Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הוספת קישור לתא הטייס
מ האופונוע->האופנוע - תיקון תקלדה בקליק
תגיות: תקלדה-בקליק עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 27: שורה 27:


בהמשך לואיס טוני ואוון מוס המאהב של טוני מקיימים עסקת יהלומים עם טבח של ספינה אשר מוכר להם יהלומים בשובי 2 מיליארד דולר אך העסקה משתבשת בשל מארב של ג'וני קלביץ והלוסט אשר הורגים את אוון גונבים את היהלומים ומנסים להרוג את טוני ולואיס אך השניים מצליחים לצאת מהתסבוכת, לאחר מכן טוני מגלה על עסקת יהלומים שמתרחשת במוזיאון ליברטי שבה היהלומים שנשדדו מהם מוצעים למכירה ולואיס עושה מארב על העסקה ומשיג בחזרה את היהלומים הגנובים.
בהמשך לואיס טוני ואוון מוס המאהב של טוני מקיימים עסקת יהלומים עם טבח של ספינה אשר מוכר להם יהלומים בשובי 2 מיליארד דולר אך העסקה משתבשת בשל מארב של ג'וני קלביץ והלוסט אשר הורגים את אוון גונבים את היהלומים ומנסים להרוג את טוני ולואיס אך השניים מצליחים לצאת מהתסבוכת, לאחר מכן טוני מגלה על עסקת יהלומים שמתרחשת במוזיאון ליברטי שבה היהלומים שנשדדו מהם מוצעים למכירה ולואיס עושה מארב על העסקה ומשיג בחזרה את היהלומים הגנובים.
לאחר מכן ראש מאפיה רוסית ריי בולגרין (Ray Bulgarin) מתחיל להעסיק את לואיס במשימות לאחר מכן בולגרין מגלה שלואיס וטוני מחזיקים ביהלומים שלו ואחרי שלואיס מסרב למסור את היהלומים לידיו בולגרין בוגד בלואיס ושולח אותו היישר לתוך המארב של אנשיו אשר מנסים להרוג אותו אך לואיס מצליח לחסלם. אחרי ששרד את ההתקפה של בולגרין טוני אומר ללואיס שחברתו גרייסי (Gracie Ancelotti) נחטפה. לואיס וטוני עוקבים אחרי "פאקי" מק'רירי ומגלים איפה מוחזקת גרייסי ושמי שמחזיק אותה הם אותם אנשים ששדדו את הבנק. טוני מארגן פגישה עם החוטפים. כשטוני וניקו מגיעים למקום המפגש. בתמורה לגרייסי נותנים טוני ולואיס את היהלומים תמורת גרייסי, טוני ולואיס לוקחים את גרייסי ומסתלקים מהמקום ולשם מגיעים המאפיה הרוסית וגונבים את היהלומים אך הם נופלים לרכב והוא נוסע. בהמשך העלילה מקבל לואיס שיחת טלפון מרוקו, רוקו אומר ללואיס שבולגרין יודע שהוא עומד מאחורי עסקת היהלומים ושיגיע מיד לפארק כדי לפגוש אותו. כשלואיס מגיע לפארק הוא פוגש שם את רוקו ואת וינס. הם אומרים לו שבולגרין אמר שאו הוא או טוני חייבים למות, ומכיוון שהם מעדיפים לעבוד עם לואיס, הוא חייב להרוג את טוני או ששניהם ימותו. רוקו ווינס עוזבים את המקום. לואיס נוסע למועודון להזהיר את טוני. כשלואיס מגיע למועדון הוא מגלה שרוקו ווינס כבר שם, מאיימים על טוני. וינס נותן ללואיס אקדח כדי שיהרוג את טוני. לואיס לוקח את האקדח, מכוון אותו לטוני, ובמקום לירות בטוני הוא יורה בוינס וישר מכוון את האקדח לרוקו, טוני משכנע את לואיס לא לירות ברוקו. ראקו מאיים אליהם ואומר שכל המאפייה של בולגרין בדרכה למועדון עכשיו. רוקו עוזב ובינתיים טוני ולואיס נאלצים להתמודד עם עשרות אנשים חמושים. אחרי שלואיס וטוני הורגים את כולם הם יוצאים אל מחוץ למועדון ומתמודדים עם עוד מאנשיו של בולגרין. לואיס וטוני עוזבים את המקום ונוסעים ל[[פארק שעשועים]] שבו מחביאה המאפייה סמים. לואיס וטוני מגיעים למקום, לואיס אומר לטוני שהוא ילך לשם לבד ובינתיים שטוני ייסע ל"מידווס פארק" (Meaddws Park) ויחכה לו. לואיס נכנס לפארק השעשועים ומחסל את אנשיו של בולגרין ואת משלוחי הסמים. משם נוסע לואיס לשדה התעופה לעצור את בולגרין מלעזוב את העיר. בדרך יוסוף מתקשר אליו ושואל אותו אם הוא עסוק, לואיס עונה שהוא צריך להגיע מיד לשדה התעופה כדי לעצור את בולגרין ומנתק. בינתיים בדרך מכוניות מנסות לעצור את לואיס מלהגיע אל בולגריין אך יוסוף מגיע בהפתעה עם מסוק ומפציץ את המכוניות. כשלואיס מגיע לשדה התעופה הוא רודף עם האופונוע שלו אחרי המטוס, הורג את אחד האנשים של בולגרין וקופץ למטוס שרגע אחר כך ממריא לשמיים. בתוך המטוס לואיס מחסל במהירות שניים משומריו של בולגרין. בולגרין יוצא מ[[תא הטייס]] עם רימון בידו ואומר שאם הוא ירה בו הוא יוצא את הנצרה והרימון יתפוצץ. לואיס בכל זאת יורה בבולגרין, בולגרין מת וחלקו הקדמי של המטוס מתפוצץ, לואיס קופץ מהמטוס ופותח מצנח וצונח לתוך הפארק שבו קבע עם טוני. כשהוא מגיע לשם הוא נתקל בחסר בית ומפיל אותו, לואיס מתנצל ומרים את חסר הבית, לואיס הולך וחסר הבית מרים מהרצפה שקית שבתוכה הוא מוצא את היהלומים שנעלמו. חסר הבית לוקח את היהלומים ובורח מהמקום. לואיס נפגש עם טוני ולאחר מכן גם יוסוף מגיע והם הולכים מהפארק לחגוג את חירותם.
לאחר מכן ראש מאפיה רוסית ריי בולגרין (Ray Bulgarin) מתחיל להעסיק את לואיס במשימות לאחר מכן בולגרין מגלה שלואיס וטוני מחזיקים ביהלומים שלו ואחרי שלואיס מסרב למסור את היהלומים לידיו בולגרין בוגד בלואיס ושולח אותו היישר לתוך המארב של אנשיו אשר מנסים להרוג אותו אך לואיס מצליח לחסלם. אחרי ששרד את ההתקפה של בולגרין טוני אומר ללואיס שחברתו גרייסי (Gracie Ancelotti) נחטפה. לואיס וטוני עוקבים אחרי "פאקי" מק'רירי ומגלים איפה מוחזקת גרייסי ושמי שמחזיק אותה הם אותם אנשים ששדדו את הבנק. טוני מארגן פגישה עם החוטפים. כשטוני וניקו מגיעים למקום המפגש. בתמורה לגרייסי נותנים טוני ולואיס את היהלומים תמורת גרייסי, טוני ולואיס לוקחים את גרייסי ומסתלקים מהמקום ולשם מגיעים המאפיה הרוסית וגונבים את היהלומים אך הם נופלים לרכב והוא נוסע. בהמשך העלילה מקבל לואיס שיחת טלפון מרוקו, רוקו אומר ללואיס שבולגרין יודע שהוא עומד מאחורי עסקת היהלומים ושיגיע מיד לפארק כדי לפגוש אותו. כשלואיס מגיע לפארק הוא פוגש שם את רוקו ואת וינס. הם אומרים לו שבולגרין אמר שאו הוא או טוני חייבים למות, ומכיוון שהם מעדיפים לעבוד עם לואיס, הוא חייב להרוג את טוני או ששניהם ימותו. רוקו ווינס עוזבים את המקום. לואיס נוסע למועודון להזהיר את טוני. כשלואיס מגיע למועדון הוא מגלה שרוקו ווינס כבר שם, מאיימים על טוני. וינס נותן ללואיס אקדח כדי שיהרוג את טוני. לואיס לוקח את האקדח, מכוון אותו לטוני, ובמקום לירות בטוני הוא יורה בוינס וישר מכוון את האקדח לרוקו, טוני משכנע את לואיס לא לירות ברוקו. ראקו מאיים אליהם ואומר שכל המאפייה של בולגרין בדרכה למועדון עכשיו. רוקו עוזב ובינתיים טוני ולואיס נאלצים להתמודד עם עשרות אנשים חמושים. אחרי שלואיס וטוני הורגים את כולם הם יוצאים אל מחוץ למועדון ומתמודדים עם עוד מאנשיו של בולגרין. לואיס וטוני עוזבים את המקום ונוסעים ל[[פארק שעשועים]] שבו מחביאה המאפייה סמים. לואיס וטוני מגיעים למקום, לואיס אומר לטוני שהוא ילך לשם לבד ובינתיים שטוני ייסע ל"מידווס פארק" (Meaddws Park) ויחכה לו. לואיס נכנס לפארק השעשועים ומחסל את אנשיו של בולגרין ואת משלוחי הסמים. משם נוסע לואיס לשדה התעופה לעצור את בולגרין מלעזוב את העיר. בדרך יוסוף מתקשר אליו ושואל אותו אם הוא עסוק, לואיס עונה שהוא צריך להגיע מיד לשדה התעופה כדי לעצור את בולגרין ומנתק. בינתיים בדרך מכוניות מנסות לעצור את לואיס מלהגיע אל בולגריין אך יוסוף מגיע בהפתעה עם מסוק ומפציץ את המכוניות. כשלואיס מגיע לשדה התעופה הוא רודף עם האופנוע שלו אחרי המטוס, הורג את אחד האנשים של בולגרין וקופץ למטוס שרגע אחר כך ממריא לשמיים. בתוך המטוס לואיס מחסל במהירות שניים משומריו של בולגרין. בולגרין יוצא מ[[תא הטייס]] עם רימון בידו ואומר שאם הוא ירה בו הוא יוצא את הנצרה והרימון יתפוצץ. לואיס בכל זאת יורה בבולגרין, בולגרין מת וחלקו הקדמי של המטוס מתפוצץ, לואיס קופץ מהמטוס ופותח מצנח וצונח לתוך הפארק שבו קבע עם טוני. כשהוא מגיע לשם הוא נתקל בחסר בית ומפיל אותו, לואיס מתנצל ומרים את חסר הבית, לואיס הולך וחסר הבית מרים מהרצפה שקית שבתוכה הוא מוצא את היהלומים שנעלמו. חסר הבית לוקח את היהלומים ובורח מהמקום. לואיס נפגש עם טוני ולאחר מכן גם יוסוף מגיע והם הולכים מהפארק לחגוג את חירותם.


== דמויות ==
== דמויות ==

גרסה מ־21:29, 27 בספטמבר 2019

תבנית:מידע משחק Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony הוא משחק הווידאו השני מתוך חבילת ההרחבה בת שני החלקים למשחק, Grand Theft Auto IV. המשחק זמין ב-Xbox 360, בפלייסטיישן 3 ובמחשב אישי בעל מערכת הפעלה Microsoft Windows. הוא פותח על ידי חברת "Rockstar North" ויצא לאור לראשונה ל-Xbox 360 ב-29 באוקטובר 2009[1] ולאחר מכן לפלייסטיישן 3 ולמחשב אישי ב-13 באפריל 2010. המשחק הוא חבילת ההרחבה הרביעית מתוך סדרת Grand Theft Auto.

עלילת המשחק עוקבת אחר הניצוּל של הפרוטגוניסט, לואיס פרננדו לופז, חבר חדש בכנופיית הסחר בסמים הדומיניקנית ושומר הראש של אנטוני פרינס, המוכר בכינויו "טוני העליז". פרינס הוא הבעלים של שני מועדוני הלילה הגדולים ביותר ב"עיר החירות" בה מתרחש המשחק והוא איש החברה הגבוהה. בהודעה לעיתונות שהוציאה חברת Rockstar Games נטען כי פרק זה של המשחק "מזריק לעיר החירות מנת יתר של כלי נשק, זוהר ופשע" וכן על השחקנים להתמודד עם "נאמנותם של משפחה וחברים ועם אי הוודאות בנוגע למי אמיתי ומי מזויף בעולם שבו לכל אחד יש מחיר".[2]

עם צאתו לשוק קיבל המשחק בעיקר ביקורות טובות, והוא מחזיק בציון של 89 באתר הביקורות "Metacritic".[3] בתחרות הפרסים הטלוויזיונית "Spike Video Game Awards" של שנת 2009 היה המשחק מועמד לפרס משחק ההורדה הטוב ביותר.

עלילה

בזמן שוד גדול ב"בנק של ליברטי" (Bank Of Liberty) (משימה מהמשחק המקורי), לואיס לופז (Luis Lopez), שהיה אמור להביא כסף לבוס שלו, מדבר בלחש עם גנגסטר אשר מספר לו שהוא ינסה לעצור את השוד. האיש (יוג'ין ריפר) יורה והורג את אחד השודדים ( מייקל קיין ) אבל נורה למוות על ידי השודדים האחרים ( ניקו בליק, פטריק "פאקי" מק'רירי ודרק מק'רירי. אחרי השוד לואיס מגיע לדירה של השותף העסקי שלו במועדונים שבבעלותם, אנטוני פרינס הידוע בכינוי "טוני העליז" (Gay Tony), שם נמצאים 2 גובי מיסים של משפחת אנסלוטי: רוקו פלוסי ודודו וינס לוקחים את הכסף ועוזבים. לואיס כועס על טוני ומתנגד לעסקאות מהסוג הזה אבל טוני מצליח להרגיע את לואיס והם עוזבים את הדירה. מרגע זה לואיס מתחיל לעשות עבודות בשביל טוני על מנת לשלם את החובות של טוני. טוני נותן ללואיס מספר של אחד האנשים שטוני לווא מהם כסף: מורי קיבוץ (Mori Kibutz), אחיו הגדול של ברוסי (מהמשחק המקורי). מורי מספר ללואיס שהוא היה בעבר בצבא הגנה לישראל ואחרי זה הוא השתנה והפך למה שהוא היום. לואיס עושה כמה משימות למורי בסוף המשימה האחרונה מורי מתגרה בברוסי, ברוסי בתגובה שובר למורי את האף, מורי וברוסי הולכים ובכך מורי גומר לתת עבודות ללואיס. מאוחר יותר קבלן עשיר בשם יוסוף אמיר (Yosuf Amir) מתקשר ללואיס ונותן לו כמה עבודות כדי לעזור לו לבנות את גורד השחקים הגבוה בעיר, ביניהם לגנוב מסוק וAPC, בסוף יוסוף אסיר תודה נותן ללואיס במתנה את העוזי המוזהב שלו, את המסוק המוזהב שלו שלואיס גנב לו ולאחר מכן יוסוף ציפה את המסוק בזהב ואת המכונית הזהובים שלו.

בהמשך לואיס טוני ואוון מוס המאהב של טוני מקיימים עסקת יהלומים עם טבח של ספינה אשר מוכר להם יהלומים בשובי 2 מיליארד דולר אך העסקה משתבשת בשל מארב של ג'וני קלביץ והלוסט אשר הורגים את אוון גונבים את היהלומים ומנסים להרוג את טוני ולואיס אך השניים מצליחים לצאת מהתסבוכת, לאחר מכן טוני מגלה על עסקת יהלומים שמתרחשת במוזיאון ליברטי שבה היהלומים שנשדדו מהם מוצעים למכירה ולואיס עושה מארב על העסקה ומשיג בחזרה את היהלומים הגנובים. לאחר מכן ראש מאפיה רוסית ריי בולגרין (Ray Bulgarin) מתחיל להעסיק את לואיס במשימות לאחר מכן בולגרין מגלה שלואיס וטוני מחזיקים ביהלומים שלו ואחרי שלואיס מסרב למסור את היהלומים לידיו בולגרין בוגד בלואיס ושולח אותו היישר לתוך המארב של אנשיו אשר מנסים להרוג אותו אך לואיס מצליח לחסלם. אחרי ששרד את ההתקפה של בולגרין טוני אומר ללואיס שחברתו גרייסי (Gracie Ancelotti) נחטפה. לואיס וטוני עוקבים אחרי "פאקי" מק'רירי ומגלים איפה מוחזקת גרייסי ושמי שמחזיק אותה הם אותם אנשים ששדדו את הבנק. טוני מארגן פגישה עם החוטפים. כשטוני וניקו מגיעים למקום המפגש. בתמורה לגרייסי נותנים טוני ולואיס את היהלומים תמורת גרייסי, טוני ולואיס לוקחים את גרייסי ומסתלקים מהמקום ולשם מגיעים המאפיה הרוסית וגונבים את היהלומים אך הם נופלים לרכב והוא נוסע. בהמשך העלילה מקבל לואיס שיחת טלפון מרוקו, רוקו אומר ללואיס שבולגרין יודע שהוא עומד מאחורי עסקת היהלומים ושיגיע מיד לפארק כדי לפגוש אותו. כשלואיס מגיע לפארק הוא פוגש שם את רוקו ואת וינס. הם אומרים לו שבולגרין אמר שאו הוא או טוני חייבים למות, ומכיוון שהם מעדיפים לעבוד עם לואיס, הוא חייב להרוג את טוני או ששניהם ימותו. רוקו ווינס עוזבים את המקום. לואיס נוסע למועודון להזהיר את טוני. כשלואיס מגיע למועדון הוא מגלה שרוקו ווינס כבר שם, מאיימים על טוני. וינס נותן ללואיס אקדח כדי שיהרוג את טוני. לואיס לוקח את האקדח, מכוון אותו לטוני, ובמקום לירות בטוני הוא יורה בוינס וישר מכוון את האקדח לרוקו, טוני משכנע את לואיס לא לירות ברוקו. ראקו מאיים אליהם ואומר שכל המאפייה של בולגרין בדרכה למועדון עכשיו. רוקו עוזב ובינתיים טוני ולואיס נאלצים להתמודד עם עשרות אנשים חמושים. אחרי שלואיס וטוני הורגים את כולם הם יוצאים אל מחוץ למועדון ומתמודדים עם עוד מאנשיו של בולגרין. לואיס וטוני עוזבים את המקום ונוסעים לפארק שעשועים שבו מחביאה המאפייה סמים. לואיס וטוני מגיעים למקום, לואיס אומר לטוני שהוא ילך לשם לבד ובינתיים שטוני ייסע ל"מידווס פארק" (Meaddws Park) ויחכה לו. לואיס נכנס לפארק השעשועים ומחסל את אנשיו של בולגרין ואת משלוחי הסמים. משם נוסע לואיס לשדה התעופה לעצור את בולגרין מלעזוב את העיר. בדרך יוסוף מתקשר אליו ושואל אותו אם הוא עסוק, לואיס עונה שהוא צריך להגיע מיד לשדה התעופה כדי לעצור את בולגרין ומנתק. בינתיים בדרך מכוניות מנסות לעצור את לואיס מלהגיע אל בולגריין אך יוסוף מגיע בהפתעה עם מסוק ומפציץ את המכוניות. כשלואיס מגיע לשדה התעופה הוא רודף עם האופנוע שלו אחרי המטוס, הורג את אחד האנשים של בולגרין וקופץ למטוס שרגע אחר כך ממריא לשמיים. בתוך המטוס לואיס מחסל במהירות שניים משומריו של בולגרין. בולגרין יוצא מתא הטייס עם רימון בידו ואומר שאם הוא ירה בו הוא יוצא את הנצרה והרימון יתפוצץ. לואיס בכל זאת יורה בבולגרין, בולגרין מת וחלקו הקדמי של המטוס מתפוצץ, לואיס קופץ מהמטוס ופותח מצנח וצונח לתוך הפארק שבו קבע עם טוני. כשהוא מגיע לשם הוא נתקל בחסר בית ומפיל אותו, לואיס מתנצל ומרים את חסר הבית, לואיס הולך וחסר הבית מרים מהרצפה שקית שבתוכה הוא מוצא את היהלומים שנעלמו. חסר הבית לוקח את היהלומים ובורח מהמקום. לואיס נפגש עם טוני ולאחר מכן גם יוסוף מגיע והם הולכים מהפארק לחגוג את חירותם.

דמויות

לואיס פרננדו לופז

מופיע לראשונה: "I Luv LC"

לואיס פרננדו לופז (נולד 1983)-הוא הדמות הראשית במשחק והוא מופיע גם בGTA IV ובGTA IV: The Lost And Damned. לואיס הוא ממוצא דומניקני והוא שותפו לעסקים של טוני פרינס המכונה טוני העליז. לואיס נכנס לכלא וכאשר יצא הפך להיות שותפו ושומר ראשו של טוני אשר מנהל שני מועדי לילה מפורסמים בעיר, הראשון הוא מועדון לילה בשם Maisonette 9 בו השחקן יכול לעבוד והשני הוא מועדון להומוסקסואלים בשם Hercules. לואיס עובד לכל מני אנשים אשר טוני חייב להם כסף כמו מורי קיבוץ (אחיו של ברוסי מהמשחק המקורי), קבלן עשיר בשם יוסוף אמיר, חבר במאפיה הרוסית בשם ריי בולגרין ועוד. מלבד זאת לואיס עובד עם שני חבריו, ארמנדו טורס והנריקה ברדס בכמה עסקאות סמים. ארמנדו והנריקה תמיד אומרים ללואיס שהמאז שהוא עובד עם טוני הוא שכח שהוא דומניקני ושהוא מנסה להיות מה שהוא לא, איש עסקים.

אנטוני "טוני העליז" פרינס

מופיע לראשונה: "I Luv LC"

טוני פרינס (נולד 1963)-הוא אחד מהדמויות הראשיות במשחק. טוני הוא המנהל של שני מועדוני הלילה מהמצליחים בעיר: Maisonette 9 וHercules וגם יש לו מעט מניות במועדון הלילה Bahama Mamas. טוני נולד ברובע דיוקס המבוסס על רובע קווינס של ניו יורק אבל שנא את הרובע וברח לאלגונקוין המבוסס על מנהטן ושם פתח חיים חדשים וניהל עם לואיס את שני מועדוניו. טוני היה חייב כסף להרבה אנשים כמו מורי קיבוץ, ריי בולגרין לרוקו פילסי ולעוד. בעזרת לואיס הוא משלם את חובותיו. לטוני היה רומן עם אוון מוס עד שאוון נהרג על ידי כנופיית הלוסט. מלבד זאת יש לו רומן עם ביתו של ראש משפחת אנצ'לוטי, גריסיי אנצ'לוטי.

יוסוף אמיר

מופיע לראשונה: "Chinese Takeout"

יוסוף אמירהוא קבלן עשיר שרוצה בעזרת לואיס לבנות את גורד השחקים הגבוהה בעיר. יוסוף הוא ערבי מדובאי. הוא מבקש מלואיס לגנוב בשבילו מסוק קרב, טנק קטן וקרון רכבת. בתמורה הוא נותן ללואיס עוזי מזהב ומכונית מוזהבת. מלבד זאת גם המסוק שלואיס גנב לו צופה על ידו בזהב והוא יהיה זמין ללואיס מתי שירצה. יוסוף הכי אוהב את השיר "Arab Money" ותמיד שר אותו.

ריי בולגרין

מופיע לראשונה: "Boulevard Baby"

נהרג: "Departure Time"

ריי בולגרין הוא ראש מאפיה רוסית באירופה אשר ניקו בליק (הדמות הראשית בGTA IV) עבד בשבילו. ניקו ברח בגללו לליברטי סיטי ובGTA IV ריי הפך לאנטגוניסט במשחק. במשחק The Ballad of Gay Tony הוא נראה לראשונה כאשר הוא מבלה עם סגנו טימור בMaisonette 9 ומאוחר יותר עשה ללולאיס משימות. לבסוף ריי מגלה שלואיס קשור לעסקת היהלומים שהוא רוצה ומפני שהיהלומים נעלמים הוא רוצה להרוג את כל מי שקשור לעסקה בהם לואיס וטוני. לואיס מגלה על כך וכאשר ריי מנסה לברוח מהמדינה, לואיס נכנס למטוסו, הורג את אנשיו של ריי ולבסוף ריי יוצא עם רימון. לואיס הורג את ריי והחלק הקדמי של המסוק מתפוצץ אך לואיס מספיק לברוח.

רוקו פלוסי

מופיע לראשונה: "I Luv LC"

מובס ונעלם: "Party's Over"

נרצח: "(The ballad of rocco (gta v"

רוקו פלוסי ביחד עם דוד וינס פלוסקי הם שני גובי מיסים ממשפחת הפשע אנצ'לוטי. ראקו גובה מטוני כסף ומחייב את לואיס וטוני לעבוד בשבילו. הוא שולח אותם להלחם במאפיה הסינית בצ'יינהטאון, לנסות להוציא מידע מגנגסטר בעזרת פגיע בגופו עם כדורי גולף ועוד. בסוף הוא אומר שריי בולגרין רוצה שאו שלואיס או טוני יהרגו והוא רוצה לעבוד עם לואיס לכן הוא נותן ללואיס בחירה, או להרוג את טוני או ששניהם ימותו. לבסוף לואיס הורג את וינס וראקו ניצל כאשר טוני אומר שעדיף שראקו יחייה. ראקו אומר כל המאפיה הרוסית בדרך והוא בורח ולא חוסר יותר, ולאחר חמש שנים נרצח על ידי מייקל דה סנטה (הפרוטגוניסט)כי הסתכסך עם אדם קרוב אליו

מורי קיבוץ

מופיע לראשונה: "Kibbutz Number One"

מורי קיבוץ הוא איש עסקים שטוני חייב לו כסף. מורי הוא אחיו של ברוסי (מהמשחק המקורי) ובכמה משימות של מורי, ברוסי משתתף. מורי שירת בצה"ל וכאשר חזר הוא השתנה. מורי עושה ללואיס כמה משימות בהם הוא תמיד מתלהב וצוחק על ברוסי. הוא תמיד מתגרה בברוסי ואומר שיש לו מכוניות טובות יותר, מסוקים טובים יותר, שרירים מפותחים יותר, יותר בחורות ועוד. כתוצאה מכך ברוסי בסוף שובר למורי את האף ובכף מורי גומר לתת ללואיס משימות. כמו כן לאחר סיום המשחק מורי מתקשר ללואיס ואמר לו כי עבר לקיבוץ בישראל.

ארמנדו טורס

מופיע לראשונה: "I Luv LC"

ארמנדו טורסהוא חבר ילדות של לואיס. ארמנדו הוא סוחר סמים דומניקני. הוא תמיד מסתובב עם הנריקה. ארמנדו תמיד אומר ללואיס שמאז שהוא עם טוני הוא השתנה והוא שכח שהוא דומניקני. השחקן יוכל להתקשר לארמנדו לבלות ותמיד הנריקה יבוא עם שניהם. ארמנדו גם יכול להביא ללואיס ואן כלי נשק שבו יש כלי נשק במחירים זולים יותר. עם ארמנדו לואיס עושה משימות צדדיות שקשורות לעסקאות סמים.

הנריקה ברדס

מופיע לראשונה: "I Luv LC"

הנריקה ברדסהוא חבר ילדות של לואיס ושל ארמנדו. כמו ארמנדו גם הנריקה הוא סוחר סמים דומניקני. הנריקה תמיד אומר עם ארמנדו שמאז שלואיס עם טוני הוא השתנה והוא שכח שהוא דומניקני ושהוא מנסה להיות מה שהוא לא, איש עסקים. השחקן יוכל להתקשר להנריקה לבלות ותמיד ארמנדו יבוא גם. הנריקה יכול להביא ללואיס מספר של כלי רכב בהם המיני טנק שלואיס גונב ליוסוף. עם הנריקה וארמנדו, לואיס יכול לעשות משימות צד שקשורות לעסקאות סמים.

טימור

מופיע לראשונה: "Boulevard Baby"

נהרג: "Departure Time"

טימורהוא סגנו של ריי בולגרין. טימור מופיע עם ריי לראשונה במועדון Maisonette 9. טימור מבצע את רוב המשימות של ריי עם לואיס. לבסוף אחרי שריי בוגד בלואיס, לואיס מגיע לפארק השעשועים לחסל את משלוח ההרואין ושם הוא הורג את טימור. שם משפחתו של טימור לא ידוע.

אדריאנה ינירה לופז

מופיעה לראשונה: "Momma's Boy"

אדריאנה ינירה לופזהיא אמו של לואיס. הוא מטפלת טוב בלואיס ומתייחסת לארמנדו להנריקה כמו לבניה. ארמנדו והנריקה תמיד אומרים שהיא מכינה את האוכל הטעים ביותר שיש. אדריאנה מכירה ללואיס את מר סנטו שעושה עם לואיס משימה אחת. אדריאנה תמיד אומר ללואיס שהוא תמיד טועה ושמה שהוא עושה לא נכון. למרות זאת לואיס תמיד עוזר לה ומזהיר אותה מפני אנשים אך היא לא תמיד מקשיבה לו.

ברוסי קיבוץ

מופיע לראשונה: "Chinese Takeout"

ברוסי קיבוץהוא אחיו הקטן של מורי. הוא פחות מפותח שרירית, יש לתו פחות מכוניות, מסוקים טובים פחות ופחות בחורות ולכן מורי תמיד צוחק אליו. לברוסי לבסוף נמאס והוא שובר למורי את האף. את ברוסי רואים פעמיים Maisonette 9, פעם ראשונה הוא רקד עם רומן ופעם שנייה הוא ניסה להיכנס עם רומן וכאשר לואיס הכניס אותם הוא בדק אם לואיס הומוסקסואל. ברוסי גם דמות ראשית יותר בGTA IV.

ג'וני קלביץ

מופיע לראשונה: "I Luve LC"

נרצח: "(MR Philips (GTA V"

ג'וני קלביץ הוא הפרוטוגוניסט של Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, אופנוען יהודי וסגן הנשיא של הלוסט, כאשר הם קנו את היהלומים מהטבח של הספינה ג'וני והלוסט תקפו את לואיס וטוני ושדדו מהם את היהלומים עבור ריי בוצינו אך לואיס גנב את היהלומים בחזרה בזמן שג'וני וניקו עשו עסקה עם המוב היהודי שבמהלכה ג'וני בורח עם כל הכסף מהעסקה, נרצח ב GTA V על ידי טרבור פילפס.

ניקו בליק

מופיע לראשונה: "I Luve LC"

ניקו בליק הוא הפרוטוגוניסט של GTA IV, מהגר ממזרח אירופה אשר נמלט לליברטי סיטי לאחר שהסתבך עם ריי בולגרין. ניקו מופיע לראשונה בתחילת המשחק במהלך השוד בבנק ליברטי שבה הוא היה אחד מהשודדים לאחר מכן הוא הופיע ביחד עם ג'וני קלביץ בעסקת היהלומים עם המוב היהודית, לאחר מכן מתגלה שניקו ופאקי מק'רירי חטפו את גרייסי והשניים מקיימים עם לואיס וטוני מפגש שבה לואי וטוני מוסרים להם בחזרה את היהלומים וניקו מוסר להם בחזרה את גרייסי לאחר מכן הוא ופאקי מותקפים על ידי אנשיו של בולגרין לאחר שבולגרין חשב שניקו ניסה לשדוד אותו פעם נוספת ניקו ופאקי מצליחים לשרוד את המתקפה אך מאבדים את היהלומים.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ Gibson, Ellie (2009-07-23). "New GTAIV DLC gets release date News // Xbox 360 /// Eurogamer - Games Reviews, News and More". Eurogamer.net. Retrieved 2009-08-06.
  2. ^ "Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony" press release". Take-Two Interactive. Retrieved 2009-05-26.
  3. ^ "Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony", metacritic.com