מיילי סיירוס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
שורה 793: שורה 793:
==הערות שוליים==
==הערות שוליים==
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}

{{מיילי סיירוס}}
{{מיילי סיירוס}}
{{בקרת זהויות}}
{{בקרת זהויות}}

גרסה מ־17:54, 4 ביוני 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים [ שנות פעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

מיילי סיירוס
Miley Cyrus
מיילי סיירוס, מאי 2017
מיילי סיירוס, מאי 2017
לידה 23 בנובמבר 1992 (גיל: 31)
נאשוויל, טנסי, ארצות הברית
שם לידה דסטיני הופ סיירוס
שם במה Miley Cyrus עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות לוס אנג'לס עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2001 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים JMC Academy עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק זמרת, פזמונאית, שחקנית
סוגה פופ, קאנטרי, היפ הופ
סוג קול מצו-סופרן, קונטרה אלט עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה גיטרה חשמלית, פסנתר, גיטרה אקוסטית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים הוליווד רקורדס, תקליטי RCA
בן או בת זוג ליאם המסוורת' (23 בדצמבר 201828 בינואר 2020) עריכת הנתון בוויקינתונים
ניק ג'ונאס (יוני 2006דצמבר 2007)
פטריק שוורצנגר (נובמבר 2014אפריל 2015)
לוקאס טיל (?–2010)
ג'וש בואומן (?–2012)
קודי סימפסון (אוקטובר 2019אוגוסט 2020)
ג'סטין גסטון (ספטמבר 2008יוני 2009)
ליאם המסוורת' (מאי 2009ספטמבר 2013)
פיט דייווידסון (20212021) עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה
Mileycyrus.com
פרופיל ב-IMDb
חתימה חתימה
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מיילי ריי סיירוסאנגלית: Miley Ray Cyrus; נולדה ב-23 בנובמבר 1992) היא זמרת, פזמונאית, ושחקנית אמריקאית. לאחר ששיחקה תפקידים קטנים בסדרת הטלוויזיה Doc ובסרט "סיפורי דגים" בילדותה, היא הפכה לאלילת נוער בכיכובה בסדרת הטלוויזיה של ערוץ דיסני "האנה מונטנה", בדמות מיילי סטיוארט, בשנת 2006. אביה, בילי ריי סיירוס, כיכב גם הוא בסדרה בתור אביה של מיילי. לאחר מכן חתמה על חוזה הקלטות עם הוליווד רקורדס, ואלבום הבכורה שלה, Meet Miley Cyrus, הגיע למעמד פלטינה משולשת על ידי איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי לאחר שמכר מעל לשלושה מיליון עותקים. היא הוציאה את האלבום השני שלה, Breakout, והשיקה את הקריירה הקולנועית שלה בתור מדבבת בסרט האנימציה "בולט" בשנת 2008.

סיירוס כיכבה בסרט הקולנוע "האנה מונטנה: הסרט", והחלה לטפח תדמית בוגרת יותר עם המיני-אלבום שלה, The Time of Our Lives בשנת 2009.

בשנת 2010 פרסמה את האלבום השלישי שלה, Can't Be Tamed, האלבום הכושל ביותר בקריירה שלה. באותה שנה הופיעה בסרט "השיר האחרון". סיירוס התמקדה בקריירת המשחק שלה עם כמה הופעות בטלוויזיה וסרטים בשנים 2011 ו-2012. ההתנהגות המינית המוחצנת שלה עוררה מחלוקת נרחבת תוך שהיא מקדמת את אלבומה הרביעי Bangerz, הראשון שלה תחת חוזה ההקלטה שלה עם תקליטי RCA. אלבום האולפן החמישי של סיירוס Miley Cyrus & Her Dead Petz, אותו הוציאה באופן עצמאי, חרג מסגנון הפופ המסורתי שלה לסגנון פסיכדלי יותר. בשנת 2016, היא הייתה מנטורית בעונה ה-11 של תחרות השירה The Voice בארצות הברית.

עם Bangerz, סיירוס השיגה את האלבום השלישי במספר שלה שהגיע לראש מצעד הבילבורד 200, והחמישי במספר אם מוסיפים את הפסקולים של התוכנית האנה מונטנה. שמונה שירים שלה נכנסו לעשירייה הפותרת של מצעד בילבורד הוט 100: See You Again, 7 Things, The Climb, Party in the U.S.A., Can't Be Tamed, We Can't Stop, Malibu ושירה היחיד שהגיע לראש המצעד, Wrecking Ball. סיירוס קיבלה מספר מועמדויות ופרסים שונים; ביניהם מועמדויות לפרס גראמי ופרס גלובוס הזהב.

ביוגרפיה וקריירה

1992–2002: תחילת החיים והקריירה

נולדה בשם דסטיני הופ סיירוס (Destiny Hope Cyrus) בפרנקלין, טנסי שבארצות הברית למשפחה נוצרית ממוצא בריטי. הוריה הם לטישיה ג'ין ובילי ריי סיירוס. סיירוס נולדה עם טכיקרדיה על-חדרית, מצב שגורם לקצב לב לא נורמלי בזמן מנוחה.[1] היא קיבלה את הכינוי "סמיילי", שלאחר מכן קוצר ל"מיילי", כי לעיתים קרובות חייכה כתינוקת.[2] היא שינתה את שמה למיילי ריי סיירוס. שמה האמצעי ניתן לזכר סבה, הפוליטיקאי הדמוקרטי, רונלד ריי סיירוס.

הוריה של סיירוס התחתנו בחשאי ב-28 בדצמבר 1993, שנה לאחר לידתה. יש להם עוד שני ילדים משותפים, ברייסון ונואה. ממערכות יחסים קודמות, לאמה שני ילדים נוספים, טרייס וברנדי, בעוד לאביה יש בן בשם כריסטופר, שגדל עם אמו, קריסטין לאקי, בקרוליינה הדרומית.[3] ארבעה מאחיה נכנסו בסופו של דבר לעסקי הבידור: טרייס כזמר וגיטריסט בלהקת הפופ האלקטרונית מטרו סטיישן,[4] נואה כשחקנית וזמרת,[5] ברייסון כדוגמן אופנה,[6] וברנדי כבלוגרית אופנה.[7] הסנדקית של סיירוס היא הבדרנית דולי פרטון.[8]

סיירוס גדלה בחווה בעיר הולדתה, ולמדה בחטיבת ביניים, עד שבעת עבודתה על הסדרה "האנה מונטנה", עזבה את בית הספר, לאור אי-יכולתה להגיע לשיעורים, בשל הצילומים. היא עברה ללמידה עם מורה פרטי. סיירוס שחונכה כנוצרייה, הוטבלה בכנסיית הסאות'רן בפטיסט. היא נהגה ללכת באופן קבוע לכנסייה ואף ענדה טבעת צניעות.[9] בשנת 2001, כאשר סיירוס הייתה בת שמונה, היא ומשפחתה עברו לטורונטו, קנדה בעוד אביה צילם את סדרת הטלוויזיה Doc. לאחר שאביה לקח אותה לראות הפקה מקומות של המחזמר מאמה מיה!, סיירוס החליטה שהיא מעוניינת להיות שחקנית והחלה לקחת שיעורי משחק בסטודיו למשחק בטורונטו.[10] בתפקידה הראשון, סיירוס שיחקה ילדה בשם קיילי בסדרת הטלוויזיה Doc. בשנת 2003, סיירוס שיחקה כרותי הצעירה בסרטו של טים ברטון, סיפורי דגים. אמה הפכה למנהלת האישית שלה, ועבדה כדי לרכוש צוות כדי לעזור לקריירה שלה לפרוח.

2003–2009: פריצה לתודעה כ-האנה מונטנה ותחילת הקריירה המוזיקלית

סיירוס בסיבוב ההופעות "Wonder World Tour"

סיירוס נבחנה עבור סדרת הטלוויזיה של ערוץ דיסני, האנה מונטנה, כשהייתה בת אחת-עשרה. היא נבחנה לתפקיד של חברתה של הדמות הראשית, אולם נקראה להיבחן לתפקיד הראשי במקום.[11] אף על פי שסורבה בהתחלה לתפקיד, כי הייתה "צעירה וקטנה" בשבילו, היא נבחרה מאוחר יותר לתפקיד הראשי בזכות השירה ויכולות המשחק שלה. הסדרה עלתה לאוויר לראשונה במרץ 2006 וזכתה למספר הצופים הגדול ביותר לתוכנית של ערוץ דיסני, והגיעה להישגים מרשימים בתחום המדרוג. ההצלחה המיידית של הסדרה הובילה את סיירוס להיות אלילת נוער. היא הופיעה עם בנות הצ'יטה בתור דמותה בסדרה, האנה מונטנה בספטמבר 2006, והופיעה עם שירים מהעונה הראשונה של התוכנית. תקליטי וולט דיסני הוציאו פסקול תחת שמה של דמותה של סיירוס, האנה מונטנה, באוקטובר של אותה השנה. התקליט זכה להצלחה מסחרית, והגיע לראש מצעד הבילבורד 200 בארצות הברית; האלבום מכר מעל לשלושה מיליון עותקים ברחבי העולם. עם שחרורו של הפסקול, סיירוס הפכה לאדם הראשון בתוך חברת וולט דיסני שיש לו חוזים בתחומי הטלוויזיה, הקולנוע, מוצרי צריכה, ומוזיקה. סיירוס ניהלה מערכת יחסים עם השחקן טיילר פוזי בילדותה. [12] בנוסף, סיירוס ניהלה מערכת יחסים הזמר והשחקן ניק ג'ונאס מיוני 2006 עד דצמבר 2007. [13] היחסים שלה עם ג'ונאס, וכמו כן יחסי החברות לסירוגין עם הקולגות מרשת דיסני, סלינה גומז[14] ודמי לובאטו,[15] משכו תשומת לב תקשורתית רבה.

סיירוס חתמה על חוזה הקלטות לארבעה אלבומים בהוליווד רקורדס על מנת להפיץ את המוזיקה האישית שלה, שלא רשומה תחת הזיכיון של האנה מונטנה. היא הוציאה את האלבום של שני הדיסקים Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus ביוני 2007. הדיסק הראשון רשום כפסקול השני של האנה מונטנה, בעוד הדיסק השני שימש כאלבום האולפן הבכורה של סיירוס. אלבום זה היה השני שהגיע לראש מצעד הבילבורד 200, ומכר מעל שלושה מיליון עותקים מאז השקתו. חודשים לאחר יציאת הפרויקט, See You Again יצא בתור סינגל מוביל מהאלבום. השיר היה הצלחה מסחרית, ומכר מעל שני מיליון עותקים בארצות הברית מאז השקתו. לאחר מכן היא שיתפה פעולה עם אביה בסינגל Ready, Set, Don't Go. סיירוס יצאה לסיבוב ההופעות המצליח Best of Both Worlds Tour, שנערך מאוקטובר 2007 ועד ינואר 2008, כדי לקדם את שחרורו. ההצלחה של סיבוב ההופעות הובילה לשחרור של סרט הקולנוע בתלת מימד של ההופעה, האנה מונטנה ומיילי סיירוס: מופע הטוב שבשני העולמות

סיירוס וידידתה מנדי ג'ירוקס החלו לפרסם סרטונים בYouTube בפברואר 2008, וקראו לסרטונים "התוכנית של מיילי ומנדי"; קטעי הווידאו צברו קהל מעריצים גדול באינטרנט. באפריל 2008, כמה תמונות של סיירוס בהלבשה תחתונה ובגדי ים שלה הודלפו על ידי פורץ צעיר שפרץ לחשבון הGmail שלה. מחלוקת נוספת התעוררה כאשר נודע כי סיירוס, אז חמש עשרה, דיגמנה טופלס במהלך צילומים עם אנני ליבוביץ' עבור Vanity Fair.[16] הניו יורק טיימס הבהיר מאוחר יותר, כי אף על פי שהתמונות הותירו את הרושם שהיא עם חזה חשוף, סיירוס הייתה עטופה בסדין, ולא חשופה.

סיירוס המשיכה והוציאה לאור את אלבום האולפן השני שלה, Breakout, בחודש יוני של אותה השנה. האלבום התפאר במכירות השבוע הראשון הגבוהות ביותר של הקריירה שלה עד כה, והפך לאלבומה השלישי שמגיעה לראש מצעד הבילבורד 200. סיירוס מאוחר יותר כיכבה עם ג'ון טרבולטה בסרט האנימציה בולט, הופעת הבכורה שלה כשחקנית קולנוע. הסרט זכה להצלחה מסחרית וביקורתית ולהרוויח מועמדות לפרס גלובוס הזהב.

סיירוס בסיבוב ההופעות "Gypsy Heart Tour"

במרץ 2009, סיירוס הוציאה לאור את The Climb כסינגל מתוך פסקול האנה מונטנה: הסרט. השיר נתקל בתגובות ביקורתיות ומסחריות טובות, והפך ללהיט גדול בקרב חובבי מוזיקת הפופ והקאנטרי. הפסקול, בו מופיע השיר, היה לאלבום הרביעי של סיירוס שהגיע לראש מצעד הבילבורד 200; זה הפך אותה, בגיל שש עשרה, לאמן הצעיר ביותר בהיסטוריה אשר הכניס ארבעה אלבומים לראש המצעד. היא הוציאה את הפסקול הרביעי שלה כהאנה מונטנה ביולי 2009, אשר הגיע למקום השני במצעד הבילבורד 200. סיירוס השיקה מאוחר יותר את קו האופנה הראשון שלה, מיילי סיירוס ומקס אזריה, דרך וולמארט. קו האופנה קודם על ידי השחרור של Party in the U.S.A. והמיני-אלבום The Time of Our Lives. נכון להיום, Party in the U.S.A. ממשיך להיות אחד הסינגלים המוצלחים ביותר של סיירוס עד כה, ונחשב לשיר המזוהה איתה ביותר. היא לאחר מכן יצאה לסיבוב ההופעות הבינלאומי הראשון שלה, Wonder World Tour, אשר היה הצלחה מסחרית וביקורתית.

2010–2012: Can't Be Tamed והתמקדות בקריירת המשחק

בתקווה לטפח דימוי בוגר יותר, סיירוס כיכבה בסרט השיר האחרון, המבוסס על הרומן מאת ניקולס ספארקס. סרט זה זכה לתגובה ביקורתית שלילית בדרך כלל, אף על פי שזכה להצלחה מסחרית. בעת צילומי הסרט, היא החלה מערכת יחסים רומנטית עם הקולגה שלה, ליאם המסוורת'. סיירוס עוד ניסתה לשנות את הדימוי שלה עם שחרורו של אלבום האולפן השלישי שלה, Can't Be Tamed. האלבום מציג סגנון קרוב יותר לסוגת הדאנס מהוצאות קודמות שלה, וגרם ללא מעט מחלוקות בגלל התוכן הלירי שלו והופעותיה של סיירוס. האלבום מכר 106,000 עותקים בשבוע הראשון לשחרורו, והיה לאלבום הסטודיו הראשון שלה שלא כבש את ראש מצעד הבילבורד 200. בשל המחלוקת סביבו, הסינגל הסופי ואחרון מהאלבום, Who Owns My Heart יצא רק במדינות אירופאיות בודדות. סיירוס הוציאה את הפסקול הסופי שלה כהאנה מונטנה באוקטובר של אותה השנה; האלבום היה לכישלון מסחרי. הירידה של סיירוס במכירות יוחסה לדימוי השנוי במחלוקת שלה.

סיירוס הייתה במרכז מחלוקת כשוידאו שפורסם באינטרנט בדצמבר 2010 הראה אז את סיירוס בת השמונה עשרה מעשנת סמים מבאנג.[17] היא יצאה לסיבוב ההופעות הבינלאומי Gypsy Heart Tour באפריל 2011, אשר לא כלל הופעות בצפון אמריקה. לאחר שחרורו של Can't Be Tamed, סיירוס סיימה את דרכה עם חברת התקליטים הוליווד רקורדס. עם סיום האנה מונטנה, סיירוס הודיעה כי היא מתכוונת לקחת פסק זמן ממוזיקה כדי התמקד בקריירה הקולנועית שלה.

סיירוס הנחתה את הפרק של ה-5 במרץ 2011, בתוכנית סאטרדיי נייט לייב, שבמהלכו הופיעה במספר מערכונים אשר עסקו בתקריות האחרונות שלה. מאוחר יותר היא הופיעה על בסדרה של אמטיוי, Punk'd, לצד קלי אוסבורן וקלואי קרדשיאן. סיירוס כיכבה בסרט העצמאי LOL עם דמי מור. הסרט היה במהדורה מוגבלת, ולא הצליח מסחרית וביקורתית. לאחר מכן היא כיכבה בסרט הקומדיה מרגלת מתבגרת

סיירוס פרסמה שורה של הופעות חיות הידועות כ-Backyard Sessions דרך YouTube במהלך האביב והקיץ של 2012; ההופעות היו של שירים קלאסיים שסיירוס אוהבת. סיירוס החלה לעבוד על אלבום חדש בסוף שנה 2012. היא שיתפה פעולה עם המפיקים רוק מאפיה על השיר שלהם Morning Sun, אשר נעשה זמין להורדה בחינם באינטרנט. היא הופיעה בעבר בקליפ של סינגל הבכורה שלהם, The Big Bang. סיירוס סיפקה מאוחר יותר שירה בDecisions, שיר של בורגור. סיירוס והמסוורת' הופיעו בקליפ של השיר.[18] הופיעה כמיסי בשני פרקים של הסיטקום של רשת CBS, שני גברים וחצי. היא אושרה גם כמדבבת העיקרית בסרט מפלצת של מלון, אבל נשרה מהפרויקט כדי לתאם את הקאמבק המוזיקלי שלה. ב-31 במאי, נודע כי סיירוס והמסוורת' התארסו לאחר שלוש שנים של מערכת יחסים.[19] סיירוס יצרה תשומת לב תקשורתית רבה לאחר שגזרה את שערה וצבעה אותו לבלונדיני;[20] ב-2012 השתתפה בסרט "מרגלת מתבגרת".

2013–2015: Bangerz ו-Miley Cyrus & Her Dead Petz

סיירוס בהופעה 2013

בשנת 2013, סיירוס שכרה את לארי רודולף להיות המנהל שלה;[21] רודולף ידוע בעיקר בשל יצוגו את בריטני ספירס. לאחר מכן אושר שסיירוס חתמה על חוזה הקלטה חדש עם תקליטי RCA עבור אלבומים עתידיים. היא עבדה עם מפיקים כמו פארל ויליאמס וMike Will Made-It על אלבום האולפן הרביעי שלה, וכתוצאה מכך הסגנון המוזיקלי שלה הושפע מהיפ הופ.[22] היא שיתפה פעולה עם אמנים רבים מתחום ההיפ הופ והופיעה בשיר של הראפר סנופ דוג, Ashtrays and Heartbreaks, שיצא בתור סינגל מוביל מתוך אלבום האולפן ה-12 שלו, Reincarnated, באפריל 2013. היא עבדה עם Will.i.am על השיר Fall Down, שפורסם כסינגל שיווקי באותו החודש. השיר נכנס לבילבורד הוט 100 במקום ה-58, וסימן את ההופעה הראשונה שלה במצעד מאז Can't Be Tamed בשנת 2010. היא סיפקה קולות שירה בשיר של ליל טוויסט, Twerk, יחד עם ג'סטין ביבר.[23] השיר לא פורסם מסיבות לא ידועות, אף על פי שדלף לרשת מאוחר יותר. ב-23 במאי 2013, אושר כי סיירוס תשתתף בסינגל של Mike Will Made-It, 23, עם ויז קאליפה וג'וסי ג'יי.[24] הסינגל הגיע למקום ה-11 במצעד הבילבורד הוט 100, ומכר מעל מיליון עותקים ברחבי העולם מאז השקתו.

סיירוס פרסמה את הסינגל החדש שלה We Can't Stop ב-3 ביוני[25] בתור סינגל החזרה שלה, הסינגל זכה להיות הצלחה מסחרית ברחבי העולם, והגיע לראשי המצעדים במדינות שונות, בהן גם הממלכה המאוחדת. הקליפ של השיר קבע שיא VEVO עבור שיא צפיות בתוך עשרים וארבע שעות מרגע השחרור, והפך לווידאו הראשון שמגיע ל-100 מיליון צפיות באתר. סיירוס הופיעה עם רובין ת'יק בVMA 2013, הופעה שהביאה לתשומת לב תקשורתית נרחבת ולביקורת ציבורית.[26] סיירוס הוציאה לאור את השיר Wrecking Ball כסינגל השני מתוך Bangerz, באותו יום של הופעה בטקס הVMA. השיר הפך ללהיט מיידי, והווידאו המלווה אותו, שהראה אותה מתנדנדת על כדור ההריסה, נצפה מעל תשעה עשר מיליון פעמים ביום הראשון לשחרורו.[27] הסינגל הפך לשיר הראשון של סיירוס שהגיע לראש מצעד הבילבורד הוט 100 בארצות הברית. נכון להיות, הסינגל מכר מעל שני מיליון עותקים.

לאחר חודשים של ספקולציות בתקשורת, ב -16 בספטמבר 2013, נציג של סיירוס הודיע שהיא והמסוורת' החליטו לבטל את אירוסיהם, ובכך סיימו את מערכת היחסים בת ארבע השנים שלהם.[28] ב-2 באוקטובר שידרה MTV את הסרט התיעודי Miley: The Movement,[29] אשר תיעד את ההקלטות לאלבום הרביעי שלה, אשר יצא לאור ב-4 באוקטובר. האלבום היה הצלחה מסחרית, והגיע לראש מצעד הבילבורד 200 ומכר 270,000 עותקים בשבוע הראשון לשחרורו. ב-5 באוקטובר, סיירוס הנחתה את סאטרדיי נייט לייב בפעם השנייה;[30] ב-5 בנובמבר, השיר של הראפר Future, Real and True יצא יחד עם סיירוס ומר הדסון; וידאו קליפ נלווה הוצג חמישה ימים לאחר מכן ב-10 בנובמבר 2013.[31] בסוף 2013 היא הוכרזה כאמנית השנה של MTV. ב-29 בינואר 2014, היא ניגנה מופע קונצרט אקוסטי בMTV Unplugged, והופיעה עם שירים מ-Bangerz לצד הופעת אורח של מדונה.[32] זה נהיה למופע עם מספר הצופים הרב ביותר של MTV Unplugged בעשור האחרון עם מעל 1.7 מיליון צופים. סיירוס גם השתתפה בקמפיין האביב 2014 של מארק ג'ייקובס יחד עם נטלי ווטלינג ואזמרלדה סאי ריינולדס.[33] היא השיקה את סיבוב ההופעות השנוי במחלוקת שלה, Bangerz Tour באותה השנה, אשר זכה לביקורות חיובית בדרך כלל. במהלך סיבוב ההופעות, סיירוס סבלה מתגובה אלרגית לאנטיביוטיקה, אשר ניתנה לה בשל דלקת בסינוסים, והיא נאלצה להתאשפז בקנזס סיטי.[34]

תוך שיתוף פעולה עם הפליימינג ליפס על המהדורה המחודשת שלהם לאלבום של הביטלס, Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, סיירוס החלה לעבוד עם ויין קווין על אלבום האולפן החמישי שלה. היא טענה שהיא מתמקדת במוזיקה, ושהאלבום לא ייצא עד שתרגיש שהוא מוכן. במשך רוב הזמן בו היא הקליטה את האלבום, היא הייתה במערכת יחסים רומנטית עם השחקן פטריק שוורצנגר.[35] סיירוס עבדה גם על הסרטים הלילה שלפני וA Very Murray Christmas במשך תקופה זו; שני התפקידים היו קמעות. סיירוס הנחתה את VMA 2015, ונתנה הופעה מפתיעה של שיר חדש, Dooo It! במהלך הסיום של הטקס.[36] מיד לאחר ההופעה, סיירוס חשפה כי אלבום האולפן החמישי שלה, Miley Cyrus & Her Dead Petz, זמין לשמיעה חינמית בSoundCloud. האלבום נכתב והופק בעיקר על ידי סיירוס, ונקרא ניסיוני ופסיכדלי, עם אלמנטים של פופ פסיכדלי, רוק פסיכדלי, ופופ אלטרנטיבי.

2016–2017: Younger Now ו-The Voice

בשנת 2016, בעקבות פרסום אלבום האולפן החמישי שלה בשנה הקודמת, סיירוס המשיכה לעבוד על אלבום האולפן השישי שלה. היא הייתה יועצת מרכזית בעונה העשירית של תחרות הריאליטי The Voice. במרץ 2016 אושר שסיירוס וליאם המסוורת' חידשו את מערכת היחסים שלהם.[37] באותו החודש, הוכרז שסיירוס תהיה מנטורית בעונה ה-11 של The Voice כתחליף לגוון סטאפני;[38] סיירוס היא המנטורית הצעירה ביותר שהופיעה בתוכנית. בספטמבר 2016, סיירוס כיכבה במשבר בשש סצנות, סדרת טלוויזיה שוודי אלן יצר עבור אמזון.[39]

ב-11 במאי 2017, סיירוס הוציאה לאור את Malibu כסינגל המוביל מתוך האלבום השישי שלה. הסינגל הגיע למקום ה-10 במצעד בילבורד 100. ב-9 ביוני, סיירוס הוציאה את Inspired לאחר שהופיעה עם השיר במופע הצדקה One Love Manchester. השיר מהווה סינגל שיווקי מאלבומה העתידי.

ב-8 באוגוסט 2017, הודיעה סיירוס שאלבום האולפן השישי שלה ייקרא "Younger Now" וב-18 באוגוסט יצא שיר הנושא של האלבום באותו השם. האלבום יצא ב-29 בספטמבר 2017. ב-27 באוגוסט סיירוס הופיעה לראשונה עם השיר בטקס פרסי ה-VMA לשנת 2017.[40]

סיירוס חזרה לעונה ה-13 של תוכנית המציאות, The Voice כמנטורית לאחר עונה אחת בה לא השתתפה.[41] ב-5 באוקטובר 2017, אישרה סיירוס שהיא לא תחזור לThe Voice לעונה ה-14.[42] ב-30 באוקטובר 2017, סיירוס אמרה שהיא לא תצא לסיבוב הופעות או תשחרר סינגלים נוספים מYounger Now, מכיוון שהיא רוצה להתמקד בThe Voice.[43]

2018-הווה: She Is Miley Cyrus ונישואין

לפני שהיא שחררה את Younger Now בספטמבר 2017, סיירוס אמרה שהיא כבר "שני שירים ב[אלבום] הבא."[44] משתפי פעולה ששמם נקשר באלבום האולפן השביעי של סיירוס כוללים את השותף הקודם מייק וויל מייד איט והשותפים החדשים מארק רונסון ואנדרו ווייט.[45] שיתוף הפעולה הראשון שלה עם רונסון, "Nothing Breaks Like a Heart", יצא לאור ב-29 בנובמבר 2018.[46]

בתחילת חודש מרץ 2019, חשפה סיירוס שהבית שלה ושל המסוורת' נשרף באש של השריפות בלוס אנג'לס שהתרחשו באותו הזמן.[47] בזמן האירוע, סיירוס צילמה את תפקיד האורח שלה בדרום אפריקה עבור סדרת האנתולוגיה הבריטית מראה שחורה.[48] סיירוס והמסוורת' תרמו כחצי מיליון דולר דרך הארגון ללא מטרת רווח של סיירוס, Happy Hippie Foundation.[דרוש מקור]

ב-6 במאי 2019, החלה סיירוס לפרסם ברשתות החברתיות שלה את המילים "She Is Coming", ולאחר מכן את התאריך 30 במאי. ב-25 במאי 2019, הופיעה סיירוס בפסטיבל "BBC Radio 1's Big Weekend", בו חשפה וביצעה את השירים ".Mother's Daughter", "Cattitude", and "D.R.E.A.M". ב-26 במאי, הודיעה סיירוס שתוציא מיני-אלבום שנקרא "She Is Coming", אשר ישתחרר ב-31 במאי. בצאת האלבום חשפה סירוס שזה הוא המיני-אלבום הראשון שלה מתוך שלושה אשר שיצאו במהלך השנה וירכיבו אלבום שלם שיקרא לבסוף "She Is Miley Cyrus".[49]

חיים אישיים

כשהייתה בת 13, הכירה את הזמר ניק ג'ונאס והשניים ניהלו זוגיות לסירוגין עד שנת 2009. ג'ונאס אף ביצע הופעת אורח בסדרה בכיכובה, האנה מונטנה עם להקתו האחים ג'ונאס. ביולי 2008 החלה סיירוס לצאת עם דוגמן התחתונים ג'אסטין גסטון, השניים נפרדו באפריל 2009. ביוני 2009, במהלך צילומי הסרט השיר האחרון, הכירה סיירוס את ליאם המסוורת'. במרץ 2010 הודיעו השניים שהם בזוגיות. ביוני 2012 הודיעה סיירוס כי היא והמסוורת' מאורסים.[50] בספטמבר 2013 סיירוס הוציאה הודעה כי היא והמסוורת' ביטלו את אירוסיהם.[51] בנובמבר 2014 החלה סיירוס לצאת עם פטריק שוורצנגר. הזוג נפרד באפריל 2015. באוגוסט 2015 הצהירה סיירוס על עצמה כפאנסקסואלית.[52] בינואר 2016 סיירוס והמסוורת' חידשו את האירוסים.[53] בדצמבר 2018 סיירוס והמסוורת' התחתנו.[54]

במהלך 2014 ייסדה סיירוס עמותה ללא כוונת רווח בשם "Happy Hippie" שמטרתה לגייס צעירים להיאבק למען נערים חסרי בית, ונערים חסרי בית מהקהילה הגאה בפרט, ולמען אוכלוסיות חלשות אחרות.[55]

מיילי סיירוס טבעונית מאז שנת 2014, והיא פועלת לקידום טבעונות.[56]

דיסקוגרפיה

ערך מורחב – דיסקוגרפיה של מיילי סיירוס

אלבומי אולפן

מיני אלבומים

אלבומי לייב

  • 2008: Best of Both Worlds Concert

אלבומי DVD

  • 2010: Live from London
  • 2015: Bangerz Tour

הופעות

סיבובי הופעות

  • 2007-2008: Best of Both Worlds Tour
  • 2009: Wonder World Tour
  • 2011: Gypsy Heart Tour
  • 2014: Bangerz Tour
  • 2015: Milky Milky Milk Tour

וידאוגרפיה

שנה שם תפקיד הערות
2003 סיפורי דגים רות'י בגיל 8 בשם "דסטיני סיירוס"
2007 היי סקול מיוזיקל 2 נערה בבריכה סרט מקורי של ערוץ דיסני
2008 האנה מונטנה ומיילי סיירוס: מופע הטוב שבשני העולמות עצמה סרט הופעה בתלת מימד
2008 בולט פני דיבוב
2009 האנה מונטנה: הסרט מיילי סטיוארט/האנה מונטנה סרט מקורי של ערוץ דיסני
2010 השיר האחרון ורוניקה "רוני" מילר דמות ראשית
2010 סקס והעיר הגדולה 2 עצמה הופעת אורח
2011 Justin Bieber: Never Say Never עצמה הופעת אורח
2012 LOL לולה ויליאמס דמות ראשית
2012 מרגלת מתבגרת מולי מוריס דמות ראשית
2015 הלילה שלפני עצמה הופעת אורח
2015 A Very Murray Christmas עצמה אורחת מוזיקלית
2017 שומרי הגלקסיה: חלק 2 Mainframe ללא קרדיט, הופעת אורח
טלוויזיה
2001-04 דוק קיילי דמות חוזרת
2006-11 האנה מונטנה מיילי סטיוארט/האנה מונטנה דמות ראשית
2006 החיים היפים של זאק וקודי מיילי סטיוארט/האנה מונטנה "החיים היפים על הסיפון: חצו פעמיים" (עונה 1, פרק 21)
2007 The Replacements כוכבת מפורסמת נסיך צפרדע (דיבוב) (עונה 2, פרק 5)
2007 בית הספר לקיסר המתחיל יטא דיבוב, דמות חוזרת
2009 החיים היפים על הסיפון מיילי סטיוארט/האנה מונטנה "האנה מונטנה: סופר בחורה" (עונה 3, פרק 19)
2011 סאטרדיי נייט לייב עצמה הופעת אורח
2012 פאנק 'ד פאנק רוקר הופעת אורח
2012 שני גברים וחצי מיסי הופעת אורח
2013 Miley: The Movement עצמה סרט תיעודי מ-MTV
2013 סאטרדיי נייט לייב עצמה מנחה ואורחת מוזיקלית
2015 סאטרדיי נייט לייב עצמה מנחה ואורחת מוזיקלית
2016 The Voice עצמה אורחת בעונה ה-10 ושופטת בעונה ה-11
2016 Crisis in Six Scenes תפקיד ראשי

פרסים ומועמדויות

פרסים ומועמדויות של מיילי סיירוס
שנה פרס קטגוריה מועמדות תוצאה
2006 פרסי המוזיקה של רדיו דיסני השיר הטוב ביותר The Best of Both Worlds זכייה
פריצת השנה מיילי סיירוס זכייה
זמרת השנה זכייה
השיר הטוב ביותר לשמיעה בזמן התארגנות לבית הספר I Got Nerve זכייה
כוכב הטלוויזיה המזמר הטוב ביותר מיילי סיירוס זכייה
הזמר הכי אופנתי זכייה
השיר הטוב ביותר לשמיעה חוזרת The Best of Both Worlds זכייה
פרסי בחירת הנוער פריצת השנה בטלוויזיה מיילי סיירוס מועמדות
2007 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר האנה מונטנה זכייה
פרסי בחירת הנוער שחקנית טלוויזיה: קומדיה זכייה
2008 פרס גלובוס הזהב שיר הנושא הטוב ביותר I Thought I Lost You (עם ג'פרי סטיל) מועמדות
פרס המוזיקה של בילבורד לסיבובי הופעות פריצת השנה מיילי סיירוס זכייה
פרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאי השיר הטוב ביותר I Thought I Lost You (עם ג'ון טרבולטה) מועמדות
פרסי גרייסי אלן שחקנית ראשית בסדרת קומדיה מיילי סיירוס - האנה מונטנה זכייה
פרסי אגודת המבקרים של יוסטון שיר הנושא הטוב ביותר I Thought I Lost You (עם ג'פרי סטיל) מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר האנה מונטנה זכייה
הזמרת האהובה ביותר מיילי סיירוס זכייה
VMA פריצת השנה 7 Things מועמדות
פרסי המוזיקה של MTV אירופה מיילי סיירוס מועמדות
פרסי המוזיקה של iHeartRadio הקליפ הבינלאומי הטוב ביותר Start All Over מועמדות
פרסי בחירת הנוער שחקנית טלוויזיה: קומדיה האנה מונטנה זכייה
מוזיקה: זמרת מיילי סיירוס זכייה
המעריצים הפנאטיים ביותר מועמדות
מוזיקה: סינגל See You Again מועמדות
שיר הקיץ 7 Things מועמדות
2009 פרס המוזיקה האמריקאית הפסקול הטוב ביותר פסקול האנה מונטנה: הסרט מועמדות
פסקול האנה מונטנה 3 מועמדות
בראבו אוטו שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר - זהב מיילי סיירוס זכייה
הזמרת האהובה ביותר - כסף זכייה
פרס פטל הזהב השחקנית הגרועה ביותר האנה מונטנה: הסרט מועמדות
פרסי גרייסי אלן שחקנית ראשית בסדרת קומדיה מיילי סיירוס - האנה מונטנה זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון הזמרת האהובה ביותר מיילי סיירוס זכייה
הדיבוב הטוב ביותר בסרט בולט מועמדות
שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר האנה מונטנה מועמדות
פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV השיר הטוב ביותר מסרט The Climb זכייה
פריצת השנה - אישה האנה מונטנה: הסרט מועמדות
VMA עריכת השנה בקליפ 7 Things מועמדות
פרסי המוזיקה של iHeartRadio הקליפ הבינלאומי הטוב ביותר The Climb מועמדות
פרסי המוזיקה של MYX 7 Things מועמדות
פרסי בחירת הנוער שחקנית בסרט מוזיקלי האנה מונטנה: הסרט זכייה
נשיקה מיילי סיירוס ולוקאס טיל מועמדות
הזועם הטוב ביותר האנה מונטנה: הסרט זכייה
אומנית מיילי סיירוס מועמדות
סינגל השנה The Climb זכייה
השיר של הקיץ Before the Storm; עם האחים ג'ונאס זכייה
סקסית השנה מיילי סיירוס מועמדות
אייקון אופנה - אישה מועמדות
רקדנית מועמדות
2010 בראבו אוטו כוכבת הקולנוע הטובה ביותר - זהב זכייה
פרס פטל הזהב השחקנית הגרועה ביותר השיר האחרון מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר האנה מונטנה מועמדות
השיר האהוב ביותר Party in the U.S.A. מועמדות
שחקנית הקולנוע האהובה ביותר השיר האחרון זכייה
הזמרת האהובה ביותר מיילי סיירוס מועמדות
פרסי המוזיקה של MTV אירופה זמרת השנה מועמדות
אמן הפופ של השנה מועמדות
פרסי המוזיקה של iHeartRadio הקליפ הבינלאומי הטוב ביותר Party in the U.S.A. זכייה
פרסי המוזיקה של MYX הקליפ הבינלאומי הטוב ביותר The Climb מועמדות
פרס בחירת הקהל פריצת השנה בקולנוע - אישה מיילי סיירוס זכייה
סלבריטאי השנה ברשת מועמדות
פרסי בחירת הנוער שחקנית בסרט דרמה מועמדות
סצנת ריקוד עם ליאם המסוורת' - השיר האחרון מועמדות
נשיקה מועמדות
הזועם הטוב ביותר השיר האחרון זכייה
הכימיה הטובה ביותר עם ליאם המסוורת' - השיר האחרון מועמדות
אומנית מיילי סיירוס מועמדות
סינגל השנה Can't Be Tamed מועמדות
שיר אהבה When I Look at You זכייה
הכוכבת של הקיץ מיילי סיירוס מועמדות
ליין אופנה Miley & Max - עם מקס עזריה זכייה
אייקון אופנה - אישה מיילי סיירוס מועמדות
מעריצים שרופים מועמדות
2011 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון הזמרת האהובה ביותר מועמדות
שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר האנה מונטנה מועמדות
שחקנית הקולנוע האהובה ביותר מיילי סיירוס זכייה
פרסי בחירת הנוער שחקנית בסדרה קומית האנה מונטנה מועמדות
אייקון אופנה - אישה מיילי סיירוס מועמדות
2012 פרסי Do Something טוויטר מועמדות
פרסי בחירת הנוער שחקנית בסרט רומנטי LOL מועמדות
סקסית השנה מיילי סיירוס זכייה
אייקון אופנה - אישה מועמדות
ציוץ בטוויטר מועמדות
2013 פרסי במבי אמן הפופ הבינלאומי הטוב ביותר זכייה
VMA עריכת השנה בקליפ We Can't Stop מועמדות
קליפ הפופ של השנה מועמדות
קליפ השנה של זמרת מועמדות
שיר הקיץ מועמדות
פרסי המוזיקה של MTV אירופה אמן הפופ של השנה מיילי סיירוס מועמדות
זמרת השנה מועמדות
האמן האמריקאי של השנה זכייה
האמן הצפון אמריקאי של השנה מועמדות
קליפ השנה Wrecking Ball זכייה
פרסי בחירת הנוער גנבת סצנה שני גברים וחצי זכייה
סינגל השנה - אומנית We Can't Stop מועמדות
השיר של הקיץ זכייה
הכוכבת של הקיץ מיילי סיירוס מועמדות
סקסית השנה מועמדות
קובעת מגמת אופנה מטעם Candie זכייה
אייקון אופנה - אישה מועמדות
2014 פרס המוזיקה של בילבורד אמן השנה מועמדות
זמרת השנה מועמדות
אמן הבילבורד הוט 100 הטוב ביותר מועמדות
אמן השירים הדיגיטליים הטוב ביותר מועמדות
האמן החברתי הטוב ביותר מועמדות
האמן המושמע הטוב ביותר זכייה
שיר הבילבורד הוט 100 הטוב ביותר Wrecking Ball מועמדות
הקליפ הנצפה ביותר זכייה
We Can't Stop מועמדות
פרסי המוזיקה של iHeartRadio צבא המעריצים הטוב ביותר סמיילרים מועמדות
המילים הטובות ביותר בשיר Wrecking Ball זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון השיר האהוב ביותר מועמדות
VMA קליפ השנה זכייה
בימוי השנה בקליפ מועמדות
פרסי המוזיקה של MTV אירופה אמן הפופ של השנה מיילי סיירוס מועמדות
פרסי המוזיקה של MYX הקליפ הבינלאומי הטוב ביותר Wrecking Ball מועמדות
פרס בחירת הקהל האלבום הטוב ביותר Bangerz מועמדות
הקליפ הטוב ביותר Wrecking Ball מועמדות
פרסי בחירת הנוער אומנית מיילי סיירוס מועמדות
אינסטגרמר זכייה
2015 פרס גראמי אלבום הפופ הווקאלי הטוב ביותר Bangerz מועמדות
פרסי בחירת הנוער סקסית השנה מיילי סיירוס מועמדות
מלכת הרשת החברתית מועמדות
2016 פרסי בחירת הנוער צלם סלפי מועמדות
מלכת הרשת החברתית מועמדות
2017 VMA קליפ הפופ של השנה Malibu מועמדות
פרסי בחירת הנוער האמנית הנבחרת מיילי סיירוס מועמדות
הסינגל הנבחר של אמנית Malibu מועמדות
השיר הנבחר של הקיץ מועמדות
האמנית הנבחרת של הקיץ מיילי סיירוס מועמדות
הפרס האולטימטיבי זכייה
מלך/כת המעריצים Smilers מועמדות
EMA אמן הפופ של השנה מיילי סיירוס מועמדות
זמרת השנה מועמדות
2018 פרסי גאפה אלבום הבינלאומי של השנה בהמתנה
אמן/נית הבינלאומי של השנה בהמתנה

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מיילי סיירוס בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים תבנית:פרופילי מוזיקאים

הערות שוליים

  1. ^ מיטל קויפמן, הילרי לא לבד: הסלבס פותחים את התיקים הרפואיים, באתר פנאי פלוס, ‏16 בספטמבר 2016
  2. ^ מתיחת פנים: איך השתנתה מיילי סיירוס עם השנים?, באתר וואלה! סלבס, ‏2 בספטמבר 2016
  3. ^ בחירת משפחה על תהילה ועושר, באתר ABC News, ‏13 במרץ 2004 (באנגלית)
  4. ^ קרן בר לב, נתקלנו באחיה של מיילי סיירוס ואנחנו לא נרגעים מזה, באתר mako, ‏24 ביוני 2015
  5. ^ זאת לא מיילי סיירוס, זאת אחותה הצעירה!, באתר nrg רכילות, ‏7 בפברואר 2017
  6. ^ דור בביוף, מיילי סיירוס יוצאת נגד דולצ'ה וגבאנה, באתר mako, ‏19 ביוני 2017
  7. ^ נטעלי גבירץ, סיירוס החדשה: הכירו את האחות הפאשניסטה של מיילי, באתר Fashion Forward, ‏13 באוגוסט 2015
  8. ^ מיטל קויפמן, טרילוגיית הסנדק: הקשרים המשפחתיים של הסלבס בהוליווד, באתר פנאי פלוס, ‏28 בינואר 2017
  9. ^ תאיר קסלר, אובססיית הבתולים של כוכבי הפופ, באתר עכבר העיר, ‏24 בפברואר, 2011
  10. ^ סער גמזו, מיילי סיירוס כמעט עושה סקס על הבמה, באתר ישראל היום, ‏21 בפברואר 2014
  11. ^ נוי טל, טוויסט בעלילה: השחקנים שנבחנו לתפקיד והתקבלו לאחר, באתר פרוגי בידור, ‏11 במרץ 2016
  12. ^ ליאת קציר, "זאב צעיר" נגמרת, אבל טיילר פוזי רק מתחיל, באתר מעריב לנוער, ‏26 ביולי 2017
  13. ^ נשיקת הבצל של מיילי סיירוס וניק ג'ונאס, באתר mako, ‏14 באפריל 2016
  14. ^ אלינה רבינוביץ', היריבות בין מיילי סיירוס וסלינה גומז עולה שלב, באתר פרוגי, ‏5 בפברואר 2015
  15. ^ מיילי סיירוס ודמי לובאטו - הסכסוך, באתר ראש 1, ‏18 למרץ 2014
  16. ^ השראת השבוע: אנני ליבוביץ' - הצלמת שכל הסלבים בעולם מתפשטים עבורה, באתר נענע10, ‏6 בינואר 2013
  17. ^ רז גלבוע, כוכבת בהיי: מיילי סיירוס מעשנת סמים, באתר mako, ‏12 בדצמבר 2010
  18. ^ אסף נבו, מיילי סיירוס והארוס בקליפ של אסף בורגר, באתר mako, ‏1 בנובמבר 2012
  19. ^ מיילי סיירוס מתחתנת, באתר nrg מעריב, ‏6 ביוני 2012
  20. ^ קרן בר לב, בואי קלה: מיילי סיירוס קצוצה, באתר mako, ‏13 באוגוסט 2012
  21. ^ ניר וולף, צופן סיירוס, באתר ישראל היום, ‏27 באוקטובר 2016
  22. ^ אסף נבו, האלבום של מיילי סיירוס מציב מראה מול תעשיית הפופ, באתר mako, ‏10 באוקטובר 2013
  23. ^ נועה הרשקוביץ', האזינו: האסון החדש של מיילי סיירוס וג'סטין ביבר, באתר וואלה!, ‏28 באוגוסט 2013
  24. ^ אסף נבו, מיילי במחווה למייקל: "23", באתר mako, ‏29 בספטמבר 2013
  25. ^ אסף נבו, סלינה גומז מקפיצה, מיילי סיירוס לא עוצרת, באתר mako, ‏4 ביוני 2013
  26. ^ אסף נבו, עם הלשון בחוץ: מיילי סיירוס שיחקה אותה, באתר mako, ‏27 באוגוסט 2013
  27. ^ קליפ חדש למיילי סיירוס בעירום מלא, באתר נענע10, ‏10 בספטמבר 2013
  28. ^ סופית: מיילי סיירוס וליאם המסוורת' נפרדו, באתר ynet, ‏29 במאי 2013
  29. ^ נעמה ברוך, צפו בטריילר לסרט הדוקומנטרי של מיילי סיירוס, באתר פרוגי, ‏26 בספטמבר 2013
  30. ^ מיילי סיירוס: "האנה מונטנה נרצחה", באתר וואלה!, ‏6 באוקטובר 2013
  31. ^ אסף נבו, הוכח מדעית: מיילי סיירוס חוצנית, באתר mako, ‏13 בנובמבר 2013
  32. ^ אסף נבו, הנסיכה והמלכה: מיילי סיירוס אירחה את מדונה במופע אנפלאגד, באתר mako, ‏30 בינואר 2014
  33. ^ נטלי כהן, רעידת אדמה: מיילי סיירוס היא הפרזנטורית של מארק ג'ייקובס, באתר Fashion Forward, ‏9 בינואר 2014
  34. ^ אסף נבו, מיילי סיירוס מאושפזת ומבטלת הופעה נוספת, באתר mako, ‏16 באפריל 2014
  35. ^ קרן בר לב, אזעקת זוג חדש: מיילי סיירוס ופטריק שוורצנגר ביחד, באתר mako, ‏4 בנובמבר 2014
  36. ^ עידו ישעיהו, VMA 2015: טיילור סוויפט שולטת ללא עוררין, באתר וואלה! תרבות, ‏31 באוגוסט 2015
  37. ^ עכשיו זה רשמי: מיילי סיירוס וליאם המסוורת' שוב מאורסים!, באתר וואלה!, ‏22 בינואר 2016
  38. ^ בקרוב: כבוד השופטת מיילי סיירוס, באתר ynet, ‏26 במרץ 2016
  39. ^ הכוכבת החדשה של וודי אלן: מיילי סיירוס, באתר ynet, ‏26 בינואר 2016
  40. ^ טקס ה-VMA: קנדריק לאמאר כיכב, אד שירן אמן השנה, באתר וואלה! תרבות, ‏28 באוגוסט 2017
  41. ^ ‘The Voice’ מחודשת לעונה ה-13 — אילו מנטורים חוזרים?, באתר וראייטי, ‏18 באוקטובר 2016 (באנגלית)
  42. ^ Miley Cyrus Confirms She’s ‘Done’ With ‘The Voice’, Won’t Return For Season 14, www.inquisitr.com
  43. ^ Miley Cyrus Isn't Releasing Any More 'Younger Now' Singles | MTV UK|אתר=www.mtv.co.uk|שפה=en|תאריך_וידוא=2019-03-09
  44. ^ Miley Cyrus Is Already 'Over' Her New Album: 'I Want To Figure Out What I Want to Do Next', PEOPLE.com (באנגלית)
  45. ^ Miley Cyrus and Mark Ronson Have a Song 'Coming Soon', www.billboard.com
  46. ^ מארק רנסון, מיילי סיירוס, Nothing Breaks Like a Heart, באתר יוסמיוסיק, ‏2018-12-03
  47. ^ מיילי סיירוס: "אני הרוסה. ביתי נשרף כליל בשריפה בקליפורניה", באתר www.maariv.co.il
  48. ^ מיילי סיירוס תככב ב"מראה שחורה" | tvbee|אתר=mako|תאריך=2018-12-12|תאריך_וידוא=2019-03-09
  49. ^ This is the 1st of 3 drops! 6 songs , 3 EP’s !, מאי 2019
  50. ^ Miley Cyrus, Liam Hemsworth Are Engaged, PEOPLE.com (באנגלית)
  51. ^ Anna Breslaw, Miley Cyrus and Liam Hemsworth Are Officially Done, Cosmopolitan, ‏2013-09-16 (באנגלית אמריקאית)
  52. ^ Alex Rees, Miley Cyrus Says She's Pansexual, Not in a Relationship, Cosmopolitan, ‏2015-08-28 (באנגלית אמריקאית)
  53. ^ Miley Cyrus Is 'Beyond Happy to Be Engaged to Liam Hemsworth Again,' Says Source, PEOPLE.com (באנגלית)
  54. ^ Mehera Bonner, Looks Like Miley Cyrus and Liam Hemsworth Got Married and There Are PICS, Cosmopolitan, ‏2018-12-24 (באנגלית אמריקאית)
  55. ^ The Happy Hippie Foundation, The Happy Hippie Foundation (באנגלית)
  56. ^ Eat Vegan Like Miley Cyrus!, One Green Planet, ‏2018-06-19 (באנגלית)
  57. ^ Miley Cyrus releases new album, 'SHE IS COMING,' first of EP trilogy, מאי 2019
  58. ^ Miley Cyrus Plots New Project ‘She Is Coming’ במאי 2019