לאון שניידרובסקי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 46.116.109.154 (שיחה) לעריכה האחרונה של Matanyabot
הכל נכון ברצינות
שורה 43: שורה 43:


[[קטגוריה:בלוגרים ישראלים]]
[[קטגוריה:בלוגרים ישראלים]]
[[קטגוריה:מתחרי האח הגדול (ישראל)]]
[[קטגוריה:להט"בים ישראלים]]
[[קטגוריה:יוטיוברים]]

גרסה מ־16:33, 5 באוגוסט 2018

הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.

לאון שניידרובסקי (נולד ב-17 באוגוסט 1986) הוא סטייליסט, כוכב העונה הראשונה של האח הגדול, בלוגר, יוטיובר, מנחה סדנאות סטייל ואופנה, מגיש תוכניות ובעלים ומייסד של סוכנות טאלנטים המייצג כוכבי רשת.

ביוגרפיה

שניידרובסקי נולד בסנקט פטרסבורג לאם מורה לפסנתר ואב טכנאי מחשבים. כשהיה בן שנתיים החליטה משפחתו לעלות לישראל.

כשעלה יחד עם משפחתו לארץ התגוררה המשפחה ברחובות ולאחר מכן ברעננה. בילדותו למד במערכת החינוך של הוד השרון ולאחר מכן בתיכון "מור מטרו ווסט" רעננה. לאחר סיום לימודי התיכון עבד שניידרובסקי כסטייליסט אישי, ויזם הפקות אופנה בתחומים שונים[1].

השתתפות בתוכנית "האח הגדול"

כשהיה שניידרובסקי בן 22 נכנס כמתחרה לבית האח הגדול בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי בישראל, מלווה באחיו התאום בוריס. בוריס הפך להיות המודח הראשון בתוכנית, אבל לאון נשאר בבית האח הגדול והפך להיות אחת הדמויות הבולטות בעונה זו.

שניידרובסקי הצהיר על עצמו כהומוסקסואל מיד עם הכניסה לתוכנית. במהלך השהות בבית האח הגדול הוא הפגין את כשרונותיו הרבים בתחומים שונים של אמנויות הבמה, ארגן מופעי שירה וריקוד, והתחבר עם חלק גדול ממשתפי התוכנית, בין היתר הזוכה של עונה זו, שפרה קורנפלד, וגם עם חלק מהמתמודדים האחרים, יוסי בובליל ובתו עינב.

כ 107 ימים לאחר שנכנס לבית האח הגדול, יצא שניידרובסקי מבית האח הגדול כאשר הוא מגיע למקום החמישי, וזכה בפרס כספי של 10,000 שקלים. בעת היציאה מהתוכנית אמר: "זה כבוד גדול (...) אני אוהב את כולכם".[2]

לאחר סיום התוכנית שניידרובסקי השתתף בתוכניות נוספות, וחשף בראיונות פרטים מחייו האישיים, בין היתר על הקשר עם אחותו הגדולה ענת שנישאה לבחור ערבי ועברה לגור בטייבה ועל הקשר ההדוק שלו לאימו סוניה (שנפטרה בשנת 2018):

"לאון יצא מהבית במקום החמישי לאחר שזגזג בין בובלילים ופרידמנים במשך כמה חודשים, אבל בעיקר חשף הומואיות מוצהרת, נשית, ורבאלית ושיקית, חלוצית למדי לאותה תקופה. בסרט תיעודי שצולם עליו באותה תקופה סיפר על חייו לפני הפרסום כמוכר בחנות בגדים בהרצליה, ועל הקשר הסימביוטי עם אמו"[1]

קריירה

כאשר נכנס לבית האח הגדול עבד שניידרובסקי כמוכר בחנות בגדים בהרצליה, אך הצהיר על עצמו שברצונו לפתח קריירה בתחום עיצוב האופנה, להיות סטייליסט מוביל וזמר נשמה פופולרי.[2]

בהיותו חלק מבוגרי הריאליטי בתוכנית שהייתה המחזור הראשון בישראל, לאחר ההשתתפות בתוכנית התנסה שניידרובסקי בחשיפה תקשורתית מסוגים שונים והשתתפות בהשקות, קמפיינים, הגשת פינות בטלוויזיה, הוצאת סינגל ועוד.

בשנת 2013, כאשר השתתף שניידרובסקי בתוכנית ריאליטי שנקראת '101 דרכים לעוף משעשועון', הכיר את מעצב האופנה יואב מאיר, והשניים החלו בשיתוף פעולה מקצועי. השניים פתחו ערוץ יוטיוב משותף בשם "נכנסים לארון", והחלו ביצירת תוכניות עשה זאת בעצמך: "מאז התוכנית נדבקנו אחד לשני והפכנו לחברים מאוד טובים. בגלל ששנינו באים מעולמות דומים, יואב מהעיצוב ואני מהסטיילינג והאופנה, החלטנו לאחד כוחות וככה נוצרו 'נכנסים לארון' וסרטוני ה-DIY. הערוץ נקרא 'פאשניסטייל', שזה בעצם מותג שהקמנו לפני חמש שנים, שילוב בין אופנה לסטייל (...) בסרטונים אנחנו עושים מונים את הדברים הכי מוגזמים שיש: השמלות הכי מוגזמות, הנעליים המוגזמות (...)[3]

בסוף שנת 2016 השתתף בעונה הרביעית של תוכנית הדוקו-ריאליטי הישראלית גולסטאר.

כיום שניידרובסקי הוא חלק מ"טינק" סוכנות תוכן ושיווק לצעירים בבעלות הפרסומאי יניב ויצמן.

שניידרובסקי הקים את סוכנות הטאלנטים של טינק בשם "טאלנטין", שם הוא מייצג כוכבי רשת, למשל: "חיים בחרטא", יובליה, שחר סויקיס ובן זיני, מול חברות מסחריות שמבקשות את שירותיהם, מפיק איתם סרטונים וקמפיינים ועוד. שניידרובסקי: "אף אחד לא התעניין בכוכבי רשת עד שהגענו ואמרנו - 'הם היוצרים, מגיע להם כסף, הם צריכים את זה'. היום אני מתמחר סרטון שיווקי באלפי שקלים, חינכנו את השוק. לא רק כניסה למימדיון בשביל סרטון".[1]

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ 1 2 3 הדס בשן, הכל אודות אמא, באתר מגזין mako, ‏30/05/18
  2. ^ 1 2 nrg מעריב, עדכון חי: לאון שניידרובסקי עזב את בית "האח הגדול", באתר nrg מעריב, ‏16/12/2008
  3. ^ עינב לוגסי, "זה כבר לא עניין של נשים": לאון שניידרובסקי ויואב מאיר בשיחה כנה על עולם האופנה, באתר rosh1.co.il, ‏6 באפריל 2018