לי-אור אברבך – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 25: שורה 25:


{{מיון רגיל:אברבך, לי-אור}}
{{מיון רגיל:אברבך, לי-אור}}
[[קטגוריה:ילידי 1979]]
[[קטגוריה:ישראלים שנולדו ב-1979]]
[[קטגוריה:עיתונאים ישראלים]]
[[קטגוריה:עיתונאים ישראלים]]
[[קטגוריה:שדרני רדיו ישראלים]]
[[קטגוריה:שדרני רדיו ישראלים]]

גרסה מ־21:29, 6 בדצמבר 2018

לי-אור אברבך
לי-אור אברבך ב-2017
לי-אור אברבך ב-2017
לידה 21 באוקטובר 1979 (בן 44) עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראלישראל ישראל
השכלה אוניברסיטת בן-גוריון בנגב עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
פייסבוק li.or.averbach
טוויטר lioraver
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לי-אור אברבך (נולד ב-21 באוקטובר 1979) הוא עיתונאי ישראלי המשמש סמנכ"ל חטיבת הרדיו של תאגיד השידור "כאן"[1]. במסגרת זו הוא אחראי על תחנות הרדיו הלא חדשותיות של תאגיד השידור הישראלי. כמו כן, מגיש את ההסכת "מה קורה כאן" בו מארח את אנשי כאן על מאחורי הקלעים של עבודתם. שימש בעבר ככתב תקשורת ועורך בעיתון "גלובס".

ביוגרפיה

אברבך נולד להורים שעלו לישראל מליטא (אז בברית המועצות) ב-1973. הוא בוגר תואר ראשון בפוליטיקה וממשל ולימודי מדינת ישראל מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

לאחר שירותו הצבאי, החל לשמש ככתב ומגיש בתחנת הרדיו רדיו דרום. בין השנים 2004–2006 היה כתב תקשורת באתר "וואלה!"[2]. הגיש פינה בתוכנית הבוקר של ערוץ 10. ב-2006 מונה לכתב התקשורת של "מעריב" ו-nrg ברנז'ה[3]. ב-2009 מונה לכתב התקשורת בעיתון "גלובס". במקביל לעבודתו ככתב תקשורת בגלובס, מונה ב-2011 לעורך "פירמה", מגזין המדיה, השיווק והפרסום של "גלובס"[4]. אברבך שימש כעורכו האחרון של המגזין עד סגירתו בשנת 2016.

ב-2016 החל להגיש לסירוגין את "סוגרים חשבון", מגזין הכלכלה היומי בטלוויזיה החינוכית. באותה שנה עזב את "גלובס" ומונה לתפקיד מנהל מחלקת התוכן של חטיבת הרדיו של תאגיד השידור "כאן", כמנהל תחנות הרדיו "כאן תרבות"[5], המחליפה את רשת א', ומנהל רשת רק"ע, תחנת הרדיו ברוסית. כמו כן הקים את מערך הפודקאסטים של "כאן". באותה שנה היה למגיש התוכנית הראשונה שהפיק אי פעם התאגיד ושודרה בעמוד הפייסבוק של "כאן"[6]. הייתה זו תוכנית ביקורת תקשורת.

ב-2017 מונה לסמנכ"ל חטיבת הרדיו של תאגיד השידור הישראלי. במסגרת זו הוא משמש כמנהל תחנות "כאן קול ישראל" הלא חדשותיות ובכללן התחנות "כאן רק"ע", "כאן מורשת", "כאן תרבות", "כאן קול המוסיקה", "כאן גימל", "כאן 88" ומערך הפודקאסטים. בשנה זו נמנה עם הצוות שניסח את הקוד האתי המחודש של תאגיד השידור הישראלי. בשלהי אותה שנה, עמד בראש ועדה משותפת עם האקדמיה ללשון העברית, אשר בחרה במילה "הֶסְכֵּת" כחלופה העברית ל"פודקאסט"[7].

קישורים חיצוניים

הערות שוליים