ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏מאדים: דיווח חדש
מ שוחזר מעריכות של 176.229.170.160 (שיחה) לעריכה האחרונה של 2.52.108.154
שורה 761: שורה 761:


אין מידע לגבי מי הציע את ירושלים בירת ישראל
אין מידע לגבי מי הציע את ירושלים בירת ישראל

== [[:מאדים]] ==

{{/מצב|חדש}}
{{#lst:שיחה:מאדים|1557841228759}}

גרסה מ־16:45, 14 במאי 2019

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

בקישור הראשון דנה ורון, במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית זה מפנה לכאן במקום להפנות לכאן אשמח אם מישהו יוכל לתקן את זה

בורה בורה, האם תוכל לתקן בויקינתונים? לא הבנתי איך לתת את הדף הנכון בשדה של אישים .. אמא של גולן - שיחה 17:42, 12 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
זו תופעה ידועה שמתגלה מדי פעם. למשתמש:הנדב הנכון יש לפעמים טריקים... בורה בורה - שיחה 20:06, 12 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
משתמש:אמא של גולן יש בעיה עם הקישור לאתר אישים מתבנית:פרופילי קולנוענים. אפשר להחליף את הקוד בתבנית לזה של תבנית:פרופילי קולנוענים2 אבל לא בטוח שזה הפתרון הטוב ביותר הנדב הנכון - שיחה 20:59, 12 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

הרב יששכר שלמה טייכטל לא היה נכדו של הרב מנחם כ"ץ, כמו שנכתב בערך מספר פעמים. אלא הוא היה נשוי לנכדתו נחמה, שהייתה בתם של חתנו הרב דוד פרידמן ובתו של הרב מנחם כ"ץ הינדה.

היצור שיצא מהגוף של האיש אחרי שהמחבק הפנים נצמד אליו לא נקרא זינומורף אלה פורץ חזה

יגאל ביבי לא גבר על אדרעי בבחירות לראשות עיריית טבריה. בסיבוב ראשון מירב הקולות היו לפנחס פרח מעל ל 37%. אדרעי היה שלישי. לכן היה סיבוב שני בין יגאל ביבי שהיה מקום שני בסיבוב הראשון לבין פנחס פרח שהיה ראשון בסיבוב הראשון. לאחר שלושים שנות שילטון המערך היצטרפו מפסידי המערך למפד"ל בסיבוב השני ויגאל ביבי גבר על פנחס פרח מהליכוד. וכך המערך קבר את טבריה לשלושים שנה !!! נעלמו התיירים המסעדות בתי הקולנוע תנועות הנוער נדחקו לקרן זוית עד ההשתלטות החרדית הכללית על העיר...

לא הוספתם מתי מוסיפים קלף (שיש מתחת ל4 קלפים)

לוויס אין אופן נשי

איך יכול להיות ששדי חמד מופיע ברשימת תנועת המושבים ולא ברשימה הכללית

בערך של טובי דובי הפכו הטעות בין התפקידים שמגלם יובל גולדשטיין לזה שמגלם עדי אייזנמן

הנימוק לשם הישוב פסגות כפי שהובא כאן הינו בדיחה שתושבי השכונה (כמוני) נהגו לספר. אחד ממייסדי הישוב פרופסור משה בר אשר אמר לי אז(לפני כשלושים ושבע שנה) כי את השם בחרו על פי הפסוק: " ויעל משה ראש הפסגה" כדי לראות משם את כל הארץ לפני מותו. זו הפרשה אותה קראו בשבוע של העלייה לקרקע, ואכן הישוב פסגות הוקם בראש ג'בל טאוויל הגבוה מעל סביבתו, והיווה מקום תצפית ידוע לחובבי האיזור.

אני סבור שיש טעות בתיאור המרד הנוגע לאי ניתוק החשמל שבשל כך נהרגו חלק מהמורדים שניסו לברוח דרך הגדר החשמלית. בטרבלינקה לא הייתה גדר חשמלית.

נקודה שנייה ושלישית לא כתובות נכון כך שנראה כטעות בהסבר אבל פשוט התבלבלו במה זה כל נקודה

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

אני חושב שיש טעות בפיסקה תחת הכותרת "ישימות הנוסחה" . כתוב שם "בפיזיקה המודרנית המסה היא אינווריאנטית (אנ') בעוד שאנרגיה אינה כזו." עד כמה שידוע לי, זה הפוך, המסה איננה אינווריאנטית אלא האנרגיה. המסה היא בהחלט וריאנטית לפי טרנספורמציית לורנץ. למעשה תורת היחסות הפרטית אומרת שכל הגדלים המוחלטית כמו מסה, אורך, זמן הם ווריאנטים לפי טרנספורמציית לורנץ והאנרגיה לא. דווח על ידי: אילן קירשנבאום. 37.26.147.255 09:34, 11 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]

נדב ס, Tshuva, hagay1000, רמי (ידע בסיסי), eman, Eyalweyalw, משה פרידמן, בנצי, E L Yekutiel, saroad, שלום אוריבעלי הידע בפיזיקה?--שלום1234321שיחה • י"ב באייר ה'תשע"ט • אם אני לא עונה תפסיקו להתעטש 07:21, 17 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
נדב ס, Tshuva, hagay1000, רמי (ידע בסיסי), eman, Eyalweyalw, משה פרידמן, בנצי, E L Yekutiel, saroad, שלום אוריבעלי הידע בפיזיקה? מישהו שומע?--שלום1234321אפצישיחה • י"א בתשרי ה'תש"ף 06:40, 10 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]
המשפט כפי שהוא מופיע שגוי, אלא אם לא הבנתי משהו. בשביל האפשרות הזו, אני מעדיף לא לערוך באופן מיידי אלא לחכות לתגובה של בעל ידע נוסף. Eyalweyalw - שיחה 10:14, 24 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]


בקורות החיים של נעמי הנריק: למדה ב- Slade ב-London ומאוחר יותר השתלמה בעבודת פסיפס בהנחייתו של פרופ׳ אורסלי מרוונה , איטליה.

א. שמו המלא של קפיטן האדוק אינו מסתיים ב אנד רול. הוא אכן אומר זאת, אבל בסרקאזם לאחר שגב' קסטפיור משבשת את שמו לקפיטן הרוק, ולכן הוא מוסיף אנד רול [על משקל רוק אנד רול] גב' קסטפיול (אגב, שיבוש מכוון לשמה שמשמעותו שבור את הבקבוקון שלך)

ב. גיבור המשנה שנקא בעברית סמיון וואג, אם אינני טועה, נקרא בצרפתית Seraphin lampion ולא מה שכתבתם

בנוסף גם תנועת בני המושבים משתמשת בחולצה הכחולה שמסמלת את מעמד הפועלים (שרוכם ירוק זית)

מי שגילם את הארלי קווין לא תמשיך לגלם אותה ובנוסף לכך ויל סמית פרש.

שיירת הרפאים - כללה את מפקדת הפלוגה המסייעת של גדוד 50 ונוספים שהגיעו למקום במהלך הקרבות (שריונאים ותותחנים) עלתה על הטנקים של גדוד 53 בפיקודו של עודד ארז בין 15 ל20 חיילים על כל טנק ונעה מערבה. במפגש הראשון עם הטנקים הסורים עודד ארז נתן פקודה להכנס ללחימה איתם ואנחנו הנספחים, ירדנו מהטנקים וצעדנו רגלית במדרון נחל דליות לתחתיתו ומשם לכנרת עד קיבוץ עין גב.

בקרב בקרבת העיר מנצורה הופל מטוסו של הנווט ערן כהן והטייס...(לא יודע את שמו). המטוס נפל בחלקה חקלאית ופער בור שם בער המטוס שעות רבות והנווט נהרג. בשנת 1996 נמצאו שרידי המטוס ושרידי גופתו של ערן כהן ז"ל הובאה לקבורה בדגניה. שת"פ בין הנשיא ויצמן והנשיא מובאראק בביצוע היחידה לאיתור נעדרים של צהל יחד עם גיאופיסיקאים מהמכון גיאופיסי לישראל, חיילי צהל, אנתרופולוג מאוניברסיטת ת"א, הרב הראשי של חי"א, מומחה לתאונות אוויריות, יחד עם נציגי המוחבאראט המצרי ונציגי שלטון אחרים; כל אלה אפשרו ביצוע מוצלח של מבצע מורשת מרשים.

מנחמיה דגן - משקלו של הקרון כפי שהועבר אלי: 2,300 טון (שני טון ושלוש מאות קילו. - לפי החישובים היסעור היה יכול להרים 1,900 טון

  (טון אחד ותשע מאות קילו).

- בהרמה הסתבר המשקל האמיתי: 4,100 טון

  (ארבעה טון ושלוש מאות קילו) , למעלה מכפול ממה
  שהראו טבלאות ההרמה. 

- להגיד שההרמה בוצעה ללא בעיה יכול להגיד רק מי

  שלא מבין או שמזלזל בדברים שלא מבין. ההרמה
  הייתה אתגר.

בקבוצות על כתוב ״ששת המרושעים״ אבל זה אמור להיות ״ששת הרשעים״

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

האלוף הנוכחי במשקל בינוני נכון ל-13\4\2019 הוא לא רוברט ויטאקר אלא ישראל אדסניה עם 0 הגנות על התואר וכן במשקל קל נכון לאותו תאריך האלוף החדש הוא דסטין פורייר גם הוא עם 0 הגנות על התואר, דווח על ידי: ג'וזף באש - שיחה 11:59, 14 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]



קשה לראות את הערך האנמי שלא מדווח על הרג שיטתי של עשרות אלפי אזרחים תחת שלטון פרנקו

חסר צמה 7186 מטכלית

קהילת ציון הינה קהילה מבוססת מבקרים,ולצורך זה הוקמה הקהילה.כשאין מבקרים בבית הכנסת יש צורך בהבאת בחורי ישיבה צעירים מישראל לצורך השלמת המניין.מלבד מניין ואוכל כשר שמספקת קהילת ציון,כל שאר צרכי הדת,כגון מקווה,בית ספר יהודי,חנות אוכל כשרה,וכדו׳ ואפילו תמיכה כספית,מתקבלים מהקהילה המרכזית אוהל לאה המצויה בצד השני של האי.הרב מעודד הינו בין היהודים היחידים הגרים בקאולון.

אם הוא שירת בשבכ עוד 13 שנה לאחר פרשת קו 300 (כמו שכתוב כאן) אז לא ייתכן שרבין כתב לו מכתב הערכה עם פרישתו (רבין נרצח 11 שנים לאחר הפרשה).

בהסבר נוסח הדראקון, שיבוש בשורה האחרונה ולפני האחרונה. בהמשך ממסע 10 לדעתי הכל משתבש והמסעים שגויים!

רשום שהוציאו 6 אלבומים ובהיסטוריה בפירוט רשום רק 5 שמות של אלבומים

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בערך ריכוזי אוכלוסייה עיקריים צריך לכתוב גם את ישראל בין אוזבקיסטן לבלארוס, יש כאן מעל מיליון רוסים. (או שאולי חלקם הם רק צאצאים?)

מקור: בערך עצמו כתוב את זה ובעוד ערכים על נושא רוסיה וישראל.

דווח על ידי: מ.א 2A01:6500:A044:A9A1:B4E5:65F5:155C:E5BD 14:03, 16 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]



חברת מקסיקם בעלת 80% מהחברה ו- 20% של קיבוץ חצרים

בעונה הרביעית התברר כי לג'רום ולסקה יש אח בשם ג'רימאיה ולסקה (כסנדר וואילד).

האמא של האיגון השישי זאת ליאנה סטארק... שהייתה נשואה לראיגאר טארגריאן והאיגון השישי הוא ג׳ון סנואו

מקום ייסוד הוא קוראה דרומית

המכשפה של הייתה שדון האש אלא מיס אנגוריאן, המכשפה טניס אנגוריאן אלו שתי דמויות נפרדות.

היסטוריה - הvar נכנס לשימוש בליגה האיטלקית לפני או שנה או שנתיים,

״במונדיאל לראשונה״ בטוח לא...

ברצלונה מופיעה עם דגל ספרד בטעות למרות שהם משחקים עם הדגל הקטלוני

זמן ההריון נמשך 27-33 ימים וגיל ארנב בוגר 5-8 חודשים.

היה ביתי חרושת "לודזיה" בחולון, ברחוב שנקר. הוא היה,למעשה, הסיבה להקמת קרית עבודה ד' שהפכה, עם הזמן, ביחד עם שכונת-עם לחולון של היום. בית החורגת נבנה כדי לספק פרנסה לחלוטין יוצאי פולין, בכלל, יוצאי העיר לודז',במיוחד. נא לעדכן. אין צורך ליפייף אותה. היא יפה ומעניינת גם כך.

במבנה המחלף צריך להיות דרומה במקום צפונה

שיח עבדאללה לא עסק בנדלן ולא נרצח!!

יש חוסר אחידות בין התלג שמצויין בחלק העליון לבין זה שמצויין הפסקת הכלכלה. יש לעדכן.

הנני להבהיר שלחן מלך מרחביה היו עוד שתי אחיות. שם הגדולה שבהן היה חנה מלכה והיא נספתה בגטו ורשה. שם הדניה היה בת עמי. עלתה לארץ בשנת 1935. התגייסה לאצל שם הכירה את דוד קניג שהיה לימים מזכירו האישי של דוד רזיאל. השניים נישאו ונולדו להם שני ילדים. לטובה האחות הצעירה נולדו שני ילדים מלבד חנן זל. כמו כן ברצוני להוסיף שבחיפוש שערכה משטרת המנדט בביתו זל חן מלך אמנם לא מצאו דבר. אבל בבית הוריו מצאו מכונות שכפול שהיו מיועדות לפרסום חומר מדעי והם עצרו את אביו של חן מלך, אשר הפך לזקן האסירים בכלא לטרון ושוחרר בהתערבותו של הרב אריה לוין.

שלום רב, לא קיימות גזרות שנקראות נל"א ונל"פ. השורש הוא פלא בבנין נפעל

כתוב שמשנת 2015 הופסק ייצור הm3 והתחיל ייצור הm4 וזה לא נכון . הm3 יוצרה ב3 מרכבים קופה סדאן וקבריולט . בשנת 2015 הפסיקו לייצר את מרכבי הקופה והקבריולט והפכו אותם לm4 כאשר את סדרת הסדאן 4 דלתות ממשיכים לייצר עד ליימנו . בנוסף הm3 מונעת באמצעות מנוע 4 צילינדרים שנקרא s14 אשר הוא משתמש בבלוק המנוע של המנוע שנקרא m10 .

תארים אליפות המדינה 2000/2001 גביע המדינה (5) אין לי כוח לכתוב את השנים גביע הטוטו 12 אין לי כוח לכתוב את השנים

בחלק של מספר הפרקים בטורקיה: מספר הפרקים הוא לא 170+ אלא 86 פרקים

זכו גם בצלחת אליפות של ליגה א' והאולם הבייתי הוא עלומים

מצב טיפול: חדש

שיחה:בית הספר לאיסוף קרבי

חיים ארז היה בשנים 1977 - 1980 מפקד אוגדה 162 אשר ישבה בביר תמדה בסיני. בתפקידו זה שרת עד אשר מונה לאלוף פיקוד דרום. לאחר סיום שירותו כאלוף פיקוד שרת כראש אגף תיכנון ולוגיסטיקה במטכ"ל.

גביע עם מכבי חיפה 1997/8

משכן בניין המועצה הוא מול קיבוץ יטבתה מעבר לכביש ולא מול באר אורה כמו שכתוב

תודה.

נא להוריד את דליה מנדלמן זוננפלד מתפקיד מנכ״לות התיאטרון. מעולם לא יצאה הודעה רשמית לעיתונות על מינויה.

יש כבר gta vi

לא מצויין עונה רביעית כמו כן העלילה מסופרת ממבט עינו של צירו דימרציו עוזרו ויד ימינו של הבוס יש לומר וחשוב לציין שצירו הוא הדמות המרכזית בעלילה

בתיאור על אדם בוראן רשום שהוא סבל מאלימות מצד אביו פבזי וזה לא נכון הוא סבל מאלימות מצד בן זוג שהיה לאמא שלו (אבא חורג) שאדם רצח אותו

חטיבת 828. תחת אוגדה 36 ואינה מופיעה בטבלה

דיווינה

לא טעות אלא תוספת, לאחרונה עלתה ב"יס" סדרה בכיכובו ששמה "אינסטינקט".

יש לכם טעות בכך שכתבתם.בויקפדיה שאסתר לא עשתה את הקרטריון לאולימפיאדת מקסיקו . אסתר בריצת הקרטריון שנערכה במכון ווינגיט רצה את ה 80מ' משוכות ב 10.80ד' כאשר הקרטריון היה 11.20ש' . אסתר היתה אמורה לנסוע לאולימפיאדת מקסיקו . אך מפאת פציעה בשריר הירך האחורי באותה ריצת קרטריון החליטה לא לנסוע פצועה . באותה אולימפיאדה בהיותה בת 16 בלבד יכלה אסתר כבר לזכות במדליה אולימפית מכיוון שכבר אז היתה מהבולטות בעולם במקצוע המשוכות .

לדעתי צריך להיות: הפתרון המוצע על ידי בורר *אינו* משתנה בהתאם לשינוי השמות. ולא כפי שכתוב כעת: "הפתרון המוצע על ידי בורר משתנה בהתאם לשינוי השמות." Le Comte - שיחה 09:05, 25 באפריל 2019 (IDT)

יש את מיכאל או לא בבית ספר ארזים

למספר 9 יש גם כוח על, זה מתגלה בסוף הספר האחרון, נלחמים כאחד

בסקירת הסדרה רשום שהעונה הסתיימה ב25 לדצמבר ואילו בראש הדף רשום שהעונה הסתיימה ב24 לדצמבר

תאור לחימת דוכיפת בששת הימים מאד לא מדוייק.1 חטיבת הטנקים הירדנית נעה בעיקר על תיר ענתא לכיוון ירושלים כח קטן של החטיבה, נע לעבר שועפט ונתקל בדוכיפת בשטח נחות 2 . לא היתה לחימה של הסיירת בנביא סמואל, בעת תנועתה בסמוך, נורתה אש לעבר שרידי הכח הירדני שנמצא במנוסה.3. זה הפרט המשמעותי, סיירת דוכיפת לא בלמה את חטיבת הטנקים הירדנית, ואל לה לקחת לעצמה הישג מפואר שאינו שלה.

אין בבודהיזם לדעתי מושג כמו "נשמה" כפי המוזכר במושג ה"אנתה"... אישיות אגו כן ועצמי במובן של אישיות או כמכיל את האישיות והגוף האנושי הפיזי כמכלול.

מחקו את חגית פינטו ופיטוסי (דמויות עקרוניות)

בגמר הפלייאוף היו מיאמי היט וגולדן סטייט ווריורס

הסדר ברשימת השחקנים הראשיים חסר כל היגיון. חלק מהדמויות הראשיות, שמופיעות ברוב הסרט נמצאות בתחתית הרשימה מול דמויות שקיבלו דקות בודדות על המסך (אם לא כמה שניות) ומקומן הוא הרביעי ברשימה.

בתור מאמן היו לו 1223 כנגד 803

עמים מסויימים מתחילים את השנה שלהם באביב כמו בני ישראל שראש השנה היה בא בניסן אסתר שקלים קצת צודקת העמים עם ההשפעה הפרסית חוגגים את ראש השנה באביב נובו רוז גם אצל קהילות יהודיות עם השפעה פרסית יש חג כמו המימונה הפרסים הקוקזים הבוכרים הכורדים גם הברברים תושביה של דרום מרוקו ראש השנה שלהם התחיל בתחילת האביב היהודים והברברים היה להם יחסים מאוד טובים כמעט ולא היה הבדל בניהם בכפרים שגרו ביחד זה גם השפעה ברברית של חג האביב ואם תרצו ראש השנה וגם לזכר שפעם נחגג א בניסן כראש השנה (עד היום נחגג א בניסן אצל יהדות תוניסיה וטריפולי כחג הבסיסה )אבל הכל נדחה עד לאחר הפסח בגלל ההכנות הרבות לחג בילדותי אפילו היו אומרים אחד לשני בחג המימונה שנה טובה מימונה בערבית זה מזל מימון ומימונה האלים של המזל במיתולוגיה הברברית בברכה אברהם בוזגלו

הערה גדוד 21 הועבר לחטיבת גולני מחטיבת כרמלי לאחר מלחמת העצמאות, לאחר שזו הפכה לחטיבת מילואים והיה חלק מגדודי החטיבה עד 1955. חשוב לדעתי להזכיר את הענין בדף של גולני. יובל בזק

אדם סבל מאלימות מאביו החורג ולא מאביו הביולוגי פבזי בעלה של אסמה

אסור להישאר עם 2 כקלף אחרון.

צריך להיות כתוב :"מהירות המילוט ממנו" ולא "מהירות המילוט שלו"

שנת 2008 ניצח לואיס המילטוו עם מקלרן-מרצדס ולא עם פרארי

אני קראתי את הספר בתרגום עברי כבר בשנת 1980.

בשנת 39 מכבי זכתה באליפות במחוז בו היא שיחקה. את הליגה שלה היא ניצחה, זה עוד אליפות עם כל הכבוד!

אם קוקאים את הדף ניתן להבחין שכל פעם שמדברים על אוריך האיבר, הממוצע משתנה ולא מתואם

בהתחלה לא ידוע על איזה אסכולה דברתם. אמרתם קלאסית ונאו-קלאסית , אך שתיהן שונות אחת מהשניה! תפרשו את זה ביותר ברור

ביקורת.200.000 בגילאי 4-10 דירגו את הסרט 9 וגם אם יחצא הכנסות של 2 מיליארד דולר זה לא אומר שכל קהל היעד נהנה אני מדרג 5 .

מכבי לקחה בעונת 2018-2019 את האליפות ה23 ומכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו בפעם השלישית ברציפות בשנת 2018/2019 מכבי ניצחה את הפועל פעם אחת במסגרת גביע הטוטו בתוצאה 2-1 משער של שני שחקנים שגדלו במועדון והושאלו לבני יהודה ולאשדוד שתי השחקנים שכבשו היו שחר פיבן ויונתן כהן ובשאר המשחקים באותה עונה שני המשחקים הנוספים בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב הסתיימו בתיקו


מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שבעונת 2018/2019 לא הפסידה משחק אחד במסגרת הליגה

בעונת 2018/2019 מכבי קיבלה הכי קצת גולים ושמה הכי הרבה גולים הרבה בזכות המאמן של מכבי תל אביב ולדמיר איביץ כיום למכבי יש את התקפה הכי טובה בישראל ואת ההגנה הכי טובה בישראל


מכבי תל אביב זכתה באליפות במשחק נגד מכבי חיפה משער של שוינפלד המשחק נגמר בתוצאה 1-0 כיום מכבי היא הקבוצה שיש לה הכי הרבה תארים בישראל מכבי הפסידה משחק אחד השנה במסגרת גביע המדינה לבני יהודה תל אביב בתוצאה 1-0 משער של יובל אשכנזי באותו משחק חלום הטרבל של מכבי תל אביב נופץ כיום למכבי יש את הסגל הרחב והגדול ביותר בישראל (כולל מושאלים לקבוצות מהלאומית וליגת העל)

בשיאים הרשומים באיגוד השחייה הישראלי, שני השיאים בחופשי ל800 ו-1500 מטרים רשום חי ניר מהפועל פתח-תקווה כשיאן ישראל. יתכן שבסוף 2018 שבר את השיאים של גניאל.

הם דיברו גם ספרדית

תחת הביקורת על הטיעון, בנקודה השלישית נכתב כי מנהג מסוים עבור המוסלמים מהווה איסור עבור נוצרים או יהודים, דבר שמוכיח רצונות שונים של אלים שונים. הטעות היא שיהודים, נוצרים ומוסלמים מאמינים באותו אל, יהוה. הם אולי מקדשים אותו אחרת, אבל זה אותו אל ששאבו היהודים הראשונים מהמיתולוגיה הכנענית, ראש פנתאון האלים. נקרא גם אל, או אל עליון. מעטים המאמינים שמאמינים באל או ישות שהם לא יהוה כיום.

חוק 1 בהגשה אסור לפגוע פעמיים בצד היריב

בפיסקה האחרונה מופיע המשפט ״ב-2016 הקימה קבוצת זיק מודל קטן בחמישית מהמגדל המקורי במרכז האגף החדש של מוזיאון תל אביב.״ במשפט יש טעות. רשום שהמודל קטן בחמישית מהמגדל המקורי ויש לרשום שהמודל קטן פי כחמישה מהמגדל המקורי או שגודלו של המודל הוא כחמישית מהמגדל המקורי.


ב ש יש גם שומרי הגלקסיה

דוד כהנא במקום דוד כהן

מצחיקה העובדה שמצורף קישור חיצוני לכתבה של מוזיק גולדברג שמסביר איך כל מה שנכתב כאן על הערך 'מאגר בית זית' הוא בכלל אגדת עם משוללת כל אחיזה במציאות. ואכן הצדק איתו. לכן כל התרשים הסכמטי על הבדלי קווי פרשת המים הטופוגרפיה והגאולוגי שגוי לגמרי. זאת ועוד: מצורף קישור חיצוני לכתבה במעריב שאף היא כותבת שהסיבה לבניית המאגר כלל לא היתה העשרת מי התהום אלא כחלק מתוכנית איגום ארצית. הפאדיחה הגדולה אם כן היתה בהקמת המאגר על גבי סלע מחלחל ולא בהבדלים קווי פרשת המים.

ראוי לתקן את הערך ולהסיר את האגדה מכאן

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בהתחלה כתוב שדובי הכותב מגיעים לבגרות מינים מינית בגיל 6 עד 10 שנים. בסוף כתוב 3 עד 5 דווח על ידי: רשקאטש 77.138.89.195 19:16, 1 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5501792,00.html
מציע לפרט בערך על ההנצחה

אחי נגה ק_ 22

השתתפה במלחמת ששת הימים. הנחיתה את חיילי השייטת בנמל לטקיה. שמרה על הגבולות הימיים של המדינה . שימשה בין היתר ספינת אימונים של אנשי השייטת. אחי אילת החליפה אותה במשמרת מול נמל פורט סעיד מקום בו טבעה. על סיפונה היה תותח 40 מילימטר תוצרת בופורס ושני כנים להטלת טורפדו.

שחקן נוסף בסרט מנהל בית האבות ג׳וש שגיא

לא כל משפחתו של עמוס מנור נספתה בשואה. אחיו הגדול ואחותו הצעירה עלו ארצה והקימו בה משפחה. אחותו היתה אמא שלי.

בפיסקה הראשונה כתוב שהמשרדים הראשיים נמצאים בקפריסין ובתל אביב ובטבלה כתוב שהמשרד הראשי בכלל ביהוד...

בתאריך ה..12 לאוקטובר נערכה התקפה של לוחמי חטיבה 188 על תל שמס 35 קמ מדמשק התקפה שנכשלה בכוח של יוסי בן חנן שחולץ עי סיירת מטכל אבל השאיר 3 חיילים פגועים בטנקים שנגררו לדמשק עם חיילי צהל בתוכם

הערך לא מעודכן בהתאם לממצאי החפירות הארכיאולוגות שביצע יורם חיימי מרשות העתיקות באתר , החל משנת 2007 ועד 2015.

כך למשל יש לעדכן כי בסוביבור נמצאו 8 תאי גזים ( 4 קטנים ו4 גדולים מאוחרים יותר) אשר שכנו במבנה אחד המחובר עי מזדרון.

כמו כן מפת המחנה שמופיעה בתחילת הערך גם היא אינה נכונה - כך היא הוצגה ( אולי עדיין) במקום ההנצחה אך בפועל התגלה כי מיקום המבנים המתוארים בה לא נכון. מחנה 4 שוכן צפון מזרחית למחנה 3 ( לא מדרומו) , ״הדרך לשמיים״ לא נמצאת במקומה הנכון, והמנה השחור הארוך אינו תא גזים אם כי מטווח לאימון.

לא עשיתם על המשימה הוריקן שכבר יצא ויש בזה גם פרטים חדשים על הדמויות נגיד שבמהלך הספר לאיאן יש קשיים כמנהיג ובסוף הספר איימי ודן חוזרים ליהיות המנהיגים של המשפחה.

נפצע בפליאוף במשחק נגד la clippers

בסקשן "השפעת אורך יום על התפתחות בצל", במשפט "לאורך היום יש פיצוי מסוים בטמפרטורה כשטמפרטורה גבוהה מזרזת כמיע את תהליכי יצירת הבצל." - אני מניחה שהמילה כמיע אמורה להיות בעצם המילה קמעה?

ז'ון מתפלל שמע ישראל בעברית

בשרטוטים של "מערכת צירים תלת מימדים" ישנה סתירה במיקומי ציר הX וציר הY. ככה לפחות מופיע בפלאפון.

אדם בוראן - סבל מאלימות מאביו החורג! לא מאביו פבזי

הי התמונה המתארת את המושב , לא צולמה במושב ממליץ להחליף את התמונה לתמונה עדכנית.

תודה דורון

אזור התגוננות השפלה 183 הוא בנס ציונה

בטבלה של הטלוויזיה כתוב שהשם של בסדרה בנים על פני פרחים זה ג'ון פיו וזה לא נכון זה ג'י הו

כתבתם בערך שתותעת הפארק מועברת על ידי "מאכסנים שונים". מדטבר בטעות רצינית.. היא מועברת אך ורק על ידי sellatus Onthophagus.

Coprophagous (“dung”) beetles are the intermediate hosts, ingesting the eggs which contain the L1 larvae. Within this host,

צפיר יש גם ביבשת צפון אמריקה

הייתי בן 6חודשים. הנחיתה בארץ, בחופי נהריה התקיימה ב - 31 בדצמבר 1947. הבריטים חגגו את כניסת השנה החדשה ושתו לשוכרה. היו שיכורים ולא נתנו דעתם לעולים שחדרו לארץ דרך הים. המעפילים ירדו אל החוף והתפזרו בין חברי ההגנה. הורי הוסעו לקיבוץ ליד שדרות....

"המהפכנות של תורה זו היא בכך שהיא (לראשונה) מתארת את פעולת ההכרה כפעולה אקטיבית של הכתבת החוקים לטבע על ידי הסובייקט, ולא כהסקה מתוך התבוננות פסיבית על חוקי הטבע." כחלק מהצגת הנושא צוין בסוגריים כי תורה זו *לראשונה* מתארת את ההכרה כפעולה אקטיבית של הכתבת חוקים. עובדה זו נכונה לדידה של הפילוסופיה המערבית אך ישנם זרמים בודהיסטים שהתהוו מנקודת מוצא זו שנים רבות לפני קאנט.

רבי יוסף בן יהודה אבן עקנין,בן דורו של הרמב"ם,נולד בברצלונה. לכן לא נכונים כל ההסברים שהשם נגזר משם מקום או אדם או מילה שמקורם במרוקו. השם קיים בספרד מאות שנים לפני הגירוש והוא שם מקורי( עדיין לא נמצא פירוש/ הסבר,למעט הירשברג שטוען שבספרד במאה שבה חי איבן עקנין היתה עיירה בשם דומה).

אף טכנאי אמריקאי לא השתתף בהפעלת ציוד כלשהו , גם לאחר הסכם ההפרדה עם המצרים. בזמן שהמסוק של משה דיין הגיע לנחיתה, פוצצה יחידה לסילוק פצצות נפל של פצצה ליד המנחת, דבר שכמעט גרם להפלת המסוק. המיג 17 הופלו בשבת בצהריים, מספר ימים לפני ביקורו של דיין.

סניף אחוזה למדעים ומנהיגות

שמות מסלולים אותו דבר לתקן ל R

יפו נכבשה במסגרת מבצע חמץ בידי ההגנה והאצל יחדיו באפריל 48. יתרה מכך גבעת עליה נכבשה בידי חטיבת גבעתי.

קוראים לחלק האדום שדראם יצר גראנד לא גארד

האנדרטה לסכר נופלי אגד הצליחה בזיקים הועברה לאתר הגבורה וההנצחה של עמותת חיל ההמדסה במשמר דוד, אנדרטה זו מוזכרת קודם וזוהי כפילות

במפה של אזור קאלוניה היה רשום בית הקופה וכל הכפרים של האזור עצמו אבל אבו גוש לא הייתה במפה או לייד

זהו מיתוס קומוניסטי ידוע... כזה שמשתמשים בו כדי ללמד אידיאולוגיה קומוניסטית קיצונית לצעירים מבולבלים. העובדות שונות לחלוטין. בספרו "מאה שנים של בדידות", אשר פורסם כמעט 40 שנה לאר האירוע, הסופר הקומוניסטי גבריאל גרסיה ניפח את סיפור "הטבח" מעבר לכל פרופורציה, בכדי להוסיף נופך אפי לסיפור... ומאז, משתמשים גורמים קיצוניים בסיפור כעובדה מוגמרת. ההיסטוריה העובדתית מספרת אחרת. לפי עדותה של חברת בית הנבחרים מריה פרננדה קבאל, אשר בעלה היה נוכח בזמן האירועים, אמרה: "סיפור הטבח שכביכול קרה בדצמבר 1928 ליד העיירה סנטה מרטה, הוא מיתוס היסטורי שקרי נוסף של הנרטיב הקומוניסטי" "מרקז יצר מיתוס ששלושת אלפים עובדים נרצחו - זהו שקר מוחלט"

In reality, the exact number of casualties has never been confirmed. Herrera Soto, co-author of a comprehensive and detailed study of the 1928 strike, has put together various estimates given by contemporaries and historians, ranging from 47 to as high as 2,000.

לאורך השנים, עשרות אלפי בני אדם נהרגו ממלחמות ומפיגועים. על פי מאמר מאת גונאר היינסון ודניאל פייפס, שפורסם ב - FrontPageMagazine.com ב-8 באוקטובר 2007, מתוך כ-51,000 אבדות מאז 1950, כ-32,000 נגרמו בלחימה בין מדינות ערב לישראל, וכ-19,000 כתוצאה ישירה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. מתוך אלה, מספר הקורבנות הערביים מגיע לכ-35,000 ומספר הקורבנות היהודיים ל-16,000.

המידע לגבי מספר אבידות בסכסוך מתוך כלל האבידות מ1950 הוא לא נכון. אפשר להבין ממנו שמ1950 נהרגו בעולם 51,000 אנשים שמתוכם 32,000 ניתן לייחס ישירות לסכסוך. כמובן שמאז 1950 נהרגו ברחבי העולם מיליוני בני אדם בסכסוכים כאלה ואחרים וזה מופיע במאמר עצמו.

מתוך כ-51,000 אבדות מאז 1950, כ-32,000 נגרמו בלחימה בין מדינות ערב לישראל, וכ-19,000 כתוצאה ישירה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

כתוב: "לאחר המלחמה התקשו משפחות שכולות להאזין לשיר וביקשו שלא להשמיעו ברדיו. בלטה פנייתם של הורי החייל שלמה אפשטיין אל מלחין השיר אפי נצר, שהיה מכר שלהם, ובקשו שיתחשב ברגשותיהם ויפעל לאי השמעתו" אבל לפי המקור שנמצא בערך זו שמועה שגויה...

מקור: https://blog.nli.org.il/ballad/

דווח על ידי: שלום1234321שיחה • ג' באייר ה'תשע"ט • אם אני לא עונה תפסיקו להתעטש 16:51, 8 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



דני שחרתפקיד אזרחי ובמילואים

ראש הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול במשרד לביטחון פנים , במילואים מפקד מרכז בפיקוד העומק בדרגת תת אלוף

שורה ראשונה בטבלה מול 5 מופיע 97 בבדיקת גלוקוז ובגוף הכתבה 126. מה נכון

חסרה חטיבה 828- ביסלח

מספרי הלוחמים והנופלים שונים בפסקאות המלל אל מול טבלת הסיכום בהתחלה.

ההגעה לגמר ליגת האלופות עם ליברפול לא בשנת 2012/13

"אך מרביתם במדינת ישראל לא מזהים את עצמם כערבים, בעוד שבמדינות ערב הם כן. רוב הדרוזים בישראל מגדירים עצמם כערבים (71%)".

ישנה סתירה בין שני המשפטים (מרביתם לא ערבים - הרב כן ערבים)

הסדר הכרונולוגי בקריירת האימון לא נכון

התאריכים תחת קטגוריית היסטוריה אינם נכונים. האולט ופלינט נפגשו בשלהי 1989 במסיבת רייב בה תיקלט האולט. פלינט שהתלהב מהמוזיקה ביקש מהאולט להכין לו קלטת דמו, ולאחר שזה מסר לו את הקלטת, הוא וחברו הרקדן והדיג'יי לירוי תורנהיל פיתחו תנועות וצעדי ריקוד חדשים למוזיקה והציעו להאולט להרכיב יחדיו להקה. זמן קצר לאחר מכן, עשו את ה'גיג' הראשון שלהם במועדון Four Aces הלונדוני, ובהמשך הצטרפו אליהם הראפר מאקסים ריאלטי וידידתו של פלינט, הרקדנית שרקי.

בנוסף, בפתיח, היכן שצויין מיהם חברי הלהקה ומי עזב אותה בדרך, יש לציין ששרקי עזבה את הלהקה זמן קצר לפני פריצת הלהקה ויציאת תקליטם הראשון ב-1991.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הגדרה אינה ראויה : ההפניה מדף החיטה הראשית - מביאה את הקורא לדף העוסקת בכוסמת ( משפחת הארכוביתיים ) - שהוא צמח שונה לחלוטין מהכוסמין שהיא חיטה חד פסיגית ממשפחת הדגניים

מקור: מגדיר לצמחי ארץ ישראל פרופ' אבינעם דנין וכו'

דווח על ידי: נחום פרימן 37.142.6.185 11:26, 10 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



הפסקה האחרונה לא ברורה. עבדים נחטפו מהאיזור לאמריקה ואז חזרו לגיניאה המשוונית?

לסטפני טאנר וג'ימי גיבלר יש בת

שכחתם את ארווינג שקיבל 80% מהירושה מדברת מישהי מהמשפחה ניקול אייזנברג מוזמנים לבדוק

בסופו זכה הבן ארווין אייזנברג בנתח הגדול ביותר בירושה, ונותר מנהל עסקי קבוצת אייזנברג.

ערוץ 9 האם לא חייבים לעדכן מדי פעם רשימת העובדים בערוץ 9 ?

Пожалуйста прекратите транслировать многократно на протяжении прододжительного времени передачи одни итеже передачи "Юля идет в гости" и повторные передачи при участии Елены Лагутиной, а также бездарные нескончаемые передачи "След" и тому подобное. С уважением.

במאי בסרט עם קול ספראוס פייב פיו אפארט...!😍

אלה הם לא כל השירים שנמצאים בהופעה

אלה הם לא כל הזמרים שהם שיתפו איתם פעולה ובקושי רשום פה משהו על האלבום השני שלהם

הוא בכלל לא יורק אש מהר געש ואין הר געש

למיטב זכרוני שיחק גם בהצגה משרתם של שני אדונים בתפקיד המשרת.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

מצב טיפול: לא ניתן לטפל

רשום שגדוד 711 הגיע ללבנון על גבי מובילים וטרילירים ורכבת לדעתי טעיתם עם גדוד 708 שהגיע 2 פלוגות על מובילים ופלוגה אחת ברכבות למוצקין ומשם במובילים ,פלוגה זו הגיעה לאחר הפסקת האש כמו כן רשום שלאחר הפסקת האש הגדוד ניהל קרבות עם הסורים במטרה למנוע מהם שיפור עמדות לא זוכר דבר כזה יהודה גפן הייתי הקשא של הגדוד דווח על ידי: יהודה גפן הקש"א של הגדוד 82.166.212.204 06:23, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

דרוש מקור. יוני דוד - שיחה 18:00, 26 במאי 2019 (IDT)[תגובה]


באר שבע העיר הרביעית ואשדוד השישית אחר ראשו לציון אחריה פתח תקווה

מצב טיפול: לא טעות

השחקן שיחק במדי הפועל באר שבע בעונות 2015/16 ו2016/17 ואחר כך עזב לקלוז׳.

מופיע בערך, שיחק בבאר שבע בין 2014 ל-2017. אלעדב. - שיחה 09:44, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

במפרט על המועצה צריך לתקן שיש כבר 20 ישובים. על פי אתר המועצה

מש:בורה בורה תוכל לסייע בתיקון. אגב, זה 21 ישובים. תודה מראש, יוני דוד - שיחה 19:17, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
הביאו סימוכין ותייגו אותי או את משתמש:DMY. בורה בורה - שיחה 19:33, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
מש:בורה בורה מש:DMY מופיע באתר המועצה (קישורים חיצוניים), כפי שכתב המדווח. תחת הקטגוריה "ישובים". יוני דוד - שיחה 21:29, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

שווי השוק המצויין נמוך בהרבה (כחצי) מהשווי המעודכן.

מקור: אתר מאי"ה

דווח על ידי: דור אלנקרי. 77.138.13.200 19:38, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



מפלגת המרכז הגדולה ביותר היא כחול לבן שהיא איחוד של חוסן לישראל - תל"ם ויש עתיד המפלגה זכתה ב 35 מנדטים

נפטר באור ל ו׳ אייר

הפניה מס' 7, לא מתאימה לכתוב. ההפניה צריכה להפנות לפיצוי שקיבל עמוס ברנס, אך היא מובילה לכתבה המפרטת השתלשלות המקרה, עד לשנת 2002 - בו קיבל משפט חוזר. (אין שום זכר לפיצוי).

כל כך הזוי לגיד כל פעם שהערבים בשנת 1948 נמלטו.. בכלל רחוק מלהיות היסטוריה אמתית ומדוייקת , הוציאו אותם בכוח מהכפר אחרי הכיבוש ...בקיצור גורשו ...

באמצע מרץ החליט ארגון ההגנה לכתר את הכפר ולנתקו מן העורף הערבי, על מנת למנוע כניסת כוחות עוינים לתוכו. ב-20 במרץ הוא כותר על ידי כוחות חטיבת אלכסנדרוני ממערב, מדרום וממזרח. התושבים, שסבלו מן הכיתור וחששו לחייהם, החלו לעזוב לכיוון צפון. ב-30 במרץ נכנסו יחידות חי"ם של חטיבת קרייתי ויחידה של השרות הכללי לכפר ללא קרב ומצאו אותו ריק.

מצב טיפול: טופל חלקית

אין לכלבים וזאבים זכר אלפא, החוקר ש"גילה" את זה פרסם לפני כמה שנים שהוא טעה ושזאבים(וכלבים כיוצא מכך) מתנהגים בשיתופיות בלי זכר אחד ששולט על השאר.

הסרתי את האזכור לזאבים. על פי הערך זאב מצוי, פותחה תאוריית זכר האלפא מתצפיות שנערכו על להקות זאבים בשבי, בהן לא היו הזאבים קרובי משפחה. לגבי הכלבים, אין לי מידע אחר ולכן השארתי. אלעדב. - שיחה 09:41, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

ישנה סתירה בין הגרסה האנגלית והעברית לגבי הקבוצה איתה זכה כמאמן בתואר הFA Cup

תוקן, תודה. אלעדב. - שיחה 10:00, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא טעות

איך צבי פורסטר שנפטר לפני כ 37 שנה ואינו יכול להגן על הטוב נקלע לפה? שמו שורבב לפרשה ברצון לסקופים של כל מי ששרבב את שמו החל בבנאדם ההזוי החוקר הפרטי מיכאל רז וכלה בחוקר המשטרה יצחק קרן חסר שיקול דעת ויכולת שיפוט שהפך גם הוא לחוקר פרטי. לעמוס ברנס שהואשם בבית המשפט נתנה הזדמנות, עם כל הקושי, להגן על שמו הטוב ואילו צבי פורסטר שנתלה בכיכר העיר האינטרנטית על לא עוול בכפו על ידי הנ"ל ובתמיכת רוטר נט והוא איננו בין החיים ואינו יכול להגן על שמו הטוב. שמו נכתב בראשי חוצות ונגרר בשלוליות סחי מקום קבורתו מצויין כל תומכי תיאוריות הקונספירציה שאין בידיהם בדל של אמת או מידע מוקיעים אותו בראשי חוצות מכפישים אותו והוא אינו יכול להתגונן כי הוא נפטר לפני כ-37 שנה. שחף פילוביץ׳ מרוטר נט (שזעק את השם צבי פורסטר) נפטר בטרם עת כך גם מיסד רוטר נט הרב ישעיהו רוטר ולא ניתן לתבוע את מיכאל רז (שאף כתב ספר שיקרי ברצון להרוויח כסף על גב חף מפשע שאינו יכול להתגונן) ויצחק קרן לתת את הדין על הוצאת דיבה מאחר ובישראל רק לנפגע עצמו מהוצאת דיבה מותר לתבוע ולא למשפחתו. הגיע הזמן לתקן את העוול ולהוציא את שמו מכל האיזכורים ההזויים והשקריים כי אפילו לעמוס ברנס שנחקר והועמד למשפט יש המון מצדדים בחפותו ואילו לצבי פורסטר שאפילו אינו יודע ששמו שורבב לתוך הרפש אין הזדמנות להגן על שמו הטוב מאחר והוא אינו בין החיים מזה כ 37 שנים הוא היה איש חינוך חכם ישר טוב לב חביב ואהוד על כל מי שהכירו די לעוול הנוראי.

כל מה שכתוב הוא, שבין השאר הייתה תיאורית קונספירציה, שהאשימה את השב"כ בחיסולה. למרבה הצער, ייחוס רציחות לשב"כ היא תיאוריית קונספירציה מקובלת בארץ. ויקיפדיה איננה ממציאה דברים, היא רק מדווחת עליהם, עם מקורות.שלומית קדם - שיחה 09:40, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

נולדה ב1927 והיא כיום בת 92. פגשתי אותה ביום העצמאות והיא עצמה דיברה על זה

הסיבה לכך שלא ברח היא לא בגלל שהיה אבא לילדים אלא מכיוון שהיה גבוה מאוד ובנוסף הייתה לו אסטמה מה שהקשה עליו לזחול במנהרות.

נקודה חשובה: המגפה השחורה לא באה מאנשים שחורים ובחלק מהמדינות בעולם אנשים אשר חושבים כך הם בכנס.

לכול מלומדי רושמי הויקפדיה על משה רבינו עליו השלום נביא הנביאים אשרי ישראל שזכו בבחירה של אצילות האדם על-ידי בורא עולם אלוהי ישראל ברצוני לתקן ולעלות לכותבים ועורכי המאמרים בנידון ! משה רבינו לא לקח ולא אסף מהומה שום פירור וחלק מלוחות הברית חס ושלום והכותבים בכול הדורות טועים טעות מרה עד כעס בשמיים משה רבינו הטיח בעוצמה את לוחות הברית על הפסל הניתעב והאדמה פערה את פיה האדמה עד כדי שלא נישאר אדם שמעשיו היו בגדר הבזיון הטומאה והחטא וניבלעו כולם על ציודם לוחות הברית שניתפוררו על שטח רחב ידיים ניבלעו לבטן האדמה כדי למחוק את העוכרים מקרב ישראל והנילווים ערב רב וארור היום שנילקחו עימנו כי חוטאים בני חוטאים הם והחטיאו את ישראל תמיד ולכל דורותיו משה רבינו בן עמרם נביא הנביאים טהור בכול רמח איברייו ושסע גידוו טהור בכל נישמתו והיה לתפארת העם היהודי עם ישראל יהיה שם משה רבינו לנצח נצחים ואמן ואמן סלה ועד בכבוד רב הרב המקובל דר' אילן בן יוסף הלוי ראש צופניי תורת הסוד והניסתר ישראל ירושלים

תנאי לא תנא

זה בכלל ממשפחת שווץ

אירוויזיון 1979 שיבוש שם האנימטור יוחנן לקיצביץ

קטעי הקישור בין השירי האירוויזיון 1979 נוצרו ע"י דודו גבע ו :

יוחנן לקיצביץ - לא יוחנן אלקבץ  -
חי יוצר ומצייר בהרי ירושלים כמו גם בויקיפדיה!

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

מעצר ימים אינו מעצר ראשוני ! מעצר ראשוני הינו עד 24 שעות ומעצר ימים מעבר לכך. אלו 2 דברים נפרדים . המשותף להם הוא שזה מעצר טרם הגשת כתב אישום דווח על ידי: יוסי 2A01:6500:A041:C85C:D06F:7359:8D64:9F03 14:07, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מקווה שתיקנתי. דוד שי - שיחה 19:24, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]


בתפקיד אמיר ולא כפי שנכתב בתפקיד עסאף

רפי גמזו

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

ישי ריבו למיטב שמיעתי אינו בעל קול בריטון דווח על ידי: 2A01:6500:A041:D0DA:A540:7359:9D16:2600 15:58, 14 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



אין מידע לגבי מי הציע את ירושלים בירת ישראל