Applet – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
FlaBot (שיחה | תרומות)
מ רובוט מוסיף: simple:Applet
מאין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:
אף על פי שקיימים מספר [[שפת תכנות|שפות תכנות]] המציעים אפשרות לפיתוח יישומונים, שפת ג'אווה היא המתקדמת ביותר בתחום זה, ולכן גם הנפוצה ביותר.
אף על פי שקיימים מספר [[שפת תכנות|שפות תכנות]] המציעים אפשרות לפיתוח יישומונים, שפת ג'אווה היא המתקדמת ביותר בתחום זה, ולכן גם הנפוצה ביותר.


ההבדל העיקרי בין יישומונים לבין [[יישום|יישומים]] (Program) - הוא אופן ההרצה שלהם. בעוד יישום מבוצע באופן עצמאי על [[מערכת הפעלה|מערכת ההפעלה]] של משתמש המחשב (כגון [[Media Player]] ו-[[Microsoft Word]]), יישומון מבוצע דרך תוכנה כלשהיא, ולרוב באמצעות השימוש ב[[אינטרנט]]. כדוגמאות ליישומונים ניתן למנו את תוכנות ה[[צ'אט]] באתר [[תפוז]] ו[[וואלה!]], ומשחקי רשת מסוימים המשוחקים דרך הדפדפן.
ההבדל העיקרי בין יישומונים לבין [[יישום|יישומים]] (Program) - הוא אופן ההרצה שלהם. בעוד יישום מבוצע באופן עצמאי על [[מערכת הפעלה|מערכת ההפעלה]] של משתמש המחשב (כגון [[Media Player]] ו-[[Microsoft Word]]), יישומון מבוצע דרך תוכנה כלשהיא, ולרוב באמצעות השימוש ב[[אינטרנט]]. כדוגמאות ליישומונים ניתן למנות את תוכנות ה[[צ'אט]] באתר [[תפוז]] ו[[וואלה!]], ומשחקי רשת מסוימים המשוחקים דרך הדפדפן.


[[קטגוריה:תכנות]]
[[קטגוריה:תכנות]]

גרסה מ־05:25, 14 בדצמבר 2006

יישומון או יישום קטן (באנגלית: Applet) הוא תוכנת מחשב המיועד לבצע מטרה מוגדרת ומצומצמת מתוך תוכנה קיימת. לרוב מדובר ביישום הכתוב בשפת ג'אווה המופעל באמצעות הדפדפן.

אף על פי שקיימים מספר שפות תכנות המציעים אפשרות לפיתוח יישומונים, שפת ג'אווה היא המתקדמת ביותר בתחום זה, ולכן גם הנפוצה ביותר.

ההבדל העיקרי בין יישומונים לבין יישומים (Program) - הוא אופן ההרצה שלהם. בעוד יישום מבוצע באופן עצמאי על מערכת ההפעלה של משתמש המחשב (כגון Media Player ו-Microsoft Word), יישומון מבוצע דרך תוכנה כלשהיא, ולרוב באמצעות השימוש באינטרנט. כדוגמאות ליישומונים ניתן למנות את תוכנות הצ'אט באתר תפוז ווואלה!, ומשחקי רשת מסוימים המשוחקים דרך הדפדפן.