מאדי זיגלר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 54: שורה 54:
בשנת 2016 זכתה בפרס הנערה הכי משפיעה בעולם לפי [[Time Magazine]]. בשנת [[2017]] דיבבה את דמותה של קמיליה ב[[סרט אנימציה|סרט האנימציה]] "[[לרקוד (סרט, 2017)|לרקוד]]". בתחילת ינואר [[2017]] פתחה זיגלר ערוץ יוטיוב המציג בעיקר איפור, אופנה וסטיילינג.
בשנת 2016 זכתה בפרס הנערה הכי משפיעה בעולם לפי [[Time Magazine]]. בשנת [[2017]] דיבבה את דמותה של קמיליה ב[[סרט אנימציה|סרט האנימציה]] "[[לרקוד (סרט, 2017)|לרקוד]]". בתחילת ינואר [[2017]] פתחה זיגלר ערוץ יוטיוב המציג בעיקר איפור, אופנה וסטיילינג.


בשנת 2017 יצא הסרט "[[המחברת של הנרי]]"{{הערה|{{קישור כללי|כתובת=https://www.themoviedb.org/movie/382614-the-book-of-henry?language=he-IL|כותרת=המחברת של הנרי|אתר=The Movie Database|שפה=he|תאריך_וידוא=2018-11-16}}}}, בו היא משחקת את כריסטינה. באותו החודש יצאו האחיות זיגלר לסבב הופעות ב[[אוסטרליה]] ושם הופיעו השתיים כרקדניות, ושם חשפה לראשונה את בן זוגה ג׳ק קלי. בני הזוג נפרדו לאחר כשנה. ביולי באותה שנה הודיעה זיגלר כי בספטמבר תשחרר קליפ חדש בשיתוף הזמרת סיה ושבתחילת [[2018]] תצא איתה לסיבוב הופעות נוסף. באותו החודש זיגלר השתתפה בקליפ מחול של השיר feel it still של הזמר האוסטרלי Portugal. The man בשיתוף הכוריאוגרף היהודי בריין פרידמן. זיגלר מונתה לאסיסטנטית שלו והיא מרבה לעזור לו בסדנאות אומן רבות בהנחייתו ברחבי ארה״ב. זיגלר הוציאה ליין ביגוד בשם 'Maddie Style'. בסוך שנת 2018 נפרדו ג'ק ומאדי.
בשנת 2017 יצא הסרט "[[המחברת של הנרי]]"{{הערה|{{קישור כללי|כתובת=https://www.themoviedb.org/movie/382614-the-book-of-henry?language=he-IL|כותרת=המחברת של הנרי|אתר=The Movie Database|שפה=he|תאריך_וידוא=2018-11-16}}}}, בו היא משחקת את כריסטינה. באותו החודש יצאו האחיות זיגלר לסבב הופעות ב[[אוסטרליה]] ושם הופיעו השתיים כרקדניות, ושם חשפה לראשונה את בן זוגה ג׳ק קלי. בני הזוג נפרדו לאחר כשנה. ביולי באותה שנה הודיעה זיגלר כי בספטמבר תשחרר קליפ חדש בשיתוף הזמרת סיה ושבתחילת [[2018]] תצא איתה לסיבוב הופעות נוסף. באותו החודש זיגלר השתתפה בקליפ מחול של השיר feel it still של הזמר האוסטרלי Portugal. The man בשיתוף הכוריאוגרף היהודי בריין פרידמן. זיגלר מונתה לאסיסטנטית שלו והיא מרבה לעזור לו בסדנאות אומן רבות בהנחייתו ברחבי ארה״ב. זיגלר הוציאה ליין ביגוד בשם 'Maddie Style'. בסוף שנת 2018 נפרדו ג'ק ומאדי.


באוגוסט 2017 זכתה זיגלר פעם שנייה ברציפות בתואר רקדנית השנה של תחרות ה-Teen Choice Awards. בסוף אוגוסט שבה לשולחן השופטים של "So You Think You Can Dance" האמריקאי. באוגוסט 2017 החלו לצלם את הסרט Sister בבימויה של סיה, שבין צוות השחקנים שלו גם [[קייט הדסון]]. ב-19 בספטמבר השתתפה בקליפ נוסף של הזמרת סיה, "[[Rainbow (שיר)|Rainbow]]", מתוך פסקול הסרט "[[הפוני הקטן שלי]]".
באוגוסט 2017 זכתה זיגלר פעם שנייה ברציפות בתואר רקדנית השנה של תחרות ה-Teen Choice Awards. בסוף אוגוסט שבה לשולחן השופטים של "So You Think You Can Dance" האמריקאי. באוגוסט 2017 החלו לצלם את הסרט Sister בבימויה של סיה, שבין צוות השחקנים שלו גם [[קייט הדסון]]. ב-19 בספטמבר השתתפה בקליפ נוסף של הזמרת סיה, "[[Rainbow (שיר)|Rainbow]]", מתוך פסקול הסרט "[[הפוני הקטן שלי]]".

גרסה מ־18:40, 22 ביולי 2019

תבנית:שחקן מדיסון ניקול "מאדי" זיגלראנגלית: Madison Nicole "Maddie" Ziegler; נולדה ב-30 בספטמבר 2002) היא רקדנית, שחקנית, מדבבת ודוגמנית אמריקאית. היא ידועה בזכות סדרת הדוקו-ריאליטי "רקדניות קטנות" בערוץ Lifetime ובזכות כיכובה בווידאו קליפים לשירים Chandelier ,Big Girls Cry ,Cheap Thrills, Elastic Heart ו-The Greatest של הזמרת סיה, ובנוסף משתתפת בקליפים של אחותה הצעירה, מקנזי זיגלר. מאדי זיגלר השתתפה בתפקידי אורח בסדרות "אוסטין ואלי", "שקרניות קטנות ויפות" ובתוכניות אירוח ושידורים נוספים וכן על שערי מגזינים וכתבות. זיגלר דוגמנית מטעם סוכנות הדוגמנות "Capezio". בשנת 2016 זיגלר החלה לשפוט בתוכנית "So You Think You Can Dance?‎" ("אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד?") והייתה לשופטת הצעירה ביותר בהיסטוריה של התוכנית. לזיגלר יש 13 מיליון עוקבים באינסטגרם, ושני מיליון עוקבים בערוץ היוטיוב שלה.

ביוגרפיה

זיגלר נולדה בפיטסבורג, פנסילבניה שבארצות הברית למשפחה נוצרית ממוצא פולני, גרמני ואיטלקי. הוריה הם מליסה זיגלר-גיסוני וקורט זיגלר, בעל חברת משכנתאות. הוריה התגרשו בשנת 2011, בגלל המקום הכספי והרגשי שהריקוד לקח מהמשפחה. זיגלר רקדה בסטודיו לריקוד של אבי לי מילר מגיל ארבע, בסגנונות הריקוד סטפס, בלט, לירי, עכשווי, אקרו מודרני ג׳אז והיפ הופ. יש לה אחות צעירה ממנה, מקנזי זיגלר, שנולדה ב-4 ביוני 2004, שני אחים למחצה גדולים יותר מהנישואים הקודמים של אביה, ועוד שני אחים חורגים גדולים מאביהם החורג גרג גיסוני, סגן נשיא בחברת החשמל "Westinghouse".

החלה לרקוד בגיל ארבע בסטודיו לריקוד של אבי לי מילר, בפיטסבורג. היא זכתה בתארים רבים ובכתרים בתחרויות אזוריות וארציות. בשנת 2010, כשהייתה בת 8, השתתפה בתוכנית הריאלטי של פאולה עבדול, "חיה בשביל לרקוד" אך התוכנית בוטלה לפני עלייתה לאוויר. בשנת 2011 אמה של זיגלר, מליסה, התקבלה לתפקיד בתוכנית של ערוץ Lifetime "רקדניות קטנות" (Dance moms), תוכנית העוקבת אחרי חיי היום-יום של הרקדניות בלהקת העלית של הסטודיו לריקוד של אבי לי מילר. בשנת 2016 זיגלר, אחותה ואמה עזבו את התוכנית כיוון שהיו להן יותר מדי הצעות עבודה והבנות לא יכלו להשקיע הרבה זמן בצילומי התוכנית מפאת פרויקטים אחרים אך הבנות עדיין רוקדות בסטודיו של אבי לי. בשנת 2013 השתתפה בהופעות אורח בספין-אוף לסדרה, "תחרות הריקודים האולטימטיבית של אבי".

בשנת 2012 התקבלה לעבודת המשחק המקצועית הראשונה שלה, בסדרה גדולה מהחיים בערוץ Lifetime. בשנת 2014, זיגלר הופיעה ככוכבת אורחת בפרק 34 של הסדרה HitStreak. היא המשיכה בקריירת המשחק שלה במרץ 2015 כשהשתתפה בתפקיד אורח בסדרה של דיסני "אוסטין ואלי". ב-30 ביוני 2015 היא השתתפה בפרק של הסדרה "שקרניות קטנות ויפות".

זיגלר הופיעה בקליפים של אומנים וביניהם סיה, טודריק הל ואלכס קאליס. היא נכנסה לתודעת הציבור בגיל 11 כאשר כיכבה בקליפ של סיה לשיר "Chandelier", שזכה בטקס "ARIA music award" בפרס הקליפ הטוב ביותר והועמד בטקס פרסי ה-MTV לשנת 2014 בקטגוריות הכוריאוגרפיה הטובה ביותר והווידאו של השנה. הקליפ גם הועמד בקטגוריית "הקליפ הטוב ביותר" בטקס פרסי הגראמי ה-57. הקליפ זכה ליותר ממיליארד צפיות ביוטיוב, הוא נמצא במקום ה-7 בקליפים הכי נצפים לשנת 2014 ובמקום ה-16 ברשימת הקליפים הכי נצפים בכל הזמנים.

בשנת 2012, זיגלר, אמה ואחותה השתתפו בפרויקט של "Starlight Children's Foundation" להעלאת המודעות למחלות כרוניות של ילדים. זיגלר אמרה שהיא נהנית להקדיש את הזמן שלה לילדים חולים ושזאת חוויה מתגמלת.

בינואר 2015 היא השתתפה בקליפ נוסף של סיה בשם "Elastic heart" שזכה גם הוא לפופולריות ברחבי העולם וליותר מ-400 מיליון צפיות ביוטיוב. סביב הקליפ, בו מוצגים זיגלר והשחקן שיה לבוף בבגדי גוף ונלחמים האחד בשנייה, התעוררה סערה והועלו ספקות לגבי מיניותו. סיה הסבירה ששני הרקדנים מייצגים "מצבים עצמיים של 'סיה' במלחמה", ובכל זאת התנצלה בטוויטר לכל מי שאולי נעלב.

בשנת 2015 זיגלר כיכבה בקליפ של סיה לשיר "Big Girls Cry". לאחר הוצאת הקליפ "Chandelier" זיגלר רקדה בכמה תוכניות וביניהן "The Ellen DeGeneres Show", "רוקדים עם כוכבים", "ג'ימי קימל בשידור חי!" ו"סאטרדיי נייט לייב". בפברואר 2015 זיגלר הופיעה לצד סיה וקריסטן וויג בטקס פרסי הגראמי 2015.

זיגלר דוגמנית של חברות אופנה רבות וביניהן "Glitzy Girl" ,"Sally Miller" ,"Purple Pixies" ו-"Capezio". ב-5 באוגוסט 2015 זיגלר השתתפה בתצוגת אופנה של "פול ראלף לורן" לצד אחותה הקטנה מקנזי זיגלר.

זיגלר הופיעה על שערים רבים וכתבות בעיתונים ומגזינים מפורסמים וביניהם Kode, Schön! Magazine, Elle, Dance Spirit, Nylon, Vs., Seventeen, Harper's Bazaar, People, Dazed, Cosmopolitan, Billboard, Teen Vogue ו-Stella.

בשנת 2015 היא השתתפה ככתבת בשבוע האופנה בניו-יורק בשביל ELLE. ב-2014 זיגלר ואחותה הצעירה, מקנזי, שחררו קו אופנה "The Maddie & Mackenzie collection" דרך MOD ANGEL.

זיגלר הייתה מועמדת לפרסי בחירת הנוער 2015 בקטגוריית רקדנים, יחד עם חברתה לקבוצה לשעבר ברקדניות קטנות, קלואי לוקסיאק, אך בסופו של דבר הפסידה לה.

בשנת 2016 זכתה בפרס בחירת הקהל.

בשנת 2016 התמודדה זיגלר בטקס פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון מול קלאני חברתה לקבוצה רקדניות קטנות ומול קלואי חברתה לשעבר ולבסוף ניצחה בפרס הרקדנית הטובה ביותר של 2016, בנוסף זכתה בפרס הרקדנית האהובה ביותר עד גיל 17.

בטקס פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון זיגלר הודיעה רשמית שהיא עוזבת את רקדניות קטנות בשל עומס בקריירה.

בשנת 2016 השתתפה מאדי בקליפ של סיה בשם "The Greatest". הקליפ הוא מחווה לפיגוע הירי במועדון הלהט"ב באורלנדו. והצטרפה לצוות הרקדנים של הזמרת סיה בסיבוב ההופעות שקיימה בארצות הברית Nostalgic For The Present.

בשנת 2016 זכתה בפרס הנערה הכי משפיעה בעולם לפי Time Magazine. בשנת 2017 דיבבה את דמותה של קמיליה בסרט האנימציה "לרקוד". בתחילת ינואר 2017 פתחה זיגלר ערוץ יוטיוב המציג בעיקר איפור, אופנה וסטיילינג.

בשנת 2017 יצא הסרט "המחברת של הנרי"[1], בו היא משחקת את כריסטינה. באותו החודש יצאו האחיות זיגלר לסבב הופעות באוסטרליה ושם הופיעו השתיים כרקדניות, ושם חשפה לראשונה את בן זוגה ג׳ק קלי. בני הזוג נפרדו לאחר כשנה. ביולי באותה שנה הודיעה זיגלר כי בספטמבר תשחרר קליפ חדש בשיתוף הזמרת סיה ושבתחילת 2018 תצא איתה לסיבוב הופעות נוסף. באותו החודש זיגלר השתתפה בקליפ מחול של השיר feel it still של הזמר האוסטרלי Portugal. The man בשיתוף הכוריאוגרף היהודי בריין פרידמן. זיגלר מונתה לאסיסטנטית שלו והיא מרבה לעזור לו בסדנאות אומן רבות בהנחייתו ברחבי ארה״ב. זיגלר הוציאה ליין ביגוד בשם 'Maddie Style'. בסוף שנת 2018 נפרדו ג'ק ומאדי.

באוגוסט 2017 זכתה זיגלר פעם שנייה ברציפות בתואר רקדנית השנה של תחרות ה-Teen Choice Awards. בסוף אוגוסט שבה לשולחן השופטים של "So You Think You Can Dance" האמריקאי. באוגוסט 2017 החלו לצלם את הסרט Sister בבימויה של סיה, שבין צוות השחקנים שלו גם קייט הדסון. ב-19 בספטמבר השתתפה בקליפ נוסף של הזמרת סיה, "Rainbow", מתוך פסקול הסרט "הפוני הקטן שלי".

בשנת 2019 הרכיבה זיגלר קולקציית בגדי ספורט יחד עם החברה "Fabletics".

פילמוגרפיה

משחק בקולנוע

שנה סרט תפקיד אחר
2017 הספר של הנרי (אנ') כריסטינה סיקלמן
2016 בלרינה קמיל דיבוב
לא ידוע אחות סיה בצעירותה תשחק בתפקיד ראשי. הופק ונכתב על ידי הזמרת סיה.
2017 לרקוד קמיל דיבוב

משחק בטלוויזיה

שנה סדרה תפקיד אחר
2011 drop dead diva רקדנית אורחת, שם הפרק :"lady parts"
2012 גדולה מהחיים דב הצעירה אורחת, שם הפרק: "Lady parts"
2015 אוסטין ואלי שלבי היידן אורחת, עונה 4 פרק 5: "שיעורי בית וכישרונות חבויים"
2016 ניקי, ריקי, דיקי ודון איפל אורחת, עונה 2 פרק 14: "Ballet and the Beasts"

עצמה

שנה תוכנית טלוויזיה אחר
2010 חיה בשביל לרקוד הסדרה לא עלתה לאויר
2011-2016 רקדניות קטנות תפקיד ראשי
2012 The view הופיעה (רקדה ריקוד בשם A Child is born) עונה 15 פרק 110
2013 The view הופיעה יחד עם חברותיה מהסדרה "רקדניות קטנות" בריקוד בשם The Last Text
2013 תחרות הריקודים האולטימטיבית של אבי הופיעה ב-2 פרקים
2014 התוכנית של אלן דג'נרס הופיעה (רקדה את הריקוד של Chandelier) עונה 11 פרק 160
2014 ג'ימי קימל בשידור חי! הופיעה (רקדה את הריקוד של Chandelier) עונה 12 פרק 95
2014 רוקדים עם כוכבים הופיעה (רקדה את הריקוד של Chandelier) עונה 19 פרק 4
2014 בוקר טוב אמריקה! אורחת בפרק אחד
2015 Saturday Night Live הופיעה (רקדה את הריקוד של Elastic Heart) עונה 40 פרק 11
2015 התוכנית של אלן דג'נרס הופיעה (רקדה את הריקוד של Elastic Heart) עונה 12 פרק 93
2015 טקס פרסי הגרמי ה-57 הופיעה (רקדה את הריקוד Chandelier לצד כריסטיאן וויג)
2015 רוקדים עם כוכבים הופיעה (עונה 20 פרק 9)
2015 The view הופיעה (רקדה ריקוד בשם Together we stand) עונה 19 פרק 14
2015 התוכנית של אלן דג'נרס הופיעה (רקדה ריקוד לשיר Alive של סיה) עונה 13 פרק 59
2016 העולם הנפלא של דיסני: Disneyland 60 הופיעה (רקדה ריקוד לשיר Part of your world בחגיגות 60 שנה לדיסנילנד)
2016 The voice הופיעה (רקדה את הריקוד של Cheap Thrills) עונה 10 פרק הגמר
2016 אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד? שופטת

קליפים

שנה שיר אמן אחר
2011 It's like summer לוקס רקדנית רקע
2012 Cry אלכס קאליס רקדנית ראשית
2012 Summer love song ברוק היילנד רקדנית רקע
2014 It's a girl party מאק זי רקדנית רקע
2014 Freaks like me טודריק הל רקדנית רקע וזמרת
2014 Chandelier סיה רקדנית ראשית
2014 shine מאק זי רקדנית רקע
2015 Elastic heart סיה רקדנית ראשית לצד שיה לאבוף
2015 Big girls cry סיה רקדנית ראשית
2015 Wear Em Out Kendall K עוזרת כוראוגרפיה
2016 Cheap thrills סיה רקדנית ראשית
2016 ALDC LA טודריק הל רקדנית רקע
2016 Taylor In Wonderland טודריק הל רקדנית ראשית
2016 The Greatest סיה רקדנית ראשית לצד 49 ילדים

פרסומות

חברה והפקה שנה שיר רקע אחר
Target blue Jeans 2015 ABC (קאבר של טורי קלי) "בחזרה לבית הספר 2015". זילגר ועוד רקדנים רוקדים עם Target Jeans
WooWee Snap pets 2015 אין זיגלר ואחותה הקטנה מקנזי מצטלמות במצלמה שהן מפרסמות.
Capezio 2016 Tryin Time "Dance in you". זיגלר מככבת בפרסומת כרקדנית שהולכת נגד הזרם ומבטאת את הביטוי העצמי שלה בשיעור בלט.

פרסים ומועמדויות

שנה פרס קטגוריה תוצאות
2013 Industry Dance Awards רקדן אהוב מועמדות
2014 Industry Dance Awards רקדן אהוב בגיל 17 ומטה זכייה
2015 פרסי בחירת הנוער הרקדן הטוב ביותר מועמדות
2015 Industry Dance Awards רקדן אהוב בגיל 17 ומטה מועמדות
2016 פרסי בחירת הקהל האדם הפופולרי זכייה
2016 Shorty Awards הטוב ביותר בריקוד מועמדות
2016 Teen Choice Awards רקדנית השנה זכייה
2016 Industry dance Awards רקדן אהוב בגיל 17 ומטה מועמדות
2016 Industry dance Awards הופעה פורצת דרך זכייה
2017 ״teen choice award" רקדנית השנה זכייה

Tca 2018 רקדנית השנה זכייה.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מאדי זיגלר בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים תבנית:פרופילי מוזיקאים

הערות שוליים

  1. ^ המחברת של הנרי, באתר The Movie Database