הפועל אשקלון ברוגבי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מ דגש חזק העביר את הדף הפועל אשקלון ברוגבי לשם טיוטה:הפועל אשקלון ברוגבי תוך דריסת הפניה
(אין הבדלים)

גרסה מ־15:41, 25 ביולי 2018

הפועל אשקלון ברוגבי היא קבוצת רוגבי בליגה הבכירה בישראל. הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות ארציות.

היסטוריה

הקבוצה הוקמה על ידי דימיטרי סוקובלב ב1996 והורכבה מבני נוער וילדים, באותה שנה בה נפתחה קבוצת אשקלון, החל דימיטרי סקובלב בעבודה קשה בכדי למשוך ילדים ובני נוער למועדון הראגבי החדש שהוקם.

מאז, השתתפה הקבוצה בטורנירים רבים במהלך השנים, בהם טורנירים לקבוצות גיל של עד 12, עד 14, עד 17 ועד 20. בנוסף, השתתפה הקבוצה בטורנירי שביעיות, עשיריות, ואף בשנת 2003 רוב חברי קבוצת הנוער היו שחקני נבחרת הנוער בראגבי, וחזרו משהיות במחנות אימונים באילת ובחו”ל.

ב2009 שונה הרכב הקבוצה, כאשר שחקני קבוצת ראשון לציון הצטרפו לקבוצה הצעירה באשקלון.

כך המשיכה וממשיכה הקבוצה לגייס ילדים ובני נוער רבים שיהוו את עמוד השידרה של הקבוצה – את עתידה.

מאז נכנסה הקבוצה לליגה הבוגרת החלה הקבוצה להשתתף כקבוצה פעילה בליגת הבוגרים הגיעה להישגים רבים בטורנירים שונים כגון טורנירי שביעיות, סופר 10 וכן במשחקי ליגה וגביע רגילים. בשנתה הראשונה בליגה סיימה הקבוצה במקום ה-6 בליגה, שנתיים לאחר מכן הגיעה למקום החמישי ובשנת 2010 קבוצת הרוגבי של אשקלון הייתה מהחזקות בליגה והגיעה למקום השני של הפלייאוף העליון

בניגוד לשאר הקבוצות בליגה, המורכבות בעיקר מיוצאי ארצות אנגלו-סקסיות שונות, מאופיינת הקבוצה משחקנים יוצאי מדינות שונות. בכך מוסיפה הקבוצה ססגוניות וצבע לליגת הראגבי בישראל

על האימונים:קבוצת הראגבי באשקלון מאופיינת בגישה שונה לאימונים משאר הקבוצות בליגה, והבולט הוא האימונים עצמם בהם מתאמנים הנוער והבוגרים יחדיו, דבר המאחד את הקבוצה מצד אחד, ומחשל ומחזק את הנוער מצד שני. הנוער מקבל פידבקים ועזרה לא רק מהמאמן, אלא גם מהסגל הבוגר בקבוצה. נכון ל-2018 הקבוצה משחקת בפלייאוף התחתון וקבוצת הנוער תתחיל את הליגה רק ממשחקה הראשון בעונה של 2018/2019.

תארים והישגים

מחזיקי גביע המדינה 2011-2012

צוות מקצועי

בראש הצוות המקצועי עומדים דימיטרי סוקובלב ולי מאנו שמאמנים את שני הקבוצות הנוער והבוגרים

קישורים חיצוניים

קטגוריה:ישראל: רוגבי קטגוריה:אשקלון: ספורט

http://a-rugby.co.il/

כל המידע לקוח מן האתר ומדברי הקבוצה והמאמן