הדר גולדמן – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תבנית מוזיקאי->תבנית אישיות
אין תקציר עריכה
שורה 2: שורה 2:
|תאריך לידה=[[31 באוקטובר]] [[1963]]
|תאריך לידה=[[31 באוקטובר]] [[1963]]
|מקום לידה=[[באר שבע]]
|מקום לידה=[[באר שבע]]
|עיסוק=מוזיקאי, איש נדל"ן
|מקצוע=מוזיקאי, איש נדל"ן
}}
}}
'''הדר גולדמן''' (נולד ב-[[31 באוקטובר]] [[1963]] ב[[באר שבע]]) הוא [[מוזיקאי]], פרסומאי לשעבר ואיש נדל"ן בהווה.
'''הדר גולדמן''' (נולד ב-[[31 באוקטובר]] [[1963]] ב[[באר שבע]]) הוא [[מוזיקאי]], פרסומאי לשעבר ואיש נדל"ן בהווה.

גרסה מ־03:06, 16 בפברואר 2018

הדר גולדמן
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 31 באוקטובר 1963 (בן 60)
באר שבע
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקצוע מוזיקאי, איש נדל"ן
www.hadargoldman.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הדר גולדמן (נולד ב-31 באוקטובר 1963 בבאר שבע) הוא מוזיקאי, פרסומאי לשעבר ואיש נדל"ן בהווה.

קריירה מוזיקלית

גולדמן החל את דרכו כמוזיקאי ובצעירותו נחשב לילד פלא בתחום הנגינה בכינור. בצבא שירת בתזמורת צה"ל, ובשנת 1983 הצטרף ללהקת רוק אלטרנטיבי בשם "היחידה לטיפול נמרץ" (עם דורון אייל, רונה ורד, דויד גרוואי, ושלמה משיח). בהמשך העשור הקים יחד עם ג'ף שפירו את להקת סיאם שבלטה בתחום הגל החדש בארץ בשנות השמונים עם להיטים כגון: Downtown תל אביב, Siam, Intro /You חברי הלהקה סיגלו לעצמם מראה שונה וחדשני על הבמה: בתספורות, באיפור הכבד ובלבוש (גולדמן נהג להופיע בשמלה), דבר שהיה בזמנו פורץ דרך בתרבות המוזיקלית הישראלית. בשנת 1985 עבר גולדמן יחד עם שפירו להתגורר בלונדון שם המשיכו לכתוב ולהלחין. הלהקה התפרקה בשנת 1990 ושבה להופיע יחד 18 שנים מאוחר יותר ב-2008. במשך השנים הלחין גולדמן מוזיקה למספר רב של מחזות וסרטים.

עולם הפרסום

ב-1992 חבר גולדמן לאילון זרמון וביחד הקימו את משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB. בתוך שנים ספורות הפך המשרד לאחר הבולטים בתעשיית הפרסום הישראלית, כאשר גולדמן היה שותף לבניית מותגים גדולים כמו פוקס ו-וואלה. בזכות קמפיינים הנחשבים לבולטים ולפרובוקטיביים זכו השניים בתואר "הילדים הרעים של עולם הפרסום הישראלי". בין הקמפיינים ניתן למצוא את סדרת הפרסומות לחברת ההלבשה FOX בכיכובם של יעל בר זוהר ויהודה לוי, וכמו כן את הפרסומת ל-FOX בכיכובם של בר זוהר והשחיין האולימפי, איתן אורבך, שיצרה דיון ציבורי במדינה.

המשרד טיפל בתקציבים של חברות מובילות כגון AIG, דלתא, מרכזי ביג, סיטרואן, דומינוס פיצה ועוד. במהלך השנים זכה המשרד בפרסים רבים, לרבות פרסי קקטוס הזהב ותחרות האפי. ב-2012 מכר גולדמן את אחזקותיו במשרד לאילון זרמון ונטש את עולם הפרסום.

עולם העסקים

כיום עוסק גולדמן בתחום הנדל"ן, הוא רכש בית משנת 1911 ברחוב ברנר בת"א, כמו גם את ביתו של איתמר בן אב"י ברחוב לבונטין ופתח בו מסעדה. בנוסף, רכש גולדמן את בניין הבנק הפדרלי ביוסטון, אשר נחשב לאחד הבניינים ההיסטוריים החשובים בטקסס. בשנת 2015 רכש גולדמן את ביתו של סולן להקת ג'וי דיוויז'ן, איאן קרטיס. גולדמן הודיע כי הוא מעוניין לשפץ את הבית ולהפכו למוזיאון.

חיים פרטיים

גולדמן נשוי ללאה ואב לשתיים. מתגורר בסביון.

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי מוזיקאים

ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.