודס, שאף הוא היה מתאבק בעברו, ואחיו למחצה של קודי רודס.

תחילת הקריירה

ראנלס החל להתאמן בקרבות חובבנים מול אביו בעודו בתיכון. ב-1988 החל להתאבק תחת השם דסטין רודס במסגרת ארגון שולי מפלורידה. הצלחתו בארגון הביאה אותו לארגון ארצי וגדול יותר, שהמשיך להקנות לדמותו פופולריות רבה. לבסוף התקבל ראנלס לארגון ה-WWE (אז ה-WWF) בשנת 1990 יחד עם מתאבק נוסף בשם ריק האריס. דמויותיהם נקנו יחד עימם והם הציגו על פני הבמה מאבקים מבוימים, שזכו להתעניינות שולית מצד מעריצי הענף.

בפברואר 1991 עבר ראנלס להתאבק ב-WCW, שם זכה לפופולריות קטנה בלבד. דמותו השתלבה במעט קווי עלילה ובאירועים ספורים, אך אלו גדלו ותפחו והפכו את דמותו לרבת מעללים. בין האירועים שהתסריט זימן לו התעמת ראנלס עם אלכסנדרה יורק (שגולמה על ידי השחקנית טרי ראנלס, שהפכה להיות אשתו הראשונה), קנדל וינדהאם, סטיב אוסטין ומתאבקים אחרים. ראנלס פוטר מהארגון לאחר שפעל בניגוד להוראות העלילה בקרב עתיר רייטינג ששודר במסגרת אירוע "שלם וצפה".

נדודיו בין ארגוני ההיאבקות

ביולי 1995 חזר ראנלס ל-WWF בדמות "גולדאסט", כוכב סרטים שזהותו המינית לא ברורה. במסגרת גילום הדמות חבש ראנלס פאה בלונדינית, איפר את פניו ולבש בגד גוף בצבע זהב. הוא צירף אליו את אשתו טרי בתפקיד המנהלת שלו, מרלנה. דמותו האקצנטרית שולבה היטב בעלילות המפותלות של ה-WWF והופיעה באירועים המרכזיים של הארגון, כגון הרויאל ראמבל ורסלמניה.

דמותו של ראנלס הוצבה למול דמויות ראשיות ואהודות, כגון הקברן, מארק מרו, בריאן פילמן ז"ל וג'ף ג'ארט. עלילותיו הסבוכות של ראנלס המשיכו במשך שלוש שנים. הן היו אמורות להגיע לשיאן בתגלית כי הוא האחראי לצילומים מביכים של המתאבקים מאחורי הקלעים, עלילה שהייתה אמורה להביא עימה סכסוכים מבוימים חדשים, אך בעת זו חוזהו הותר לבקשתו.

ראנלס התגרש מאשתו טרי וחידש את הקשר עם אביו לאחר שלא דיברו במשך שנים. באוגוסט 1999 חזר להופיע ב-WCW תחת השם "דסטין רודס". במסגרת עלילותיו אביו שולב כדמות מן מהמניין בארגון ונאבקה לצידו בקרבות המבוימים נגד ג'ארט וריק פלייר. עם קניית WCW על ידי ה-WWF דמותו של ראנלס נזנחה והוא עבר להופיע בארגון הקטן שפתח אביו.

WWE

בינואר 2002 חזר ראנלס ל-WWF (שנקרא עתה WWE) שוב בדמותו הישנה "גולדאסט". ראנלס זכה לפופולריות רבה והעלילה זימנה לו מספר תארים ושיתוף פעולה עם דמותו של המתאבק בוקר טי. הצמד הפך לפופולרי ביותר עקב המשחק הקומי שהציגו בין מופעי הקרבות.

תסריטאי ה-WWE החליטו לרענן את דמותו של ראנלס ולהוסיף לה מאפיין חדש. לשם כך בוימה תקיפתו על ידי דמויותיהם של רנדי אורטון ובטיסטה. דמותו של ראנלס הייתה כביכול מזועזעת מהטראומה עד כדי כך שלקתה בתסמונת טורט והחלה לגמגם ולהטיח עלבונות באנשים שונים. תקופה זו של ראנלס ב-WWE הסתיימה עם פוג חוזהו בסוף שנת 2003.

ראנלס הבליח לזמן מה בדמותו הישנה מה-WCW בליגות שוליות ביפן, עד אשר לבסוף הצטרף לארגון ההיאבקות של אביו - TNA. הקריירה שלו נקטעה כאשר נעצר לאחר ריב קולני עם חברתו. מנהלי ה-TNA, שאביו כבר לא היה ביניהם, אילצו אותו לעזוב, וראנלס חזר לארגון ה-WWE בדמות "גולדאסט". גם הפעם שהותו הייתה קצרה לאחר שנעדר מאחד ממופעי ה-WWE עקב בעיה משפטית, אך לא הודיע מראש למנהליו.

ב-8 בספטמבר 2013, נודע שהוא חוזר לארגון ויתאבק נגד רנדי אורטון. הקרב נגד אורטון היה על עבודתו שלו ושל אחיו, אך הפסיד בקרב ופוטר. "החלום האמריקני" דאסטי רודס,בא בתוכנית שלאחר מכן להלחם על מקומם של בנם סטפני מקמהן הציע לו להחזיר או את קודי רודס או את גולדאסט אך הוא לא הסכים לעשות בחירה והיא פקדה על ביג שואו לתת לו "נוקאאוט". הם קיבלו עוד הזדמנות מטריפל אייץ׳, אם גולדאסט וקודי ינצחו את רומן ריינס ואת סת' רולינס ב"שדה קרב", ישארו אבל אם יפסידו יפוטרו לתמיד. בשדה קרב קודי וגולדאסט ניצחו, אחרי הרבה זמן קרב זכו בעבודתם חזרה. אחרי סוף הקרב, כל המתאבקים חיבקו אותם וברכו אותם על הקרב. אחרי שבועיים ב raw לקודי וגולדאסט היה קרב על אליפות הזוגות, וניצחו בעזרתו של ביג שואו שנתן נוק אאוט לכל סטייבל "המגן" וכתוצאה מכך, קודי הצמיד את סת' רולינס וזכו באליפות הזוגות.

2015

באירוע "sorvivor steries" חזר גולדאסט לwwe ונלחם בקרב" sorvivour steries 5*5" עם הדאדלי בויז, טיטוס אונ'יל ונביל והם ניצחו את סטארדאסט, האסנשיין, המיז ובו דאלאס.

2016

בשנת 2016 גולדאסט ניסה להצתוות עם המתאבק R-טרות' שלא הסכים להיות בן הזוג שלו ובשלב מסוים באוגוסט R-טרות' רצה להיות בן הזוג של גולדאסט וגולדאסט לא הסכים הפעם אחר כך הצתוות טרות' עם המתאבק טיילר בריז שהיה תמיד עושה סלפי עם מקל הסלפי שלו וטרות' השתמש במקל רגיל (ענף) בלבד בזמן שגולדאסט הצתוות עם המתאבק פאנדאנגו ובאחת התוכניות התקיים קרב זוגות בין פאנדאנגו וגולדאסט נגד טיילר בריז וR-טרות' לא היו מנצחים בקרב כי בריז נטש את טרות' מה שפירק את טרות' ובריז ובאחת התוכניות של RAW התקיים קרב בין פאנדאנגו וR-טרות בזמן שגולדאסט הוא השופט המיוחד והמנצח בקרב יזכה להיות השותף של גולדאסט גולדאסט הפריד בין טרות' ופאנדאנגו וטרות' ביצע על פאנדאנגו את הפינישר שלו (תרגיל סיום) ואף אחד לא ניצח בקרב מכיוון שטיילר בריז תקף את טרות' ואת גולדאסט ובשלב מסוים פאנדאנגו הצטרף אליו וכך נוצר צוות הבריזאנגו שבו היו המתאבקים פאנדאנגו וטיילר בריז וצוות הגולדן-טרות' (אבק הזהב) שבו היו המתאבקים גולדאסט וR-טרות'

2017

בשנת 2017 בתוכנית של RAW הגולדן טרות' נכנסו לזירה בשביל קרב שהיה אמור להיות להם והקרב לא התקיים מכיוון שגולדאסט תקף את R-טרות'

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא דאסטין ראנלס בוויקישיתוף