ניסו שליו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 1: שורה 1:
{{שחן
{{שחקן
| תמונה = [[קובץ:Nisso shalev.jpg|לא ממוסגר]]
| תמונה = [[קובץ:Nisso shalev.jpg|לא ממוסגר]]
| תאריך לידה = [[23 במאי]] [[1981]]
| תאריך לידה = [[23 במאי]] [[1981]]

גרסה מ־15:06, 15 במרץ 2019

תבנית:שחן ניסו שליו (נולד ב-23 במאי 1981) הוא שחקן, זמר, מדבב, ואמן איפור ישראלי.

ביוגרפיה

שליו נולד וגדל בבת ים לצד שלוש אחיות במשפחה דתית ולמד בישיבה עד גיוסו. בצה"ל שירת בחיל החימוש, תחילה כמכונאי ציוד בתי מלאכה (צב"מ) ולאחר שנה וחצי שימש כמש"ק יחסי ציבור של החיל ובמקביל פיקד על להקת החיל. בזמן שירותו הצבאי חזר בשאלה, ולאחר מכן יצא מהארון.

ב-2007 סיים שלוש שנות לימודי משחק בבית הספר הגבוה לאמנויות הבמה "בית צבי" לצד יונית טובי, רותי אסרסאי ורויטל זלצמן. במהלך לימודיו זכה במלגת קרן שרת, וב-2007 זכה במלגת "סנו" שניתנת על נאמברים מתוך מחזות זמר. כמו כן למד פיתוח קול אצל נירה גל ודוקי עצמון.

ב-2014 ביים את המופע "WONER" - מופע מחווה לסטיבי וונדר של מומי לוי.

ב-2016 נישא להראל.

בתיאטרון

בתיאטרון הספרייה: גילם את דני זוקו במחזמר "גריז" שביים גלעד קמחי, גילם את ווף במחזמר "שיער" וגילם את יהודה בן יעקב במחזמר "יוסף וכתונת הפסים המשגעת". ב-2007 גילם את הראם טאם טאגר במחזמר "Cats" שביים עוז מורג.

בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער שיחק בהצגה "דרך השיר" - מסע מוזיקלי בעקבות השירים שעיצבו את התרבות ישראלית, שכתבה וביימה צביה הוברמן.

ב-2007 שיחק במחזמר "נרניה – האריה, המכשפה וארון הבגדים" שהיה מחזה מאת אדריאן מיטשל (ע"פ ספרו של ק.ס. לואיס בעל אותו השם) שביים משה קפטן.

בתיאטרון הקאמרי: ב-2008 גילם את בר הוניג במחזמר "סאלח שבתי" שכתב אפרים קישון וביים משה קפטן. ב-2012 גילם את המוהל במחזמר "קזבלן" שביים צדי צרפתי. גילם את מוישה בהצגה "גטו". גילם את פרומה שרה ואת ולדימיר הזמר במחזמר "כנר על הגג" שביים משה קפטן. ב-2012 גילם את גוסטב במחזמר "קברט" שביים עמרי ניצן וב-2016 החל להשתתף במחזמר "עלובי החיים" שעלה בתיאטרון הבימה ובבימויו של משה קפטן.

בקולנוע ובטלוויזיה

ב-2008 שיחק בתוכנית הטלוויזיה "גריז - השיגעון חוזר" והופיע בסדרה הדוקומנטרית "בית צבי" ששודרה בערוץ 10. ב-2012 גילם את שיוואנה בי בלאק בסדרת הטלוויזיה שיצר אבנר ברנהיימר "אמא ואבאז" ששודרה בהוט. ב"ארץ נהדרת" השתתף בפינה של "לירד ולארד" (אלי פיניש ומריאנו אידלמן). גילם את טינקרבול בסדרה האינטרנטית "המכשפות משינקין" שכתב וביים סם לביא. ב-2014 גילם את שחרזדה בסרט "שושנה חלוץ מרכזי" שביים שי כנות וגילם תפקיד אורח בסדרה "70 מיליון סיבות לעושר" שיצר שמוליק לוי וביים אופיר בביוף. ב-1 בינואר בשנת 2018 עלתה לאוויר הסדרה "כפולה" בה משחק ניסו את אלעז הסטייליסט של נועה קירל ומתגלה גם כעוזר של נמסיס.

מופיע גם כדראג קווין בשם שִיוָואנָה בִי בלֶאק.

דיבוב

ב-2009 דיבב את פשפש הזהב בסדרה "כל הכבוד לנמרוד". ב-2010 דיבב גמד מדריך טיולים בסרט "שרק לנצח", דיבב את פיטברי בסרט "ארתור ומלחמת שני העולמות" דיבב קולות רקע בסרט "מגה-מוח", דיבב את סוכן מיוחד ג'ונסון בסדרה "סוכן מיוחד אוסו" ודיבב את בוט בסדרה "אומי זומי". ב-2011 דיבב קולות רקע בסרטים "דרושות אמהות במאדים" ו"קונג פו פנדה 2", דיבב את קונדסון ב"הדרדסים", דיבב את חליק בסדרה "עכברסטה", דיבב את קפיצי ושר את שיר הפתיחה בסדרה "מוני דמיוני". ב-2012 דיבב את המפלצת ואת אלבר בסרט "מפלצת בפריז" ואת קוזמו וקופידון בסדרה "קסם של הורים". ב-2013 דיבב קולות רקע בסרט "בית ספר למפלצות". ב-2014 דיבב את פרשס בסרט "שודדי הפיצוחים", את לוקה התוכי הסגול בסרט "בלגן בג'ונגל" וגם את ברווז בסדרה "משוגעגע". ב-2016 דיבב את סנובול הארנב הלבן, הנבל הראשי בסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד". ב-2017 דיברר את "מלווין" בסרט "קפטן תחתונים".

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ניסו שליו בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים