ניהול מוצר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
DavidMarom (שיחה | תרומות)
יצירת הערך מחדש לאחר שנמחק ב 2008
 
DavidMarom (שיחה | תרומות)
שורה 4: שורה 4:


== פיתוח מוצר ==
== פיתוח מוצר ==
פיתוח מוצר תוכנה כולל תכנון והגדרת הלוקיגה העסקית של המוצר (מה המוצר עושה, מה מטרותיו ואיך משיגים מטרות אלו), תכנון [[חוויית משתמש]] ו[[ממשק משתמש]], עיצוב, ופיתוח המוצר.
פיתוח מוצר תוכנה כולל תכנון והגדרת הלוגיקה העסקית של המוצר (מה המוצר עושה, מה מטרותיו ואיך משיגים מטרות אלו), תכנון [[חוויית משתמש]] ו[[ממשק משתמש]], עיצוב, ופיתוח המוצר.


== Inbound ו Outbound ==
== Inbound ו Outbound ==

גרסה מ־10:18, 30 ביוני 2018

ניהול מוצר היא פונקציה בארגון (חברה) ותכליתה היא ניהול מחזור חיי המוצר אותו החברה מפתחת. ניהול מחזור חיי המוצר כולל תכנון, חיזוי, פיתוח ושיווק המוצר.

תפקיד מנהל.ת המוצר מתבסס על פיתוח המוצר ושיווק המוצר, אשר מטרתם היא למקסם את רווחי החברה ולהגדיל את שליטת / השפעת החברה בשוק אליו המוצר משתייך.

פיתוח מוצר

פיתוח מוצר תוכנה כולל תכנון והגדרת הלוגיקה העסקית של המוצר (מה המוצר עושה, מה מטרותיו ואיך משיגים מטרות אלו), תכנון חוויית משתמש וממשק משתמש, עיצוב, ופיתוח המוצר.

Inbound ו Outbound

שתי גישות בחקר ביצועי המוצר:

Outbound: פנייה החוצה, ניתוח תפקוד וביצועי המוצר מנקודת מבטם ושביעות רצונם של משתמשי הקצה. ניתוח זה נעשה ע"י ראיונות עם המשתמשים, קבלת משוב ותצפיות על אופן השימוש. במוצרי תוכנה למשל, מצולמים ממשקי המוצר בזמן השימוש ואלו משמשים להבנת התנהגות המשתמשים עם המוצר.

Inbound: פנייה פנימה, ניתוח ביצועי המוצר מנקודת מבטם ושביעות רצונם של לקוחות המוצר ובעלי המוצר (פנים ארגוני)

ראה עוד:

מנהל מוצר

הפניות:

התנהגות המשתמשים, הרגלי שימוש: https://www.youtube.com/watch?v=hVDN2mjJpb8