דני הוליווד – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 46.116.122.80 (שיחה) לעריכה האחרונה של Yummy5
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה חזותית עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 24: שורה 24:
|מוזיקה=
|מוזיקה=
|כיתוב = סמלילי העונה הראשונה והשנייה של הסדרה}}
|כיתוב = סמלילי העונה הראשונה והשנייה של הסדרה}}
'''דני הוליווד''' היא סדרת [[דרמה קומית]] [[מוזיקה|מוזיקלית]] [[ישראל]]ית עם אלמנטים של [[מדע בדיוני]], שהופקה על ידי [[טדי יזמות והפקות]]. שתי עונותיה של הסדרה שודרו בשנים [[2009]]-[[2008]]. העונה הראשונה כללה 99 פרקים כולל פרק פספוסים (91). העונה השנייה כללה 99 פרקים כולל פרק פספוסים (99).
'''דני הוליווד''' היא סדרת [[דרמה קומית]] [[מוזיקה|מוזיקלית]] [[ישראל]]ית עם אלמנטים של [[מדע בדיוני]], שהופקה על ידי [[טדי יזמות והפקות]]. שתי עונותיה של הסדרה שודרו בשנים [[2009]]-[[2008]]. העונה הראשונה כללה 99 פרקים כולל פרק פספוסים (100). העונה השנייה כללה 99 פרקים כולל פרק פספוסים (99).


במרכז עונתה הראשונה של הסדרה ניצבות עלילותיו של הזמר דני (ברגר) הוליווד ב[[שנות ה-60 של המאה ה-20|שנות ה-60]], וסיפור אהבתו לבמאית צעירה מ[[העשור הראשון של המאה ה-21]], ואילו עונתה השנייה של הסדרה מתמקדת ב[[שנות ה-80 של המאה ה-20]] ובמפגשו של הזמר עם בנו הצעיר. העלילה שואבת השראה מודעת מעלילות סרטי מדע בדיוני שונים, ובהם [[בחזרה לעתיד (טרילוגיית סרטים)|טרילוגיית סרטי בחזרה לעתיד]], [[קייט וליאופולד]] ו[[גולשים בזמן]], אף כי היא מתעלמת לרוב מ[[פרדוקס של מסע בזמן|פרדוקסים הקשורים במסע בזמן]].
במרכז עונתה הראשונה של הסדרה ניצבות עלילותיו של הזמר דני (ברגר) הוליווד ב[[שנות ה-60 של המאה ה-20|שנות ה-60]], וסיפור אהבתו לבמאית צעירה מ[[העשור הראשון של המאה ה-21]], ואילו עונתה השנייה של הסדרה מתמקדת ב[[שנות ה-80 של המאה ה-20]] ובמפגשו של הזמר עם בנו הצעיר. העלילה שואבת השראה מודעת מעלילות סרטי מדע בדיוני שונים, ובהם [[בחזרה לעתיד (טרילוגיית סרטים)|טרילוגיית סרטי בחזרה לעתיד]], [[קייט וליאופולד]] ו[[גולשים בזמן]], אף כי היא מתעלמת לרוב מ[[פרדוקס של מסע בזמן|פרדוקסים הקשורים במסע בזמן]].

גרסה מ־08:05, 18 ביולי 2019

דני הוליווד
סמלילי העונה הראשונה והשנייה של הסדרה
סמלילי העונה הראשונה והשנייה של הסדרה
סוגה דרמה, טלנובלה, קומדיה, מוזיקלי
יוצרים טדי הפקות, אורי גרוס, טל טלמור, יואב צפיר
כותבים רז יובן, אורי גרוס
בימוי שירלי שטרן
שחקנים גאיה טראוב, רן דנקר, דורון עמית, רומי אבולעפיה, אריה מוסקונה, גילה אלמגור, שני כהן, שירה קצנלנבוגן, ארתור פרי, שי פלד, תומר שרון, מיכל שטמלר, רוני מרחבי, טל טלמון, אפרת בוימולד, גאלה קוגן, גיל דסיאנו ביטון, נטע פלוטניק, אלברט כהן, עליזה רוזן
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
מספר פרקים 198
הפקה
חברת הפקה טדי הפקות
אורך פרק 35-40 דקות
שידור
רשת שידור yesVOD
yesVOD kids
yes stars ישראלי
ערוץ 24 (ש.ח,2013)
ערוץ זום למנויי yes (ש.ח, יוני 2013 - ספטמבר 2017)
תקופת שידור מקורית 6 בינואר 200815 בספטמבר 2009 (שנה ו־36 שבועות)

דני הוליווד היא סדרת דרמה קומית מוזיקלית ישראלית עם אלמנטים של מדע בדיוני, שהופקה על ידי טדי יזמות והפקות. שתי עונותיה של הסדרה שודרו בשנים 2009-2008. העונה הראשונה כללה 99 פרקים כולל פרק פספוסים (100). העונה השנייה כללה 99 פרקים כולל פרק פספוסים (99).

במרכז עונתה הראשונה של הסדרה ניצבות עלילותיו של הזמר דני (ברגר) הוליווד בשנות ה-60, וסיפור אהבתו לבמאית צעירה מהעשור הראשון של המאה ה-21, ואילו עונתה השנייה של הסדרה מתמקדת בשנות ה-80 של המאה ה-20 ובמפגשו של הזמר עם בנו הצעיר. העלילה שואבת השראה מודעת מעלילות סרטי מדע בדיוני שונים, ובהם טרילוגיית סרטי בחזרה לעתיד, קייט וליאופולד וגולשים בזמן, אף כי היא מתעלמת לרוב מפרדוקסים הקשורים במסע בזמן.

בקיץ 2011 נודע כי רשת הטלוויזיה האמריקאית The CW רכשה את הפורמט וב-1 בפברואר 2012 נודע כי הרשת הזמינה פיילוט לסדרה שתוכננה להיקרא בשם "Joey Dakota".

עלילת הסדרה

העונה הראשונה

1968

מספרת על במאית בשם דניאלה לווין (גאיה טראוב) שעושה סרט תיעודי על חייו של כוכב שנות השישים דני הוליווד ועל מותו המסתורי (רן דנקר) דניאלה נוסעת בזמן הישר אל שנת 1968 בעזרת מזוודה ישנה שמתגלה כמכונת זמן במטרה לגלות איך דני מת, ומוצאת עצמה בביתו, שם היא מכירה את חברי 'הקומונה' שלו רינגו (ארתור פרי), בוקי (גיל דסיאנו ביטון)אחותו של בוקי איה (טל טלמון) שידועה גם כחברתו הנוכחית של דני. חברתה הטובה של דניאלה מיה (שירה קצנלנבוגן), מלווה בעופר (שי פלד), חבר של דניאלה, ונועה, חברה נוספת של דניאלה (שני כהן) נוסעים בעקבותיה בזמן. עופר, מיה ודניאלה שבים לעתיד בלי נועה שהחליטה להישאר בעבר בעקבות מערכת יחסים עם רינגו, אך מגלים כי נועה עתידה למות בשנת 68, ושבים לעבר כדי להצילה ונותרים כלואים בו, בגלל שריפת המזוודה שאפשרה להם לנסוע בזמן. לאחר תיקון המזוודה היא חוזרת לפעול. אך אז החבורה מגלה כי המזוודה קבורה עמוק בחירייה. כאשר מיה ועופר רצו לחזור לעתיד, הם מגלים כי המזוודה תקועה ולא ניתן לחזור. לקראת סוף העונה המזוודה חוזרת לעבוד ובעזרת דמויות נוספת בסדרה, דני נוסע לעתיד (2008) ובכך ניצל ממוות. אך כמה רגעים אחרי שדני נוסע לעתיד לולה באום יורה שני כדורים בדניאלה כנקמה.

העונה השנייה

1986

דני מתייסר בגלל מותה של דניאלה ומדמיין אותה בזמן שהיא מתה. ומגלה כי בנו, מושיקו (דורון עמית), עתיד למות בשנת 1986 ונוסע בזמן כדי להושיעו. דני מתחזה לאחיו הגדול של מושיקו, העונה לשם "בוקי ברגר". הוא מתאהב בזמרת הליווי בלהקתו של מושיקו, רננה פרידמן, בתה של איה באום (רומי אבולעפיה), שהייתה חברה של מושיקו, דבר הגורם לריב גדול בין דני ומושיקו, ואילו מושיקו משלים עם המציאות ומתאהב בעופרה הראל, אמא של דניאלה. לולה באום מגלה על המזוודה ומצליחה בעזרתה להחזיר לעצמה את הראייה, לשנות את המציאות ולגרום למושיקו להתאהב באוסי ברנס (גאלה קוגן), כך שתתאפשר לידתה של דניאלה. בסוף העונה דניאלה חוזרת לחיים במפתיעה ויורה בלולה באום ומצילה את דני ואת מושיקו לולה כעת נהרגת לאחר שדניאלה ירתה בה, עופרה מגלה שדניאלה היא בעצם בתה ולא בת דודה של הוריה. הסוף לא ברור ונגמר בכך שדניאלה ודני מתחבקים.

עונה ראשונה - דמויות

שחקני העונה הראשונה:
למעלה (מימין לשמאל): נועה, דני, בוקי, דניאלה, חיים, אהובה ועופר
למטה (מימין לשמאל): מיה, לולה, עזריאל, איה ורינגו

דמויות ראשיות

דמויות משנת 2008

  • דניאלה לוין (גאיה טראוב): ילדה מקסימה, רגישה, יפה, קולנועית, חכמה ונחושה. בתחילת הסדרה הפריעה בטעות לזוגיות של סבה וסבתה חיים ואהובה וזאת על אף ניסיונה לאחד ביניהם כדי שלא יקרה פרדוקס בהולדת אמה. מאוהבת בסתר בדני אך לא מודעת לכך, ובמהלך הסדרה היא הופכת לבת זוגו, זאת לאחר שעזבה את עופר. הציגה סרט שביימה המסקר את חייו של דני. מתה כאשר חיים ואהובה עשו הפלה, אך חזרה לחיים כאשר עופר השתמש במפתח המיוחד שביכולתו לשנות גורל של בן אדם. בהמשך התגלה שהיא זו שרצחה את דני ולכן החליטה להתרחק ממנו בתירוץ שיש לו ילד, ובנוסף גרמה לכך שהוא יראה אותה מתנשקת עם בוקי. לאחר מכן מתגלה שהיא הרגה אותו בכך ששברה לו את הלב וגרמה לו להתאבד. בפרק האחרון של העונה הגנה על דני מפני יריותיה של לולה, וכתוצאה מכך מתה. בפרק האחרון של הסדרה ,ושל העונה השנייה בפרט, חוזרת דניאלה לחיים במפתיע והורגת את לולה כאשר זו מנסה לרצוח את דני ומושיקו.
  • מיה כץ (שירה קצנלנבוגן): יפהפייה, מצחיקה ושנונה. שחקנית וחברתה של דניאלה. התחתנת עם אהוב ליבה העשיר תום - תום. היא גם חברתה הטובה ביותר של נועה, אך הסתכסכה איתה כאשר נתפסה שוכבת עם בן זוגה של נועה, רינגו. בשנת 1968 עבדה כספרית. מיה ניסתה לחזור לשנת 2008 כמה פעמים. בסוף הסדרה הצליחה אך נשלחה לאשפוז במוסד לחולי נפש, זאת לאחר שניסתה לספר את סיפור המסע בזמן למאמן שלה, שולץ. בתחילת הסדרה הציגה את עצמה אל לולה ואל איה כ"מיה מקסימיליאן בלומין". כשחזרה ל-2008 גילתה שתום - תום בגד בה. לבסוף נהייתה לבת זוגו של עופר.
  • נועה דיין (שני כהן): חברתן הטובה ביותר של דניאלה ומיה ונוטה לפתוח את הפה ולהסתבך בצרות, היא חכמה, אך גמלונית, ועבדה ככתבת רכילות, אך לא אהבה את המקצוע. במהלך הסדרה התאהבה ברינגו ולאחר כמה זמן נהייתה לבת זוגו, זאת לאחר שתפסה אותו עם אהובה ועם מיה חברתה הטובה. באחד הפרקים שתתה רעל, שרדה ונשארה בבי"ח, ולאחר מכן חטפה עוד התקף כאב. בשנת 1968 התגלתה כזמרת על ידי חיים ועבדה כמטפלת של מושיקו, בנם של דני ועמליה. באחד הפרקים היא, דני, רינגו ובוקי נסעו לטיול בגליל, שבו רינגו ובוקי ירו בה בטעות והיא מתה (הסבר למציאת קברה ב-2008). היא חזרה לחיים לאחר שדניאלה השתמשה במפתח המיוחד שביכולתו לשנות גורל של בן אדם.
  • עופר רוטשילד (שי פלד): בן זוגה של דניאלה. בתחילת הסדרה, כאשר דני נערץ עליה, הוא קינא בו. שחקן מתוסכל שהשתתף בהפקות תיאטרון איכותיות אך נשאר אלמוני, לכן התכוון לנצל את הידע שלו אודות העתיד כדי להפוך לשחקן מצליח בשנות השישים. ניסה להפיק בעזרת אודי שניר ורם שגב את העונה הראשונה של כוכב נולד בשנת 1968. לאחר שנכשל גם בכך, הוא גנב את גורלו של דני ונהפך בעצמו לכוכב שנות ה-60 בשם "עופר לאס וגאס". לבסוף התחרט, כאשר גילה כי לקח אליו גם את המוות של דני. לאחר מכן ישותו העצמאית, בדמות אלון גל, סיפרה לו את סודות המסע בזמן של המזוודה. הוא חשב שהוא סבה של דניאלה לאחר ששכב עם סבתה אהובה והיא נכנסה להריון, אך התברר לבסוף כי ההריון מחיים. לאחר מכן הוא שיקר לחיים ולאהובה ואמר להם שהוא עקר כדי שהם לא יעשו הפלה, והם כל כך שמחו שהחליטו לקרוא לבתם על שמו, עופרה. בסוף העונה התפתח רומן בינו לבין מיה.
  • חיים הראל (אלברט כהן): סבה של דניאלה ב-2008. ידע את סוד המזוודה, לכן שלח אליה את דניאלה.
  • אהובה הראל (עליזה רוזן): סבתה של דניאלה ב-2008.
  • איה באום (דפנה ארמוני): גילתה לעופר שימות בעתיד ומאוחר יותר התגלה שהוא ימות מכיוון שגנב את גורלו של דני.
  • תומר "תום - תום" (מייקל לואיס): יום אחרי ההקרנה של סרטה של דניאלה על דני הוליווד הוא התחתן עם מיה, אך בסוף הסדרה התגלה שהוא גם בגד בה באותו יום, ולכן מיה התגרשה ממנו.
  • אודי שניר (דליק ווליניץ): מנהל ערוץ 2 בשנת 2008 ובנו של נחמיה שניר, קודמו בתפקיד. מכור לעבודתו. עוזרו האישי הוא רם שגב בו הוא אוהב להתעלל.
  • רם שגב (יואב צפיר): עוזרו של אודי בשנת 2008.

דמויות משנת 1968

  • דניאל "דני הוליווד" ברגר (רן דנקר): כוכב בשנות ה-60, יליד 1946. חי בקומונה בתל אביב ומת ביום חתונתו בשנת 1968. במהלך הסדרה עזב את בת זוגו איה בשביל דניאלה, אהבת חייו, אך התגלה שיש לו בן מעמליה בשם מושיקו. בסוף הסדרה ניסה להתאבד מפני שדניאלה שברה את ליבו, אך רינגו, חיים ואהובה הצילו אותו מהניסיון. בפרק האחרון של העונה לולה ירתה בו, אך דניאלה הגנה עליו מפני היריות ומתה בעצמה.
  • לולה באום (גילה אלמגור): אמם של איה ובוקי. ילידת 1906. דיווה וכוכבת תיאטרון וקולנוע בסיקסטיז. אשתו של מפיק הסרטים הגדול עזריאל. הסתירה בהתחלה מבתה איה את העובדה שלדני יש בן מעמליה, ושילמה לעמליה כדי שלא תגלה זאת. לאחר שאיה גילתה זאת, לולה ואיה החליטו לספר לדני על מושיקו, בנו, אך שאמו היא איה ולא עמליה. בעקבות זאת הצליחה לולה לגרום לכך שדני ואיה יחזרו ושעמליה תיכנס לכלא ולבית משוגעים. אך לאחר שלידיה, חברתה מימי הפלמ"ח ואמה של עמליה, הצליחה להוכיח את האמת ועצרה את חתונתם של דני ואיה, הפכה לולה לפושעת וניסתה להרוג את עמליה בשנת 1968 ואת דני בשנת 2008. בפרק האחרון של העונה היא ירתה בדני, אך דניאלה הגנה עליו מפני היריות ומתה בעצמה.
  • שרגא "רינגו" גילדנשטרן (ארתור פרי): "פריק" של התקופה. בחור חינני, יוצר ומורד. בן זוגה של נועה. חבר טוב של דני ובוקי. דודו הוא גילדנשטרן מוכר המזוודות. רינגו טייל בזמן מאז גיל 15, כאשר עבד בחנות של דודו וגילה את המזוודה בטעות. הוא היה אמור לשמור על דני ולמנוע את מותו, תפקיד אותו קיבל מישותו העצמאית. הוא ידע במשך כל הסדרה שדניאלה, מיה, נועה ועופר הגיעו מהעתיד. במהלך העונה נתפס על חם כשהוא שכב עם מיה וגילה כי היא יודעת את סודו ורוצה להגיד לכולם על אימו בזכות נועה.
  • חיים הראל (תומר שרון): סבה של דניאלה מצד אמה בשנות השישים. הוא האיש שגילה את דני הוליווד והפך לבעלה של אהובה. בהתחלה הוא התאהב בדניאלה, אך היא דחתה אותו מפני שהוא סבה ובהמשך הוא התנשק עם מיה. לאחר שאהובה התפטרה הוא שמע לעצתו של בוקי ושכב עם אהובה כדי שתחזור לעבודה. במהלך הסדרה הוא מתאהב בה. אהובה נכנסה להיריון ולא הייתה בטוחה שזה מחיים מכיוון שהיא שכבה גם עם עופר. לאחר שהתגלה שההיריון אכן מחיים הם הפכו לזוג ואף קפצו לביקור בשנת 2008.
  • אהובה אברהמסון (מיכל שטמלר): סבתה של דניאלה מצד אמה בשנות השישים. הייתה מזכירתו המוזנחת וחסרת הביטחון של חיים ואף הייתה מאוהבת בו, לכן בהתחלה כעסה על דניאלה משום שחשבה שהיא רוצה להתחיל איתו ובנוסף ניסתה לגרום לכך שחיים יתפוס אותה מתנשקת עם רינגו כדי לגרום לו לקנא, אך מי שתפסה אותם הייתה נועה. במהלך הסדרה עברה אהובה מהפך, שכבה עם חיים ועם עופר (שהציג עצמו בדיסקוטיל כאבי ביטר), נכנסה להריון מחיים ונכנסה לדילמה, האם להשאיר את התינוקת בהנחה שהיא מחיים, או להפיל אותה בהנחה שהיא מעופר. לבסוף ביצעה הפלה וזה גרם למותה של דניאלה, אך זה השתנה על ידי עופר (לאחר שנסע ל-2018 ועשה בדיקות DNA), שהשתמש במפתח המיוחד שיכול לשנות גורל של בן אדם. ההפלה לא נעשתה ודניאלה חזרה לחיים. בסוף הסדרה אהובה גילתה את סוד המזוודה והגיעה ל-2008.
  • איה באום (טל טלמון): חברתו של דני. נסיכה תל אביבית. ילידת 1946 ביתם של לולה ועזריאל והתאומה של בוקי. הציעה לדני נישואין בשידור חי, וקיבלה תשובה שלילית. לאחר שאיה ודני נפרדו, איה נכנסה לדיכאון ופיתחה הפרעת אכילה, אך הצליחה לחזור לדני בעזרת אמה שחטפה את מושיקו, אך הם נפרדו לאחר זמן קצר.
  • עזריאל באום (אריה מוסקונה): מפיק סרטים גדול ודגול חובב נשים. אביהם של איה ובוקי ובעלה של לולה, קיבל התקפת לב כאשר שמע שבנו בוקי הוא הומוסקסואל, אך גם לאחר החלמתו לא חזר לביתו, מפני שהתנגד לתוכניתה של לולה לחטוף את מושיקו. בשל כך נכנס לדילמה האם לחשוף את האמת ובכך לגרום לחשיפת התרמית, או להסתיר את האמת ובכך בתו איה תתחתן עם דני. לבסוף לא חשף את האמת. לאחר מכן הוא נתן לעמליה לראות את הילד.
  • מלי לוי / עמליה שטראוס (אפרת בוימולד): שחקנית תיאטרון צעירה ומצליחה. יחד עם חברתה גלי היא הייתה גרופית של דני מתחילת דרכו. בעבר, כשעוד נקראה מלי לוי, הגיעה לביתו ושכבה איתו. עמליה נכנסה להריון וילדה את מושיקו, אך החליטה לגדל אותו לבד בעזרתה של המשרתת שלה אודליה ובעזרת שמרטפיתו נועה. היא איימה על לולה שתספר על כך לאיה וסחטה ממנה כסף במשך זמן רב, עד שלולה גילתה זאת לאיה בעצמה. לולה ואיה התפרצו לשידור חי וטענו שמושיקו הוא הבן של איה ודני, כדי להחזיר את דני לאיה. עמליה נכנסה לכלא, ברחה משם ואושפזה בבית משוגעים, אך גם משם ברחה והאמת התגלתה בעזרת אמה לידיה.
  • אודליה כנפו (ליאת ביין): המשרתת של עמליה. עמליה נהנתה להתעלל בה בכל הזדמנות אפשרית. לולה שיחדה אותה כדי שתתמוך בסיפור שלה ושל איה, שמושיקו הוא התינוק של דני ואיה. בהמשך התגלה שהיא זו ששלחה ללידיה את התמונה של עמליה ומושיקו. תמונה זו עזרה ללידיה ולעמליה להשיב אליהם את מושיקו.
  • לידיה שטראוס / שיינרמן (חנה לסלאו): מתמחה בייעוץ זוגי. אמה של עמליה שנטשה אותה בילדותה. חברתה הוותיקה של לולה מימי הפלמ"ח. במהלך הסדרה עזרה לבתה עמליה להשיב אליה את בנה מושיקו.
  • מושיקו שטראוס (אדם גרוס): בנם של דני ועמליה בן השנה וחצי. נועה היא שמרטפיתו ובמהלך הסדרה נחטף על ידי לולה ואיה.
  • נחמיה שניר (דליק ווליניץ): מנהל ערוץ 1 בשנת 1968. מכור לעבודתו ואביו של אודי שניר יורש תפקידו.
  • אודי שניר (גד שצברג): בנו של נחמיה. אוהב לצייר ואף לעשות תוכניות טלוויזיה על אף גילו הצעיר. בשנת 2008 הוא מנהל ערוץ 2.
  • ברברה ברגר (ענת עצמון): אימו של דני, נטשה אותו בילדותו וכשנפגשה איתו בסיני עודדה את הקשר שלו עם דניאלה.
  • מוטי עברי (נאור זילברמן): רס"ן בצבא. הומוסקסואל ובן זוגו של בוקי. בסוף הסדרה בוקי הציע לו נישואים.
  • שוקה קוזלובסקי (טוביה צפיר): הומוסקסואל וחברה הטוב של לולה. לקח אותה למועדון של הומואים שם היא תפסה את בנה בוקי עם מוטי חברו. בהמשך הוא סיפר על כך לעזריאל וגרם לו להתקפת לב. לבסוף עזר ללולה לביים הריון לביתה איה כדי שתוכל לטעון שמושיקו הוא בנה.
  • דבורה גילדנשטרן (מירי אלוני): אימו של רינגו ודינה החולה במחלת נפש.
  • דינה גילדנשטרן (חגי רובינשטיין): אחותו של רינגו ובתה של דבורה. במהלך הסדרה התחברה עם נועה.
  • קלוד נושנוש (ז'אק כהן): במאי צרפתי מוכר ומוכשר שבא לבחון את דני ובוקי לתפקיד בסרט קזבלן. בוקי, שרצה את התפקיד לעצמו, החליט לרמא במבחן ושם לדני טקסט אחר של עלבונות כלפי נושנוש, דבר אשר גרם לנושנוש לכעוס על דני. הוא אינו דמות מרכזית, אך שרף את המזוודה (דבר שתפס מקום בעלילה).
  • פנחס פליישר (פיני טבגר): היה נאהב על ידי אהובה כשהיו צעירים, אך בשנת 1968, כשהחזיר לה אהבה, נדחה על ידה בטענה שהיא מאוהבת בחיים.
  • גלי קליסקי (אליענה בקייר): יחד עם חברתה מלי לוי היא הייתה גרופית של דני מתחילת דרכו. במהלך הסדרה הוזמנה למשטרה כדי לזהות שם את עמליה שטראוס בתור מלי לוי, אך למרות זאת עזרה לה לברוח מהכלא.
  • פרידה פרויד (נינה קוטלר): פסיכיאטרית משטרתית במהלך הסדרה היא נפגשת עם עמליה.
  • אניטה (אליאור בן אוריה): מנהלת סלון, ספרית, והבוסית של מיה.
  • מומו (דור וינצקי): עובד במונטנה ביחד עם רינגו.
  • עוזי נבו (אמנון וולף): קצין בגבול סיני העונה לכינוי "חתולי". מארח את דני ודניאלה כשנסעו לסיני, ואחר כך הועבר להיות קצין בצפון, ואירח את בוקי, נועה, רינגו ודני בפרק שבוקי ורינגו ירו כדור במצחה של נועה (ללא כוונה) וכתוצאה מכך- נהרגה. הרובה בו השתמשו היה של חתולי. לאחר מכן דניאלה השתמשה במפתח מיוחד שנועד לשנות את גורלו של אדם, ובעזרת מיה ועופר הם הצליחו להציל אותה.

עונה שנייה - דמויות

שחקני העונה השנייה
למעלה (מימין לשמאל): רננה, עופרה, אבנר, דני, רינגו ועופר
למטה (מימין לשמאל): מושיקו, מייקל, נעה, אוסי ומאיה

דמויות משנת 2009

  • דניאלה לוין (גאיה טראוב): בתם של עופרה ודודי לוין בסוף העונה הראשונה כשלולה ניסתה לירות בדני היא הגנה עליו מפני היריות ומתה בעצמה אך שבסוף העונה השנייה ; קרה בדיוק ההפך היא ירתה בלולה כדי שלא תירה בדני ומושיקו דני הופתע לרואת אותה והם התחבקו .
  • נעה דיין (שני כהן): בת זוגו של רינגו. מקימה איתו את הצמד המזמר "גוגו ונונו". היא מחליטה להציע לו נישואים בפרק הראשון של העונה השנייה, אך בסופו של דבר זה לא יוצא לפועל. בעקבות דני היא חוזרת לשנת 1986 ושם אוסי מציעה לה לפתוח בקריירה עצמאית, בלי רינגו, מה שמכניס אותה לדילמה קשה. במהלך הסדרה נועה פוגשת את אביה מוש ומתפלאה לגלות שחברתו החדשה היא מיה חברתה. לאחר מכן רינגו בוגד בה עם ניקי והיא נפרדת ממנו, וכשהוא מתכנן להפתיע אותה בחתונה איתו. היא מגלה את התוכנית של לולה, אוסי ורננה, ועקב כך מוצאת את מותה.
  • מיה כץ (שירה קצנלנבוגן): בת זוגו של עופר. הצמיחה קריירה מפותחת וחזרה לככב בתקשורת ובמדורי הרכילות. העלתה הצגת יחיד. בעקבות דני היא חוזרת לשנת 1986, ושם היחסים שלה עם עופר עוברים משבר, לאחר שהוא תופס אותה על חם בסצינות רומנטיות, עם אבנר, מייקל ומיקי כגון: הבגידה שבה מצא אותה ישנה עם אבנר לאחר שהשתכרה, בנוסף היא גם הופכת לבת זוגו של מוש מבלי לדעת שהוא אביה של נועה חברתה, אבל לאחר זמן קצר הם נפרדים. במהלך הסדרה מיה פוגשת את עצמה, כאשר מיה משנת 1968, מגיעה לביקור בשנת 1986 לבסוף חוזרת לעופר.
  • עופר רוטשילד (שי פלד): בן זוגה של מיה שהיה בן זוגה של דניאלה בתחילתה של העונה הראשונה עד שדניאלה פגשה את דני הוליווד. מנסה לזכות בתוכנית הישרדות. בעקבות דני הוא חוזר לשנת 1986, ושם הוא ניפרד ממאיה, לאחר שהוא תופס אותה על חם בסצינות רומנטיות, עם אבנר, מייקל ומיקי. לאחר פרידתו ממיה, הוא מתחיל לצאת עם מייקל. אך הם נפרדים לאחר זמן קצר. בנוסף עופר גם עוזר לעופרה ו"משחק" את בן זוגה כדי לגרום למושיקו לקנא. במהלך הסדרה עופר מתחיל לעבוד בספריית וידאו של אהרל'ה.
  • חיים הראל (אלברט כהן): סבה של דניאלה, ובעלה של אהובה. מארח בביתו את חיים ואהובה הצעירים.
  • אהובה הראל (עליזה רוזן): סבתה של דניאלה, ואשתו של חיים. מארחת בביתה את חיים ואוהבה הצעירים. חיים הוא גם "תופס כשרונות".
  • קורין גילברון (מיכל גבריאלוב): חברתה של תאי, עוזרת ללולה כשהיא מגיעה לשנת 2009.
  • תאי אלטמן (ענת מגן שבו): חברתה של קורין, עוזרת ללולה כשהיא מגיעה לשנת 2009.
  • דניאלה שטראוס (רוני מרחבי): הילדה שהייתה נולדת לעופרה אם מושיקו היה אביה.
  • לולה באום (גילה אלמגור): בסוף העונה הראשונה, היא ניסתה לירות בדני, אך דניאלה הגנה עליו, מפני היריות ומתה. בעקבות כך, לולה נכנסה לכלא, אך בסוף העונה השנייה, קרה בדיוק הפוך: דניאלה ירתה בה, כדי שלא תירה במושיקו.

דמויות משנת 1986

  • מושיקו שטראוס (דורון עמית): בנם של דני ועמליה. יליד 1967. לאחר שאביו נעלם ביום חתונתו ואימו נהרגה בתאונת מסוק הוא עבר להתגורר בקומונה הנטושה של אביו. לאחר שנהיה לזמר הראשי של להקת "החתולות" הוא הפך לכוכב בשנות ה-80, אך מת בשנת 1986. חברתו היא רננה, אך הוא בוגד בה עם אוסי. מושיקו לא היה מעוניין בשום קשר עם דני שמציג עצמו כאחיו, אך לאחר זמן מה הוא מסכים להתיידד איתו. במהלך הסדרה מתגלה שעופרה מאוהבת בו וכותבת עבורו את כל השירים, אך לבסוף היא מפסיקה לעשות זאת והוא נאלץ לכתוב את השירים בעצמו. מושיקו מנסה להתאבד לאחר שהוא רואה את דני ורננה שוכבים, אבל סולח לדני. לאחר שרננה מראה לו את הקלטת של דני ודניאלה בסיני, הוא חושב שהוא ועופרה בגדו בו ומנתק את הקשר עם שניהם. לאחר מכן דני מגלה לו שהוא אביו ובא איתו לשנת 1968 וכך הוא מאמין לו. אחרי שאוסי חזרה בזמן ל-1984 (לתאריך שבו עופרה נתנה למושיקו את שיריה לראשונה) וגרמה לכך שמושיקו יחשוב שהיא כתבה את השירים ולא עופרה (מה שגרם לכך שאוסי נהפכה לבת זוגו של מושיקו במקום עופרה) ולכן הוא הציע לאוסי נישואין בשידור חי. לאחר מכן, עופרה חוזרת לשנת 1968 ומצלמת שעופרה נותנת לה את השירים ומראה זאת למושיקו, ולאחר מכן אוסי רואה אותו מתנשק עם עופרה ורוצחת את מושיקו אך לאחר מכן דני מנסה לתקן את זה ובסוף מצליח כשנעה מ-1968 יורה בה. דני, מאיה, עופר, רינגו, מושיקו, עופרה ונועה מגיעים ל-2009 אך לולה מחכה להם שם. דניאלה מגיעה יורה בלולה ומצילה את דני ומושיקו.
  • רננה פרידמן (רומי אבולעפיה): ביתה של איה שהגיעה מאמריקה לישראל כדי לחפש אחר סבתה, לולה. רננה הופכת לזמרת הליווי של להקת "החתולות" ולחברה של מושיקו. בפרק הראשון היא מתנשקת עם דני, אך מבקשת ממנו שלא יספר על כך למושיקו ובהמשך היא אף מנסה לעודד את הקשר ביניהם. קשר נוסף שהיא מנסה לעודד הוא בין אבנר לאוסי בעודה חושבת שהם מנהלים רומן. במהלך הסדרה מסכסכת בין דני למושיקו, וגם כותבת שיר מעליב על דני. למרות שגם היא חלק מהתוכנית של לולה ואוסי לנקמה בבנים של דני הוליווד, רננה פחות קיצונית מהן ולא תמיד משתפת פעולה עם הרעיונות שלהן בשל אהבתה לדני.
  • אבנר ברנר (איתי שור): הקלידן והבסיסט של להקת "החתולות". אבנר הוא מתאהב סדרתי, ובמהלך הסדרה הוא מתאהב באוסי, מאיה, פזית ומייקל. בסוף הסדרה הוא רואה את מייקל בשדה התעופה והם הופכים להיות זוג.
  • מיכאלה "מייקל" בן-יעקב (נטע פלוטניק): המתופפת של להקת "החתולות". כועסת על רננה בגלל שהיא בגדה במושיקו עם דני. מאוהבת באבנר, וכשהיא זוכה באהבתו, היא הופכת לבת זוגו של עופר, ובנוסף היא מתנשקת עם מיה. מייקל זוכה בתואר "נערת היופי עשרה" (מקום שלישי) בתחרות מלכת היופי של שנת 1986. בסוף הסדרה היא רואה את ברנר בשדה התעופה והם הופכים להיות זוג.
  • אוסנת "אוסי" ברנס (גאלה קוגן): האמרגנית של להקת "החתולות". ילידת 1960. מנהלת רומן סודי עם מושיקו, וכדי שרננה חברתו לא תגלה זאת היא אומרת לה שהרומן שלה הוא עם אבנר. לאחר שמושיקו ניפרד ממנה היא מנסה ליגרום לו לקנא כדי שהוא יחזור אליה, וגורמת לכך שהוא יראה אותה מתנשקת עם אבנר ולאחר מכן עם דני. הוריה מתו כשהייתה קטנה ולכן היא גדלה אצל דודתה מצד אימה לולה. במהלך הסדרה מתגלה שהיא, לולה ורננה זוממות להרוג את מושיקו כדי שכספו של דני יועבר לאיה, אך תוכניתם משתבשת כאשר דני מגיע, ולכן אוסי מנסה לסכסך בינו לבין למושיקו. עוד סיבה לשיבוש תוכניתם היא פרידתו של מושיקו מאוסי, ולכן היא מנסה לחזור אליו. אוסי גורמת לכך שיראה כאילו מושיקו מרשה לדני ורננה להיות יחד כדי שהוא יראה אותם שוכבים, ובנוסף היא גם מפרידה בין רננה לדני. בניגוד לרננה, אוסי נאמנה לתוכנית שלה ושל לולה, ותעשה הכל כדי שהיא תצליח. לקראת סוף הסדרה היא מגלה על המזוודה ומשנה את העתיד בכך שהיא נתנה למושיקו את השירים של עופרה, ולכן מושיקו מציע לה נישואים בשידור חי. בסוף הסדרה היא רוצחת את מושיקו, אך דני מנסה לעצור זאת ונועה מ-1968 יורה בה.
  • עופרה הראל (גאיה טראוב): ביתם של חיים ואהובה, בחורה חסרת ביטחון עצמי שנראית בדיוק כמו ביתה העתידית, דניאלה.אשתו לעתיד של דודי לוין . מארחת בביתה את החבורה שהגיעה לשנות ה-80 וכמעט מתנשקת עם דני, אך בהתחלה הוא מסרב ולאחר מכן היא מסרבת. בהמשך מתגלה שהיא מאוהבת במושיקו וכותבת לו ול"החתולות" את כל השירים, אך הוא דורש ממנה שלא לגלות זאת לאף אחד. לאחר שעופר ומיה ניפרדים היא מחליטה "לשחק" את בת זוגו כדי ליגרום למושיקו לקנא. במהלך הסדרה עופרה מתחילה לעבוד כעוזרת אצל לולה. זוכה בתואר "מלכת החן" (מקום שני) בתחרות מלכת היופי של שנת 1986. במהלך הסדרה היא מתחילה לצאת עם מושיקו, אך לאחר שהוא רואה את הקלטת של דני ודניאלה מסיני וחושב שמדובר בה, הוא נפרד ממנה מבלי שהיא מבינה למה הוא נפרד ממנה. לאחר שאוסי שינתה את העתיד היא חוזרת אחורה בזמן לרגע שהיא נותנת למושיקו את השירים שנתנה לאוסי ומצלמת את זה ומראה למושיקו ולאחר מכן היא מתנשקת עם מושיקו.
  • לולה באום (גילה אלמגור): ב-2009, בגיל 103, היא מנסה להרוג את דני אך היריות שהיא יורה לעברו פוגעות בדניאלה שמגנה עליו ומתה. בשנות ה-80 לולה עיוורת, ומתגלה שהיא דודה של אוסי וסבתא של רננה, ושהיא דוחפת אותן לנקום את נקמתה ובמקביל לקבל את הכסף של דני. התוכנית שלהם משתבשת כאשר דני מגיע וכאשר מושיקו ניפרד מאוסי. בהמשך לולה מספרת לעזריאל על תוכניתה והורגת אותו לאחר שהוא מתנגד לה. במהלך הסדרה לולה מגלה את המזוודה, ומגיעה בעזרתה לשנת 2009. שם היא עוברת ניתוח בעיניים וחוזרת לראות. בהתחלה היא לא מגלה לאוסי ורננה שהיא רואה, אבל כשאוסי תופסת אותה צופה בטלוויזיה היא ממציאה סיפור על כך שהחליקה באמבטיה ופתאום חזרה לה הראייה. מתה בסוף העונה השנייה שדניאלה חוזרת מהמתים במפתיע ויורה בלולה בזמן שלולה איימה לרצוח את מושיקו, דני ורננה איימה להקריב את עצמה במקומם.
  • עזריאל באום (אריה מוסקונה): בעלה של לולה חולה הלב. כאשר לולה מגלה לו על תוכניותיה לנקום בדני ועמליה דרך מושיקו הוא מזמין את מושיקו אליו כדי להזהיר אותו מלולה אך היא הורגת אותו לפני שהוא מספיק להזהיר אותו.
  • אודליה כנפו (ליאת ביין): המשרתת לשעבר של עמליה. ביום השנה למותה של עמליה היא באה אל מושיקו ומביאה לו מכתבים שעמליה כתבה לו בילדותו. אודליה מצטערת על מה שעשתה, ולכן אחרי מה שקרה בשנות ה-60 היא הלכה למנזר, נשבעה אמונים לדלהי לאמה ושינתה את שמה לשאנטי.
  • חיים הראל (תומר שרון): אביה של עופרה, ובעלה של אהובה. יודעת שעופרה אמורה להכניס להריון עם דניאלה מפני שהוא ואוהבה שהיו בעתיד גילו שדניאלה היא בתה של עופרה ושעופרה תיכנס להריון בעוד חודש וחצי ולאחר חודש וחצי עופרה אכן נכנסת להריון עם דניאלה ושהם מגיעים לעתיד הם מגלים לעופרה שדניאלה היא בתה ושהיא בהריון עם בת ומגלים לעופרה שאביה של דניאלה הוא דודי הברמן.
  • אהובה הראל (מיכל שטמלר): אימה של עופרה, ואשתו של חיים. יודעת במשך כל הסדרה שעופרה תכנס להריון עם דניאלה מפני שהיא וחיים היו בעתיד היא וחיים מגלים לעופרה שהיא בהריון עם בת ושהריון מדודי הברמן ולאחר מכן דניאלה נולדת .
  • חיים בלוף (דוד קיגלר): דמות המבוססת על דמותו של איש המתיחות יהודה ברקן. מותח אנשים בשיתוף פעולה עם מושון.
  • מוש דיין (בועז מעודה): אביה הגרוש של נעה. במהלך הסדרה הוא הופך לבן זוגה של מיה, אך הם נפרדים לאחר זמן קצר.
  • נעה דיין (שירה צפיר): נעה כשהייתה ילדה. בהתחלה היא מסרבת לקשר עם אביה מוש בגלל שהוא התגרש מאימה והתחיל לצאת עם מיה אך לאחר עידודה של נעה המבוגרת היא משנה את דעתה. לאחר שנעה המבוגרת מתה. היא פוגשת את רינגו בספריית וידאו של אהרל'ה.
  • אהרל'ה וונג (שלמה גולדברג): מנהל של ספריית וידאו. במהלך הסדרה עופר מתחיל לעבוד אצלו. בעקבות אימו החולה בדרמטוטוליס מחליטים דני ומושיקו לתרום את הכסף שמגיע להם מהירושה לחולי הדרמטוטוליס אך אוסי מנסה למנוע את זה כדי שהכסף יועבר למשפחת באום.
  • פזית בן-לולו (רעות מלכין): מועמדת לטקס מלכת היופי. במהלך הסדרה אבנר מחזר אחריה אך היא דוחה אותו בגלל היותה חברה של דין. לאחר מכן היא נפצעת וכתוצאה מכך היא נאלצת לפרוש מהטקס.
  • דין בורנובסקי (איציק קסאפו): החבר של פזית.
  • אודי שניר (דליק ווליניץ): בשנות ה-2000 הוא היה המנהל של ערוץ 2. בעונה הראשונה הוא נתקע בשנות ה-60, ונכנס לכלא בגלל עוזרו רם. לאחר שהוא נמצא בכלא 17 שנה הוא משתגע ומשתחרר. בעונה השנייה הוא מופיעה לראשונה כשדני נכנס לכלא ופוגש אותו.
  • ניקי טרודל (גילי סער): זמרת בלהקת טרי פויזן שמתנשקת עם רינגו, ובכך גורמת לפרידתו מנעה.
  • מיקי ברוש (אייל שכטר): זמר, שמנסה לאנוס את מאיה, והיא ניצלת על ידי אבנר.
  • דודי לוין (אייל שפירא): ברמן שמתאהב בעופרה ומתגלה כאביה של דניאלה בעתיד .
  • ישראלה גולן (סופי טייב): מועמדת לטקס מלכת היופי 1986.
  • דניאלה שטראוס (רוני מרחבי): הבת של עופרה ומושיקו בעתיד.

דמויות משנת 1968

  • דניאל "דני הוליווד" ברגר (רן דנקר): כוכב בשנות ה-60 שעבר לחיות בשנת 2009. הוא שבור ממותה של דניאלה, ניסה להציל אותה פעם אחר פעם בעזרת המזוודה אך כשל, בינתיים מתגורר עם נועה ורינגו. לאחר שגילה שמי שחשב שהוא בנו, הוא בעצם מתחזה ושבנו האמיתי מת בשנת 1986, הוא החליט לחזור לשם בעזרת המזוודה ומציג עצמו בשנות ה-80 כ"בוקי ברגר", האח של מושיקו בשנות ה-80 הוא מסרב להיתנשק עם עופרה ומתאהב ברננה אך מחליט שלא להיות איתה כדי לא ליפגוע בבנו מושיקו וכשהוא מחפש מישהי אחרת שתהיה איתו אוסי מנשקת אותו. לאחר מזימה של לולה ואוסי הוא בוגד במושיקו עם רננה ומגלה לרננה על זהותו האמיתית אך היא לא מאמינה לו. הוא פורץ לביתו של מושיקו אך בגלל כעסו של מושיקו על זה שהתחזה לאביו מושיקו מסגיר אותו למשטרה, ואז סולח לו, ולאחר זמן קצר שסלח לו רננה מראה לו סרט של דני ודניאלה בסיני, ומושיקו חושב שזה עופרה, ומרביץ לו ואומר לו שהוא לא רוצה לשמוע ממנו בחיים, אבל גם דני לא מבין על מה מושיקו כל כך כועס. אך לבסוף מושיקו סולח לו, הם מתכננים חתונה כפולה: דני עם רננה ומושיקו עם אוסי. אוסי יורה במושיקו לאחר החתונה אך דני מצליח להציל אותו. נועה מ-1968 חוזרת ויורה באוסי. דני, מאיה, עופר, רינגו, מושיקו, עופרה ונועה מגיעים ל-2009 אך לולה מחכה להם שם. דניאלה מגיעה יורה בלולה ומצילה את דני ומושיקו. דני ודניאלה מתחבקים.
  • שרגא "רינגו" גילדנשטרן (ארתור פרי): בן זוגה של נועה. מקים איתה את הצמד המזמר "גוגו ונונו". בסוף העונה הראשונה הוא מגיע עם החבורה לשנות ה-2000, אך בעונה השנייה הוא עובר לשנות ה-80 בעקבות דני. הוא נשבר ממותה של נועה, אך פוגש את נועה הקטנה בספריית הווידאו ולאחר מכן את נועה מ-1968. הוא עצוב, בודד ושבור מהמוות של נועה, וכשמייקל מנחמת אותו הוא מתנשק איתה.
  • חיים הראל (תומר שרון): סבה של דניאלה, ובן זוגה של אהובה, שגר איתה ביחד עם חיים ואהובה המבוגרים, ולבסוף חוזר איתה לשנת 1968, שם נולדת ביתם עופרה. במהלך הסדרה, עופרה פוגשת אותו, כשהיא מגיעה ל-1968.
  • אהובה אברמסון- הראל (מיכל שטמלר): סבתה של דניאלה, ובת זוגו של חיים, שגרה איתו ביחד עם חיים ואהובה המבוגרים, ולבסוף חוזרת איתו לשנת 1968, שם נולדת ביתם עופרה. במהלך הסדרה, עופרה פוגשת אותה, כשהיא מגיעה ל-1968.
  • נעה דיין (שני כהן): נעה מהעונה הראשונה, שחזרה מ-2008 ל-1968. עופרה מביאה אותה מספר פעמים ל-1986, ובסוף העונה השנייה, היא יורה באוסי, כדי שלא תירה ברננה, ולאחר מכן, היא מגיעה עם: דני, רינגו, מאיה, עופר, מושיקו, רננה ועופרה ל-2009.
  • מאיה כץ (שירה קצנלנבוגן): מאיה מהעונה הראשונה, שחזרה מ-2008 ל-1968. עקבה אחרי נעה ועופרה ל-1986, ושם, היא נפגשה עם עצמה, אך לאחר מכן, בשונה מנעה, היא חזרה ל-1968.
  • דניאלה לוין (גאיה טראוב): בעקבות מותה בעונה הראשונה היא מופיעה מדי פעם כשהיא בשנת 1968.
  • עופר רוטשילד (שי פלד): עופר מהעונה הראשונה שחזר מ-2008 ל-1968. בן זוגה של דניאלה.
  • לולה באום (גילה אלמגור): לולה מהעונה הראשונה. עופרה פוגשת אותה כשהיא מגיעה ל-1968.
  • איה באום (טל טלמון): איה מהעונה הראשונה ומשנת 69', לאחר סופם של אירועי העונה הראשונה כאשר אמה לולה נשלחת אל המוסד בשנת 69' החליטה שלא בא לה לחיות בארץ ועברה לקנדה, ואף נראית הסצנה שהיא מודיעה לאמה לולה באום במוסד ואמרה שהסיבה שרצתה להגר לאמריקה היא שהיא אינה רוצה לשמור על קשר עם לולה לאחר שהרסה את מעמדה בארץ. אמה של רננה.
  • בוקי באום (גיל דסיאנו ביטון): בוקי מהעונה הראשונה. עופרה פוגשת אותו כשהיא מגיעה ל-1968. לאחר סיום העונה הראשונה בשנת 69' קצת אחרי שיצא מהארון החליט לעזוב את הארץ לסן פרנסיסקו מהסיבה שלא מקבלים בינתיים את קהילת הלהט״ב בארץ, בניגוד לסן פרנסיסקו, ואף רואים את הסצנה שהוא מדבר עם לולה אמו על כך. לאחר 20 שנה מגיע מסן פרנסיסקו לישראל. מופתע לפגוש את דני, רינגו, מאיה ועופר, והם מספרים לו על המזוודה. לאחר מכן מתגלה שבוקי חולה באיידס ושמוטי חברו מת מהמחלה.
  • מושיקו שטראוס (אדם גרוס): מושיקו מהעונה הראשונה כשהיה תינוק.

קישורים חיצוניים