פילו אסבאק – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ החלפת פרמטרים לשמות פרמטרים אחידים בתבניות (תג)
Gertiu32 (שיחה | תרומות)
שורה 20: שורה 20:


== חיים מוקדמים ==
== חיים מוקדמים ==
אסבאק נולד בקופנהגן לאביו ג'יקוב אסבק ומריה פטרישיה (לבית טון) המנהלים את גלריית אסבאק בקופנהגן. אמו נולדה ב[[קזבלנקה]], לאב דני ולאם [[צרפתים|צרפתיה]]. לאסבאק שני אחים גדולים, תומאס אסבאק ומרטין אסבאק.
אסבאק נולד בקופנהגן לאביו יאקוב אסבק ומריה פטרישיה (לבית טון) המנהלים את גלריית אסבאק בקופנהגן. אמו נולדה ב[[קזבלנקה]], לאב דני ולאם [[צרפתים|צרפתיה]]. לאסבאק שני אחים גדולים, תומאס אסבאק ומרטין אסבאק.


אסבאק למד ב[[בית הספר הרלופסהולם]] (Herlufsholm) שבו היה פעיל בהפקות דרמה. וסיים את לימודיו ב[[בית הספר הלאומי של דנמרק לתיאטרון]] בקיץ [[2008]].
אסבאק למד ב[[בית הספר הרלופסהולם]] (Herlufsholm) שבו היה פעיל בהפקות דרמה. וסיים את לימודיו ב[[בית הספר הלאומי של דנמרק לתיאטרון]] בקיץ [[2008]].

גרסה מ־22:51, 31 באוגוסט 2019

תבנית:שחקן יוהאן פיליפ (פילו) אסבאקדנית: Pilou Asbæk, נולד ב-2 במרץ 1982) הוא מנחה ושחקן קולנוע וטלוויזיה דני הידוע בזכות גילומם של יורון גרייג'וי בסדרת הפנטזיה משחקי הכס וקספר יול בסדרת הדרמה הממשלה,[1] וכן בשל הנחיית אירוויזיון 2014 בקופנהגן.

חיים מוקדמים

אסבאק נולד בקופנהגן לאביו יאקוב אסבק ומריה פטרישיה (לבית טון) המנהלים את גלריית אסבאק בקופנהגן. אמו נולדה בקזבלנקה, לאב דני ולאם צרפתיה. לאסבאק שני אחים גדולים, תומאס אסבאק ומרטין אסבאק.

אסבאק למד בבית הספר הרלופסהולם (Herlufsholm) שבו היה פעיל בהפקות דרמה. וסיים את לימודיו בבית הספר הלאומי של דנמרק לתיאטרון בקיץ 2008.

פילמוגרפיה

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא פילו אסבאק בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.