מאגנוס שבינג – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:


=== בצעירותו ===
=== בצעירותו ===
שבינג נולד ב[[פורקרנס]], [[איסלנד]] ב-[[10 בנובמבר]] [[1964]]. את עבודתו הראשונה עשה בגיל 15 כ[[מרכזן]] טלפוניה בעיירת הולדתו. בגיל 20 הוא החליט עם חברו פיילניר פורגרסון (Fjölnir Þorgeirsson) שכל אחד יבחר ענף ספורט מסוים, ולהצטיין בו תוך שלוש שנים. שבינג בחר ב[[סנוקר]] בעבור פיילניר, ופיילניר בחר ב[[פעילות אירובית]] בעבור שבינג.
שבינג נולד ב[[פורקרנס]], [[איסלנד]] ב-[[10 בנובמבר]] [[1964]]. את עבודתו הראשונה עשה בגיל 15 כ[[מרכזייה|מרכזן טלפוניה]] בעיירת הולדתו. בגיל 20 הוא החליט עם חברו פיילניר פורגרסון (Fjölnir Þorgeirsson) שכל אחד יבחר ענף ספורט מסוים, ולהצטיין בו תוך שלוש שנים. שבינג בחר ב[[סנוקר]] בעבור פיילניר, ופיילניר בחר ב[[פעילות אירובית]] בעבור שבינג.


== השתתפות בהפקות קולנוע וטלוויזיה ==
== השתתפות בהפקות קולנוע וטלוויזיה ==

גרסה מ־23:56, 22 באוגוסט 2018

מאגנוס שבינג, 2011

מאגנוס אורן אייג'ולפסון שבינג (נולד ב-10 בנובמבר 1964) הוא יזם, סופר, מפיק, שחקן ואתלט איסלנדי. הוא היה היוצר, המפיק וכוכב תוכנית הילדים הטלוויזיונית נווה עצלנות, בה גילם את דמותו של ספורטקס.

בצעירותו

שבינג נולד בפורקרנס, איסלנד ב-10 בנובמבר 1964. את עבודתו הראשונה עשה בגיל 15 כמרכזן טלפוניה בעיירת הולדתו. בגיל 20 הוא החליט עם חברו פיילניר פורגרסון (Fjölnir Þorgeirsson) שכל אחד יבחר ענף ספורט מסוים, ולהצטיין בו תוך שלוש שנים. שבינג בחר בסנוקר בעבור פיילניר, ופיילניר בחר בפעילות אירובית בעבור שבינג.

השתתפות בהפקות קולנוע וטלוויזיה

שנה הסרט
במאי תסריטאי מפיק יוצר
2004-07; 2013-14 נווה עצלנות כן כן כן כן
2008 נווה עצלנות אקסטרה כן כן כן כן

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מאגנוס שבינג בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים