ירדן ברכה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הסבת תבנית שחקן לתבנית אישיות משחק (תג)
←‏ביוגרפיה: הוספת פרטים
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 12: שורה 12:
==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==


ירדן ברכה נולדה וגדלה ב[[תל אביב]], אביה הוא [[שחקן כדורסל|שחקן הכדורסל]] [[דני ברכה]]. בין השנים 1997 - 2004 הייתה ברכה חברה בלהקת הנוער [[השכנים של צ'יץ']], בצבא שירותה ב[[חיל החינוך והנוער]]. לאחר שחרורה הצבאי התקבלה ללימודי משחק ב[[סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין]] ובשנת 2011 סיימה{{הערה|שם=מחזור2011|[https://www.studioact.co.il/מחזור-2011/ בוגרי מחזור 2011], סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין}}, בשנת 2015 למדה לימודי משחק מול מצלמה אצל [[רותי דייכס]].
ירדן ברכה נולדה וגדלה ב[[תל אביב]], אביה הוא [[שחקן כדורסל|שחקן הכדורסל]] [[דני ברכה]]. בין השנים 1997 - 2004 הייתה ברכה חברה בלהקת הנוער [[השכנים של צ'יץ']], בצבא שירתה בלהקה הייצוגית של צה״ל ב[[חיל החינוך והנוער]]. בשנת 2007 ולאחר שחרורה הצבאי התקבלה ללימודי משחק ב[[סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין]] ובשנת 2011 סיימה{{הערה|שם=מחזור2011|[https://www.studioact.co.il/מחזור-2011/ בוגרי מחזור 2011], סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין}}, בשנת 2015 למדה לימודי משחק מול מצלמה אצל [[רותי דייכס]].


השתתפה בהצגות רבות ב[[התיאטרון הקאמרי|תיאטרון הקאמרי]]: "חברים של חברים"{{הערה|שם=חברים|[https://www.cameri.co.il/Yarden_Bracha ירדן ברכה חושפת] אתר תיאטרון הקאמרי}} "הם יורים גם בסוסים", "מקבת", "אותלו", "תמונות מחיי הנישואין", "הזאבים", "שרול", "קומדיה של טעויות", "גורודיש", "הפושעים החדשים", "קרום", "[[אל נקמות (מחזה)|אל נקמות]]", "[[אניהו]]" ועוד.
עם סיום לימודיה התקבלה לתיאטרון הקאמרי והשתתפה בהצגה ״קומדיה של טעויות״ בבימויו של [[משה קפטן]]. כמו כן השתתפה בהצגות רבות ב[[התיאטרון הקאמרי|תיאטרון הקאמרי]]: "חברים של חברים"{{הערה|שם=חברים|[https://www.cameri.co.il/Yarden_Bracha ירדן ברכה חושפת] אתר תיאטרון הקאמרי}} "הם יורים גם בסוסים", "מקבת", "אותלו", "תמונות מחיי הנישואין", "הזאבים", "שרול", "קומדיה של טעויות", "גורודיש", "הפושעים החדשים", "קרום", "[[אל נקמות (מחזה)|אל נקמות]]", "[[אניהו]]" ועוד.

ברכה למדה כתיבה ותסריטאות אצל [[שבי גביזון]].


השתתפה בסרטים "כביש 40 דרום" ו"שירתה של מרים" - סרט המבוסס על חייה של המשוררת [[מירי בן-שמחון]] - בתפקיד מירי.
השתתפה בסרטים "כביש 40 דרום" ו"שירתה של מרים" - סרט המבוסס על חייה של המשוררת [[מירי בן-שמחון]] - בתפקיד מירי.


בטלוויזיה השתתפה בתוכנית הטלוויזיה [[איפה אתה חי? (סדרת טלוויזיה, 2015)|איפה אתה חי?]], בקומדיית המצבים [[משפחה שולטת]], בסדרת הטלוויזיה [[עמוק במים (סדרת טלוויזיה)|עמוק במים]] ובסדרה הקומית [[סברי מרנן (סדרת טלוויזיה)|סברי מרנן]] החל מעונה 3 בתפקיד ספיר.
בטלוויזיה השתתפה בתוכנית הטלוויזיה [[איפה אתה חי? (סדרת טלוויזיה, 2015)|איפה אתה חי?]] בבימויו של [[ירון קילו]], בקומדיית המצבים [[משפחה שולטת]] בבימויו של [[רובי דואניאס]], בסדרת הטלוויזיה [[עמוק במים (סדרת טלוויזיה)|עמוק במים]] בבימויו של [[קובי פז]], בסדרה ל-yes ״אנדרדוגס״ בבימוי של [[אריק גולדשטיין]], סדרת הרשת ל״כללית אסתטיקה״ בתפקיד ״באלי״ ובבימויו של [[אמיר הספרי]] ובסדרה הקומית [[סברי מרנן (סדרת טלוויזיה)|סברי מרנן]] החל מעונה 3 בתפקיד ספיר.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־10:03, 18 באוקטובר 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים ריקים [ קישור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ דמות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

ירדן ברכה
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 20 ביולי 1987 (בת 36)
ישראלישראל תל אביב, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ירדן ברכה (נולדה ב-20 ביולי 1987) היא שחקנית תיאטרון וטלוויזיה ישראלית.

ביוגרפיה

ירדן ברכה נולדה וגדלה בתל אביב, אביה הוא שחקן הכדורסל דני ברכה. בין השנים 1997 - 2004 הייתה ברכה חברה בלהקת הנוער השכנים של צ'יץ', בצבא שירתה בלהקה הייצוגית של צה״ל בחיל החינוך והנוער. בשנת 2007 ולאחר שחרורה הצבאי התקבלה ללימודי משחק בסל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין ובשנת 2011 סיימה[1], בשנת 2015 למדה לימודי משחק מול מצלמה אצל רותי דייכס.

עם סיום לימודיה התקבלה לתיאטרון הקאמרי והשתתפה בהצגה ״קומדיה של טעויות״ בבימויו של משה קפטן. כמו כן השתתפה בהצגות רבות בתיאטרון הקאמרי: "חברים של חברים"[2] "הם יורים גם בסוסים", "מקבת", "אותלו", "תמונות מחיי הנישואין", "הזאבים", "שרול", "קומדיה של טעויות", "גורודיש", "הפושעים החדשים", "קרום", "אל נקמות", "אניהו" ועוד.

ברכה למדה כתיבה ותסריטאות אצל שבי גביזון.

השתתפה בסרטים "כביש 40 דרום" ו"שירתה של מרים" - סרט המבוסס על חייה של המשוררת מירי בן-שמחון - בתפקיד מירי.

בטלוויזיה השתתפה בתוכנית הטלוויזיה איפה אתה חי? בבימויו של ירון קילו, בקומדיית המצבים משפחה שולטת בבימויו של רובי דואניאס, בסדרת הטלוויזיה עמוק במים בבימויו של קובי פז, בסדרה ל-yes ״אנדרדוגס״ בבימוי של אריק גולדשטיין, סדרת הרשת ל״כללית אסתטיקה״ בתפקיד ״באלי״ ובבימויו של אמיר הספרי ובסדרה הקומית סברי מרנן החל מעונה 3 בתפקיד ספיר.

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

  1. ^ בוגרי מחזור 2011, סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין
  2. ^ ירדן ברכה חושפת אתר תיאטרון הקאמרי
ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.